- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud to bude trvat opravdu rok, tak by asi měli uvažovat o využití původní tratě mezi Českým Těšínem - Karvinou a Ostravou. minimálně pro osobní dopravu. Ta trať je stále využívána, takže by to nemusel být až takový problém.
Jaké původní tratě ? Mezi Českým Těšínem a Karvinou hl.n. přes Louky nad Olší (tzv. Sakmarovo údolí) se normálně jezdí ...
Tohle dálkové řízení, to je teroristův sen. Neumím si představit jak by to dopadlo po požáru v CDP Přerov, to by půlka Moravy stala. Počítač ano, ale snižovat neustále stavy, rušit záložní vozy, depa, vyhybny, nemít možnost ani manuálně přehodit výhybku a uzamknout, to si koleduje o průšvih. Železnice dřív byla strategická záležitost a s těmito případy se počítalo, teď se jen optimalizuje podle grafů ekonomů.
Švýcarsko, Francie, Itálie, Německo mají většinu tratí řízených dálkově ... tam, kde jsem před nějakými 20 lety sbíral u výpravčích staniční razítka nikdo není ... a spolehlivě to funguje ... Manuálně se výhybka přehodit dá, ale musí se to dělat točením kliky nahrazujícím činnost elektromotorického přestavníku ... Provoz v Bohumíně je řízen místně ...
To se asi SZDC prohne, nejen obnova ZZ, ale nahrady dopravcům.
Tak úředníci ze Sždc zvednou zadky a půjdou házet vyhýbky,to by mohli zvládnout
Proboha co vám udělali cestující, vydat je napospas těm ignorantům. To by nedopadlo dobře
To vypadá na úmysl. Co dělá POLICIE ČR ? Všude jsou kamery. Co dělá SŽDC ? Proč to musí trvat ROK ?
Akorát nevím, jak se měří velikost DEPA ? Podle plochy, podle počtu lokomotiv ?
Jasně, zase za všechno může spící policie podle některých a správce železnic je zase pro změnu pomalý v obnově
V dešním světě kompjůtrů jutrutrutrutrutrutru.
No tak udějí na průjezdu pár starých výhybek, najmou pár výhybkářů, kteří budou pobíhat s tyčí, pár lidí s praporkem na přejezdy a frčíme dál ne? Když je s elektronikou takový problém ji nahradit.
Do chvíle než se výhybkáři na sebe praporkama nedomávají (telefony a vysílačky jsou nespolehlivé, možná by pomohlo jódlovat kódy) a postaví výhybky na jednu kolej pro dva vlaky. Na průjezd. Stovkou. Jako ve Stéblové.
Neni v Bohumine taky OPJ = Opravna pantografovych jednotek? Dalsi komplikace pro pripad poruchy...
Valka strojvudcu. Jedni chrli bombove anonymy, druzi se msti podpalenim terminalu!
A v zájmu kterých strojvůdců byl tento požár? Já jen abych byl v obraze...
je tu ale také například myčka nebo zařízení na odsávání vakuových toalet. K němu se teď nedostanou. - a tú umývačku chceli zrovna prvýkrát použiť...
Na myčku se jezdí periodicky, dle předem připravených plánů. ;)
To vám na zkratku SŽDC nějak nevychází.
Tady se toto neustále motá dohromady, stejně tak informace se v prvním okamžiku citovaly od mluvčích ČD, ač by se od začátku k tomu měl vyjadřovat provozovatel kolejí. Jeho jsou to výhybky co nefungují a neumožňují tedy dopravcům jezdit jak mají.