Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha chce z Vltavy silnici, odpadky či suť mají plout po řece

Vltava má v příštích letech sloužit Praze nejen pro rekreační plavbu, ale i nákladní dopravu. Praha už zkoumá, jak využít řeku napříč městem, aby mohla převzít část nákladu z nákladních aut. Vzorem jsou jiná evropská města, například Paříž.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55o14s75e71f 63S79v35á94r33o25v14s18k14ý 3211736253505

Jen mi není jasné, kam to chtějí vozit.

0/0
26.2.2016 19:41

V23í22t 62K86o79u58b68a 6966520144658

Problém je, že spalovna je na kopci ve Štěrboholech. Postavíte lodní výtah?

0/0
17.2.2016 0:07

M85a73r16e28k 16Š41i52m29o83n 2204517588728

Je na kopci v Malešicich, ale jsou odpady, které prostě nekončí ve spalovně, například suť, kanalizační odpad atd.

0/0
17.2.2016 12:11

V76í84t 61K20o13u47b33a 6696890384218

Problém je, že spalovna stojí na kopci ve Štěrboholech. Postavíme lodní výtah od Rokytky?

0/0
17.2.2016 0:06

M74i65l26a74n 55C17i74h21l74á69ř 6198595182847

Pro odlehčeni:

Znělo to určitě výhodně,

posílat odpady Vltavou,

když tady vladly povodně,

bordely do Němec poplavou.

+1/0
16.2.2016 19:23

M12a72r67t54i41n 39K70u63b89í19k 9937959586933

Je to pozitivní, ale s křížkem po funuse, zlikvidovali téměř celý přístav Holešovice pochybnou zástavbou a teď co?! Byla tam rozsáhlá vlečka, překládaly se tam kontejnery z vlaku na loď atd. To se brzy probudili! Zlividovali ekologické nákladové nádraží Žižkov, zlikvidovali nádraží Bubny i nákladní Smíchov.

+2/0
16.2.2016 12:59

M14a79r94t94i45n 93R52u50z25i76c73k76a 1452408826137

Pokacely vysoke stromy (myslim topoly) podel byvaleho koryta reky, kvuli vystavbe v tomto zaplavovem uzemi.

0/0
16.2.2016 20:17

M67a35r52e34k 11Š74i64m25o58n 2974507218748

Nákladové nádraží Žižkov stále funguje, Bubny to samé. Přístav Holešovice nefunguje, ale stále funguje přístav Libeň. Do té doby to zelo prázdnotou.

0/0
17.2.2016 12:13

J16i79ř58í 57P79r16a93ž73á23k 9240232421602

Dolínek je příliš nezkušený, aby věděl, že to co zamýšlí zde již desetiletí fungovalo a nedávno se i rušilo (např. betonárka na Rohanu). Vozila se rubanina ze stevby metra do vraňan a zpět písek a štěrk, kaly z ČOVky,.... Rozšířit vodní dopravu je ale samozřejmě pozitivní.

+1/0
16.2.2016 12:15

K56a90r80e64l 93S39t80r86ž51a68n52o34v92s39k25ý 1788465465

To jsou jen jednorázové akce. Jednou loď přiveze kulisy, podruhé odveze suť ze stavby. Pokud je to levnější než autem, tak to napadne každého investora. Souvisle se podle mě nákladní doprava po Vltavě provozovat nedá. Co by se kam vozilo? Vzduch z Radotína do Holešovic? Nad Prahou i pod Prahou je Vltava v hlubokém kaňonu, kde se nic vytvářet nedá. Navíc hned za Prahou začíná Vltavská kaskáda, na které se taky žádná hitparáda vymyslet nedá.

0/0
16.2.2016 11:29

R53a41d74e18k 95K24o28p64a33r 4878381532219

Tyhle napady jsou zpusobeny tim, ze Prahu jiz mboho let ridi lide ze vsi. Moravak a ted Slovena.

