- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Miloš F. Pechar souhlasím s vašimi názory, děkuji lépe bych to snad neuměl ani vyjádřit.
Na automatické řidiče by měla být uvalena daň, a z té by pak měly jít dávky na řidiče, kteří by mohli žít bez práce, díky zautomatizování své profese.
Nikdo nemá dostat nic zadarmo, to je špatná cesta.
Hurá. Pochybuju, že počítač bude řídit jako dobytek.
Každá práce je chybou, a neměla by být. Když se podaří v jedné profesi říct: Hotovo! a ta práce už nemusí být konána, má to být důvodem ke všeobecné radosti.
Společnost která nemusí pracovat na svém udržení a přežití se zvrhne a zdegeneruje. Ostatně to vidíme teď kolem sebe
a já si furt říkám, když tolik lidí na světě chodí denně do práce, že by už konečně mohla přijít doba, kdy už to všechno bude uděláno a nikdo nebude muset dělat nic... ta doba se blíží
Že by probudili K.M a V.I.L. , návrat komunistické ideologie a pečených holubech, je nesplnitelnou utopií. Jinak robotické auto Gugle se v USA srazilo s autobusem. Oficiální první autonehoda robotického vozidla v běžném silničním provozu!
No, z tohodle muze byt pekny prusvih. Hromady ridicu prijdou o praci, vcetne autobusaku nebo taxikaru. A ty lidi proste uz nebude kde zamestnat. Takze prijde uz konecne na radu zakladni bezpodmineny prijem, tak jak byl ted o nem clanek z Kanady. Jenze, tyto velke zmeny nikdy neprobehly jen tak, v klidu. Vetsinou musela byt valka, aby s k tomu doslo...
Budou se muset naučit něco pořádného, už jich je všude až až.
Vetsina pozic ktere automatizace ohrozuje jsou s nizkou kvalifikaci. Rekneme, studenti, kteri by drive sli na ridice, pujdou na programatora.
Ten, kdo rika, ze se ridic nenauci programovat by se mel podivat na americke tezare z uhelnych dolu. Spousta jich jde na programatory a vznikaji uplne nova odvetvi - a to projdou treba jen pulrocnim/rocnim kurzem a zvladaji to!
Drive se lide bali pary a rikali ze jim sebere praci...
Váš komentář naznačuje, že toho o programování fakt moc nevíte. Speciálně programátor je práce, která se dá na špičkové úrovni dělat mezi 15-40 lety, spíš 15-30 lety. Obor se mění přiliš rychle a technologie vyžadují příliš velký objem informací, než aby se to dalo dělat dlouho dobře.
Souprava asi 20.metrů +nějaký minimální bezpečný odstup 5.metrů .Deset souprav z odstupem asi 250. metrů . Vyjedou z Prahy na Brno . Tenhle " vláček " prakticky nedokáže předjíždět , takže po pár desítkách km. bude stejně rychlý , jako nejpomalejší náklaďák ( stará avie ,stará liazka , ... ) . U Jihlavy už to bude několikakilometrový konvoj . V Jihlavě se probudí 70. letý řidič Škody 100 , který si koupí dálniční známku , a pojede navštívit manželku do nemocnice v Brně . Začne tento vláček předjíždět ....... .
Kdysi dávno existovala technologie, která jednomu řidiči dovolovala vézt celou dlouhou kolonu vozů. Pohybovalo se to po vyhrazené komunikaci a jmenovalo se to "vlak"
V každé době se najde nějaké zaměstnání, které postupně budou přebírat stroje a automatizace. Nemá cenu protestovat. Ono bude ještě pár let trvat, než se to spustí naplno ... takže šupky dupky do školy, milí kamioňáci.
Ti kamioňáci dělají prakticky každý rok ŘP , chodí na psychotesty , EEG........ .