Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda je diamant, ale dá se dobrousit, říká nový šéf automobilky

Nového šéfa Škoda Auto Bernharda Maiera příjemně překvapila věrnost zákazníků automobilky. Je lepší než u Porsche. Největší tuzemská automobilka proto chystá další modelovou ofenzívu do kategorie aut SUV. Nejrychleji rostoucí typ vozů na evropském trhu má podle šéfa Maiera velkou budoucnost, i kdyby začala znovu zdražovat ropa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P79a56v89e12l 82Z97á40v96o10d52s56k32ý 1226203662742

Dělené světla u Octavie? Mercedes od nich rychle vycouval!

0/0
26.2.2016 18:53

P49a36v78e24l 87N18o13v34o59t51n33ý 9150762258855

Tzn. Že má učiliště? Tedy kluk ze ctyrkama to dotáhl až do vrcholneho vedení vw? Tak to kloubouk dolů před ním a jeho ucilistem.

+1/−1
25.2.2016 16:37

P21a97t67r14i64k 44K92o10u28b20a 1885731803896

Uciliste na skodovku staci, jaci zakaznici takovy pan ;-)

0/−6
25.2.2016 16:40

J71i86ř78í 88S12c73h25w63a74c12h 8718524658516

a co to Porsche knedlíku? ;-D;-D;-D

+3/0
25.2.2016 17:35

J41a74n 35V30á84c66l44a33v53í16k 3112406561359

Já potkal jednoho a ten to z učiliště dotáhl na vyučujícího na univerzitě.

0/0
25.2.2016 17:41

M60i13l97a44n 31Z43i87c64h 6536256731515

ja znam jednoha co mel ucnak a dneska tovarnu na dvoumistne helikoptery a vyrabi jich 50 rocne

+1/0
25.2.2016 18:18

J69i56ř33í 65E42r21b78e50n 1683524846677

No, jeden absolvent učňáku to pak dotáhl na titul Ing. a CSc., stal se šéfkonstruktérem automobilky a zachránil ji před krachem. Jistý Petr Hrdlička, syn prvorepublikového ředitele ASAP...

+2/0
25.2.2016 21:02

P88a24t55r47i43k 72K86o71u26b88a 1135701143366

Diamant ;-D;-D

+2/0
25.2.2016 16:35

P31e31t63r 75N31e19č56a42s 8952870101876

Přání otcem myšlenky? Porsche ve vlastnictví Škody?

0/0
25.2.2016 16:03

M73a89r60t15i66n 18K28a39r55á17s87e49k 9318803388118

Jeste by to chtel eCitigo s nejakou dobrou cenou.... za par let by to nemel byt snad problem...

0/0
25.2.2016 15:45

R34o79m53a62n 60S15m89a56t86a91n31a 6745212557278

Musí byť radosť pre nemeckých vlastníkov mať v portfóliu low-costovú značku, ktorú jej zákazníci považujú za prémiovú a predávať zmontované autá na trhu s veľkou konkurenciou s pomerne veľkou prirážkou, aké majú väčšinou iba exkluzívne a športové modely. Ktorý marketingový guru toto dokázal, klobúk dole.

+3/−4
25.2.2016 14:34

M66a47r54t98i96n 20K21a32r94á52s73e80k 9238423238548

No skodu nikdo za premii nepovazuje a zaroven se nejedna o nejaky low cost - o co je skoda low costovejsi nez jine masove automobilky v evrope? Vzdyt skodovky jsou technicky prakticky identicke s VW - VW je taky low cost? A k tem velkym prirazkam - skodovka na jendom aute nema zadne svetoborne marze (jde o jednotky procent)