Neco ve stylu. Toz pres tu nasi dedinu nam tady tece potok. A to skoro pres naves. Tak toho pojdme vyuzit.

Praha ma zcela jine infrastrukturni nedostatky, nez nepritomnost nakladni dopravy na Vltave.

Napr.okruh, trasa D, parkovaci zony, premosteni Vltavy u Suchdola,....

+3/−1
16.2.2016 11:20

R38a91d49o27s72l44a93v 14K20l40a87u64d21a 5154338864762

Svoz odpadků z některých částí Prahy problémem je a to zásadním. Ale řešení jaké navrhují je velmi hloupé.

+2/0
16.2.2016 11:24

L78u93k76á76š 69Š10l85e47h94o65f45e39r 1153919575969

Zato rozkopat celou Prahu kvůli pošahané potrubní dopravě odpadků, to je nápad hodný génia ;-D

0/0
16.2.2016 11:26

R56a24d41o52s21l51a44v 51K42l43a10u85d53a 5834188934762

Praha je neustále rozkopána. Kvůli vodě, plynu, silové elektřině, kabelové televizi, telefonu, optice.... Proč je pneumatická doprava odpadků pošahaný nápad?

0/0
16.2.2016 11:29

R56a18d43o76s44l68a90v 63K79l77a77u57d73a 5144478404662

Mimochodem každý majitel domu by to uvítal. I nájemníci. Ono mít smradlavé popelnice v průjezdu fakt není nic po čem by někdo toužil. A na ulici být nesmí.

0/0
16.2.2016 11:31

P64a90v90e44l 65V37ě59t34r43o36v98e98c 6926208572501

To je pravda, háček je v tom, jak by ta potrubí fungovala a co při poruše...

0/0
16.2.2016 12:07

R61a58d82o24s29l22a54v 50K88l41a72u66d92a 5674388624552

Funguje to v 18ti zemích světa. Takže v tom zas takový háček nebude.

0/−1
16.2.2016 12:13

R86a29d26i12m 42S90i80m83u52n10e42k 2900640856664

chtělo by to nějakého kovaného pražáka, jako byl pája bémů ;-(

0/0
16.2.2016 11:46

M30a16r22t55i64n 25R47u51z45i50c54k33a 1632928406747

;-D Dobry vtip...

0/0
16.2.2016 20:18

R96a46d52o16s90l40a48v 29K66l12a40u76d21a 5224588344552

Šlehofere, co máš proti tomu aby existovala potrubní "pošta" na odpadky, tak jak je tomu v řadě měst v civilizovaných zemích? Máš strach že přijdeš o práci? Já chápu že na tom stupátku se cítíš velmi důležitě, ale pokrok nezastavíš:-)

+1/−4
16.2.2016 11:08

L15u45k86á55š 82Š96l40e49h76o79f61e86r 1663279905219

Jo, teď nám sem nově zavedli internet, tak ti můžu dávat mínusy i při práci R^

+2/0
16.2.2016 11:11

D34a44v53i21d 78D75o88b67e91š 3875622847

A už komise na přípravu tohoto nesmyslu shání nějakou budovu?

0/0
16.2.2016 11:02

R69a40d33o90s30l77a57v 56K53l29a23u48d22a 5664238594852

Možná si pronajme část nevyužitých prostorů ve Škodově paláci. Tam jsou nájmy velmi levné:-P

0/−1
16.2.2016 11:03

K42a98r84e49l 64K85r76p15a22t76a 5394566288635

Ty odpadky se budou odvážet od budovy Vlády? ...

0/0
16.2.2016 10:59

A94l44e54š 78J46a56v69ů65r88e68k 2432679150310

doufam ze ty odpadky nebudou nakladat pod KArlovym mostem ;-D

0/0
16.2.2016 10:50

P14a97v21e61l 38V80ě59t87r77o45v14e53c 6556858172111

Je to otázka splavnosti a plynulosti toku, stejně tak i turistické přitažlivosti řeky, pokud se tam ta suť či odpad povezou, měly by být v uzavřených lodích, což nevím, zda je provozně šťastné...

