Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodeje aut v Česku rostou. Superb je třetí, Hyundai spadl o čtvrtinu

Chuť lidí kupovat nová auta nepolevila ani v lednu. Po rekordním loňském roce pokračoval dvojciferný růst počtu nových registrovaných vozů i v lednu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T90o48m74a66s 20V43a89r84g44a 1345314906315

dobré mlžení. čísla úplně oničem :-P

0/0
4.2.2016 11:19

J44e17n39d86a 63K83r24á91s94a 1499656958

Třetí misto je skvělé! Značky které jsou na trhu mnohem déle jsou za Hyundai! Bavím se škodolibými příspěvky proti Hyundai, a užívám si pohodlí, výbavy i30 R^:-);-D

+2/−2
4.2.2016 7:16

M82i96l18o90š 87B50o83u33k53a83l 8693737723214

Zřejmě jsi jiným autem nejel...;-D

+2/−1
4.2.2016 8:01

J37e78n71d79a 84K77r48á46s75a 1149436208

VyJste určitě nejel žádným Hyundaiem ! Jinak by jste takový nesmysl nenapsal ! Největší kritici H ti,co v něm v životě nejeli,....Hyundai je světový výrobce,a v počtech vyrobených kusů ,mu může mnoho firem závidět !Typ i30 -Lantra je vyroben ve stejném počtu jako Golf R^ R^,a mnoho evropských výrobců může ......Rv;-D

+1/0
4.2.2016 10:15

M34i60l15o19š 16B34o82u71k70a76l 8933117473254

Co se rozčiluješ? Mně jen pobavilo to vyzdvihnutí VÝBAVY u i30, jakoby měl něco, co jiná auta nemají a na co se ještě 10 let nezmůžou.:-P

0/0
4.2.2016 10:57

J40e12n79d60a 83K84r12á92s20a 1519796668

No ostatni auta mají také "výbavu " ZA PŘÍPLATEK,a třeba vyhřívaný volant, si ani objednat nemůžeš ;-) Perfektní sedačky Hyundai, si vychutnávám přii cestě do Chorvatska R^

0/0
4.2.2016 11:04

M69i92l25o97š 28B69o54u22k46a49l 8223297333644

A už jsem s ním jel, cca 500 km a nejsem ani pobouřen ani neukapávám nadšením...prostě běžné auto.

0/0
4.2.2016 10:58

V63l65a86d54a17n 11Č12e89r76n10ý 8302456113626

No tak zrovna tento týden dostal švagr nové služební auto a po Fordu je to tentokrát Hyundai. Auto je to na pohled krásné, ale už po pár dnech je nešťastný, protože interiér, jízdní vlastnosti, vnitřní prostor, se nedají s Fordem vůbec srovnat a připadá si, že klesl minimálně o třídu níž. Takže na tom asi něco bude...

0/0
26.3.2016 13:52

M59a49r75e12k 26J94a81n12e14č10k82a 1777136283551

"Podle statistik zveřejněných Svazem dovozců automobilů stoupl počet registrací nových vozidel v lednu o 11,27 % na 17 500 vozidel." Mě by spíše zajímalo kolik z těch registrovaných vozů bylo zakoupených v 11-12/2015, čili ke konci roku ičaři a kolik jich zakoupily fyzické osoby. Předpokládám, že pak by to tak úchvatný výsledek nebyl. Sice nefandím ani Škodovce ani Hyundai, ale japonským vozům, ale někteří mají škodolibou radost z propadu Hyundai, jako malé děti.

0/0
4.2.2016 1:16

Z85d89e43n20ě71k 64B77l37a56ť84á92k 7222625912235

Zajímavý žebříček. Vzhledem k tomu, že třeba na středním východě a v Asii se téměř neprodávají evropské značky, ale výhradně asijské (rozuměj japonské, korejské a čínské) tak je to zajímavý pohled na kvalitu vozů. Zná někdo z Vás třeba tyto značky ze stejného žebříčku z roku 2014, které Palo Maky uvádí? Nebo proč se u nás tedy neprodává v žebříčku 4. veleúspěšný Chevrolet - plečka první třídy?http://www.auto.cz/celosvetovym-prodejum-znacek-rok-2014-vevodi-toyota-85223.

