Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražskou železnici čekají opravy za miliardy. Dotknou se i mostů

Cestování vlakem po Praze zkomplikují v příštích letech velká omezení. Správa železniční dopravní cesty chystá opravy dvou mostů přes Vltavu i modernizaci tratě přes Vršovice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A44n27t68o15n91í26n 30K79l91e85c15a29n74d46a 2420777355761

Hlavně aby to k něčemu vedlo, když se předělávala Hostivař, mluvilo se o tom, že po modernizaci bude takt na S9 jen 10 minut. Hostivař je pomalu dodělána a už o tom nikdo neví. Vlaky jsou plné a místo posílení S9 se na trase objevily smradlavé motoráky, které většinu zastávek vynechávají. Nechápu, jak na elektrifikovanou trať může SŽDC pouštět motoráky!

0/0
11.3.2016 20:39

M61i40r56o65s78l88a49v 79Z39i93k94m64u54n89d 6278432177788

Nepletete si modernizaci ŽST Hostivař s modernizací traťového úseku Hostivař - Vršovice, která povede v "nové stopě" ???

Osobní dopravu objednává ROPID, SŽDC s tím nemá nic společného ...

Motorová trakce na elektrifikované trati je běžná věc v Německu, Rakousku, Itálii, Francii ... výjimkou je Švýcarsko, kde jsou všechny tratě s pravidelným provozem osobní dopravy elektrifikované ...

0/0
13.3.2016 13:11

L72u39k76á98š 94N42o49v76á16k 4256476432113

klasická SUDOPovina...

Ani zmínka o přípravě na Nové spojení 2 8-o :-/

+1/0
11.3.2016 14:55

M55a70r85t14i45n 21Š78i48m79e65k 4220854358845

Jak mají všude znázorněny buď InterCity Expresy nebo ještě lépe TGV ;-D

0/0
11.3.2016 12:11

M37a40r24t11i40n 38Z63e14l95e10n62y 2447240259129

Jestli nebude trat Smíchov - Hl.n. trojkolejní, tak at to radši ani nedělají-)))

+5/0
11.3.2016 9:59

K82r33y42š95t91o48f 93L68a85n80í31k 1389390925735

mozna by se terminy nemely vůbec zverejnovat, v tech Vrsovicich uz to mělo byt dokoncene a ještě se ani nezacalo.. pokud se Slavia pochlapi, tak by se v Edenu ta zastavka docela hodila.

+4/0
11.3.2016 8:38

J64a22n69a 56S22t45e90h24l17í15k47o51v73á 2849510100966

přesně, já na Eden čekám a už bych se ráda dočkala!

0/0
11.3.2016 9:56

R62o45b95e41r78t 89H42o45m43o70l38k30a 2180102332211

Na ten most na Výtoni jsem zvědavý. Když se před 100 lety stavěl, tak výluka trvala tuším 16 hodin, jinak byl plný provoz...

0/0
11.3.2016 6:12

J32a44n 49V74a66l12o65u91c18h 6352907538960

No jo, jenže tehdy si nedělali starosti o historickou hodnotu každé cihly či traverzy, postavili nový most vedle a jen je přešoupli po pilířích.

+6/0
11.3.2016 6:39

J29i82ř43í 79E33r74b93e95n 1413844316367

V roce 1871 (starý most) i 1901 (nový most) byla architektura plusmínus stejná, ale v roce 2016 už to neplatí.

A například Obecní dům bych za nějaký nový "palác Myslbek" rozhodně neměnil...

0/0
12.3.2016 22:28

M21i78r74o61s93l97a14v 24Z39i51k50m11u35n40d 6598782147328

Uhodil jste hřebíček na hlavičku.

Co je historicky hodnotné - materiál, z něhož je most zhotoven nebo unikátní vzhled ? Pokud dojde k únavovým lomům konstrukce, tak se stejně budou muset díly vyměnit. Památkáři s tím nic neudělají ...

Nebylo by účelnější postavit novou tříkolejnou konstrukci se stejným vzhledem a pak jí tam zase za 16 hodin nasunout ?

0/0
13.3.2016 13:24







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.