- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Náš tradiční problém: Něco jde až příliš snadno (zastavit významnou stavbu, snížení rychlosti atd..)
A něco až příliš těžce - postavit dálnici, zvýšit povolenou rychlost..
Byl bych rád, kdyby se to projednou obrátilo.
Stát neumí hájit zájmy většiny občanů. Každý občan má právo blokovat veřejné stavby. Většina občanů nemá právo na relizaci veřejně prospěšné stavby.
Z tohoto právního stavu se lze dostat pravděpodobně už jen vyhlášením válečného nebo vyjímečného stavu. Normáním legislativním procesem to nejde.
Blbost. Problém je v tom, že stát plánuje dálnice v zastaralých stopách. Např. R43 skrz Brno je prostě nesmysl, a je jasné, že moderním předpisům, které jsou orientovány na ochranu lidského zdraví, dálnice skrz město nikdy nevyhoví. Hitler tu dálnici stavěl v době, kdy žádné sídliště Bystrc neexistovalo, a Brno mělo hranice města někde v Pisárkách a Králově Poli. Je zřejmé, že už dávno měla být vyhledána nová stopa dále od města.
Chyba jasně na straně ČR - nechá propadnou posudky, přitom stačilo stavbu zahájit. V další vlně si ministerstvo nechá projít zákon, který stavby zkomplikuje
To jen vysvětluje odbornost a manažerské schopnosti zástupců ANO na dopravě. A vypadá to, že Ťok je ještě horší než Prachař. Proto se tam asi bojí Babiš dát třetího, při téhle sestupné schopnosti jeho lidí.
Jo výše pokut jedůležitější než tohle. Hlavně že v EU Bohouš odkejvá co chtějí aby neztratil kredit a hle, ono je to jeho odlejzání k ničemu.
Dělá se všechno možné...
....plánuje......posuzuje ......protestuje......přehodnocuje......a za všechno tohle utrácí...
dokonce mýto vybírá...........jen se nestaví !!!!!!!
..... a to vše pod záštitou Bruselu.......Strašidelnej bordel !!!!