4. CHEVROLET 4 793 538 5 022 860 -4,6% 5,6%

9. RENAULT 2 051 438 2 081 704 -1,5% 2,4%

15. WULING 1 655 264 1 532 717 8,0% 1,9%

19. MARUTI 1 254 827 1 165 183 7,7% 1,5%

20. CHANG'AN 1 150 057 946 077 21,6% 1,3%

25. DAIHATSU 901 099 851 513 5,8% 1,1%

0/0
3.2.2016 23:33

M17i51c68h33a75l 44M86r61a79z57i61k 6467697144510

Chapu, ze si lide radi koupi skodovku, obzvlaste pak firmy, ale z ciste ekonomickeho pohledu je to nesmysl. H je minimalne o tretinu levnejsi a porad je to auto - ma to 4 kola a dojede to bezpecne z bodu A do bodu B. Jezdil jsem s okavkou II a najezdil s ni skoro 300k km a ted jezdim s H i30 - velikostne uplne stejna auta, motorove tez stejna - oboji 1,6 - jizdni vlastnosti naprosto srovnatlene, jen oktavka je o peknych par kilo tezsi a to ji pridava v zime na snehu, H se dost zahrabava, ale jinak je to uplne stejne, je tedy smutne ze v te vybave co jsme to kupoval bylo H za 320 tisic a Oktavka za 530... vzhledem k uzitnym vlastnostem je zbytecne za dopravni prostredek vyhazovat 210 tisic navic. TOliko pro jednotlivce, firmy maji samosebou slevy, ale presto se obavam, ze bude H stale levnejsi variantou a tedy z celkoveho pohledu ekonomictejsi. Rejpaly upozornuji, ze neresim design, pouze to jestli s tim bezpecne a bez problemu dojedu kam potrebuju, najezdim s kazym autem cca 100k km rocne po cele evrope - tedy od krasnych dalnic Svycarska az po minove diry Ukrajiny...

+3/0
3.2.2016 22:53

P12e10t28r 22P72o80s73p59í20š28i48l 4778204346876

Nezlobte se na mě, ale pokud opravdu najezdíte 100 k km ročně, tak většinu svého života trávíte sezením v autě. Tak potom nechápu, proč ho trávíte v takových plečkách?

0/−4
4.2.2016 6:52

M48i96c18h91a47l 90M64r95a76z85i61k 6247987334190

Tak stravim v aute 20 tydnu z roku cca. Najedu bezne 5k km za tyden, a zbytek roku travim doma s rodinou a firmu ridim pres internet. Ale proc plecky? Jsou to auta jako kazda jina a jde hlavne o ekonomickou stranku. Koupim li H za 320k kc, pak naklady na provoz vcetne amortizace jsou 4kc/km, ze zakona si mohu pausalem odecist 7kc/km a klientum uctuji 7kc/km - tedy mam 3kc/km cisty zisk z provozu auta - a tedy za ten tork si to auto na sebe vydela - a to je princip, auto si na sebe musi vydelat, toto auto za svuj zivot vydela nejen na sebe a pripadne servisy,a le i na koupi dalsich aut a to cca dvou - to je idelani stav. Mohl bych si koupit treba BMW za 2 miliony - ale ta cena by se mi nevratila a tedy bych to auto dotoval - proc ho dotovat? Je to naprosto neekonomicke - a o tom pisu - ciste z ekonomickeho pohledu. Navic jestli H, Skoda nebo treba BMW - je to uplne jedno s obojim se dostanu za stejny cas na stejne misto, orozdil tedy tvori jen naklady...

+3/0
4.2.2016 13:29

P83e30t75r 19P24o88s69p59í90š93i93l 4778864596266

Děkuji za vysvětlení. Tak to potom ano.

