Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen vyčistí kanceláře. O místo přijde až tři tisíce zaměstnanců

Německý automobilový koncern Volkswagen hodlá kvůli finančním dopadům skandálu s měřením emisí zrušit v Německu zhruba tři tisíce pracovních míst v administrativě. Agentuře DPA to řekly zdroje z podniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F18r36a35n66t26i63š46e81k 23N13o87v71o23t25n44ý 2414289446

Ze zkušenosti vím, že na sebemenší změnu potřebují 80 schvalujících podpisů.

0/0
16.3.2016 11:06

I90v80a29n 77S39o76t 6239244356938

Jenom 1/4 denního migracniho přídělu?

0/0
15.3.2016 0:11

P69e48t60r 37P96o80s37p38í24š15i75l 4228314866386

Tak zrovna teď, když už konečně budou mít dostatek lidí na práci.

+1/0
11.3.2016 6:35

V72l86a77d29i68m46i84r 79M18r77a56z 5984402967578

třeba začnou dělat ekologická šlapací auta .. tam bych to uplatnění viděl vcelku reálně .. :-)

0/0
11.3.2016 8:24

M53a12r37t52i22n 74N52e60r73m41u86t 9157277238679

Jako v knize Obchodníci s vesmírem, kde v budoucnosti je tak moc lidí, málo paliva a znečištěné ovzduší, že jezdily jenom šlapací taxíky (kdo spěchal, vzal si limuzínu se čtyřmi šlapači). Autor jen nedomyslel, jak mohly za těchto podmínek létat místo dnešních airbusů rakety.

0/0
11.3.2016 22:21

F77r58a42n48t65i89š44e93k 66N56o83v67o51t59n49ý 2814969416

Co teď budou s těmi studenty dělat.

0/0
16.3.2016 11:07

M65a60r73t83i78n 73N62o29v36á14k 6863807409671

docela by mě zajímalo, zdali by redaktoři technet iDnes dokázali dát dohromady, kolik stojí (samotné) díly pro stavbu nějaké béžné Octavie.. něco jako to udělali v minulosti pro iPhone a pak spočítali, že Apple má cca 400 procent marži na finálním produktu.. vím, že to nebude zdaleka vše vypovídat o nákladech na smontování "jednoho auta".. ale když se podíváte na tu nesmírnou robotizaci, totální přelidněnost v kanclech (administrativa), kterou teď VW odbourává.. tak to může leccos nastínit. Osobně si myslím, že ty díly stojí cca 30 % ceny a zbytek je doplatek do nákladů pro zaměstnance, administrativa, marketing + zisk..

0/0
10.3.2016 23:59

M66a49r98t96i65n 90K40a67r18á17s70e94k 9388163108118

No a naklady na vyvoj, distribuci a prodej, zisk z toho mic neni...

+1/0
11.3.2016 0:02

J34i59ř89í 72E61r61b92e93n 1793674846467

Ty roboty musí někdo programovat a udržovat, způsobilost výroby se taky sama nanastaví, normalizaci a životnostní zkoušky taky žádný robot sám od sebe neudělá...

0/0
11.3.2016 14:54

J63a40r16o84s26l26a11v 11D59r51o25b16n11ý 6966518667227

prozradím vám jedno tajemství. Např. cena originálního čelního skla v automobilce TPCA na Aygo stojí 980CZK bez daně, kolik stojí v servisu bez práce?

0/0
11.3.2016 15:39

M82a45r56t29i34n 79N37e90r67m15u14t 9557157278979

Ono to vypadá jako kus ohnutého plechu, ale když zjistíte, kolik stojí strojírenské výrobky, mašiny apod., já se ještě divím, že to auto je tak levné

0/0
11.3.2016 22:25

K15a92r14e77l 11L85i77š21k14a 7976503817431

To jsou teda buzíci. Podělají to někde nahoře a pak vyhážou lidi, aby si uhájili svoje zisky.

0/0
10.3.2016 23:29

J83i70ř63í 19E36r80b95e31n 1383274386597

Jestli vyhážou přenašeče papírů mezi kancelářemi a tvůrce nicneříkajících e-mailů, kteří jsou schopni jen pro svou potěchu měnit záhlaví výkresů, vykazovat je pak jako nové a po dodavatelích vyžadovat převzorkování, pak takových lidí mi líto vůbec není.

My jim dodáváme díly, které jsou identické už patnáct let. Za tu dobu na každém z nich došlo k nejméně deseti "změnám" specifikace, kterou jsme museli všichni odpapírovat, i když požadavek na rozměry, jakost či provozní vlastnosti dílů jsou stejné a mění se jen kvalitativně nepodstatné texty.

+1/0
11.3.2016 14:57

J77i93ř58í 20S96m55e54t34a27n10a 7175929722648

Když ušetří na zaměstnancích, měli by začít prodávat nešizená auta.8-o

+1/0
10.3.2016 18:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.