Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Investor Havrlant kupuje největšího prodejce dovolených Invia

Největší on-line prodejce dovolených v Česku Invia.cz míří z polských do českých rukou. Novým majitelem bude investor do internetových projektů Jakub Havrlant, který dokončuje i nákup obchodů Mall a Heureka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T25o23m63á36š 24N47o63v51á85k 9419935554

Kdo si koupí za 2 miliardy firmu, která sice protočí hodně peněz,ale ziskovost je mrzká, 80 milionů před odpisy a zdaněním??? ;-D

+2/−4
2.2.2016 18:11

N94i17c58o69l13a98s 85N91i84e51m50c20z34y84k 1564926133101

Co takhle optimalizace zisku, reinvestice, nákup movitého/nemovitého majetku? Co Vy víte, třeba koupili pozemky a areál za 250M. Tak až o tom budete něco vědět, tak zase přijďte... 8-o

+4/−2
2.2.2016 18:39

T80o85m27á12š 41N32o31v22á80k 9779765154

;-D;-D;-D tak jsem přišel :-))) odměna je mezi 10-12%, na letenkách míň, od některých CK víc...takže máte ročně tak cca 240mil. Kč...z toho platíte přes léto 200 brigádníků, něco celoroční zaměstnanci, něco IT, něco reklama na netu, v TV apod. takže asi tak :-))) takže si stále trvám na svém...a zase přijdu :-D

0/0
17.2.2016 14:31

V39l64a53s68t28i60m33i35l 24S56v94o26b82o72d72a 7523118385904

Ano, také jsem se díval :-). Zelenej nesmysl je na tom mnohem líp.

+1/0
2.2.2016 20:26

M70a47r85t60i17n 38H92o74l35c47a89t 7275171258789

Rockaway vyhodil penize za dalsi projekt ktery dlouhodobe proti zahranicnim hracum nemel sanci. Majitele bouchaji sampanske a jsou radi ze se firmy zbavili. Problem Havrlanta je i to ze neumi ridit lidi. Pracovni moralka v koupenych firmach prudce upada. Za rok-dva bude mit Havrlant velky problem vysvetlovat Kretinskemu, kam se podeli investovane penize !

+2/0
2.2.2016 17:29

K22o84n66r64a66d 95S68l77a84d33e90k 3107288689592

Tak s mallem jsem zatím neměl problém a nakupuju tam furt.

+2/0
2.2.2016 16:47

J77a20n 51J86o16r67d52a14n 5451407349

A alza.cz je nejvetsi jo??

Proboha, kdo tam nakupuje!? Nejdrazsi obchod siroko daleko.

+2/−3
2.2.2016 16:14

M84a97r86t34i38n 86U11l13e59h87l85a 4451714948

Majitele upadajicich internetovych projektu mohou byt stastni, ze se nasel nejaky Havrlant ktery si tady spolecne s Kretinskym honi ego a vyhazuje penize za strategicky mrtve projekty :-/ Davam tomuto nezkusenemu klucinovi 2 roky a bude z nej zkrachovaly byvaly miliardar ...

+2/−5
2.2.2016 15:02

P12a69v11e36l 26K38u73l16a 7758695788748

Tak mu zbydou miliony, no, kolik máte vy, zkušenej :-\?

+2/−2
2.2.2016 15:55

R30o19s21t68i80s31l34a41v 20C70a89h60a 6943137977251

klucinovi? Vite kolik mu je?

+1/0
2.2.2016 16:50

J18a70n 90K73o79t91l14í96n 9519764285117

Nezkušený klučina R^;-D;-D vy jste vážně komik. Byl jste někdy na jeho přednášce? Koukal jste se někdy na jeho historii a co už byl schopen vytvořit?