+5/−1
25.2.2016 15:42

R49o80m54a17n 26K43l46e36p67o 9982136286730

low cost je možná tak Dacia a Lada pane chytrej

+3/−1
25.2.2016 15:47

R85o52m28a98n 89S31m12a75t80a40n90a 6235562587208

Zbožňujem takýchto falošných patriotov:-) Tak si zhrňme oficiálne prezentované postavenie a smerovanie závodu SkodaAuto v koncerne VW: Odhliadnuc od športových a superluxusných značiek ako Bentley, Porsche zostávajú nosné 4 značky: materský VW, Audi, Seat a Skoda. VW je rodinne zamerané s automatickým nárokom na všetky inovácie a nové platformy. Audi je luxusný smer, Seat je zameraný na mladého športového zákazníka a Skoda je low-cost VW zameraný na nenáročné rodiny a Východný blok + Čína/Rusko/India. Skoda automaticky preberá staršiu techniku VW, ktorá je ale stále in. Skoda nič podstatné pre koncern nevyvinula (ani motor, ani podvozok, ani klímu, ani prevodovky, atď). Prekresľovanie výkresov, testovanie motorov a napasovávanie koncernových modulov na karosériu nie je vývoj. Skoda má vo VW to isté postavenie ako Dacia v korporácii Renault/Nissan, alebo KIA pod koncernom Hyundai. Sám mám doma Kia Cee ́d a celá technika je od Hyundai. Len nastavenie podvozku, naladenie motora a karoséria je upravená na "športový" strih. Tak si pán chytrý Klepo nemaľujme ružové obláčiky a menujme veci reálne tak, ako sú. Ešte k vývoju: v súčasnosti si vývoj v drvivej väčšiny zabezpečujú dodávateľské firmy. Automobilka si len zadá tvar a špecifikáciu. Mám v takej firme prax 10 rokov, takže viem, ako to chodí.

0/0
27.2.2016 12:00

T86o33m76á24š 73K47u80c93h65a47ř 3117321108281

Jsem zvědav, co tam dají za motory. U stávajících levných jako-suv bývá základem atmosféra 1,6. Ten tam bývá prakticky zadarmo pro "socky". Jakýkoli slušnější motor se musí přikoupit za 100..150 klacků.

0/0
25.2.2016 13:21

P40e97t16r 92T58y18č98k55a 6815332219202

Tak 1.6 atmosfera je vykonove na nic. Skoda tam da 1.4TSI coz je mnohem zivejsi motor.

+4/0
25.2.2016 13:45

J77i68ř49í 63S93c68h84w36a49c44h 8318884538356

.... na úrovni atmo-dvoulitru

0/0
25.2.2016 19:57

P15e58t61r 60K87u97č12í56r50e42k 9839304976499

Citogo bude mít facelift letos.Facelift octavie bude MY17.

0/0
25.2.2016 13:17

P20e40t51r 53K13u62č68í22r53e12k 9539414476729

Oprava.Octavia bude MY18 tj. 22KT/17.

0/0
25.2.2016 13:28

Ř78e95h75o27ř 48V33l13a49s93á30k 2444224181316

Sedmimístné? To chválím.

0/0
25.2.2016 13:03

M28a17r79t73i70n 44H25o18l92c77a84t 7905651918159

Skoda-Auto je skvela firma a dela pekna auta ! Vycistete ji od korupce kterou tam zanechal Vahland a bude z ni diamant R^

+3/−1
25.2.2016 12:56

I59v17a56n60a 38V77e53s66e65l80á 2731463709465

prej diamant ;-D;-D;-D;-D;-D

+4/−6
25.2.2016 12:42

F30i18l89i54p 47S93i45r31o79t70e12k 9562699132961

Co je na tom veselého? Z pohledu majitele to je nepochybně pravda a asi to zní líp než slepice, co nám (VW) snáší zlatá vejce.

+3/0
25.2.2016 13:47

I41v57a66n20a 44V44e23s87e61l78á 2521733509235

skodofka nikdy nebude zadnej diamant ...

0/0
26.2.2016 11:03

J91i95ř97í 54A71l71e68x94a 5466286975688

Diamant ;-D

Předražená tuctovka....

+5/−17
25.2.2016 12:31

J37a36n 85N57o80v17á50k 6684334

Co si představujete pod pojmem "předražená"?

+8/0
25.2.2016 12:39

T33o17m35á36š 11C16h30r37a74s93t30n94ý 2181874731143

Že za cenu základní verze v ČR dostanu v Německu jejich střední výbavu.

