Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jedna uzavírka a za ní druhá. Nebude se opakovat, slibují silničáři

Řidiče čeká letos rekordní počet uzavírek díky výraznému navýšení peněz na opravy silnic. Ředitelství silnic a dálnic letos oproti loňskému roku slibuje zlepšení: objízdné trasy by neměly vést řidiče na jiné objížďky, jak se stávalo loni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R92i66c32h63a18r69d 64M23i81k28u25l27e37n52k32a 1659457867904

Jo ŘSD, to je partička...... Odkládací místo id.tů po lobotomii.

0/0
27.2.2016 9:24

P40e28t61r 73Š80i95m51e27k 2369577886308

Němci investují 26 mld Eur do obnovy kolejí, 3 mld do mostů a další miliardy do technologie. Nikdy je nedoženeme. S ťokama, bártama, sobotkama a jim podobnýma. Das ist Realität.

+1/0
27.2.2016 8:17

M36a28r12t39i59n 85M50o19t55y43č15k43a 6301917247754

jo jenže kolikrát bylo omezení na dálnici a k tomu rozkopaná i silnice první třídy vedle dálnice... A to už na nikoho jinyho nesvedou...

0/0
26.2.2016 13:38

J31i69ř91í 81E77r37b70e60n 1513494946167

VždyŤ o tom snad Kroupa drahnou dobu hovoří, Mlho! ;-)

0/0
26.2.2016 15:35

R29i48c37h93a78r87d 65M40i85k43u75l31e40n53k69a 1479137847524

Hovořit nestačí

0/0
27.2.2016 9:25

R20o13m68a48n 97J85e38s78c86h33k95e 9208205587555

Od čeho máme krajské úřady plné kanceláří. Aby dostali 2 stavební povolení vedle sebe.

0/0
28.2.2016 8:05

V39l67a76d73i57m86í25r 91F44i77b10i53g77e91r 5844601561814

Docela bych bral aby se neopravovaly úseky po 500 metrech po sobě, ale když už to budou dělat, tak ať to na 2 měsíce zavřou a ty 3-4km udělají najednou.

To mi taky vadí, že uzavírky i takové kousky trvají děsně dlouho. Už 2 měsíce opravovali 500m v jedné vesnici. dělali kanály, stihli 1 půlku, až se oteplí budou dělat druhou půlku, takže zase 2-3 měsíce protože musejí udělat i nový povrch v celé šíři. Vloni to opravili jen probizorně.

+1/0
26.2.2016 13:31
Foto

J10i96ř29í 90R69o49h69a82n 5764548817395

Před cca sedmi lety jsem jel směrem na Mladou Boleslav po silnici 38. Za Nymburkem začal objížďka, která mě zavedla na další objížďku, která mě stočila na další objížďku směrem zpátky na Nymburk... Musel jsem tam dojet po téměř hliněných lesních cestách, protože oficiální objížďky byly desítky kilometrů dlouhé, a stáčely se do kruhu, takže bych tam podle těch značek nejspíš kroužil ještě dneska. Trocha přemýšlení a plánování při uzavírkách rozhodně neuškodí.

0/0
26.2.2016 12:50

P13a18v53e65l 94R82e32z21n50i74c20e59k 3905554234352

bohuzel Projektovy management napric organizacemi tu zcela selhava...

0/0
26.2.2016 19:00

V80l95a85d36i75m29í50r 18L85o56u89d32a 8917277836172

Taky je "vtipné", když v objízdné trase nějaký chytrák povolí venkovské cyklistické závody a způsobí zbytečnou uzavírku...:-P

+2/0
26.2.2016 12:23

V47ě78r81a 26F31o66l51t20ý49n96o90v54á 1828936197729

I cesta z Brna do Slavkova byla napínavá. Současně byly

práce na dálnici,

stavba okruhu na silnici,

vytrhané vlakové koleje.

+2/0
26.2.2016 9:00
Foto

L62u43m17í57r 14K72u53c55h27a31ř 4739774972249

letos bude situace na II/430 (souběžná silnice s D1 Brno - Vyškov) rozhodně lepší a bude to dost důležité pro řidiče, protože mezi Brnem a Vyškovem vypuknou 2 velké akce úsek 220 - 230 P (Od Komořan až po Vyškov - sjezd na Prostějov/Olomouc) ve směru na Ostravu - výměna povrchu uzavírka květen - září) + svodidla, kanalizace, SDP, ... a na obchvatu Brna úsek 199 - 205, loni se dělal směr Praha, letos se bude dělat směr Ostrava podobně dlouhá (časově) uzavírka, takže letos bude II/430 velmi důležitá objízdná trasa

