Diskuze
Stát zvažuje regulaci vlaků z Prahy do Ostravy. Trať je přeplněná
Děkujeme za pochopení.
J26o67s35e92f 54Š29e61m75e15l28í38k
Řešení je prosté, milý státe. Zrušt na té trati všechny vlaky ČD, jsou to tvoje vlaky, s těma si můžeš dělat co chceš. A pak se uvidí. Kdyby došlo k dalšímu snížení cen a zvýšení kvality, navrhuju znárodnění, to už se přece jednou osvědčilo.
A88n71t70o87n81í98n 68S59e44b24e13r60a
Zruste ty spoje uplne, at nam tu ti prazaci porad nelezou. A komu se v Otrave nelibi a utekl do Prahy, ta ten by se tu taky nemel radeji uz ukazovat...
O90d33s65t30r98a56n74ě18n74ý 40U38ž88i93v35a27t24e39l
R48a80d80i10m 18P10o41l63á14š21e96k
Jel jste někdy vlakem? Viděl jste kolem každého města a v každé vesnici ty baráky a zahrady nalepené těsně na stávající trať?
Jakým způsobem chcete v demokratickém státě bez obrovských výdajů na výkup pozemků a čekání až 20 let, než se podaří vyřešit případné vzdorovité majitele pozemků, získat pozemky na další trať?
Nebo to chcete dělat jako v Číně, že kdo neprodá pozemek developerovi, obestaví to kolem, takže na svůj pozemek nedostanete ani sebe ani vodu, elektřinu, jídlo.....
Nebo jako v sovětském Rusku, kdo těmnto stavbám vzdoroval, šel do gulagu nebo aspoň do pustin pracovat na Sibiři nebo střední Asie.....
M47a70r52e50k 66Š58i76m85o20n
Ne, ale grafikon je tak našlapaný, že jeden incident zpozdí vlaky během celého zbytku dne.
J35a79n 41Č56e65r17n37ý
Ano, britský model je přesně to, co potřebujeme. Dopravce zaplatí za koncesi, proto potřebuje urvat co nejvíc. Protože nemá konkurenci, může napálit ceny. Protože nemá konkurenci, nic ho netlačí ke zlepšování služeb. Ve výsledku máte železnici na úrovni lepších souprav ČD, ale s cenami letenky do Istanbulu za místní pojezd. Tak to dík.
F66r48a91n83t22i90š56e31k 32M89a21t57ě91j82č35e74k
Tento týden byl zveřejněn článek, že cesta vlakem z jednoho města v Anglii, do jiného, je dražší než letět do Německa a odtamtud do cílového města v Anglii.
M75i28l80o65s71l26a97v 71Z41í37t85k64a
Trať není přeplněná celá. Nejhorší situace je mezi Prahou a Kolínem, kde měl stát dávno vybudovat další koleje a oddělit příměstskou a dálkovou dopravu
V63l12a44d57i25m84í41r 37D24i76a89t64k63a
A když něco funguje, tak to zregulujeme :)
M72i31c87h57a17l 35V61e92r51n98e85r
Právě, že funguje jen ta dálková část na úkor regionální dopravy. Já na té trase Praha- Ostrava jezdím denně do práce osobním vlakem, ale často také na delší cestu rychlíky, takže mohu posoudit oboje. Kvalita dálkové dopravy se neuvěřitelně zlepšila, a ceny přitom snad oproti minulosti ještě klesly (což samozřejmě nemusí trvat věčně, pokud konkurenční boj trochu ochladne). V regionální dopravě ale teď není výjimkou zpoždění na dojezdu do Prahy až 20 minut, protože osobáky stojí a čekají, až projede několik rychlíků za sebou. Bohužel ani tato nejfrekventovanější trať nebyla na takovou hustotu dopravy připravena.
O40n79d57ř11e43j 49B22u39r27s62a
Reseni ovsem neni pristavet dalsi tratovou kolem ke stavajici trati, ale postavit novou dvoukolejnou trat v nove stavajici stope s lepsim trasovanim a parametry. Pak se nabizi jedina prijatelna a ekonomickáy obhajitelna vysokorychlostni trat, ktera by svedla nejrychlejsi vrstvu dalkovych vlaku a uvolnila misto osobe regionalni a nakladni. Pozor, postavit rychlou trat (min. 300km/h) nemusi nutne znamenat, ze to bude drahe (jak stavba, tak provoz, tak i jizdne), to pak uz zalezi jak si projektanti poradi s trasovanim. V sazce je trat s parametry vyhovujicimi pouze velmi rychle osobni doprave, a trat s parametry vhodnymi i pro nakladni vlaky (za ceny pomalejsi rychlosti, nebo ceny). A kdyz se podivame jak kopcovitost krajiny na vychod od prahy, jedina ekonomicky obhajitelna varianta je trat s rychlosti 300km/h+. Takova trat dokaze lepe kopirovat teren coz znamena mensi pocet mostu a tunelu, ale nemoznost nakladni dopravy (ktera by prave mohla vyuzit zvysene kapacity na trati stavajici).
J23i33ř39í 30E22r70b28e14n
"postavit novou dvoukolejnou trat v nove stavajici stope s lepsim trasovanim a parametry" - neodporujete si trochu v té větě? Ve stávající stopě sotva postavíte lepší trasování, a naopak lepším trasováním nezachováte stopu
L82u16c16i29e 11S61m54o91l82í46k33o25v56á
jojo a ústí praha je stále počmáraná koženka, poškrábaná okna a nevysypávané koše, přitom tímto spojem jezdí každodenně také mraky lidí
M22i59r32o86s36l25a90v 70P83r60o72c86h50á58z69k76a
Nene, nedávno byla vláda vlakem v UL na výjezdním zasedání a jela vlakem, krásný čisťonký vlak
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Elektromobily by mohly v Norsku vytlačit z vrcholu diesely už do dvou let
V Norsku, které je průkopníkem v odklonu od automobilů se spalovacími motory, se mohou...
Další halving bitcoinu. Odměna pro těžaře klesla opět na polovinu
U kryptoměny bitcoin se v noci na dnešek uskutečnil další halving, tedy snížení odměny pro těžaře...
Třetina rodičů očekává, že si letos za prázdniny připlatí, ukázal průzkum
Třetina rodičů očekává, že si letos za prázdniny připlatí. Každý pátý počítá s účtem vyšším než 10...
Rub a líc oděvní značky Shein. Co stojí za fenoménem ještě rychlejší módy
Shein je momentálně nejvyhledávanější oděvní značka. Je to největší prodejce rychlé módy podle...