Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ťok chce kvůli opilému strojvůdci z Vysočiny obnovit neohlášené kontroly

Kontroly strojvedoucích i ostatních klíčových zaměstnanců na železnici budou častější a mohou být i neohlášené. Přísnější režim nařídil ministr dopravy Dan Ťok v reakci na pondělní tragickou nehodu v Golčově Jeníkově, při níž přišli o život dva lidé a dechová zkouška u strojvedoucího prokázala alkohol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L85a26d56i44s37l32a61v 15K76r79á10l 1530733409631

Ano, stojvedouci byl opilej, ale nikde se nepise ze nebyl prejezd oznaceny. Myslim, ze v prvni rade za to nese odpovednost ten kdo neoznacil nefunkcni prejezd. Po oznaceni prejezdu, dale ridic ktery se nepodival jestli neco nejede a pak az strojvedouci ktery ridi vlak. Bohuzel strojvedouci byl ozralej, coz se vsem hodi do kramu a komplet 100% vinik je tedy on. Zajimalo by me, jak by probihalo lincovani kdy by ozralej nebyl. Nehajim ho, nemel v kabine co delat, ale myslim ze hlavni duvod teto nehody byl v neoznaceni nefunkcniho prejezdu.

0/0
28.3.2016 12:02

L17u13k88á94š 77V70e44v77e25r71k65a 1237236740

hlavní vina je že jel minimálně 4x rychleji než měl...což byl nejspíš důsledek toho že byl totálně nalitej..přejezd byl v poloprovozu..byla vyloučená jen jedna kolej, kde se pak má jezdit 10km/h a opakovaně houkat...

0/0
4.4.2016 1:01

R27o55m20a72n 27J22e20s48c13h56k30e 9728225327465

Proč na hlavních dvoukolejkách nejsou nadjezdy a podjezdy to ministr neřeší. Na silnicích jezdí stovky opilých a já za 6 let foukal jenom 2 krát. To také neřeší.

0/0
24.3.2016 4:28

J86i42r22i 54Z38u37z70a88ň40á38k 4698510473416

A co,tak firma co prováděla delší opravu na ŽZZ nezakryla sve.sig. pytlem a na něj umístila dop.značku STOP jinak je to šlendrián běžný v CR.;-D

+1/−3
23.3.2016 11:16

J71a70r19o47m40í58r 33F88o80b55e27r 3538671984427

Přitom by stačil u přejezdu, když nebyl v provozu a všichni o tom věděli, jeden tajtrlík s praporkem ve vestě. Opilec je druhá věc.

+2/−1
22.3.2016 22:49

P14e57t21r 41V37e39s53e67l84ý 8465565652786

Stačilo, kdyby ten vlak jel předepsanou rychlostí 10km/hod.

+3/−1
22.3.2016 23:12

J43a57r70o71m17í40r 84F20o35b81e72r 3228961614657

Když v dědině náhodou nefugoval přejez a nikdo nevylezl z budky u nádraží, protože tam třeba nikdo nebyl, aby zastavil auta, tak židiči jezdili vlaku úplně těsně před čumákem, byť troubil, že by jeden ohluchnul a jel jak s hnojem .

Nebo by stačilo navíc hodit před přejezd značku, že není něco v pořádku a je potřeba dávat pozor.:-/.

+2/−1
22.3.2016 23:29

J37a83r69o70m56í65r 34F21o39b16e13r 3428271504627

Spoléhání se na lidský faktor, má už mnoho náhrobků na hřbitově.

+3/0
22.3.2016 23:31

F92r12a66n19t46i96š55e80k 59V67a56n63ě78k 1747474297397

Je krásné, že politici začínají prevenci vždy řešit až se něco stane. To ministerstvo dopravy zjistilo až teď, že se kontroly na alkohol u železničních dopravců ze strany státních orgánů nedělají?

+5/0
22.3.2016 20:47

J77i86r39i 10Z76u84z19a23ň19á46k 4418650143976

Jo milej pane víte ho...pracoval jsem 43 let u CD,tak ví své kolik foukaček bylo.;-D

0/0
23.3.2016 11:19

J66a68r71o88s70l54a87v 24J67o81s13e19f 5132100110544

Už to říkám pár desetiletí. Použití neutronové bomby na Českou poštu a České dráhy nemůže být považováno jako zločin proti lidskosti. Jinak,- opilý strojvůdce nebyl prý zaměstnanec ČD! (Asi by byl zajímavý jeho profesní profil).

0/−14
22.3.2016 19:08

M45a90r86e72k 63V39y21m61a26z27a57l 5948376602230

Vážený pane Jaroslave Josefe, za takovéto nabádání k použití hrubé síly proti určité skupině lidí je vězení až 8 let....víte o tom, nebo si jen vyléváte své imbecilní emoce?

