- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ťok tvrdí, že je systém složitý a že mu nikdo nerozumí, ať pustí do systému pár středoškoláků a budeme se smát, ti chlapci už předvedli jiné věci
On tan deb_l řeší pokuty pro řidiče, místo toho aby se staral o mýtné, připravenost výstavby dalších dálnic a obchvatů měst. Slovenská firma nabídla převzetí mýta, jenže on se tomu brání, oficiální verze je že nabídku studují\!!
V článku vůbec není zmíněno, v čem je problém nahradit Kapsch někým jiným.
Přeci převzít stojící mýtné brány a spravovat je musí být úplná prkotina.
Nebo se na ně vykašlat a zavést satelity, které měly být od počátku, to je přeci také technicky prkotina. Obzvlášť, pokud nějaký takový systém již existuje v sousední zemi.
Věřím, že někde problém je, ale proč není ani okrajově zmíněn?
Na ministerstvu dopravy snad nikdy nikdo schopný neseděl... Ale něco takovýho jako je Ťok si neuměli představit ani ti největší pesimisti.
On třeba ten Hřebíček neblahé paměti byl také kozel zahradníkem.
Tak kamiony vidím častěji tam, kde se neplatí. Smutná realita.
Kdyby si ŤOK hleděl svých povinností a nestaral se o pokuty řidičů tak by měl čas i pro smlouvu na výběr mýtného ale to je pro něj příliš složité lepší je navalit nesmyslné pokuty řidičům a daň majitelům starších aut. To dovede i trochu inteligentnější opice na jeho místě!
Jediný smysluplný systém s budoucností je satelitní systém. Když to jde na Slovensku (i pro osobní auta), tak nevím, proč by to nešlo u nás...
Tak oni budou stát řídit jako firmu, makat 25 hodin denně, prostě bude líp, vemte si koblihu, pane.
Konečně by tedy mohla být příležitost zrušit nesmyslné zpoplatnění dálnic, které byli a jsou primírně určeny pro tranzit a dálkovou přepravu, aby ulevili silnicím nižších tříd.