0/0
2.2.2016 19:06

P60e77t31r 27H54r62a66b90á90k 6900177642210

Na stránkách Mallu měli uvedeno, že zboží mají v 5 kusech. Objednám a za dva dny mi přijde informace, že se zboží expeduje, pak další den informace, že se to zase vrácí, další den opětovná expedice, další den, že opět problém. Takhle mi pak 8.den přišlo sdělení, naprosto šokující, že zboží na skladě není. Kouknu na stránky a tam, že zboží je. Tak jim volám a tam mi řeknou, že tohle zboží nemají už dva měsíce - uniformní reakce slečny. tak jí sdělim, že v tom mají asi nějaký bordel, pač tohle a tohle (viz výše) a ona že mi tedy holt pošlou peníze a já na ní (pač jsem objednával dvě věci), zda mi pšolou aspoň tu jednu věc. Tak tedy ano, pošlou a já na ní, že chci slevu, pač mi tímto jednáním způsobili újmu. Ona, že ne. Tak já na ní, že pošlu na Mall dopis a napíšu jim všude kritické reference a ona pak, že to musí prodiskutovat. Za 10 minut telefon zpět - sleva 20 procent na mé druhé věci jako omluva. Řeknu si OK. Ovšem tím to nekončí. Po týdnu nemám peníze na účtu a tak volám na Mall a tam mi nejprve poví, že vrací peníze hned. Tak jí povím realitu a ona zjistí, že se moje věc omylem stornovala (2,5 tis.) a tak jí prosím o vyřízení. Týden nic a po týdnu zjistím, že storno vzniklo znovu. Tak m,i slečna slíbila, že už to tedy předá ted na učetní a že to bude trvat max. týden a peníze budou určitě na mém účtu. Ani za 14 dní njesou, takže celý měsíc nic. Takže posílám oficiální dopis do Mallu a píšu jim, že celou anabázi předám klidně do televize. A ejhle. Za tři dny mám peníze na účtu. Mall je možná firma, co nabíží skvělé služby, ale uvnitř to zas tak skvěle neběží. Ovšem pokud jste ochotni přitlačit, dosáhnete svého. Kromě peněz mi přišel i voucher na 30 procent na další nákup na Mallu.:-)

+9/−2
2.2.2016 14:14

R39a83d40e78k 50T41o23m39š58ů 3975143772151

;-D Já tomu nerozumím, mám velmi podobnou zkušenost cca 2 měsíce starou (tedy až na ten voucher). Měsíc sem z nich páčil peníze za nedodané zboží. Hodiny volal na přetíženou linku. Až když už jsem začal vyhrožovat soudy apod., tak se ledy hnuly. Jinak se furt slibovalo a skutek utek.

+1/0
2.2.2016 14:23

P93e37t15r 23H26r13a12b33á80k 6420487712160

Asi jste jim nenapsal do dopisu to, co já a neměl takové argumenty jak já, jinak si nedokážu vysvětlit, proč to máte horší než já:). Je zajímavé, že tohle byla má první zkušenost s Mallem a bohužel hned podivná. Jinak máte pravdu, slibovat oni umějí asi nejlíp ze všech e-shopů (tedy z těch, co jsem poznal):).

0/0
2.2.2016 14:32

R41a45d17e33k 27T63o36m62š50ů 3185723282111

No hlavně to byla zoufalost, na e-mail odpověděli po týdnu (dle mého nestíhali), na placené lince jsem čekal hodinu, než jsem se dostal na řadu a pak slyšel jen plané sliby. Takže, co pak dělat? Jet tam osobně? Napsat panu majiteli, aby se o svůj obchod staral? Z diskuze na Heurece jsem navíc pochopil, že zdaleka nejsem sám, kdo svoje zboží nedostal, jak měl, což se samozřejmě může stát, ale ta unikátní neschopnost řešit vzniklý problém, mě dost vytáčela. Někteří lidé i dnes čekají týdny na svoje peníze http://obchody.heureka.cz/mall-cz/diskuse/ Jestli nebyli schopni vyřešit za 3 měsíce problémy se stěhováním, tak holt mají smůlu. Nemíním trávit čas handrkováním po e-mailech a telefonech.

0/0
2.2.2016 14:42

P45e15t70r 12H79r26a49b49á67k 6390857762730

Tak to jsem asi měl při jednání zřejmě štěstí. I tak to trvalo měsíc a půl, což jsem ještě nikde jinde nezažil a to e-shopy využívám takřka na vše vyjma jídla. Je to tak velký podnik, že už nějaké chyby moc neřeší, pač ví, že lidi tam stejně nakupovat stále budou. Já se kdysi naučil formou tlaku jednat s Eurotelem, ted už O2 a od té doby jednám takhle s každou takovou firmou. Oni se negativních reklam bojí. Dokud jim jen píšete maily a telefonujete, tak jste pro ně nic. Zaslaný dopis s výhružkou televize a obchodní inspekce jim však otevřel oči. O tohle už oni nestáli. Slevu jsem si samozřejmě vybral. Jinak do jejich vedení bych se ani dostat nechtěl, pač tam musí být ještě větší bordel, než dole.

+1/0
2.2.2016 14:54

R13a62d86e57k 51T91o16m43š10ů 3765323342791

Jo tak na ČOI a média samozřejmě v posledním mém e-mailu taky došlo a nakonec pak i peníze hned přišly. No holt taky zkušenost, ale příště už jsem bral zboží jinde a totéž doporučuji i svým známým.

