- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za splolujizdu taky budu dostávát pokuty?
Jo chceme UBER v Praze a tak podepisujeme tuto petici: http://www.petice24.com/petice_proti_postihu_idi_taxisluby_bez_taxametru sdílejte ji
Samozřejmě nemůže Uber fungovat jinak než taxi služby. A protože služby jako Uber představují pokrok pro zákazníky, je načase odstranit stávající regulaci, která jeho provozu brání.
To se ovšem taxíkářské mafii nelíbí...
Nesmrtelné heslo s filmových "Básníků" stále funguje:
"Dej blbci funkci a vymyslí lejstro!"
Aneb - když něco nemůžeme regulovat, povolovat, a zamítat - ZAKAŽME TO!
Každá služba si svojí životaschopnost a užitečnost najde SAMA, ne?
Tyhle úřední "spasitele" vysloveně miluju.
Ať žijí http://www.SVOBODNI.cz !
Chtějí zrušit 22 naprosto ZBYTEČNÝCH státních úřadů!
A hned by byl vyrovnaný rozpočet !
Pokud někdo načerno provozuje osobní přepravu pro zákazníky za úplatu, tak je přeci naprosto v pořádku že je sankcionován.
Jezdil jsem spolujízdu na motorce v době, kdy tato služba byla ještě legální. Systém uberu se mi líbí, jen si myslím, že by cena měla být pevná, dopředu domluvená. To by mohlo být zajímavé pro všechny zúčastněné. Uber by pak nebyl přímou konkurencí taxislužby, ale její skutečnou alternativou.
U spolujízdy se podílejí na nákladech jak řidič, tak spolucestující. Řidiči kterým Uber dohodí kšeft si účtují více než jsou jejich náklady, zadarmo to nedělají.
Až Krnda jednou zašantročí svou lítačku ještě ráda využije Uber
Spolujízda, kde řidič dopředu NESMÍ vědět, kam se pojede..
No jasně, s nepoctivými pražskými taxikáři, o nichž se píše v každém seriozním zahraničním průvodci, magistrát zatočit nedokáže, spíš nechce. Ale jakmile začne fungovat systém, kde nelze zákazníka bezostyšně okrádat, musí úředníci vykázat činnost. A nedejbože, že si chudák přistižený udělal ŽL a začal dokonce platit daně. To už by byl konec dročkářství v Praze úplně.
Systém, který okrádá stát ... nebo snad platí daň z příjmu?
Já tedy chápu SPOLUJÍZDU jako cestu, že někam jedu pro svou potřebu a svezu někoho jedoucího po mé trase, aniž bych ji kvůli němu musel měnit(dejme tomu o víc než 10%). A jelikož náklady na cestu mi příliš nestoupnou (nepatrně zvýšená spotřeba daná vyšší hmotností), cena by měla být právě podíl na palivo (třeba půlka nebo podíl podle počtu osob). A do této klasifikace courání se po městě, postávání a očekávání spolujezdce, kterého naložím, ačkoli neznám cíl jeho cesty, nespadá...
Takže jasně provozování jiné činnosti, než oficiálně udávané.
Jenže bohužel v této zemi se ze všeho praktikuje to horší. UBER má pokročilé technologie kasírování, ale pochybnou legálnost celého projektu, taxikáři zase oficiální licence, ale snadno oblbnutelné předpotopní taxametry....
Život přináší nové a nové služby. Stát by měl být dostatečně pohotový a měl by umět je popsat v živnostenském zákoně.