0/−12
25.2.2016 12:46
Foto

I12v97a40n 37K46o21p47t22a 5747172851117

Kde? Hned tam jedu. Placate nesmysly. Podívejte se do ceniku.

+10/0
25.2.2016 12:49

I14v97a45n 33V80l88a67c87h 8716289690657

... on myslel když si tam zajede do bazaru ;-D

+12/0
25.2.2016 12:54

J47a66n 70N33o77v72á28k 6484214

JJ, dřív se tomuto imaginárnímu místu říkalo "na západě". Když se někomu něco nelíbí, tak to by se přeci na západě nestalo. .)

+3/0
25.2.2016 12:58

M53a78r19t19i40n 86K22a68r22á60s93e29k 9288333768588

No a proto zrovna u skodovky ve velkem kvetou fiktivni prodeje v cesku podle ceskeho ceniku a obratem se auta posilaji do nemecka?

+4/0
25.2.2016 13:46
Foto

M95i24r28o29s84l41a83v 38S74t88e79i49n24e44r 6118874473895

Do Německa jdou Škodovky hlavně ze Slovenska nebo z Dánska. Kdo ovšem chce třeba stacionární topení

0/0
25.2.2016 14:22

P59e28t36r 23N49e12č55a29s 8592660741456

Z Dánska? Už jste někdy byl v Dánsku? A koupil si tam auto? Nevíte o čem mluvíte pane.

0/0
25.2.2016 16:02
Foto

I28v42a93n 73K80o58p10t28a 5357222941797

No když to auto tam nebudete registrovat tak tu extra daň neplatíte. pak může být levnější než v D.

0/0
25.2.2016 17:13

T44o51m16a72s 54V76a58r16g81a 1385724576325

Tak jsem nato taky zvědav, kdy pan Maier dobrousí. Zatím bych mu do práce poslal nějakou pěknou písničku.

+2/0
25.2.2016 12:24

M82a73r25t73i65n 80K26r62t38e69k 3469545493

Tak jestli sem byl z centrály vyslán, aby obrousil, tak doufejme, že aut se to týkat nebude...

0/0
25.2.2016 12:27

J63o52s86e29f 63V47a32l55a 9780973943823

Startegie VW Group je posilit "periferni" znacky hlavne Skody, aby VW nahradil vypadek na evropskem a mozna i americkem trhu. Proto orientace na "vetsi" modely. Jinak SUV se mi stale libi, ale jsou to neprakticka auta, horsi jizdni vlastnosti, prilis velke do malych ulicek nebo do podzemnich garazi. prilis mnoho elektroniky. Ale z Audi Q5 jsem radsi presel na Octavii 4x4, je mnohem praktictejsi

+1/−3
25.2.2016 12:22

J63a89n 69K45o51n97v84a83l53i69n40k77a 5270151801695

No, tak ten přechod nemohl být jen o praktičnosti, že....

+5/0
25.2.2016 12:37

J18o97s65e66f 13V74a93l17a 9540373723263

samozrejme jeden z duvod byl, ze q5 mi vybral zamestnavatel a octavii jsem si koupil sam. Asi takhle : q5 mi nevadi, kdyz neni moje. Nicmene rozdil nakladu na provoz je mnohem vetsi nez je rozdil v komfortu pouziti ......vybava u octavie je zhruba odpovidajici tomu, co bylo v q5, navic mne potesila absence otravnych vychytavek : start-stop systemu, MMI infotainmentu, xenonovych svetel, adaptivniho rizeni a kupodivu ma octavia pro mne pohodlnejsi sedacky. Jizdni vlastnosti jsou jasne lepsi u audi, ale tak velky rozdil to zase az neni. a4 je moc mala a a6 nebo superb moc dlouhe, takze pristi auto bude zase octavia

+2/0
25.2.2016 14:51

R35a64d69e68k 11N49e11u25m44a21n74n 5932192638625

SUV mají často stejný půdorys jako běžný kombík

takže příliš velké nejsou

tak nízké tunely nebo garáže u nás fakt nemáme

0/0
25.2.2016 13:45

J77o41s68e32f 40V11a91l18a 9160563483253

"maly" yeti je treba o 3 cm sirsi nez "velka" octavia. Audi a4 je o 11.cm uzsi nez q5. Navic Vyska q5 je 168 cm, tzn, ze se stresnim boxem se do garazi s povolenou vyskou 2m uz nedostanete. atd atd

