- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já tedy nevím, ale na portále LEO Express jsou nejlevnější jízdenky Praha - Košice na pondělí stále za 499. Doufejme, že si pan Novotný článek pana redaktora Sůry přečte a stačí do pondělka provést zmiňované změny.
"Při té příležitosti zlevnil na 269 korun. Zatím nejlevnější na trase je RegioJet za 280 korun." Tady něco nehraje. Pane Sůra, víte, že 269 je méně než 280?
Co budu dělat proboha ve 4 ráno v Košicích? :D A jestli si ti dva šašci za dva dny prostřednictvím svého redaktora budou zase stěžovat na podnákladové ceny ČD, i když sami dělají to samé tak jim asi (zase :D ) nahlásím v jejich vlacích bombu :D
A nakonec- v economy třídě namačkaný jak sardinka bych do Košic jet fakt nechtěl.
Mohl byste napsat článek s názvem "Kdy chodí spát obyvatelé Luníku IX."
11 hodin v Economy tride LE? uz ty tri a pul do Ostravy hranici s masochismem.
je to 'jen' 9 hodin, nikdo Vás tím nenutí jet a když už, tak ne v economy - Vaše volba, není důvod to těm, pro něž ta LE economy je o.k., brát.
já např. 6,5 hodiny v economy v railjetu Wien - Bludenz rovněž považoval (a stále považuji) za masochismus - v business je to ale velmi pohodlná cesta.
stejně tak se vyhýbám Ryanairu a podobným, ačkoliv mnozí jej zbožňují. nenadávám jim za to.
Saaaaakra, kaslu na to, prestanu jezdit domu (Praha <-> Hranice <-> domovska viska = cca 330,- ) a zacnu jezdit do Kosic, vyjde me to levnej
Kolik vlastně stojí kilometr dopravní cesty, když jízdenka stojí 269 Kč a z Prahy do Košic je to 739 km? Kapacita soupravy je 240 osob...
Za 269 korun ale nepojede všech 240 osob, spíš minimum. Někteří pojedou za několikanásobně vyšší cen.
Ještě by to chtělo trochu vyladit. Jediný dopravce na trati Praha - Košice bude pouze Leoš. Žlutej má svoje vlaky rozdělené nejspíš kvůli zaměstnanců a jejich dietám. Ostatně v JŘ na Slovensku jsou jejich vlaky pod hlavičkou RegioJet SK. A vlaky ČD to jsou jen na hranice pak už ŽSSK, takže tam ten vlak jedou dva dopravci.
předpokládám, že o těchhle formalitách v mezinárodní železniční dopravě něco víte, když se k tomu vyjadřujete.
pochopitelně jde ve všech případech vždy o ten samý vlak, mnohdy i o ten samý personál. do nedávna byl přístup na zahraniční koleje velmi omezený, takže provozovat mezinárodní vlaky pod hlavičkami více domácích dopravců na územích jejich států byla jediná možnost. u národních dopravců to tak funguje i nadále, nepochybně mj. i kvůli ceníkům a jízdenkám obecně: když jede pendolino na Slovensku pod hlavičkou ŽSSK, tak jím ze Žiliny do Košic prostě jedete za vnitrostátní jízdné ŽSSK. dokážete si představit, že by např. 'červené' railjety měly v celé své trase (Graz - Wien - Brno - Praha) dopravce ÖBB a tak nejen, že by v nich neplatily inKarty, dokonce byste z Brna do Prahy musel jet za tarif ÖBB?
i u regiojetu v tom spíš myslím taky budou nějaké formality než že by šlo jen o diety, i když i ty mohou hrát roli.
Obrat 42 minuty v Prešově je poměrně odvážný ...
Tři hajzlíky uklidí za pět minut a na zpoždění jsou cestující zvyklí. Když miluješ, není co řešit...