- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
podpultové zboží? to jo, schovat pod pult, protože ve skladu by roky jen zabíraly místo.
není to ani retro, ani hezký, koupí si to pár snobských dětiček a šlus. Nechápu, kdo je tohle ochoten zafinancovat.
Kola pro hipstery - líbí se mi,ale nešel bych do nich.V Praze je několik výrobců stejného typu kol,kteří prodávají své výrobky na inzertních portálech a jejich kola jsou jednoznačně zajímavější.Každé jejich kolo má nějaký unikátní prvek,svou historii a je originál.
Nechci dělat reklamu,ale zrovna koukám na silniční rám GT,sedlo Brooks,2,2" bílé gumy a je to prostě krasavec.
Sestavit originální kolo si může kdokoli, stačí mít nápad a peníze. I z kola ze smeťáku se dá udělat krásný originál
Favorit je konstruován tak, aby nevyžadoval každodenní servis ani speciální údržbu.
Doporučujeme pouze udržovat kolo čisté, suché a jezdit na něm výhradně s řádně nahuštěnými pneumatikami. Vhodné je také pravidelné voskování koženého sedla a madel přírodním voskem, který je možné zakoupit zde.
Jednou ročně, nebo po ujetí 1 000 km je nutné zkontrolovat (a případně vyměnit) brzdové kotouče a brzdové deštičky.
Jednou za dva roky, nebo po ujetí cca 10.000 km je nutné vyměnit olej v přehazovačce, řemen a pneumatiky včetně duší.
V zájmu zachování bezporuchovosti a dlouhé životnosti kola, by uživatel neměl zasahovat do jeho konstrukce, svévolně povolovat šrouby na jednotlivých dílech ani vykonávat takové úpravy, které by mohly vést k poškození kola, nebo k újmě na zdraví.
Jízdní kola Favorit jsou konstruována a zkoušena na hmotnost jezdce od 50 do 110 kg.
Dobre to maji vymyslene. Vsechno nestandardni, takze jenom jejich servis - bezpochyby ne nejlevnejsi. (a pochopitelne to je dopravni prostredek na image, ne na dopravu a rozhodne ne na sport)
Co je nestandartní, krom rámu jsou všechny komponenty standartní. Můžete je koupit na jakékoli kolo. Podobné kolo se dá v pohodě koupit za 40000kč. Jen ta nábojová převodovka stojí 11000kč.
Jak vidím podobný krám, singlespeed apod. tak vím, že mi mám čekat jen to nejhorší, jako skok z chodníku pod kola a držím si velký odstup, jako cejch ok.
Nechápu proč na běžnou jízdu karbon a ta cena je úplně mimo...
originál bicykl Favorit někdy ze sedmdesátého mi jezdí dodnes ... jsem už zase in ?
Když si ho necháte podobně vyšperkovat vlezete se do 16000