+5/0
22.3.2016 20:00

J25a55r68o88s93l17a85v 76J73o51s62e28f 5562960660804

Patrně ve své gigantické velikosti vašeho intelektu nechápete ironii.

+1/−3
22.3.2016 20:08

M18a22r63t10i50n 78J40a43n37d57a 6193716532959

A co vás na tom překvapuje, že strojvedoucí nebyl zaměstnancem ČD?

+1/−1
23.3.2016 15:34

J91i86ř17í 68S86t62e43h20l16í47k 9597246225302

Ty jsi ožralej ještě po Josefovi.Víš kolik jezdí po kolejích soukromníků?

0/0
28.3.2016 11:45

M58a45t48ú82š 72B60e72n46a24k 9348614462963

Ako mohol byť zamesntnancom ČD, keď bol na vlaku patriacemu sukromnej firme? V ČR je okolo 100 železničných firiem, z toho 3 sú štátne ostatné sú súkromné.

0/0
28.3.2016 11:55

P32a76v59e74l 21V87l19a13s 4475973150254

Kdysi jsem za komunistů pracoval na státním dozoru. Na dráze panoval nepředstavitelný nepořádek. Na příklad při vyšetřování smrtelné nehody jsme zjistili že při jízdě vlaku z Kolína do Vysočan došlo k 47 porušení dopravních předpisů. Každou smrtelnou nehodu, kterou jsme vyšetřovali vůbec nezavinil postižený. Jak pozoruji cvrkot na dráze, moc se toho nezměnilo.

+1/−5
22.3.2016 19:00

V49o36j65t19ě42c26h 92R53o23u17b56a18l 9230563942503

A na jakém "státním dozoru" jste za těch komunistů kdysi pracoval? Můžete upřesnit o jakou organizaci šlo?

+4/0
23.3.2016 6:35

M47a18t57ú69š 50B45e90n44a70k 9358984742543

Všetko sa zhoršilo príchodom súkromných spololočností, ktoré sa snažia len a len o zisk aj cez mŕtvoli a potom miesto toho aby si vyškolili vlastných rušnovodičov, zamestnajú takých ktorých vyhodili pre prúsery od ČD, ČDC, takže niektorý súkromné firmy sú len zbierka lempov.

0/0
28.3.2016 12:01

J54a96r50o76s57l20a46v 79J15o91s45e52f 5522100240294

Žádné neohlášené kontroly! Vracet komunistické praktiky! Byla jen zanedbána prevence! Zvýšit počet hodin v lokoškole, větší počet jízd s instruktorem a zavést další odborný průkaz. A také parlamentní vyšetřovací komisi!

Lituji pozůstalé této tragické nehody, ale myslím, že vina je i na řidiči (viz pravidla silničního provozu),.

0/−2
22.3.2016 18:15

J51a60n 64B92a68r64t38á49č44e74k 6135445300489

To co se stalo je tragická věc, ale proboha ať Ťok už zaleze a není o něm vidu ani slechu, škody už napáchal víc než dost.

+1/−4
22.3.2016 16:01

J16a26r27o98s67l19a16v 40J65o45s58e70f 5422250220274

Von tu lokomotivu řídil Ťok? ;-D;-D;-D

+1/−1
22.3.2016 18:15

J96a45n 75B25a29r73t44á81č85e89k 6685105410819

viz text nadpisu článku a Ťokovy návrhy v dopravní legislativě.

+1/−2
22.3.2016 19:44

J16a11n 58B65a85r28t34á53č42e14k 6235205940299

Grossmane, ty osobo, to nevidíš, že si to nekompetentní politické netáhlo jen přihřívá polívčičku, nebo co máš za problém.

0/−1
22.3.2016 21:26

J37a27n 76S67w68e15d29e 6413815454223

Co tak třeba neohlášená kontrola v parlamentu?

+5/0
22.3.2016 15:55

M77a50r15i97á82n 38B57e21d76n39á92r91i53k 9121701110188

"Dobrý dem, můžete mi prosím fouknout do této trubičky pane ministře?"

Jo jasn... brlegrlble...:-/

0/0
27.3.2016 15:43

R78a25d48i87m 66K55ř71i23v15á48n41e53k 4452534461881

Jaktože může vůbec bez dozoru projíždět vlak při nefunkční signalizaci? Na jakékoliv městké křižovatce při poruše semaforu hned stojí policie.

Železnice za přejezdy snad zopovědnost nemá?

