Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen vyčistí kanceláře. O místo přijde až tři tisíce zaměstnanců

Německý automobilový koncern Volkswagen hodlá kvůli finančním dopadům skandálu s měřením emisí zrušit v Německu zhruba tři tisíce pracovních míst v administrativě. Agentuře DPA to řekly zdroje z podniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F58r40a37n49t95i34š11e84k 36N10o88v28o57t35n29ý 2254249186

Ze zkušenosti vím, že na sebemenší změnu potřebují 80 schvalujících podpisů.

0/0
16.3.2016 11:06

I43v48a25n 57S45o13t 6469344436118

Jenom 1/4 denního migracniho přídělu?

0/0
15.3.2016 0:11

P93e33t69r 59P94o12s12p43í79š36i12l 4428674596896

Tak zrovna teď, když už konečně budou mít dostatek lidí na práci.

+1/0
11.3.2016 6:35

V21l80a50d89i22m61i28r 32M17r14a19z 5424112937338

třeba začnou dělat ekologická šlapací auta .. tam bych to uplatnění viděl vcelku reálně .. :-)

0/0
11.3.2016 8:24

M12a71r89t98i90n 13N39e38r33m54u33t 9847457868159

Jako v knize Obchodníci s vesmírem, kde v budoucnosti je tak moc lidí, málo paliva a znečištěné ovzduší, že jezdily jenom šlapací taxíky (kdo spěchal, vzal si limuzínu se čtyřmi šlapači). Autor jen nedomyslel, jak mohly za těchto podmínek létat místo dnešních airbusů rakety.

0/0
11.3.2016 22:21

F10r80a65n66t34i32š95e44k 30N49o75v10o62t55n84ý 2694109486

Co teď budou s těmi studenty dělat.

0/0
16.3.2016 11:07

M55a33r40t51i68n 68N86o80v52á26k 6443887759821

docela by mě zajímalo, zdali by redaktoři technet iDnes dokázali dát dohromady, kolik stojí (samotné) díly pro stavbu nějaké béžné Octavie.. něco jako to udělali v minulosti pro iPhone a pak spočítali, že Apple má cca 400 procent marži na finálním produktu.. vím, že to nebude zdaleka vše vypovídat o nákladech na smontování "jednoho auta".. ale když se podíváte na tu nesmírnou robotizaci, totální přelidněnost v kanclech (administrativa), kterou teď VW odbourává.. tak to může leccos nastínit. Osobně si myslím, že ty díly stojí cca 30 % ceny a zbytek je doplatek do nákladů pro zaměstnance, administrativa, marketing + zisk..

0/0
10.3.2016 23:59

M44a11r13t38i76n 43K69a11r15á37s69e58k 9248123758818

No a naklady na vyvoj, distribuci a prodej, zisk z toho mic neni...

+1/0
11.3.2016 0:02

J48i84ř32í 45E88r63b74e57n 1223954796527

Ty roboty musí někdo programovat a udržovat, způsobilost výroby se taky sama nanastaví, normalizaci a životnostní zkoušky taky žádný robot sám od sebe neudělá...

0/0
11.3.2016 14:54

J78a78r98o40s73l91a65v 60D52r56o91b66n78ý 6546278137817

prozradím vám jedno tajemství. Např. cena originálního čelního skla v automobilce TPCA na Aygo stojí 980CZK bez daně, kolik stojí v servisu bez práce?

0/0
11.3.2016 15:39

M19a53r84t14i69n 77N59e66r39m93u80t 9367547268799

Ono to vypadá jako kus ohnutého plechu, ale když zjistíte, kolik stojí strojírenské výrobky, mašiny apod., já se ještě divím, že to auto je tak levné

0/0
11.3.2016 22:25

K63a26r31e35l 37L38i84š31k45a 7256393907911

To jsou teda buzíci. Podělají to někde nahoře a pak vyhážou lidi, aby si uhájili svoje zisky.

0/0
10.3.2016 23:29

J65i66ř43í 45E70r74b12e52n 1943474196117

Jestli vyhážou přenašeče papírů mezi kancelářemi a tvůrce nicneříkajících e-mailů, kteří jsou schopni jen pro svou potěchu měnit záhlaví výkresů, vykazovat je pak jako nové a po dodavatelích vyžadovat převzorkování, pak takových lidí mi líto vůbec není.

My jim dodáváme díly, které jsou identické už patnáct let. Za tu dobu na každém z nich došlo k nejméně deseti "změnám" specifikace, kterou jsme museli všichni odpapírovat, i když požadavek na rozměry, jakost či provozní vlastnosti dílů jsou stejné a mění se jen kvalitativně nepodstatné texty.

+1/0
11.3.2016 14:57

J49i73ř44í 97S84m33e96t39a21n13a 7615329902748

Když ušetří na zaměstnancích, měli by začít prodávat nešizená auta.8-o

+1/0
10.3.2016 18:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.