0/0
2.2.2016 15:05

M50a51r51t53i29n 42S94t25a67n95ě61k 3788610313326

Ono ma takove problemy vice firem. Z osobni zkusenosti take Alza nebo i Fotolab :-D z e-shopu ale zasadne nakupuji na dobirku, coz se mi uz mnohokrat vyplatilo. Kdyz privezli zbozi jiny den, tak jsem ho proste neprevzal.

0/0
2.2.2016 16:28

E65v72a 16D30r55o52z59d72o74v91á 7669807225665

Mall je cca dva roky úplně mimo.

Bohužel s tím začíná i Alza. Od října čekám na peníze za vrácené zboží.

0/0
2.2.2016 16:34

P44e38t47r 76G98r75e97s96l 7243196536813

Na Alze nakupuji pravidelně, zboží přesně jak napíšou, objednávky bez problémů, zboží bez problémů, vrácení a peníze do druhého dne na účtu, reklamace bez problémů. Mám už přes 100 objednávek, nikdy, ale absolutně nikdy žádný problém. Dokonce jsem vracel Mac za 90 tis. a nebyl problém... I když jsou někdy o pár procent dražší, ten servis a garance se vyplatí... PS: Nejsem z Alzy a ani pro ně nedělám! :-P

0/0
2.2.2016 18:35

J57a45n 65K35o78t88l69í82n 9769364695127

Věřím tomu, také pro ně nedělám a nemám důvod jim nadržovat - sám jsem přes ně nakoupil za ta léta za cca 200 000. Nikdy nebyl problém.

0/0
2.2.2016 19:07

J78o37s89e77f 75Z60d61r60á82h57a32l 2670230111618

A ten voucher ma byt jako pozitivni vec nebo snad nejaka forma kompenzace!? Prece logicky-kdyz jsem nespokojeny tak nepujdu nakupovat do stejneho obchodu jen protoze tam mam ted slevu! Na takovy laciny trik kdy dostanu jako neco "levneji" se snad skaklo naposled v 90kach. Ale nekteri spoluovcane se nechaji opit rohlikem. Tim nemyslim konkretne Vas.

0/0
2.2.2016 16:37

M55i34c68h57a95l 75K73o93z24a17k 7494222761200

Za posledních pět let jsem vybavil svou domácnost spotřebiči u mall.cz, bohužel nástupem nového majitele šla spolehlivost dodání zboží a ceny zboží do kopru, naštěstí se objevila náhrada a nemyslel jsem si, že by mohl existovat lepší servis, například telefonické potvrzení o dostupnosti objednaného zboží a předání dopravci v něděli mě vážně dostalo. Invia měla u mě pověst spolehlivé a solidní firmy, tak snad se objeví opět nějaká spolehlivá náhrada po převzetí Invie "investory".

+4/0
2.2.2016 14:03

P38a88v17e67l 45K96u71l85a 7298315628578

a ta náhrada?

0/0
2.2.2016 14:13

T91o98m10á22š 96N21o76v37á24k 9579185784

podívat se na web invia, vpravo je uveden pořadatel zájezdu a objednat přímo u něj? ;-D;-D;-D

0/0
2.2.2016 14:30

P73a35v15e42l 75K69u36l47a 7848505538688

Já myslel náhradu za Mall

0/0
2.2.2016 15:56

M25i10c77h13a89l 68K15o47z94a48k 7834742931110

obchody24

0/0
2.2.2016 16:03

J19a38n 45H49o95r79a79k 4383939203

to už ani nemůže utratit ;-D

0/0
2.2.2016 14:01

E91r38i20k 58S93v25o71b51o54d40a 1963968434728

Mall.cz mame celkem radi. Ale vzdy pred Vanoci totalne nezvladali terminy dodani. Letos to uz nezvladali cca od zari. Opakovane velmi hrube nedodrzeni terminu dodani. Nekdy i tydny. Ty terminy dodani jsou u Mall.cz zcela neduveryhodne. Bes.

+2/0
2.2.2016 13:56

E46r54i52k 70S83v34o50b40o48d73a 1603968124448

Pardon vloni samozrejme, mluvim o roce 2015.

0/0
2.2.2016 13:56

P54a73v87e85l 15K67u21l60a 7588555528788

Já mám dojem, že se stěhovali do nových prostor a nějak to nezvládli

+2/0
2.2.2016 14:15

P42e29t62r 13R21i94h71a12k 7501368198546

Ano stehovali, a ne nejak, ale nezvladli to :D

0/0
2.2.2016 18:09

Z68b61y89n45ě97k 95D22v37o96ř79á52k 3219910741610

Mall? - již nikdy!!! Horší on-line obchod jsem nezažil. 3 objednávky a ani jedna se nezrealizovala. o protahování ani nemluvě

+8/−3
2.2.2016 13:31

M85a95r96t28i14n 57P18l20a84c69h48t12a 1404421131479

Od mallu jsem nakoupil zboží během dvou let za více než 50.000.- a nikdy jsem neměl problém.....asi máte pech.