0/0
26.2.2016 9:28

J72a70n 91F92r38o34l13í12k 6846830155414

Letos budou opět vytrhané koleje jen o kousek dál, D1 taky a co nám nachystají na staré silnici uvidíme.;-D Stále platí https://www.youtube.com/watch?v=2KrUoqnGd4Q

0/0
26.2.2016 13:49

J52i81ř19í 77E55r51b48e42n 1273284726377

Velmi podobné to bylo vloni na trase Liberec - Jablonec:

- vytrhaná tramvajová trať přes Vratislavice kvůli rekonstrukci a modernizaci po 40 letech

- rozkopaná souběžná I/14 přes Vratislavice kvůli téže akci

- výluka na souběžné železniční trati přes Vratislavice kvůli rekonstrukci a modernizaci po 60 letech

- přípravné práce na přeložce I/14 z Vratislavic nahoru do Rýnovic, takže místní omezení kvůli kácení lesa okolo poslední zbylé spojnice po třetitřídní silnici.

.

A je samozřejmé, že tím byla vyčerpaná kapacita dodavatelských firem, hlavně COLAS na té tramvajové trati zdržoval jak mohl, technicky to mohl zvládnout za poloviční dobu...

+1/0
26.2.2016 15:46

J88a25k14u13b 27K16a92m80e27n56i67c65k51ý 4809182357676

tech problemu by nebylo tolik, kdyby se tam makalo viz. most u olympie v brne, kde se pres 2 mesice nehnula ani noha !!

+5/0
26.2.2016 8:48

T31o90m35á47š 35K27u12c17h84a13ř 3557151708351

Ta noha se tam nehnula mnohem dýl. :-( Ale dá se to pochopit, když všechny opravy "vyhraje" jedna firma. Rozmístit na 14 staveb všech deset ukrajinských dělníků a jeden bagr, aby to aspoň vypadalo, že se tam něco děje,to je prostě logistický oříšek. ;-D :-/

+2/0
26.2.2016 9:10

P56a65v88e74l 31R40e32z84n38i25c48e89k 3715734834202

to je ale predevsim CHYBA ZADAVATELE, ze si nepohlida dostupnost zdroju a tedy vcasnou dodavku opravy

0/0
26.2.2016 19:01

P33a59v23e94l 90R11e69z30n14i21c58e97k 3565794464242

v realnem svete to totiz funguje tak ze uz ve vyberovem rizeni zadavatel pozaduje od dodavatele potvrzeni dostupnosti zdroju, technologii atd, klicovych pro dodavku projektu. A pozdejsi poruseni tohoto je podchyceno smluvnimi pokutami...

0/0
26.2.2016 19:03

L37e80o46p35o29l94d 78P20r28o41k29e60š 8629254927

Ministr dopravy Dan Ťok , to letos určitě zvládne. A když ne tak aspoň vymyslí nějakou pokutu za špatné popojíždění v dopravních omezeních.

+6/0
26.2.2016 8:46

M51a92r88e22k 54M44a50r31t44i17n 8909284516930

Možná by bylo lepší, kdyby už nic nezvládal a přenechal vedení rezortu někomu odborně zkušenějšímu.

+1/0
26.2.2016 8:53

J17i56ř56í 78H22o70r75á93k 6734904913406

Nad D1 zlomená hůl. Ale neprozradím, kudy to objíždím. Trvá mi to na vzdálenost 390 km o 1 hodinu déle oproti výpočtu navigace kdybych to vzal po D1. Pak už jedu stejně jako s užitím té D1, ale protože celkem jedu 450 km tak mi tak hodina nijak nepřijde. Bůhvíjak dlouho bych se zdržel v kolonách, a takhle jedu pěkně plynule ...

0/0
26.2.2016 8:39

P61e41t75r 17N28e36c24h98a14n62i15c58k11ý 7163466628940

Praha - Brno 390km?

0/−1
26.2.2016 8:54

J41a21k47u31b 40K15a69m52e66n88i34c10k21ý 4409572457466

normalne predstav si, ze D1 za brnem pokracuje smerem na ostravu, ja vim neuveritelny ze ;-);-)

+1/0
26.2.2016 8:58

T26o24m17á44š 12K37u22c91h91a11ř 3207931828801

Nesmysl, za Brnem už nic není. To bych tom musel něco vědět, vždyť tu bydlím. ;-)

+2/−1
26.2.2016 9:06

J59a37k72u42b 85K31a86m94e52n50i16c16k94ý 4659622677466

sarkasmus? nekdy s tim mam problem ho zde na diskuzich poznat 8-o

+1/0
26.2.2016 9:10

T90o50m66á14š 18K50u12c49h19a37ř 3377561348201

;-D

0/−1
26.2.2016 9:13

Z25d92e55n48ě77k 34H45r14u94b39ý 5195288501806

To se mi stalo loni u Vrchlabí. Dorazil jsem na úplnou uzavírku a vydal se po objížďce. Na objízdné trase se však opravoval most a pouštěli to střídavě jedním pruhem. Kolona jako kráva, tak jsem to na nejbližší odbočce vzal doprava, že to objedu ještě jinudy. Ale narazil jsem na další objížďku a tam už nebylo kam, takže jsem po půl hodině dorazil do výchozího bodu k té první uzavírce a poslušně se zařadil do té kolony vedoucí k mostu :-P