0/0
4.2.2016 13:41

M33i67c22h12a46l 37M57r31a17z42i20k 6627377564760

Neni vubec zac. Me slo o to rict, ze z ekonomickeho pohledu je koupe draheho auta zbytecna. Proste se to nevyplati. A obcas me udivuje, ze na to nemysli reditele firem, ale i lidi sami. Az prilis casto vidim lidi, kteri si koupi auto a po par mesicich nemaji na splatky, protoze proste prestrelili sve moznosti...

0/0
4.2.2016 21:03

V14l86a97d95a 29S25i67m36o13n22i38k 3819293313865

Najedu pouze tak 45 000 ročně, ale vzhledem k věku už bych se nechtěl mlátit v malých autech. Za ty vyšší peníze dostáváte povětšinou komfort a také bezpečnost. Ovšem chápu Váš čistě korunový pohled. A proč zrovna srovnání H i30 a BMW za 2 mil. ? Mezi těmito dvěma póly je spousta jiných kvalitních aut..

0/0
26.3.2016 17:38

M98i69c11h98a98l 11M96r74a65z96i81k 6827477614920

Tak je to uz velmi postarsi clanek - ale preci - ja jsem reagoval na to, ze vsichni uvazuji jen o tom, cim lepsim se svezt, a poukazoval jsem na to, ze je tu i jiny pohled - ekonomicky. Jinak se ridici deli na tri skupiny - ti co jezdi obcas, chteji svuj komfort a zaplati si za nej, ti co se tim zivi a chteji na aute neco vydelat, a pak ti, kteri si koupi (casto al ene vzdy) auto nad svoje moznosti a stezuji si jak je vse drahe. BMS jsem zvolil jen nahodne v tom nebyl zamer - ale mohu stejne porovnat Hi30 combi a Skoda Octavia Combi, oboji ma 1,6l motor, oboji je stejne velke a stejne komfortni - H stoji v plne vybave 300 tisic zatimco Skoda 550 tisic - jaky duvod bych mel koupit si Skodovku, kdyz mohu mit uplne stejne uzitecne auto za temer polovinu ceny?

0/0
26.3.2016 18:12

M81a36r49t37i66n 47L10a82n71c 9275374477961

A váš soused z Boleslavi bude táááákhle daleko před náma...

0/0
3.2.2016 22:42

T43o20m33á44š 91B34a23u87e75r 5376853750159

Článek navozuje dojem, že občané si neustále kupují nová auta. 75% nových aut se ale kupuje na firmy, takže z toho stát nemá vůbec nic, odpočet DPH zasponzorovaný daňovými poplatníky a odpis na daních z příjmů, potažmo tedy menší daň z příjmů. Profit pro stát je jen od těch 25% kupujících občanů-nepodnikatelů, kteří nedostanou zpět DPH, ani si cenu auta neodečtou z daně z příjmů;-O;-O;-O

+1/−3
3.2.2016 22:17

M87a95r97t54i58n 70B53r30u73h76a 6870478932473

No comment

+1/−1
3.2.2016 22:29

T70o13m62á97š 25B38e79r46n27ý 4984476723248

Dobře, ale pořád lepší, než kdyby to dusilo i firmy. A firmy to nakonec prodají ojeté domácnostem. A v těch firmách nejsou roboti ale jezdí tím lidi... za mě je to OK...

0/0
3.2.2016 22:34

P26a11v56e23l 60Ř61a38p60e33k 7772836319385

Proč pořád ta starost, aby stát vydělal co nejvíc? Stát nejsme my, stát jsou ONI. Peníze mají zůstat lidem, nikoli mafii, která sama sebe nazvala státem.

+1/0
3.2.2016 22:41

J92o47s72e66f 13K70o24p46e74c93k38y 9654822225

Opravdu stat nema z prodeje aut vyrobenych v CR vubec nic? ;-)

0/0
4.2.2016 8:04

Z16b72y66n28ě17k 41H70o15l57í59k 1607857905800

to je dobrý, když se to sečte, tak koncern tu má víc než polovinu trhu... preference zákazníků celkem jednoznačnáR^

0/0
3.2.2016 22:16

P85a19v73e12l 73Ř46a54p58e18k 7342616749155

Prodeje aut rostou ruku v ruce s lidskou hloupostí, sobectvím a neschopností uspořádat si život důstojným způsobem, bez neustálého pojíždění, překážení, obtěžování a ohrožování druhých. Pomatení lidé tráví třetinu života zavření v plechovkách nebo vyděláváním na jejich pořízení a provoz. A toto faktické otroctví, doprovázené neustálým negativním vlivem na okolí, považují za pokrok a luxus. Ubožáci...