+1/−15
22.3.2016 15:29

P40e64t63r 17N21o21v89o84t85n54y 1811440351

Každá větší křižovatka má kromě světel upravenou přednost i dopravníma značkama(když ne, tak zprava) A přejezd to má taky.

+11/0
22.3.2016 15:40

R33a64d97k13o 20K61ř66i95v33á20n94e42k 7830773895260

1. Nikdo té policii nebrání z našich daní hlídat všechny křižovatky i všechny přejezdy bez závor.

2. Přejezd je označen kříži. Řidiči mají zkoušky z předpisů a vědí, co to znamená.

3. V uvedeném případě po jedné koleji jezdily vlaky obou směrů a signalizace normálně fungovala. Druhá kolej byla staveniště. Aby řidiči kvůli pracovnímu vlaku nemuseli třeba hodinu čekat, bylo pro tuto kolej zabezpečovací zařízení vypnuto. Pro jízdu pracovních vlaků přes přejezd platila omezení, která strojvedoucí nedodržel. Na přejezdu v takovémto případě nebliká bílé světlo.

4. Co myslíte časovým údajem "hned"?

+12/0
22.3.2016 15:41

R67o40m85a56n 13J22e47s17c93h96k67e 9348625127225

Hlásil jsem vadné tlačítko na přechodu pro chodce na policii. Po týdnu tam jdu opět a zase nefungovalo. Tento stát nefunguje včetně Ťoka.

+1/−1
24.3.2016 4:23

P72e37t87r 80O82t43t 3494346900780

I neohlasene?! Hmmm.... to je teda uzasny... co na to odbory?

0/−2
22.3.2016 14:57

K91a16r54e67l 73Ř36e42h10á68č28e24k 9952860321212

U ČD a ČD Cargo se dýchá běžně a odbory s tím pravděpodobně nemají problém. Jinak zde se jedná především o soukromé dopravce, kteří nejsou pod kontrolou.

+3/0
23.3.2016 4:27

V27i90k19t23o92r 42N42á31r96o32ž14n95ý 3969162828

To je tedy pěkný bordel , když kompetentní orgány státu nemohou dát strojvedoucímu fouknout.

+7/0
22.3.2016 14:40

J27a15n 93F77r20o15l91í49k 6296690355344

Tak samozřejmě mohou jako každému z nás. Jen se vymlouvají a nikdo nechce přiznat, že nefunkční signalizace přejezdu bez varování řidičům je ten hlavní důvod. I kdyby byl ten fíra střízlivý tak se to mohlo stát. Ťok to jako obyvkle vyřeší stotisícovými pokutami.

+2/−6
22.3.2016 15:11

M93i82r97o75s50l65a69v 64G51r40o21s97s46m58a84n56n 8442689404

Není to ten hlavní důvod. Řidič se podle zákona vždy musí přesvědčit, zda nejede vlak. Ale pokud je signalizace vypnutá, je přizpůsobena rychlost jízdy vlaku rozhledovým poměrům. Což nejspíše vinou strojvůdce nebylo dodrženo.

+8/0
22.3.2016 15:39

R44a92d85k10o 18K11ř19i22v15á35n51e88k 7530673185480

Ta signalizace nebyla nefunkční, pro vlaky na koleji v provozu normálně fungovala, jen bílé světlo z pochopitelných důvodů bylo mimo provoz. Aby se nezdržovala silniční doprava, byla vypnuta kolej ve stavbě a stanovena opatření pro jízdu pracovních vlaků přes přejezd. Jak to vyřešit jinak?

Kdyby strojvedoucí i řidič jednali dle předpisů, nic by se nestalo.

+9/−1
22.3.2016 16:05

P48e98t55r 63V40e36s50e40l86ý 8935955402606

Mínus za toho řidiče. Ten byl v tom nevině, vůbec neměl šanci, měl vzhledem k rozhledovým poměrům a nepřiměřené rychlosti vlaku míň jak jednu sekundu na reakci. Vlak jel více jak 40 km/h místo poviných 10km/h.

0/0
22.3.2016 23:09

R30a44d14k60o 38K89ř40i18v82á89n74e40k 7530643395100

Máte řidičák? Kdyby řidič dodržoval předpisy, mohl přežít. I kdyby se tam řítily utržené vozy z Vlkanče stovkou. Tím nesnižuju vinu strojvedoucího, ta je jasná bez diskuze.

+4/0
23.3.2016 8:58

L50u66k40á38š 20V45e57v87e14r10k18a 1517546220

a jak by do oblouku ty vozy řítící se stovkou viděl? dyť tam není výhled..i na těch 40-50 co tam jel to právě nestačí na přejetí...jak nakonec srážka dokázala

0/0
4.4.2016 1:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.