- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jezdíval jsem s nimi, ale za polední tak rok a půl prudce zvedli cenu- Nejlevnější taxi je stejně spolehlivé a přitom o dost levnější.
Jj, pamatuji výrok primátora Koukala, říkal z xxx taxikářů v Praze za minulý rok byl
jeden jediný, který za minulý rok plati daň z příjmů.
100 tisíc?! To jsou určitě ty ryzí povahy z Václaváku a Staromaku ne😃
jenomže těch 100 tisíc není čistý zisk pro taxikáře...kolik sežere platba dispečinku, PHM a další nepřímé náklady, které je potřeba alokovat do celkových nákladů? Nejlepší doba pro taxikaření byly 90. léta. Koruna byla v háji (v hodnotě vůči jiným měnám) a cizinců dostatek s tvrdou měnou a ceny byly prakticky stejné jako dneska a to jednotka koruny v 90. letech měla mnohem vyšší kupní sílu než jednotka koruny dneska.
to nikoho nenapadne, že by řidič měl mít sto litrů
minuly tyden v sobotu sem potreboval taxi vzal jsem si jancuru pro sichr aby me nikdo nechtel osulit a cena odpovidala realu.
100 tisíc Kč, když makáte jak barevní, není žádné extra terno (navíc je to patrně hrubý příjem, od něhož se musejí odečíst daně, pojištění...), je to nadstandardní příjem, to jistě, ale odpracovaný.
A hlavně: v článku je to jen jedna z mnoha informací, ale šup, vrzneme ji do titulku (trochu mi to připomíná slovutný Jakešův projev, nepřesně cituji: "Tak třeba ta Zagorová, je to hodná holka, ale ona už třetí rok za sebou bere 600 tisíc ročně.")
Jezdím taxíkem poměrně často, špatné zkušenosti mám také, ale je jich minumum.
Sedět na prd*li v klimatizovaném autě a točit volantem je u vás "makat jak barevný"?
Ta čísla jsou holý nesmysl. Alespoň bavíme li se o výdělku. A vyřčená ústy pana Faltýnka jsou úplně úsměvná. Mrkněte do blogu http://petrsadlo.blog.idnes.cz/c/498860/taxikar-nenavidene-povolani-3.html , tam se dočtete, jak je to ve skutečnosti s dipečinky...
Se nějak zapomnělo na ten dobytek, co blokoval magistrálu. Jediný výsledek je, že co týden, to PR proti UBERU.
Ten dobytek, jak píšete, blokoval téměř všechna hlavní města v evropě. A v Praze byli tak ohleduplní, že se demonstrace uskutečnila v komorním počtu, nechali na každé straně průjezdný alespoň jeden jízdní pruh a nic neničili, nepálili a nikoho nezranili. Čtěte trochu zprávy a budete v obraze, o čem mluvím.
Tak je to jednoduchá matematika - pokud je strop 28 kč/ km tak musí najezdit auto 3572 km aby vydělalo sto litrů. Zhruba 1/4 budou náklady na provoz, 1/2 si vezme majitel taxislužby řidiči zbude 1/4. Aby měl tedy kilo pro sebe, vynásobíme mu 3572*4 a jsme na 14288 km obsazeného vozu. Přejezdy po Praze budou zhruba stejné délky jako jízdy, v případě, že točí letiště, nebo jede dálku, je to taky +- stejné.
Takže ve finále to máme 28 576 km +- za měsíc když si vezme volno dva dny za měsíc je to tisíc km za den. V Pražském provozu se pohybujete tak 17-20 km/h takže na sto tisíc měsíčně mu stačí dělat 50 hodin denně....
Nemáte v tom započtené okrádání cizinců....ono to pak vychází...
Ano da se to vydělat, známej si potřeboval jednou takhle přividělat tak z cca 30 dnu v měsíci měl volno tak všehovšudy 3 dny. Měsíc to přežil a cestující taky, ale je to hazard. Nicméně já jezdím jen s Modrým Andělem a jsem maximálně spokojen