0/−15
3.2.2016 22:02

Z21d55e85n19ě48k 66H32a72n77z20l 1701206632204

Další cyklista

+4/−2
3.2.2016 22:10

V84í16ť12a 60K54r20u63t59i82š 1230514555187

Tudíž ten, který pracuje třeba 25 km od svého bydliště, je hloupý, sobecky a pomateny? Když nedustojne dojíždí autem (20-25 minut), které má doma i z jiných důvodů, než aby strávil 75 - 90 minut na cestě s přestupy prostředky veřejné dopravy?

+4/0
3.2.2016 22:14

P20a41v35e21l 69Ř98a16p18e40k 7512476159105

Moje argumentace je postavena na jiných, obecnějších parametrech než jsou ujeté km.

0/0
3.2.2016 22:20

V80í41ť29a 85K11r33u62t75i44š 1930974485557

Vaši argumentaci copy and paste, kterou tapetujete podobné diskuze, tady samozřejmě všichni známe. Stejně jako neschopnost odpovědět na jakoukoliv uzavřenou otázku.

Takže ještě jednou k naprosto konkrétnímu dotazu: Ano nebo ne?

A rozšířim o: Proč?

A k tomu: Jakou nabízíte alternativu?

+2/0
3.2.2016 22:34

P71a54v65e44l 32Ř59a64p52e80k 7262686109385

Nerozčilujte se. Otázky jsem položil já a dříve než vy. Trávíte třetinu života v plechovce nebo vyděláním na její pořízení a provoz? Obtěžuje masový automobilismus okolí? Překáží auta v ucpaných ulicích? Ohrožují auta bezpečnost místních? Vaše najeté kilometry jsou naprosto irelevantní.

+1/−5
3.2.2016 22:39

J84i51ř49í 85Z98ý93k29a 9139723581590

a připojení k internetu ti přivezli technik vlakem, že jo? ;-D

+4/0
3.2.2016 22:15

P12a80v32e69l 17Ř86a78p59e76k 7742106669615

Proč by internet nemohl existovat bez masového automobilismu a jevů, které jsem vyjmenoval? Spíše by vám mělo být divné, proč se lidé stále více přesouvají pořád dokola tam a zpět, navzdory rozšíření komunikačních technologií a změně povahy práce na klikání myší a hrabání se v papírech.

+1/−6
3.2.2016 22:23

M67i95c80h69a76l 31Ř76e75z15n83í63č62e46k 1581518577620

Vy jste asi cely den zavreny v kancelari, takze vas jiste prekvapi, ze vetsina veci nevznika klikanim mysi a hrabanim se v papirech.

+1/0
4.2.2016 9:12

P56e77t34r 61L71a73n10g62e71r 3581566611230

Hyundai je auto na celý život. Nove ti nikdo neukradne a staré neprodáš

+18/−2
3.2.2016 20:59

J59a35n 74K73o84s41t41k61a 9174907879816

Nechte toho! :-) Také jsem předloni uvažoval o této značce. Pak jsem koupil Volvo.

+1/0
3.2.2016 21:04

M79i14c55h63a33l 32R25e22j27z32e52k 5146157895711

To je trochu jako bys rikal, uvazoval jsem o stihle blondyne a vzal jsem si baculatou cernovlasku.

+5/0
3.2.2016 21:11

J28a97n 13K31o23s14t56k37a 9124497859336

Však jo. Každá může mít jiné přednosti:-).

Ale ne, šlo o ojetinu, takže to nemělo být nějaké chlubení. Malé Volvo, ale jsem fakt spokojený.

