- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak ja nevim ale pokud leta jeden dopravce na Heathrow a tri na Stansted, tak hadejte, kam bude smerovat vice cestujicich... ne proto, ze by tak desne touzili po Stanstedu, ale protoze jim toho na Heathrow moc neleti....
problém spíš bude v tom, že na LHR lítá BA za 4k zatím co nízkonákladový se tam dostanou za 2k a lidem už je jedno na jaké letiště...
Toto jen ukazuje totalne zmatenou strategii CSA, kdyz jako prvni linka na svete pred cca 3 lety dobrovolne opustila Heathrow. CSA tam jiz v zivote letat nebude, protoze na pristavaci slot na Heathrow se ceka mnoho let diky obrovskemu zajmu dopravcu...
CSA dusily vysoké platy pilotů.Opouštět timeslot bylo špatné
Do Londyna jedine s British - a ne s vidlaky z Cech - kteří apsolutne nemaji poneti o letecke doprave a jsou v zebřičku let. spol. na posledim miste - kazda druha nizkonakladovka je o 60% lepsi nez tohle silenstvi
Ja litam londyn s ryanair a v pohode, nevidim moc u british nejakou zasadni pridanou hodnotu...
Nabídka letů je dosud naprosto tristní, a to hlavně kvůli nesmyslným časům odletu a příletu. Nevím, k čemu je třeba odlet v 7 ráno, to abych vstával ve 4, nebo přílet po deváté večer, kdy se už nikam mimo Prahu nedostanu.
Pro spoustu lidí je právě takový časový rozvrh ideální - například pro mě.
Je tak možné absolvovat jednodenní výlet, mám celý den a nemusím v Londýně přespávat. I když je to se spaním, zkrátka máte jeden den navíc..