+4/0
26.2.2016 8:22

J44i90ř31í 50E34r96b11e53n 1803414496987

Přesně tak - výměna mostu na I/14 v centru Vrchlabí, oprava výjezdu I/14 z Vrchlabí na Liberec (rovný úsek 400 m jim trval téměř 3 týdny), uzavřená II/292 Studenec - Dolní Branná, oprava v Kunčicích, taky jsme si užili. A o kus dál to nebylo lepší - jedna silnice do Semil čtyři měsíce zcela uzavřená kvůli sanaci sesuvu do Jizery, druhá silnice celoročně omezená + o víkendu zcela uzavřená kvůli stavbě kanalizace v Košťálově. Namísto 11-15 km jsme tehdy běžně najeli 40-45 km...

0/0
26.2.2016 15:53

P44a84v60e21l 70R11e95z12n38i81c59e61k 3675374364712

400m 3 tydny je slusny vykon. v brne jsou schopni 400m celkove uzavirky opravovat i 15 mesicu...

a velmi casto tam nebyla ani noha... ani bagr.. proste nic...

0/0
26.2.2016 19:06

O10n84d68r27a 29P60á24t22e36k 8833759914705

Doufám, že má IDNES zaplacena práva na použití LEGO panáčka :-)

+4/0
26.2.2016 8:04

T25o58m70á86š 66K62u43c17h91a11ř 3367681888221

Já myslím, že ten loňský totální chaos a kolaps se dal pochopit, vdyť to byly úplně první opravy silnic v historii automobilové dopravy u nás. :-P Nepochybuji o tom, že letos už to bude perfektní a tento článek mě v tom jen utvrzuje. ;-D

Že to nikdo centrálně nekoordinuje a neplánuje je dobře, plánování jsme se naštěstí zbavili spolu s komunistickou totalitou. ;-)

+4/−3
26.2.2016 7:52

O17n63d58r50a 49P37á83t33e29k 8263369724605

Co se týče Prahy, je to jednoduché. Velké akce a velké uzavírky se nechávají na prázdniny, kdy stále platí názor (dle mne již překonaný) že o prázdninách je menší provoz a proto dopady na řidiče kvůli uzavírkám a objízdným trasám se tím minimalizují... Pak stačí několik velkých akcí nechat na prázdniny, kdy jedna blokovaná hlavní komunikace navedla objížďkou nedomyšleně dopravu k jinému špuntu a bylo vymalováno... Koordinace velkých staveb, které si vyžadují uzavírky hlavních tahů a s tím spojená dobrá informovanost řidičů v dostatečném předstihu je nezbytná!

+2/0
26.2.2016 8:24

J19á68n 49K55o52t35ú25č 2706294268536

Tiež mám ten pocit, že v lete je doprava omnoho intenzívnejšia. Možno ani nie tak v mestách (tam je naozaj v lete väčší kľud a prázdnejšie ulice) ale na hlavných ťahoch republikou určite áno.

+2/0
26.2.2016 8:35

J75i35ř98í 13H20o71r61á62k 6694204743846

No prázdniny a město: nevím, mám pocit že možná. Ale ve městech pod 200 tisíc se mi zdá že není rozdíl. Aspoň já jsem loni vždy musel volit jedno ze dvou zel a obě stály za starou belu. A co tu čtu, tak pro letošek už někdo volá: Stará Belo, nástup, ať se řidiči pose... !

0/0
26.2.2016 8:45

O52n59d55r74a 44P52á96t61e28k 8273179894815

Samozřejmě, intenzita dopravy neustále narůstá včetně těžké nákladní...

0/0
26.2.2016 8:55

T75o40m17á52š 45K46u80c64h55a39ř 3767751308631

Zdá se, že ne všichni pochpili, že si dělám ( ! ) až do konce. :-)

0/0
26.2.2016 9:00

V19ě51r51a 29F10o62l92t14ý12n54o73v96á 1528226357709

Vaše ironie byla decentní a slušná. Pro mrzouty ale náročná.;-D

+1/0
26.2.2016 9:04

P10a94v91e60l 74R35e79z96n24i79c96e18k 3315954464332

planovani a rizeni - tedy v ramci proejktu je ZCELA NUTNE.. a tady zcela evidentne selhava...

0/0
26.2.2016 19:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.