0/0
16.2.2016 10:44

R28a98d34i64m 27S14i67m87u76n13e26k 2750200256154

vltava je v praze splavná stále, jenom jako nechápu, jak to myslí s těmi odpadky. to jako, že kuka vůz z řep doveze odpad k řece, loď ho převeze a druhý kuka vůž ho naloží na druhé straně a odveze do malešic?

0/0
16.2.2016 10:58

R96a80d55o10s24l64a76v 28K46l13a17u66d19a 5734928104832

Spíš to vidím tak, že spřátelená agentura za 20 mega udělá esej na téma proveditelnosti... Závěrem bude že je to blbost.

+1/−1
16.2.2016 11:01

P57a87v50e44l 42V49ě13t10r40o33v84e34c 6646838762611

to vypadá jako dost možné...

0/0
16.2.2016 12:06

P39a17v71e10l 84V92ě45t50r80o86v61e20c 6466578232821

Měl jsem upřesnit, co mám na mysli: lodi musejí plout oběma směry, mezi nimi jsou jak parníky, další lodě i lodičky s turisty... Vltava je splavná, ale jistě ne v celé šíři... jde o ten provoz a jeho dopad.

Lodní doprava je obecně levnější, ale rentabilní je pro delší vzdálenosti a záleží i na nákladech s překládáním, jak na provoz, zařízení i zřízení překladišť, asi se tomu říká logistika, prostě, aby se ta věc rentovala a nenarušila už dobře fungující věci - konfort obyvatel Prahy a její turistickou přitažlivost. Voda zvlášť v řece nese život i poezii...

0/0
16.2.2016 12:05

M13a41r27e32k 74Š70i63m40o52n 2104827418908

Všechny odpadky se nevozí do spalovny, třeba suť.

0/0
17.2.2016 12:15

R92a81d29i39m 14S78i66m30u10n98e64k 2510980626544

to je přeci ale blbost...

+1/−4
16.2.2016 10:37

P87e91t62r 81V19o12ž31e32n65í54l86e68k 1528410575

a proti proudu by lodě z náplavek mohli táhnout provazem pražští nezaměstnaní v rámci socializačních prací aby to bylo ještě více ekologické.. ten článek mi přijde v tomto duchu tak proč ne...

+8/0
16.2.2016 10:36

I83v19a14n 58S87t15e41c80h 8411777567620

Na lodi by bylo 50 rámů kol a 50 bezdomovců by se mohlo zdarma svézt z jednoho konce Prahy na druhý, pouze by šlapali. V cílové stanici by každý dostal půl litru krabicáku, bílého nebo červeného, podle chuti. Tomu bych teprve říkal ekologie. A ten smrad by na Vltavě byl snesitelnější než v tramvaji.

+1/0
16.2.2016 12:33

M12i42c62h79a74l 17S19t51e59b47l11o 5319881704587

Samozřejmě vynikající nápad...spíš je hrozný, že už se to neděje.:-/R^

Hlavně ať na tom pracuje logistik a ne politik!!!!!!

0/0
16.2.2016 10:24

R63a83d27o20s23l87a52v 24K54l47a50u74d49a 5564218304142

Samozřejmě je to nesmysl.

0/−7
16.2.2016 10:26

R62a48d29o89s12l73a21v 61K43l89a96u46d18a 5814688264562

Hele mínusáři... takže odkud kam by se ten odpad po řece tahal? Z Radotína do Holešovic? Nebo snad naopak? A tam by byla skládka?

+1/−1
16.2.2016 10:41

T77o95m24á67š 42B73y59d27e18l42s34k41ý 8680941470

a jakým způsobem se to u Vás v Praze vozí nyní? Pokud auty ,tak tímto způsobem je to lacinější. jde pouze o překladiště

0/0
16.2.2016 10:50

R26a95d68o50s51l67a61v 20K15l58a79u97d54a 5764468644802

https://www.google.cz/maps/search/spalovna+male%C5%A1ice/@50.0513131,14.4655952,12.21z

Podívejte se kde je Vltava a kde je spalovna. Po té řece toho moc nepřevezete. Vltava teče centrem z jihu na sever. Spalovna je na východě.

