- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to nekoupily CD ale stát. tak to prostě pronajměte. neveřím že se nenajdou zájemci
Miliony sem, miliony tam. Koho to zajímá, no ne?
Privatizovat železniční dopravu kompletně a ihned
Jo a pak to tady skoupí Arriva nebo jiný zahraniční státní moloch jako většinu naší autobusové dopravy a bude to fungovat ještě hůř (nedostatek personálu, vynechávání spojů). Oproti Arrivě jsou ČD zlaté.
Elegantní způsob, jak se zbavit krachující firmy a ještě na tom vydělat .Prodat ji státu :-)
To mi nepovídejte, že se nedaří. Nádražka v Pardubicích je dobrá. Dá se se tam dobře najíst a i hostů je stále celkem dost. Ale těžko soudit celý podnik, v liběňský jsem ještě nebyl.
Třeba v Ano šéfe byly díly z podniků, které měly hosty, nevařilo se v nich špatně, přesto těžce prodělávaly. Např. proto, že majitel neuměl nastavit ceny, kuchař prodával za cenu 200g steaků uvedených v jídeláku 300g a podobně. Zákaznicky to může být přívětivé, ale finančně to fungovat nebude.
To znamená, že kdybych si registroval značku Regiojet Restaurant, tak by s tím Radim nemohl nic udělat, maximálně mě vyplatit? :)) To zní dobře, jde se parazitovat na názvech :)
ČD Restaurant vytvořily původně ČD a firma při tom získala exkluzivní právo na využívání svého názvu. Proto se pak mohla soudit.
Vrána k vráně sedá. Ztrátové České dráhy koupily ztrátovou firmu. Takže se bude asi zdražovat jízdné.
Jen za rok 2014 firma prodělala přes 2,5 milionu korun při tržbách lehce přes tři miliony
tyhle čísla jsou v pořádku ? za co tedy vlastně zaplatili tolik peněz ?
Jsou,viz obchodni rejstřík. Platili za hrozbu prohraného soudu
Zase nějaký zloděj rozhodl. Na 90 procentech nádraží bych dal pouze automat na bagety a nápoje. Na pivo se stejně už nechodí. Tím nechci říkat že je to dobře ale je to bohužel realita.
A co to nechat na lidech, jestli se někdo rozhodne tam jídelní misto provozovat, či ne.