Diskuze

Na stojáka, ale levně. Rychlovlaky Paříž - Brusel sázejí na nízké ceny

Na deset eur klesla cena za jízdenku do vlaků mezi Paříží a Bruselem, která stojí běžně čtyřnásobek i více. Má to však háček: výměnou za nízké jízdné nemáte jistotu, že si sednete.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Navrhuji zavést nevyužité nákladní vagony pro osobní přepravu, nebo ješte lépe plošinové nákladní vozy, ve stanici se jen přibrzdí a cestující si vyskočí.

To bude úspora.

0 0
možnosti
Foto

To už dávno zavedli v Hošticích a stačila jim na to 810. Nebo dokonce M131? Asi jo. Inkubátor má za jízdy blokované dveře.

0 0
možnosti

Vzhledem k přílivu migrantů, kteří mají v Bruselu výcviková a ideologická centra pro teroristy, tak lze očekávat, že budou vlaky TGV brzo dopravovat za minimální cenu dvojnásobek pasažérů a zdarma i černé pasažéry.

1 5
možnosti
Foto

Z Molenbeeku do Paříže jen za deset eur a do jednoho kufru nacpete dost munice.

0 2
možnosti

Vždycky je místo k sezení na podlaze ... Celkem běžný způsob cestování ve vysokorychlostních vlacích ICE v Německu ...

0 0
možnosti

Do Brusele bych nejel ani zadarmo, ani v leže ;-).

0 4
možnosti

Opět se ukazuje předjímavost Českých drah, které zavedly vlaky na stojáka ve špičkách mnohem dříve, než kolegové ve Francii :) A dokonce je ani nemusí zlevňovat oproti sedícím ;)

7 0
možnosti

Třeba by někdo po lístcích za 100E na ČD a absenci VRT změnil názor:-P 40E je pouze marketingový začátek.

0 0
možnosti

To už to soudruzi ve Francii vážně dotáhli tak daleko, ta na kresleném obrázku musí být ze tří lidí povinně jeden tmavý?

10 1
možnosti

Pravda, ten obrazek neni spravny. Kdyz jsem byl v Parizi, tak abych francouze pohledal...

5 0
možnosti

Dostal mě popisek k první fotografii v galerii.

...4 zastávky na vysočině!? Proč? Kde? I kdyby měly být na celé trati 4 zastávky, tj. třeba Praha, Benešov, Žďár nad Sázavou a Brno, bude to přeplácaný. To se potom může snažit jak chce, ale do Brna mu to potrvá hodinu a půl a pořád bude časově zajímavější, dojet to autem po D1. Jednu zastávku bych ještě pochopil, zbytek ať obslouží regionální vlaky.

Jsem všemi deseti pro stavbu VRT. Už teď máme 10 let zpoždění. Ale jestli se budeme na rychlovlak dívat jako na autobus, který musí nutně stavět v každé obci, tak si ho prostě nezasloužíme.

0 5
možnosti

Popisek je pravdivý. Počítá se zhruba se 4-5 zastávkami. Nebudou v nich samozřejmě zastavovat všechny spoje.

Stejně jako je tomu na současných tratích, víte kolik je zastávek mezi Prahou a Pardubicemi, i když dálkové vlaky to jezdí nonstop?

5 0
možnosti

Pane redaktore, to neumíte napsat článek bez chyby ? Já takhle pracovat, tak jsem minimálně bez prémií. :-) " I když je jedná o vysokorychlostní soupravy, vlak nepo..... "

1 0
možnosti

Bez překlepu to neumíte ani vy. ;-)

0 0
možnosti

M54a70r16e73k 76T97ů31m18a

2. 3. 2016 15:53

Příjde mi to jako dost nedůstojný způsob přepravy, ale co?! Když lidi mají potřebu ušetřit za každou cenu, nechť se přepravují klidně i dobytčákem! :-P

0 0
možnosti

Záleží, jak je vlak vytížený. Jízdenku bez místenky máte i u nás, dokonce to jezdí velká většina lidí (přestože je v e-shopu ta místenka zdarma). Prostě si sednete na nějaké volné místo (ať už vůbec neprodané, nebo prodané někomu, kdo nakonec nejel).

Mimo špičku to může být docela dobrý trik. Zaplatíte o 5 eur míň a stejně si sednete.

0 0
možnosti

Chápu to správně, že nejdůležitější část článku je snížení cen "běžných" sedaček o cca polovinu a jízdenka "na stojáka" je pouze reklamní vábnička dopravce i autora článku?

3 0
možnosti