0/0
25.2.2016 14:42

J86i79ř27í 79S48c40h58w93a35c31h 8388174548726

SUV jsou v naprosté většině širší, protože vzhledem k výšce by při stejné šířce jako normální osobák byly velmi nestabilní

0/0
25.2.2016 17:33
Foto

J63a42k96u32b 71S57o48b22o25t74k84a 6144428257436

S novým ředitelem Škodovky byl rozhovor v současném Forbesu, ale nic moc zajímavého z něj nevypadlo. Spíš mi to připadalo, že "minulý ředitel měl plán dělat 1,5 mega aut ročně. To je nyní nepravděpodobné, tak plán přehodnotíme a budeme stejně jako všechny ostatní automobilky dělat SUVčka, místo toho, abychom získali lepší pozice v perspektivnějším směru".

Dle mého SUV móda brzy pomine tak, jak rychle pominula móda tabletů, o kterých se ještě předloni taky zhusta tvrdilo, jak nahradí notebooky a dnes po nich neštěkne pes.

Škodovce se to určitě vyplatí, ale styl, dělají to všichni, tak si taky vyvineme vlastní SUV... :-/

+1/−4
25.2.2016 12:17

P56a62v22e61l 33P23o44s26p40í35š62i60l 3691364563125

Kdes prisel na to, ze po tabletech nestekne ani pes? Porad se jich prodava mraky a penetrace roste. To, ze mely nahradit notebooky (v horizontu nekolika malo let), realne uvazujici clovek z branze nikdy nerekl . SUV obecne dlouhodobe rostou. To jestli se to drive nebo pozdeji tahle kategorie vycerpa, o tom se nemusime bavit, to se vycerpa.

+2/0
25.2.2016 12:21

J61o77s66e46f 59V20a83l83a 9900753743643

SUV musi clovek par let mit, aby prisel na to, ze uz ho nepotrebuje. Byl to i muj "sen"

+1/0
25.2.2016 12:23

M52a93r43t96i42n 59K78r67t26e54k 3309595283

Mám velký crossover a nechtěl bych nic jiného... Samozřejmě se hned tak někam nevejdu, ale to nevadí...

0/0
25.2.2016 12:29

J25i66ř95í 18O96u78k84r67o71p33e35c 5750778823459

naopak, SUV má budoucnost.

A tabletům se mimochodem daří dobře ;)

+3/0
25.2.2016 12:30

J78a37n 70N57o47v79á73k 6454914

Nedaří, buď segment roste, nebo se nedaří.

0/−2
25.2.2016 12:42

K65a27r19e56l 88P85o16v57a16l27e44c 5532862755927

Skoda nikdy nebude "leader"ale vzdycky "follower" - v technologiich, v inovacich v dizajnu. Ty doby, kdy se na skodovce zkousela resini, ktera se teprve potom dostala do koncernu, jsou ta tam. Trochu se v automotive pohybuju. Skodovka by chtela veci novy, ale vyzkouseny (oxymoron) a hlavne by chtala, aby to bylo v nejhorsim pripade stejne drahy, jako existujici reseni. To docela limituje :)

0/0
25.2.2016 13:16

T96o89m95á79š 70K17u31c64h76a43ř 3877871828721

Ještě nedávno byl dlouhodobý trend, že se u aut řešila každá tisícinka koeficentu odporu vzduchu, bojojovalo se údajně o každý kg váhy, výrobci se snažili do co nejmenší katosérie vecpat co největší prostor, závodilo se litrech úložného prostoru. Emisní limity se šponují tak, že by jeden čekal, že už budeme muset jezdit v laminátových kapkách o hmotnosti 80 Kg. A najednou všichni chtějí doma velké krabice (které přitom mají kufr často menší, než pitomá octávie)? Co se změnilo?

+14/−2
25.2.2016 12:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.