0/0
3.2.2016 21:13

M76i82c76h24a46l 72R54e79j84z27e81k 5676127915381

Verim, neznam nikoho, kdo by na Volvo nadaval. Ja jen chtel okomentovat naprosto protichudne typy firmy.

+4/0
3.2.2016 21:18

Z90b43y22n56ě51k 42H37o35l70í45k 1717897775580

;-D;-D;-DR^

0/0
3.2.2016 21:11

J89e51n17d94a 29K75r35á93s55a 1689366908

Další blud ! Po 3 letech provozu prodáš servisované auto ještě s 2 letou tovární zárukou! Zkus se podívat na inzeráty. ..R^;-)

0/0
4.2.2016 7:23

P52e97t73r 27L28u13k41e45š 8534440739585

Zajímavé je, že Škoda při svých cenách prodá tolik aut.

Že by fungoval patriotismus? Nebo pohádky o koncernových německých dílech?

Přesto R^

+1/−2
3.2.2016 20:40

M52i20c30h41a43l 85R21e11j19z18e93k 5486327765601

To neni pohadka, ale fakt. Vetsina nemeckych koncernovych dilu se stejne dela u nas. No a cenu si urcuje trh, ne vyrobci.

+2/0
3.2.2016 21:07

P83e42t70r 67L85u61k95e73š 8104430279465

Ano, většina dílů se dělá jinde než v Německu - u nás, v Polsku a také Asii, proto tedy ta německá kvalita. Ani Mercedes, BMW nemá jen německé díly, takže nejde o nic - tak to prostě je.

Ta poznámka je pochvalná => obdiv prodejcům, že toho tolik prodají.

V posledních dvou letech jsme do firmy kupovali 3 auta. Ani jedno není Škoda, a to jsme šli pokaždé poprvé pro Škodu. Cena konkurenčních vozidel přesvědčila. Například jsme měli lepší nabídku na lépe vybaveného Passata než na Superba?! Tak co k tomu dodat ...

+2/0
3.2.2016 21:24

Z97d71e59n54ě57k 15H63a60n55z27l 1821826342374

Vždyť je to jedno,stejná firma

0/−2
3.2.2016 21:48

V92l15a41d95a 63S19i33m63o18n67i91k 3599413863845

Pokud se Vám to stalo v Německu, tak to mohu potvrdit. Prostě chápu, že Superb nemůže na německém trhu bít staršího bratra Passata.

Pokud ovšem půjdete do vysokých výbav, pak nikdy ve Škodovce nedostanete všechno co nabízí Passat nebo Audu A 6. Jednou je dán žebříček. Důvod je stený - omezení vnitřní konkurence.

0/0
26.3.2016 17:43

L33u67k45á69š 84S76l83a72n20i32n88a 1771293553301

Vošický musí prasknout vzteky, dobře mu tak.

+3/0
3.2.2016 20:26

J81i24r49i 12G78a70z46d17a 8384853494434

No, zajímavější co si kupují fyzického osoby , kdyz mají vydat skutečne sve penize. Škoda 678, hyundai 504 a dacia 352. Trošku více vypovídající ...

+7/−1
3.2.2016 19:50

P62e35t90r 49H46o70r10á24k 1399973589664

Zajímavé by bylo, jak velké slevy podnikatelům škoda oproti občanům nabízí. nebere náhodou škoda ty občany na hůl?

+1/0
3.2.2016 19:53

M90i32c29h63a22l 90R97e11j74z40e48k 5456397595711

I na jednotkove prodeje jsou vyrazne slevy. Asi se v byznise nepohybujes, jinak bys poznal, ze je rozdil, jestli ti nekdo koupi dva rohliky nebo vykoupi celou pekarnu.

+1/0
3.2.2016 20:01

P44e31t88r 73H33o77r48á96k 1329753689634

Hele, já jsem nové auto několikrát kupoval a vím, jaké se dávají slevy, ale zaslechl jsem, že když kupuješ jako podnikatel, dostaneš mnohem vyšší slevu už na dvě auta. A to je podle mne sprosťárna.

0/0
3.2.2016 20:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.