- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opět článek typu....Všude je líp, než doma.....MHD v Praze bylo vyhodnoceno západní turistickou agenturou jako v průměru kvalita/cena/návaznost spojů atd...jako 4. nejlepší v Evropě....Tak proč opět ty invektivy do vlastních řad? Pane Sůro, jste vůbec rád, kde žijete? To neustále musíte házet jedovaté poznámky na vše naše a vychvalovat cizí? To je tak prostoduché....
chceme taky noční provoz krtka aji v Brně
V Praze to nejde,nemohla by se delat udrzba.
V Praze je to hlavně zbytečné když noční tramvaje a autobusy naprosto stačí a obslouží větší oblast než by obsloužilo noční metro.
Tak z jiného úhlu. Kolik linek metra v Londýně přes noc nejezdí a kolik v Praze? AHA!
Takže Praha je na tom líp, v noci jí stojí méně linek než Londýnu
Ta zastaralá technologie, kdy se kvůli pár lidem musí neustále rozjíždět a zase zastavovat 150 tun oceli, je nepřijatelná. Snad jedině kdyby v noci jezdilo míň než 5 vozů, ale to by opilci padali v místě vynechaného vozu do kolejiště. Tak ať raději i nadále jezdí vyladěnou sítí nočních tramvají. Do těch se snad trefí, i když jsou také kratší.
Já bych pražskou dopravu nekritizoval. Mám čerstvou zkušenost z Říma. Jízdní řády? Neexistuje. Noční doprava? Prakticky neexistuje. Tramvaje, autobusy i metro máme minimálně o generaci modernější.
"Tu quoque" nie je argument...
Doufám, že ještě dlouho bude londýnský servis ve veřejné dopravě v Praze nedohlednu.
Vymoženost? Srovnejte kolik ta vymoženost stojí. My máme nejlepší a nejhustší síť a velmi levnou. Mám známé z USA, co u mě byli na návštěvě a kulili oči na naši MHD, metro a obecně spojení za pakatel.
Náklady daleko přesáhnou smysl této akce. Ono se jaksi zapomíná, že pokud jezdí metro, musí k němu jezdit denní linky a to už je sakra balík peněz...
V Londyne tohle OPRAVDU ma smysl- viz muj prispevek nize.
Ve srovnatelnem New Yorku jezdi VETSINA linek 24 hodin a je to opravdu velky rozdil z hlediska nocniho zivota.
Zil jsem v obou mestech, tak mohu posoudit.
Problem s metrem v Londyne ze vetsina linek je 100 let stara, a i pres modernizace je ta infrastruktura hrozne zastarala.
Takze sotva zvladnou udrzovat v chodu to co maji- proto nejsou schopni zprovoznit vic nez zlomek linek 24h dokud proste nepostavi nejakou zbrusu novou sit novych modernich linek.