Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA se vrací k Boeingu, půjčí si letadlo ze Slovenska

Do flotily Českých aerolinií se vracejí alespoň na letní sezónu boeingy. Kvůli očekávané zvýšené poptávce si firma pronajme devatenáct let staré letadlo od slovenského dopravce Go2Sky. S úplně stejným Boeingem 737-400 firma dříve létala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M14i30c12h37a94l 44B62e39n30e92š 6699298662856

Asi někdo chytrý srovnával jen cenu pronájmu a nevšimnul si, co znamená naprosto zbytečně si dát jiný typ letadla do flotily. Zřejmě nový trend v letecké přepravě, který žádná jiná aerolinka nepochytila, bo ty jdou přesně opačně. Navrhuji tedy prodat nějaké ATR a půjčit si místo něj nějaký DASH, nebo ještě lépe, dát tam místo vrtulových třeba menší Embraer, ať je to úplně všechno promixované...

+1/0
2.2.2016 22:27

R21o16m71a53n 46K96r25a78t38o41c24h15v95í14l 6456457256224

To nebude trvalý návrat.

0/0
2.2.2016 12:46

M13a60r20t33i20n 56C24e44r92v29e47n55y 2853838466338

Vtipna je ta posledni veta :-) Oni je nemohli prodavat, kdyz je nevlastnili :-) Ostatne vetsina letadel nepatri danym leteckym spolecnostem, ale nejake leasingovce.

0/0
2.2.2016 12:08

J60a49n 67H21á13l42a 8875505730947

Tady je krásně vidět, že političtí trafikanti jsou schopní položit sebesilnější a kvalitnější společnost.

0/0
2.2.2016 12:06

J80o39s66e34f 84R57i53c16h62t35e10r 9826615957313

Problém ČSA je, že už se dostaly za hranu důvěryhodnosti.

Mají 8 proudových letadel, spoustu jejich linek lítají stroje v barvách TVS, něco lepí touhle mašinou ze slovenska, některý linky jako Paříž v nouzi lítají vrtulákem, neustále otevírají a ruší nějaký linky, neustále prodávají majetek, neustále se kouzlí s vlastnickou strukturou, teď kus vlastní stát, kus korejci, kus TVS, kus číňani skrz TVS, atd. atd.

Prostě s ČSA už fakt může letět jen nadšenec, nějakej podivnej pseudovlastenec, nebo někdo kdo opravdu nemá jinou možnost.

+16/−1
2.2.2016 9:43

L61a32d58i89s85l38a30v 58A80n85d84r75l54e 8906561776449

Kdyby státní exekutoři neprodali ty dva Boeingy co ukradli Fischerovi tak si nemusí půjčovat pekáč ze Slovenska.

+2/−2
2.2.2016 8:45

P28e63t62r 62N22o70v37o40t39n69ý 9341599660155

Chtělo by to nějakého krizového managera, vzpomněl jsem si treba na Jardu Tvrdika.

+12/0
2.2.2016 8:01

L24u80k79á65š 90H83o19f51m19a17n 1533974722776

loni poprvé vykázali zisk, tak je chcete zase podrazit na dalších 20 let...ať zůstane ve slavii.

+4/0
2.2.2016 8:06

P76e74t96r 78J76u97r18č22e52k 4549684710

Zisk, který si vylepšili prodejem toho zbytky majetku, co jim zbyl. Teď už nemají co prodávat, očekávám cestu ke dnu, zvláště se současným managementem.

+3/0
2.2.2016 10:09
Foto

T64o62m76á96š 55D37v29o23ř11á77k 7805956947171

Jo. Za Luftjardou byly opravdu výsledky:-)

0/0
2.2.2016 8:35

F94r50a30n87t41i46š47e68k 23M94ü12l34l67e24r 2243932859258

https://youtu.be/1YSGzRriYR8

0/0
2.2.2016 7:44

J50a17r51o45s36l51a23v 15M95a88r34e74k 3960262812818

Čsa by mělo skončit, s horší leteckou společností jsem nikdy neletěl.

+2/−11
2.2.2016 7:37

L90u23k70á32š 66H37o35f26m93a62n 1123524132606

A s čím prosím vás létáte? Pokud létáte jen s Emirates nebo Quantasem, tak OK.

Ale na poskakování po Evropě jsou ČSA (což je jejich business) jsou v pohodě. Lety do Ruska jsou s ČSA zcela na úrovni konkurence (Aeroflot), co si pamatuju, tak kam se na ně hrabou třeba Finnair nebo LOT.

+3/−5
2.2.2016 8:05

M97i85c82h94a80l 53M98i52l15l92e45r 9276402519782

ne Quantas, ale QANTAS = zkratka z Queensland And Northern Territory Aerial Services

0/0
2.2.2016 8:44

L87u29k15á18š 84H42o33f80m24a91n 1833794262286

díky za upozornění, zapíšu si. to je možná tím, že létám s ČSA, a ne s Qantasem.

+1/−1
2.2.2016 8:49

M42i87c20h62a91l 38M36i88l23l30e11r 9376902699652

;-)

0/0
2.2.2016 9:21

O39n30d19ř93e74j 24Z74d82e46r94a75d65i61č11k79a 6874685293358

No tak to jste asi pět let neletěl. V pohodě v porovnání s konkurencí rozhodně nejsou - platba za občerstvení, odbavený kufr, sedadlo.. Lepší než LOT? Že by bylo pohodlnější letět do Varšavy ATR než Embraerem..? No proti gustu.. Nevím.. Navíc v současné době změny / rušení linek na prakticky denním pořádku, ne, ne. ČSA ne.

+4/0
2.2.2016 9:06

P85e59t56r 17J77u58r49č61e39k 4919864830

Bývávalo, speciálně to srovnání s Aeroflotem. Proti němu ČSA značně upadly. Jak jinak si vysvětlit ten propastný rozdíl na lince PRG-SVO, kdy ČSA létají poloprázdným A319 a AFL natřískaným A321. Dříve to bylo obráceně.

+2/0
2.2.2016 10:07

J14a41r20o58s62l63a69v 32M52a27r23e37k 3250962622698

Emirates, Qatar airwas, Turkish, Royal Jordanien, zkrachovalý Malev, Vietnam airlines, Air France. Korean Air, Air Asia.

0/0
2.2.2016 10:51

M36i21c49h22a67l 71M44i79l78l72e12r 9256262749222

my s nimi leteli v 2001 do Italie. Zadny problem, zadne stiznosti.

Nevim jak se zmenili od te doby, protoze jsem s nimi od te doby neletel.

Jakozto navstevnik ze zamori letam v poslednich letech prevazne Qantasem a Emirates ;-) ( vedle toho British Airways, Air New Zealand a dalsi).

0/0
2.2.2016 8:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.