Diskuze

Investor Havrlant kupuje největšího prodejce dovolených Invia

Největší on-line prodejce dovolených v Česku Invia.cz míří z polských do českých rukou. Novým majitelem bude investor do internetových projektů Jakub Havrlant, který dokončuje i nákup obchodů Mall a Heureka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TN

Kdo si koupí za 2 miliardy firmu, která sice protočí hodně peněz,ale ziskovost je mrzká, 80 milionů před odpisy a zdaněním??? ;-D

2 4
možnosti
NN

Co takhle optimalizace zisku, reinvestice, nákup movitého/nemovitého majetku? Co Vy víte, třeba koupili pozemky a areál za 250M. Tak až o tom budete něco vědět, tak zase přijďte... 8-o

4 2
možnosti
MH

Rockaway vyhodil penize za dalsi projekt ktery dlouhodobe proti zahranicnim hracum nemel sanci. Majitele bouchaji sampanske a jsou radi ze se firmy zbavili. Problem Havrlanta je i to ze neumi ridit lidi. Pracovni moralka v koupenych firmach prudce upada. Za rok-dva bude mit Havrlant velky problem vysvetlovat Kretinskemu, kam se podeli investovane penize !

2 0
možnosti
KS

Tak s mallem jsem zatím neměl problém a nakupuju tam furt.

2 0
možnosti
JJ

J61a93n 34J54o16r41d43a77n

2. 2. 2016 16:14

A alza.cz je nejvetsi jo??

Proboha, kdo tam nakupuje!? Nejdrazsi obchod siroko daleko.

2 3
možnosti
MU

Majitele upadajicich internetovych projektu mohou byt stastni, ze se nasel nejaky Havrlant ktery si tady spolecne s Kretinskym honi ego a vyhazuje penize za strategicky mrtve projekty :-/ Davam tomuto nezkusenemu klucinovi 2 roky a bude z nej zkrachovaly byvaly miliardar ...

2 5
možnosti
PK

P37a43v59e72l 65K29u69l25a

2. 2. 2016 15:55

Tak mu zbydou miliony, no, kolik máte vy, zkušenej :-\?

2 2
možnosti
PH

Na stránkách Mallu měli uvedeno, že zboží mají v 5 kusech. Objednám a za dva dny mi přijde informace, že se zboží expeduje, pak další den informace, že se to zase vrácí, další den opětovná expedice, další den, že opět problém. Takhle mi pak 8.den přišlo sdělení, naprosto šokující, že zboží na skladě není. Kouknu na stránky a tam, že zboží je. Tak jim volám a tam mi řeknou, že tohle zboží nemají už dva měsíce - uniformní reakce slečny. tak jí sdělim, že v tom mají asi nějaký bordel, pač tohle a tohle (viz výše) a ona že mi tedy holt pošlou peníze a já na ní (pač jsem objednával dvě věci), zda mi pšolou aspoň tu jednu věc. Tak tedy ano, pošlou a já na ní, že chci slevu, pač mi tímto jednáním způsobili újmu. Ona, že ne. Tak já na ní, že pošlu na Mall dopis a napíšu jim všude kritické reference a ona pak, že to musí prodiskutovat. Za 10 minut telefon zpět - sleva 20 procent na mé druhé věci jako omluva. Řeknu si OK. Ovšem tím to nekončí. Po týdnu nemám peníze na účtu a tak volám na Mall a tam mi nejprve poví, že vrací peníze hned. Tak jí povím realitu a ona zjistí, že se moje věc omylem stornovala (2,5 tis.) a tak jí prosím o vyřízení. Týden nic a po týdnu zjistím, že storno vzniklo znovu. Tak m,i slečna slíbila, že už to tedy předá ted na učetní a že to bude trvat max. týden a peníze budou určitě na mém účtu. Ani za 14 dní njesou, takže celý měsíc nic. Takže posílám oficiální dopis do Mallu a píšu jim, že celou anabázi předám klidně do televize. A ejhle. Za tři dny mám peníze na účtu. Mall je možná firma, co nabíží skvělé služby, ale uvnitř to zas tak skvěle neběží. Ovšem pokud jste ochotni přitlačit, dosáhnete svého. Kromě peněz mi přišel i voucher na 30 procent na další nákup na Mallu.:-)

9 2
možnosti
RT

;-D Já tomu nerozumím, mám velmi podobnou zkušenost cca 2 měsíce starou (tedy až na ten voucher). Měsíc sem z nich páčil peníze za nedodané zboží. Hodiny volal na přetíženou linku. Až když už jsem začal vyhrožovat soudy apod., tak se ledy hnuly. Jinak se furt slibovalo a skutek utek.

1 0
možnosti
MK

Za posledních pět let jsem vybavil svou domácnost spotřebiči u mall.cz, bohužel nástupem nového majitele šla spolehlivost dodání zboží a ceny zboží do kopru, naštěstí se objevila náhrada a nemyslel jsem si, že by mohl existovat lepší servis, například telefonické potvrzení o dostupnosti objednaného zboží a předání dopravci v něděli mě vážně dostalo. Invia měla u mě pověst spolehlivé a solidní firmy, tak snad se objeví opět nějaká spolehlivá náhrada po převzetí Invie "investory".

4 0
možnosti
PK

P36a89v53e30l 71K65u71l76a

2. 2. 2016 14:13

a ta náhrada?

0 0
možnosti
JH

J95a23n 55H28o43r44a83k

2. 2. 2016 14:01

to už ani nemůže utratit ;-D

0 0
možnosti
ES

Mall.cz mame celkem radi. Ale vzdy pred Vanoci totalne nezvladali terminy dodani. Letos to uz nezvladali cca od zari. Opakovane velmi hrube nedodrzeni terminu dodani. Nekdy i tydny. Ty terminy dodani jsou u Mall.cz zcela neduveryhodne. Bes.

2 0
možnosti
ES

Pardon vloni samozrejme, mluvim o roce 2015.

0 0
možnosti
ZD

Mall? - již nikdy!!! Horší on-line obchod jsem nezažil. 3 objednávky a ani jedna se nezrealizovala. o protahování ani nemluvě

8 3
možnosti
MP

Od mallu jsem nakoupil zboží během dvou let za více než 50.000.- a nikdy jsem neměl problém.....asi máte pech.

4 1
možnosti