Diskuze

VIDEO: Kola Favorit ožívají. Upravený retro design vyjde na desetitisíce

Znovuzrozená retro značka tradičních českých kol Favorit otevřela v Praze svůj „cyklosalón“. Designový obchod představuje nové modely kol Favorit, které jsou inspirovány dobou padesátých let, kdy značka vznikla. Pro běžného zákazníka bude zklamáním hlavně cena: ta totiž začíná na částce 64 tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

podpultové zboží? to jo, schovat pod pult, protože ve skladu by roky jen zabíraly místo.

0 0
možnosti
Foto

není to ani retro, ani hezký, koupí si to pár snobských dětiček a šlus. Nechápu, kdo je tohle ochoten zafinancovat.

0 0
možnosti

Kola pro hipstery - líbí se mi,ale nešel bych do nich.V Praze je několik výrobců stejného typu kol,kteří prodávají své výrobky na inzertních portálech a jejich kola jsou jednoznačně zajímavější.Každé jejich kolo má nějaký unikátní prvek,svou historii a je originál.

Nechci dělat reklamu,ale zrovna koukám na silniční rám GT,sedlo Brooks,2,2" bílé gumy a je to prostě krasavec.

2 0
možnosti

Sestavit originální kolo si může kdokoli, stačí mít nápad a peníze. I z kola ze smeťáku se dá udělat krásný originál:-)

1 0
možnosti

Favorit je konstruován tak, aby nevyžadoval každodenní servis ani speciální údržbu.

Doporučujeme pouze udržovat kolo čisté, suché a jezdit na něm výhradně s řádně nahuštěnými pneumatikami. Vhodné je také pravidelné voskování koženého sedla a madel přírodním voskem, který je možné zakoupit zde.

Jednou ročně, nebo po ujetí 1 000 km je nutné zkontrolovat (a případně vyměnit) brzdové kotouče a brzdové deštičky.

Jednou za dva roky, nebo po ujetí cca 10.000 km je nutné vyměnit olej v přehazovačce, řemen a pneumatiky včetně duší.

V zájmu zachování bezporuchovosti a dlouhé životnosti kola, by uživatel neměl zasahovat do jeho konstrukce, svévolně povolovat šrouby na jednotlivých dílech ani vykonávat takové úpravy, které by mohly vést k poškození kola, nebo k újmě na zdraví.

Jízdní kola Favorit jsou konstruována a zkoušena na hmotnost jezdce od 50 do 110 kg.

1 1
možnosti

J70a62n 70K17r72k

19. 2. 2016 9:54

Dobre to maji vymyslene. Vsechno nestandardni, takze jenom jejich servis - bezpochyby ne nejlevnejsi. (a pochopitelne to je dopravni prostredek na image, ne na dopravu a rozhodne ne na sport)

1 1
možnosti

Co je nestandartní, krom rámu jsou všechny komponenty standartní. Můžete je koupit na jakékoli kolo. Podobné kolo se dá v pohodě koupit za 40000kč. Jen ta nábojová převodovka stojí 11000kč.

0 0
možnosti

Jak vidím podobný krám, singlespeed apod. tak vím, že mi mám čekat jen to nejhorší, jako skok z chodníku pod kola a držím si velký odstup, jako cejch ok.

0 0
možnosti

Nechápu proč na běžnou jízdu karbon a ta cena je úplně mimo...Rv

2 0
možnosti

originál bicykl Favorit někdy ze sedmdesátého mi jezdí dodnes ... jsem už zase in ? ;-D

6 0
možnosti

Když si ho necháte podobně vyšperkovat vlezete se do 16000:-)

0 0
možnosti