+4/−1
2.2.2016 13:38

R77a41d45e97k 58T69o22m56š55ů 3665483452491

Pech má od podzimu hodně zákazníků. Já u nich nakupoval spoustu let, ale to, co se tam děje od podzimu nemá absolutně obdoby. Na Heurece jim kvůli nezvládání objednávek začalo klesat hodnocení a nějakým zázrakem se drží na 89% zejména proto, že čirou náhodou přestali posílat e-mail na hodnocení obchodu. Doporučuji diskuzi zde http://obchody.heureka.cz/mall-cz/diskuse/, každou chvíli je tam někdo, kdo se s nimi týdny handrkuje o peníze za nedodané zboží.

Psal jsem i na APEK, protože jednání MALL.cz se pohybuje na hraně toho, co dovolují zákony, ale zřejmě udělují certifikáty jen tak a ani se neobtěžují prověřit, jak se průběžně chová obchodník. Zkrátka ani APEK neodpověděl.

0/0
2.2.2016 14:32

K20a91r29e29l 19F26a53j38t 5908502201593

APEK od nich má peníze za členství, oni za něj certifikát a to je tak všechno co obě strany zajímá ...

0/0
2.2.2016 16:25

E51v15a 74K59a93l81l94i92s42t73o78v55á 6767138256820

Při vybavování 2 domácností různými malými i velkými spotřebiči v průběhu několika let jsem cca 90% nákupů realizovala přes MALL (zbytek KASA ev. nějaké specializované e-shopy).

Ani v jednom případě se nevyskytl absolutně žádný problém.

Měli snad nějaké problémy s termíny dodávek teď nedávno při stěhování skladů, v té době jsem ale zrovna nic nekupovala. Před asi 2 měsíci a znovu před měsícem už ovšem opět ano a opět dodání do 2 dnů, bez problémů, bez reklamace.

Problémem při doručení bývá občas Česká pošta, které někdy trvá 2 dny než dopraví zboží ze svého sběrného skladu někde na nádraží přímo zákazníkovi.

0/0
2.2.2016 13:48

J50i71ř47í 19V72o69r74l76í28č82e30k 9257584183866

Nejspíš jste hodně naštvaný. Ale co to tady plácáte za nesmysly? To je jako k tématu?

0/0
2.2.2016 14:53

R89a34d48e17k 64T46o96m61š83ů 3535513172451

:-P Tak třeba si Havrlant čte diskuze a udělá si po dokončení prodeje v Mallu pořádek a vše bude fungovat jako dřív. Snad ho tedy nebude dělat tak, že na Heurece si zvedne pro Mall.cz trikem hodnocení, jako se to děje teď. Jinak jste zřejmě četl jen nadpis. K obsahu článku to zjevně patří.

0/0
2.2.2016 15:11

T22o73m52á16š 10K70ř87í28ž13e11k 6853806397976

Po změně vlastníka se rapidně zhoršily služby Mallu - pozdní dodání, bez jakéhokoliv oznámení( i 14 dní), dodání poškozeného zboží. Pravdou je , že reklamace vyřídili, ale je to ztráta času.

+5/−4
2.2.2016 13:09

L40u20k60á78š 43Š33l85e88h30o37f94e59r 1453529205629

Ono ke změně vlastníka ještě nedošlo (čeká se na schválení antimonopolního úřadu), ale to nevadí, nadávat se musí, že?

+10/0
2.2.2016 13:28

R64a31d62e38k 63P54i40c24e25k 5870292683867

;-DR^

+1/0
2.2.2016 13:40

R33a61d35e34k 48T66o50m32š74ů 3175823582331

Tak možná podružně ten nepořádek souvisí i se změnou vlastníka, starému už je to asi jedno, co se teď děje a nový na to dosud nemá vliv. Každopádně zhoršení služeb je prokazatelný fakt.

+1/0
2.2.2016 14:46

E53r24i20k 49S34v44o17b49o45d64a 1273118434848

Nevim jestli po zmene vlastnika, ale Mall.cz za posledni pulrok totalni horor. Opakovane pozdni dodani nebo nedodani vubec. Terminy dodani zcela nepravdive.

+2/0
2.2.2016 13:53

M79a46r63t55i13n 27P11e95t75ř68í35k 4962859691401

Nejsem si jist, ale tyto problémy měl mall.cz s přechodem do nového skladu... takže to patrně se změnou vlastníka (ještě) nesouvisí ;-);-D

+1/0
2.2.2016 14:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.