+1/0
16.2.2016 10:53

A57l91e77š 25J16a46v30ů73r68e71k 2932419860290

vozil by se nekam za KArtlin a pak kratky prevoz do spalovny Malesice ? A svazel by se z povodi Vltavy ?

Ale nevim jake jsou moznosti ...

0/0
16.2.2016 10:51

R73a93d59o30s21l23a28v 74K87l26a85u18d18a 5614758144502

Krátký převoz... cca 8 km;-D S tím běžte za místními kteří podél té cesty bydlí. Budou nadšení.

0/0
16.2.2016 10:56

R70a76d53o82s75l26a32v 20K59l47a75u81d94a 5664778284392

V prvním příspěvku jsem psal o pneumatickém potrubním systému, který některá města úspěšně používají. To je cesta pro Prahy. Ne to svážet auty z celého centra někam do Radotína, kde to naložíte na loď, převezete na Palmovku a odtamtud auty do Malešic.

0/−1
16.2.2016 10:59

R15a14d94o56s34l51a61v 82K14l61a39u96d37a 5674978644312

Mně by se spíš líbilo kdyby odpadky putovaly potrubím, tak jako např. v centru Barcelony. Sypat je na loď a převážet po řece je blbost. To lze pouze tam, kde popelářská auta do spalovny jezdí podél řeky...

0/−2
16.2.2016 10:24

L32u64k42á45š 96B76r37a19n61d74e52j92s 2913585171891

Mno, nápad to není špatný, pokud by Kuka vozy měly snímatelné nástavby, s nimiž by bylo lze snadno manipulovat, ale chybí infrastruktura. Přístavy, zařízení atd. Nebavím se o vodnosti v suchých měsících, kaskáda všechno nevytrhne.

0/0
16.2.2016 10:21

R78a56d70o19s92l46a34v 91K10l71a63u91d22a 5314798764272

Jenže spalovna je v Malešicích, kde Vltava zkrátka neteče. Takže odkud kam by se odpad po Vltavě převážel netuším.

0/0
16.2.2016 10:25

A73l44e23š 84J93a17v36ů67r46e71k 2752189890210

urcite by bylo lepsi vozit odpad po rece treba nekam za Palmovku a pak je to do spalovny kousek, nez autama pres mesto

0/0
16.2.2016 10:53
Foto

J13a32r17o58s21l37a54v 37D85o39u50š44a 3342224444956

možná mají v úmyslu přestavět EMĚ na spalovnu, ať si lidi kolem Řípu taky zademonstrujou. ;-)

0/0
16.2.2016 12:33

L39u94k75á74š 27V24a93ň14u84r48a 1445514563733

Logistika lodni dopravy je slozita a doprava pomala. Vyuziti vlaku je mnohem snazsi a nefunguje. Navic jsou v Praze mraky pomalych zdymadel. Navic ted Libensky pristav zrusili a misto nej postavili byty. Nemaji jednotnou koncepci.

+3/−1
16.2.2016 10:01

V58í82t 20Ž60í60l69a 4150721678498

Stejně jako zbourají kusy nádraží (Žižkov, Masarykovo, Bubeneč) a postaví místo nich kanceláře...

Nejdříve zrušíme a zastavíme všechny zbylé přístavy a nádraží a pak budeme za 100miliard hledat řešení dopravy. VÍTEJTE V PRAZE :-):-)

+6/0
16.2.2016 10:06

K71a46r57e82l 44K58r81p23a32t49a 5414796428245

Radní cítí, že brzy půjdou od válu, tak si tímto zajišťují budoucí příjmy nákupem říční flotily a jejím provozem pod hlavičkou města ?

0/0
16.2.2016 10:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.