Diskuze

České dráhy potřebují nové věřitele, shání jedenáct miliard

České dráhy musí splatit dluhopisy a nákup nových vozidel v celkové hodnotě zhruba jedenáct miliard korun. Generální ředitel Pavel Krtek plánuje dluhy přefinancovat a chystá proto zatím největší emisi dluhopisů v dějinách společnosti. Zadlužený dopravce přitom ztrácí monopol a s ním i jistotu tržeb.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J60a32n 54C92e45p63e31k

9. 2. 2016 12:20

To je otřesné, oni si nechají zrepasovat dva vagony, ale to že vypadají, jak kdyby vypadly teleti z tlamičky, to jim nevadí. :-(

0 0
možnosti

T29o88m 50J66u95r50e22č62k70a

11. 2. 2016 23:37

Je jich už několik desítek, popisek je pár měsíců starý a naživo to tak hrozně rozhodně nevypadá.

0 0
možnosti

Jan Sůra klasicky zapomněl zmínit to, co napsali v E15 i HN. Že nové úvěry budou levnější než ty staré. Tj. úspora.

3 0
možnosti

J10a89n 91S44ů30r60a

8. 2. 2016 22:11

Pane Janato, nemohu za to, že neumíte číst: Dráhy by měly přefinancováním ušetřit: dobíhající dluhopisy mají úrok 4,5 procenta, v případě ČD Cargo dokonce pět procent. Loni vydané dluhopisy přitom měly úrok pod třemi procenty a ty nové by ho měly mít ještě nižší.

Kdybyste mě chtěl podezírat, že jsem to tam dopsal, sežeňte si sobotní noviny. Ale děkuji za trvalou přízeň a zájem o moji osobu:)

0 0
možnosti

Pro ČD by bylo nejprospěšnější jejich zrušení.

2 14
možnosti

Zajímavá myšlenka. A co dál? Budeme všichni jezdit autem?

7 0
možnosti

Půjčují si zvesela, neboť ví až to krachne zaplatí to daňový oslíček. Vůbec nic neriskují, divím se, že jsou tak s půjčováním při zdi.

2 10
možnosti

Všichni zaměstnanci čd bojují o přežití svého zaměstnavatele. U Regiojetu by se asi měli lépe.

0 14
možnosti

A56l20a23n 68Ř51e66p59k66a

8. 2. 2016 10:48

No jasně, proto je u Regiojetu taková velká fluktuace a kvůli nedostatku lidí omezují servis v Astrách, ale trapně se ohánějí klidovou zónou ;-D

14 0
možnosti

České dráhy ve své historii již obraly řadu věřitelů. Nepůjčil bych jim ani floka.

1 15
možnosti

Můžete být konkrétní??

10 0
možnosti

Celá naše ekonomika připomíná hru zvanou letadlo.

1 4
možnosti

Když vydaji dluhopisy a idi je nakoupi bude to další bublinka ktera praskne. Když člověk jede s ČD kolikrat nemá ani kde si sednou stojí na chodbě, i dobytek se přepravuje kultivovaněji než v ČD. Ceny jsou přemrštěné čistota vlaku odpovídá chlívku, a nemožnost na 75% vlakových nadraží zaplatit kartou je jak z dob doby kamene. Přeji všem ostatním dopravcům narůstajicí spokojené zakazníky a ČD brzký krach. Prasečák v kombinaci s vysokou cenou není do dnešního podnikani přípustný.

1 23
možnosti

S tou kartou je to blbé to je fakt. Ale to že bývají plné vlaky asi jenom ukazuje to, že je u nás zájem cestovat vlakem. Navíc nikdo vám nebrání si pořídit místenku, která je při nákupu v eShopu ČD. A o krachu ČD si můžete jenom nechat zdát, žádný jiný soukromník všude ČD jen tak nenahradí i v Německu kde jezdí soukromníci mají státní DB většinový podíl a ve Švýcarsku SBB taky. Maximálně by je tak mohl nahradit jiný státní moloch a podle toho co aktuálně předvádí Arriva v autobusové dopravě tak děkuji nechci.

A k té ceně: Srovnejte si kolik se platí za vlak u nás a kolik v Německu v UK nebo ve Švýcarsku a to i vzhledem k platům. Potom vám vyjde že máme asi nejlevnější vlakovou dopravu v Evropě.

14 0
možnosti

Pohled do budoucnosti:2030: lék na rakovinu2040: let člověka na Mars2050: internet v Railjetech ČD

4 7
možnosti

Jo no, ta WiFi v Railjetech je ostuda.

1 1
možnosti

Českým dráhám chybí peníze, ale sponzorují Fed Cap? není v tom trošku rozpor?

10 4
možnosti