Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vysoká daň za výluky. Až polovina vlaků měla loni zpoždění

Rekordní investice do české železnice se loni promítly i do počtu zpožděných vlaků a dodržování jízdního řádu. V porovnání s rokem 2014 jezdilo na čas loni podstatně méně vlaků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T62o62m73a43s 80A92u59g16u66s48t20y38n 6197646841530

Pan Sura a matematika asi kamaradi nejsou. Nabizim dovzdelani zdarma na nasi zakladni skole, berete?

+1/−3
12.2.2016 17:08

M86a51r28t40i95n 45N24o43v76o31t60n42ý 3276716321534

Hloupý nadpis, který vůbec neodpovídá tomu, co je uvedeno v článku.

+2/−1
12.2.2016 11:51

M59i22c66h92a92l 73P48a77s44t13o37r59e11k 4894740958228

A protože se to nehodí, tak jsou napsána čísla za celou železniční dopravu dohromady. Kolik bylo zpoždění u ČD a kolik u RJ a LE? Kdo z nich je na tom lépe?. Zřejmě ČD jezdí více na čas a to se autorovi nehodí. Bylo by blbé napsat, že ČD má zpoždění skoro 50% a u toho, že RJ 95% a LE 92% (čísla jsou smyšlená jen pro ilustraci). Tak se to napíše takhle. Ani jsem se nedíval, ale tipoval bych autora pana Sůru.

+4/0
12.2.2016 11:03

T87o68m98a70s 86A22u47g29u96s22t30y59n 6427446441930

Jeho clanky jsou nezamenitelne :)))

+1/−1
12.2.2016 17:06

M60a25t52ě71j 91V78o48n73d82ř37i68č85k23a 4524110348476

Až polovina vlaků? Jde pouze 1) o mezinárodní 2) ve vybraném období 3) přesněji 64%, což je do poloviny ještě docela daleko. To si Sůra dělá s tím nadpisem legraci?

+2/−1
12.2.2016 7:07

O54n57d72ř60e65j 46M74a47l95ý 3804533873453

Na trase mezi Kolínem a Prahou je zpoždění vlaků prakticky jistota. A rozhodně to není jen otázka minulého roku, to trvá už tak 4-5 let.

+1/0
11.2.2016 17:27

J10i67r43k97a 84D47v13o13ř42á49k 4945250423288

Samozřejmě, dokud trvá rekonstrukce trati, kde je už od počátku naplánovaná kapacita tak, že neodpovídá povolenému provozu. Ale dokážete si představit ten řev, kdyby se soukromníkům začaly očesávat nadbytečné vlaky už na loňský rok? Nikdo si to nedovolil.

+2/0
11.2.2016 17:50

M36i33r75o95s86l81a15v 83G70r83o37s23s50m14a74n21n 8342599374

Cestuji často v Praze vlakem, který jede z Kolína, nebo přes Kolín do Prahy. A většinou jede včas.

+2/0
11.2.2016 18:00

F82r69a35n86t38i15š96e30k 14V14a62n56ě27k 1477204507707

Prostě zavádějící titulek stylu Blesk.

+2/−1
11.2.2016 16:43

R10a92d71k82o 61K38ř82i15v84á43n42e37k 7910173895670

Až polovinu novinových titulků vymýšlí asi Brouk Pytlík. :-)

+6/−1
11.2.2016 14:44

M42i72c92h48a94l 70K97a65b76á11t 3305244669883

Titulek: zpoždění mělo "až" 50% vlaků.

Text: zpoždění mělo necelých 14% vlaků.

+10/0
11.2.2016 14:15

P12e98t42r 74N27o62v76o74t53n85y 1291120931

Titulek platí jen pro mezinárodní vlaky v září a říjnu. Ale je to bomabstické. ;-D

+3/0
11.2.2016 14:22

J71i68r38k95a 24D94v24o53ř54á71k 4555100113368

Titulek nemluví o mezinárodních vlacích v nějakém období. Titulek mluví o "vlacích", rozuměj v kontextu sledovaného rozsahu a sledovaném čase. Tedy všech vlaků za rok, protože zpoždění se jak známo sledují za kalendářní rok a všechna. Titulek je tedy lež. Lže jako když tiskne. Tak také toto úsloví vzniklo, a zcela oprávněně.

+4/−2
11.2.2016 17:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.