- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No hlavne nejvetsi sranda kdyz chce nastoupit nekde tak se ptaji mate druhou kartu....jezdil jsem 5let a bohate stacilo kdyz si vemu ze stejne penize mam ve fabrice sice smenuji ale klid v hlave
V době kdy jsem jezdil jsem také na jedné vykládce vyděl ženu za volantem. Příjemná podívaná. Nejdřív přijela Scania r500 s krásným airbrushem, krásné chromové rampy a pak z ní vylezla malá drobná holčina co měla snad 50 kg i s postelí..:-)
Modelky jsem za volantem kamionu ještě neviděl, jenom obtloustlé babochlapky, které aby zapadly, musí kouřit, chlastat a mluvit sprostě. Němečtí autobusoví dopravci měli hodně žen za volantem už před 2005 a byl to vždy vizuální výkvět.
Děvčatům přeji mnoho kilometrů bez nehod!
Jsou tu i další povolání, kde je málo žen:
horník, slévač, montér ocelových konstrukcí...
Tento článek je tu každý rok. Aspoň vyměňte fotky.
Jedině ten kdo řídil podobné vozidlo nějaký ten rok může soudit. Pár žen za volantem jsem během své kariery potkal a nemám s tím sbemenší problém, fanfím jim. To kolo by hravě zvládly, je to o grifu a tolik síly nepotřebuje. To, že nejsou řidiči je jasné a bude to jen horší. Konkurence je obrovká a marže minimální. Těžko se konkuruje Rumunům, Bulharům, Polákům, Bělorusům kteří jezdí za poněkud jiné platy a ve svých státech mají naprosto odlišné podmínky. I zde jsou firmy a firmy, největší problém je, že v CZ není žádné nacionální cítění ve smyslu Čech podpoří Čecha, zbyl jen hlad po penězích za každou cenu.
To nemohou být ženy se svými typickými vrozenými přirozenostmi. U takového kolosu je nezbytné umět couvat podle zrcátek a hlavně mít perfektní odhad na prostor a povahu vozu. Nic si nenalhávejme. To, že napíší "co zvládne muž, zvládne i žena" je jen zbožné přání. Ve většině případů tomu tak prostě není a není to ani nic proti ženám, ale fakt, který je dán přírodou.
Ona neumí zacouvat ani třetinamužů. A to je dáno legislativou a nynější dobou hypoték a exekucí. Hodnělidí žije v domnění, že jezdit s kamionem je snadná cesta k penězům. Jde si udělat řidičák C , měl byodjezdit cca 30 hodin ale po deseti hodinách ho pustí k závěrečné zkoušce.Po vydání ŘP od úřadu jde hned zase do autoškoly dělat Ečko. Po pěti hodináchjízd jde na závěrečky. A jak dostane na úřadě novou kartičku, sedne si bez praxea většinou i nějakého vztahu k povolání za volant čtyřiceti tunového kolosu,který se chová úplně jinak než osobák.
"Řidič tvrdý chleba má" platívalo kdysi. Dnes, kdy máte i v osobáku posilovače na všechno možné, fyzicky zvládne řízení i náctileté děcko.
Někdy mám pocit, že ty kamiony děcka fakt řídí.
Zase jako v mnoha článcích by si autor měl nastudovat rozdíl mezi slovem přepravce, což je ten, kdo si objednává přepravu svého zboží a dopravce je podnikatel, firma vykonávající přepravu...
Ano, tento terminologický nešvar je tu zakořeněn. Podobné je to u pojmů nájem a podnájem. Inu, dnes může psát kdekdo bez teoretické průpravy.
řidičů by bylo dost, kdyby byly na tom platově lépe. a navíc ještě jsou jednou nohou v kriminále
co i představujete pod pojmem lépe?