- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konstrukční chyba je předem vyloučená.
Co zkusit přejmenovat na Vodopád Václava Havla?
Pravda je trochu jinde a je skoda, ze vrcholovy manager firmy se nezepta kompetentnejsich zaměstnanců, ktery o tom neco ví.
...V lete a na podzim probihala kompletni vymena stresniho plaste a firma nebyla schopna zajistit vcas zakryti před destem. To je cele!
Tohle by letišti Ruzyně nidky nestalo,holt na co ten Havel sáhl..
A pod článkem odkaz na
"Pražské letiště čeká razantní obměna, cestující má oslnit česká kultura" - tak zatím oslňuje těmi kbelíky
"Dvacet let stará budova je ve špatném stavu a zatéká do ní." To je tedy vcelku brzy. NU odfláknutá práce ze strany dodavatele stavby a stavebního dozoru. Hlavně když si nechal zaplatit a předal stavbu do užívání a minimálními zárukami.
Kvalitní stavba v kapitalismu kapitalistickými rádoby podnikateli.Nevíte kdo to stavil Pražáci?Podejte informaci.
Dostavba terminálu 1 byla realizována fr. Firmou bouyges pod taktovkou vasika Klause tehdejšího předsedy modrých bolševiků a vlády, který prosadil tuto firmu oproti VŘ ( ředitel letiště tehdy skončil). Přijelo 20 menežerů z Paříže, kteří oskubali letiště, subzhotovitele, předali úplný aušus a odjeli s miliardou zisku zpět do francie. Na letišti mají z toho hrůzu doteď. Bych mohl povídat.
Nepodnika ted nahodou Luftjarda ve vodni doprave?
Hlavně jedno z nejdražších letišt v evropě....
gratuluji managementům a správním radům, likvidace letiště a aerolinií bude co nevidět úspěšně dokončena podle plánu.