- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro představu - v ČR jsou povolené vícenáklady cca 20%
V Německu 50%.
Asi to někoho překvapí, ale je to levnější než kvůli 22% zastavovat a konzervovat stavbu, vypisovat nové řízení a řešit řadu odvolání..
(a ne, dálnice není točeňák aby se vždy dopředu vědělo na 100% kolik bude stát který kilometr)
tak já naprosto chápu, že Metrostavu se líbí právní systém,který mu umožní podstřelit nabídkovou cenu, díky tomu vyhrát a na své si přijít změnami projektu během stavby, či vícepracemi
Problém je ten, že se tenhle systém moc nelíbí dańovým poplatníkům.
P.S..: Rezerva pro nepřídatelné věci se dělá jinak než je představa Metrostavu
Taky by si měli zjistit, jestli je PL tak benevolentní k průtahům stavby, úmyslnému podhodnocování ceny zakázky a pak jejímu průběžnému navyšování během stavby a nakonec k vymáhání případných reklamací, jako je Metrostav na to zvyklej v ČR
Spíš je otázkou, jestli jsou průtahy a prodražení vinou Metrostavu nebo zadavatelek, terý se mění po každých volbách (v lepším případě) a s ním i požadavky na stavbu.
Metrostav....Metrostavu....Metrostavová