Diskuze
Volkswagen vyčistí kanceláře. O místo přijde až tři tisíce zaměstnanců
Děkujeme za pochopení.
F78r41a65n10t31i29š97e49k 41N66o12v40o80t41n20ý
Ze zkušenosti vím, že na sebemenší změnu potřebují 80 schvalujících podpisů.
P23e85t68r 70P65o67s62p25í57š73i40l
Tak zrovna teď, když už konečně budou mít dostatek lidí na práci.
V51l73a65d79i86m62i28r 38M19r28a82z
třeba začnou dělat ekologická šlapací auta .. tam bych to uplatnění viděl vcelku reálně ..
M88a97r34t86i38n 93N51o68v34á35k
docela by mě zajímalo, zdali by redaktoři technet iDnes dokázali dát dohromady, kolik stojí (samotné) díly pro stavbu nějaké béžné Octavie.. něco jako to udělali v minulosti pro iPhone a pak spočítali, že Apple má cca 400 procent marži na finálním produktu.. vím, že to nebude zdaleka vše vypovídat o nákladech na smontování "jednoho auta".. ale když se podíváte na tu nesmírnou robotizaci, totální přelidněnost v kanclech (administrativa), kterou teď VW odbourává.. tak to může leccos nastínit. Osobně si myslím, že ty díly stojí cca 30 % ceny a zbytek je doplatek do nákladů pro zaměstnance, administrativa, marketing + zisk..
M60a28r79t41i60n 63K40a85r25á19s37e98k
No a naklady na vyvoj, distribuci a prodej, zisk z toho mic neni...
K39a67r53e96l 24L85i52š11k55a
To jsou teda buzíci. Podělají to někde nahoře a pak vyhážou lidi, aby si uhájili svoje zisky.
J98i40ř60í 78E71r40b79e34n
Jestli vyhážou přenašeče papírů mezi kancelářemi a tvůrce nicneříkajících e-mailů, kteří jsou schopni jen pro svou potěchu měnit záhlaví výkresů, vykazovat je pak jako nové a po dodavatelích vyžadovat převzorkování, pak takových lidí mi líto vůbec není.
My jim dodáváme díly, které jsou identické už patnáct let. Za tu dobu na každém z nich došlo k nejméně deseti "změnám" specifikace, kterou jsme museli všichni odpapírovat, i když požadavek na rozměry, jakost či provozní vlastnosti dílů jsou stejné a mění se jen kvalitativně nepodstatné texty.
J15i14ř16í 25S22m47e10t54a12n64a
Když ušetří na zaměstnancích, měli by začít prodávat nešizená auta.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...