- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hlavně už to tam prosím zaveďte...!! blamáž, ostuda!! a s pokutou ještě větší!!
Bez ohledu na WiFi je sranda jak si stát dá sobě pokutu že něco podělali.Ne dovedu zhodnotit kdo za to může ale někdo pod tímto musí být podepsán a někdo nést odpovědnost.Tak se budou dělat průšvihy a neponesou konkrétní odpovědnost.
Wifi - úplně zbytečná věc do vlaků. Opět kvůli několika jedincům kteří vyřvávali že chtějí wifi budeme všichni platit z našich daní. Škoda, že to nemůžou těmto řváčům dát k úhradě
Proč přecházet na páru, když koňka funguje dobře?
Proč přecházet na diesel agregáty nebo elektřinu, když pára funguje dobře?
Kdyby vždy nebylo těch pár nespokojenců, kteří chtějí něco lepšího, dodnes bychom chodili pěšky a jediné kolo by byly bakerolls s česnekem
Musím uznat, že Railjet je docela dobrý stroj, zejména co se týká komfortu podvozku a tichosti. Když to člověk porovná s Interpanterem, který drcá a hází a Railjet na stejné trati jede jako nic. Celkem se to Žaludovi povedlo. Soutěže v ČR a diskriminační parametry jsou taková klasika :-)
povedlo se to spíš ÖBB, které ČD donutily, aby si railjety koupily, když ony samy na ně neměly peníze - daly si to (prý) jako podmínku dalšího společného provozu linky Wien - Praha.
pokud railjet má bez házení zvládnout 230 km/h, tak po českých max. 160 musí jet jak v bavlnce
Myslím, že české železnice co do počtu tunelů drží světový primát
Jen aby ses nemýlil. Říká ti něco např. berlínské letiště?
Jednodušší a určitě velmi účiné by bylo najít vyníka pravého a potrestat ho podle svých zásluh - třeba i vězením. To se u nás ale asi nesmí, jinak by seděli i někteří ANO ministři.
Fajn, stát přendá prachy za pokutu z jedné státní kapsy do druhé státní kapsy.
Naskýtá se otázka, zda by pokuty neměli platit manažeři, kteří za královské platy rozhoduji?
Houby platne. Stejne by si dali premie. A o to vyssi. Ale jinak souhlasim.
Zrušte to celé a ať jezdí častěji rakouské. To nemá cenu, problémy se zakázkou ještě předtím, než se realizuje... co teprve až to pouhé dva roky po slibovaném termínu rozjedou.