Diskuze

Jedna uzavírka a za ní druhá. Nebude se opakovat, slibují silničáři

Řidiče čeká letos rekordní počet uzavírek díky výraznému navýšení peněz na opravy silnic. Ředitelství silnic a dálnic letos oproti loňskému roku slibuje zlepšení: objízdné trasy by neměly vést řidiče na jiné objížďky, jak se stávalo loni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Jo ŘSD, to je partička...... Odkládací místo id.tů po lobotomii.

0 0
možnosti

P88e38t58r 62Š81i22m20e87k

27. 2. 2016 8:17

Němci investují 26 mld Eur do obnovy kolejí, 3 mld do mostů a další miliardy do technologie. Nikdy je nedoženeme. S ťokama, bártama, sobotkama a jim podobnýma. Das ist Realität.

1 0
možnosti
MM

jo jenže kolikrát bylo omezení na dálnici a k tomu rozkopaná i silnice první třídy vedle dálnice... A to už na nikoho jinyho nesvedou...

0 0
možnosti
Foto

J90i15ř50í 22E10r22b79e47n

26. 2. 2016 15:35

VždyŤ o tom snad Kroupa drahnou dobu hovoří, Mlho! ;-)

0 0
možnosti
VF

Docela bych bral aby se neopravovaly úseky po 500 metrech po sobě, ale když už to budou dělat, tak ať to na 2 měsíce zavřou a ty 3-4km udělají najednou.

To mi taky vadí, že uzavírky i takové kousky trvají děsně dlouho. Už 2 měsíce opravovali 500m v jedné vesnici. dělali kanály, stihli 1 půlku, až se oteplí budou dělat druhou půlku, takže zase 2-3 měsíce protože musejí udělat i nový povrch v celé šíři. Vloni to opravili jen probizorně.

1 0
možnosti
Foto

J53i94ř93í 71R42o38h29a54n

26. 2. 2016 12:50

Před cca sedmi lety jsem jel směrem na Mladou Boleslav po silnici 38. Za Nymburkem začal objížďka, která mě zavedla na další objížďku, která mě stočila na další objížďku směrem zpátky na Nymburk... Musel jsem tam dojet po téměř hliněných lesních cestách, protože oficiální objížďky byly desítky kilometrů dlouhé, a stáčely se do kruhu, takže bych tam podle těch značek nejspíš kroužil ještě dneska. Trocha přemýšlení a plánování při uzavírkách rozhodně neuškodí.

0 0
možnosti
PR

bohuzel Projektovy management napric organizacemi tu zcela selhava...

0 0
možnosti
VL

Taky je "vtipné", když v objízdné trase nějaký chytrák povolí venkovské cyklistické závody a způsobí zbytečnou uzavírku...:-P

2 0
možnosti
VF

I cesta z Brna do Slavkova byla napínavá. Současně byly

práce na dálnici,

stavba okruhu na silnici,

vytrhané vlakové koleje.

2 0
možnosti
Foto

letos bude situace na II/430 (souběžná silnice s D1 Brno - Vyškov) rozhodně lepší a bude to dost důležité pro řidiče, protože mezi Brnem a Vyškovem vypuknou 2 velké akce úsek 220 - 230 P (Od Komořan až po Vyškov - sjezd na Prostějov/Olomouc) ve směru na Ostravu - výměna povrchu uzavírka květen - září) + svodidla, kanalizace, SDP, ... a na obchvatu Brna úsek 199 - 205, loni se dělal směr Praha, letos se bude dělat směr Ostrava podobně dlouhá (časově) uzavírka, takže letos bude II/430 velmi důležitá objízdná trasa

0 0
možnosti
JK

tech problemu by nebylo tolik, kdyby se tam makalo viz. most u olympie v brne, kde se pres 2 mesice nehnula ani noha !!

5 0
možnosti
TK

Ta noha se tam nehnula mnohem dýl. :-( Ale dá se to pochopit, když všechny opravy "vyhraje" jedna firma. Rozmístit na 14 staveb všech deset ukrajinských dělníků a jeden bagr, aby to aspoň vypadalo, že se tam něco děje,to je prostě logistický oříšek. ;-D :-/

2 0
možnosti
LP

Ministr dopravy Dan Ťok , to letos určitě zvládne. A když ne tak aspoň vymyslí nějakou pokutu za špatné popojíždění v dopravních omezeních.

6 0
možnosti
MM

Možná by bylo lepší, kdyby už nic nezvládal a přenechal vedení rezortu někomu odborně zkušenějšímu.

1 0
možnosti
JH

Nad D1 zlomená hůl. Ale neprozradím, kudy to objíždím. Trvá mi to na vzdálenost 390 km o 1 hodinu déle oproti výpočtu navigace kdybych to vzal po D1. Pak už jedu stejně jako s užitím té D1, ale protože celkem jedu 450 km tak mi tak hodina nijak nepřijde. Bůhvíjak dlouho bych se zdržel v kolonách, a takhle jedu pěkně plynule ...

0 0
možnosti