Diskuze

Bohumínský požár může přepsat jízdní řád, České dráhy mají potíže s depem

Až rok můžou trvat komplikace způsobené požárem v bohumínském železničním uzlu. Největší problémy způsobuje především Českým drahám, které přišly o přístup do svého druhého největšího depa v zemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J15a33n 80Š75i58ř80i88n61a

15. 2. 2016 13:17

Pokud to bude trvat opravdu rok, tak by asi měli uvažovat o využití původní tratě mezi Českým Těšínem - Karvinou a Ostravou. minimálně pro osobní dopravu. Ta trať je stále využívána, takže by to nemusel být až takový problém.

0 0
možnosti

Jaké původní tratě ? Mezi Českým Těšínem a Karvinou hl.n. přes Louky nad Olší (tzv. Sakmarovo údolí) se normálně jezdí ...

0 0
možnosti

Tohle dálkové řízení, to je teroristův sen. Neumím si představit jak by to dopadlo po požáru v CDP Přerov, to by půlka Moravy stala. Počítač ano, ale snižovat neustále stavy, rušit záložní vozy, depa, vyhybny, nemít možnost ani manuálně přehodit výhybku a uzamknout, to si koleduje o průšvih. Železnice dřív byla strategická záležitost a s těmito případy se počítalo, teď se jen optimalizuje podle grafů ekonomů.

3 1
možnosti

Švýcarsko, Francie, Itálie, Německo mají většinu tratí řízených dálkově ... tam, kde jsem před nějakými 20 lety sbíral u výpravčích staniční razítka nikdo není ... a spolehlivě to funguje ... Manuálně se výhybka přehodit dá, ale musí se to dělat točením kliky nahrazujícím činnost elektromotorického přestavníku ... Provoz v Bohumíně je řízen místně ...

0 0
možnosti

To se asi SZDC prohne, nejen obnova ZZ, ale nahrady dopravcům.

3 0
možnosti
Foto

Jsou nejspíš pojištěni, ne?

0 0
možnosti

Tak úředníci ze Sždc zvednou zadky a půjdou házet vyhýbky,to by mohli zvládnout

0 0
možnosti

Proboha co vám udělali cestující, vydat je napospas těm ignorantům. To by nedopadlo dobře

0 1
možnosti

To vypadá na úmysl. Co dělá POLICIE ČR ? Všude jsou kamery. Co dělá SŽDC ? Proč to musí trvat ROK ?

Akorát nevím, jak se měří velikost DEPA ? Podle plochy, podle počtu lokomotiv ?

1 10
možnosti

A40l93a87n 56Ř91e17p83k26a

13. 2. 2016 8:33

Jasně, zase za všechno může spící policie podle některých a správce železnic je zase pro změnu pomalý v obnově ;-D

2 0
možnosti

V dešním světě kompjůtrů jutrutrutrutrutrutru.

No tak udějí na průjezdu pár starých výhybek, najmou pár výhybkářů, kteří budou pobíhat s tyčí, pár lidí s praporkem na přejezdy a frčíme dál ne? Když je s elektronikou takový problém ji nahradit.

5 2
možnosti

Do chvíle než se výhybkáři na sebe praporkama nedomávají (telefony a vysílačky jsou nespolehlivé, možná by pomohlo jódlovat kódy) a postaví výhybky na jednu kolej pro dva vlaky. Na průjezd. Stovkou. Jako ve Stéblové.

2 0
možnosti
Foto

J98i64ř97í 80E20r59b30e72n

12. 2. 2016 19:29

Neni v Bohumine taky OPJ = Opravna pantografovych jednotek? Dalsi komplikace pro pripad poruchy... :-(

0 0
možnosti

Valka strojvudcu. Jedni chrli bombove anonymy, druzi se msti podpalenim terminalu!

0 18
možnosti
Foto

A v zájmu kterých strojvůdců byl tento požár? Já jen abych byl v obraze...

8 0
možnosti

je tu ale také například myčka nebo zařízení na odsávání vakuových toalet. K němu se teď nedostanou. - a tú umývačku chceli zrovna prvýkrát použiť... ;-D

1 28
možnosti

Na myčku se jezdí periodicky, dle předem připravených plánů. ;)

4 0
možnosti

To vám na zkratku SŽDC nějak nevychází.

Tady se toto neustále motá dohromady, stejně tak informace se v prvním okamžiku citovaly od mluvčích ČD, ač by se od začátku k tomu měl vyjadřovat provozovatel kolejí. Jeho jsou to výhybky co nefungují a neumožňují tedy dopravcům jezdit jak mají.

17 0
možnosti