Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ťok chce kvůli opilému strojvůdci z Vysočiny obnovit neohlášené kontroly

Kontroly strojvedoucích i ostatních klíčových zaměstnanců na železnici budou častější a mohou být i neohlášené. Přísnější režim nařídil ministr dopravy Dan Ťok v reakci na pondělní tragickou nehodu v Golčově Jeníkově, při níž přišli o život dva lidé a dechová zkouška u strojvedoucího prokázala alkohol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L30a86d79i37s12l71a44v 23K25r93á69l 1440203279531

Ano, stojvedouci byl opilej, ale nikde se nepise ze nebyl prejezd oznaceny. Myslim, ze v prvni rade za to nese odpovednost ten kdo neoznacil nefunkcni prejezd. Po oznaceni prejezdu, dale ridic ktery se nepodival jestli neco nejede a pak az strojvedouci ktery ridi vlak. Bohuzel strojvedouci byl ozralej, coz se vsem hodi do kramu a komplet 100% vinik je tedy on. Zajimalo by me, jak by probihalo lincovani kdy by ozralej nebyl. Nehajim ho, nemel v kabine co delat, ale myslim ze hlavni duvod teto nehody byl v neoznaceni nefunkcniho prejezdu.

0/0
28.3.2016 12:02

L33u31k23á16š 32V86e14v86e84r21k51a 1987216300

hlavní vina je že jel minimálně 4x rychleji než měl...což byl nejspíš důsledek toho že byl totálně nalitej..přejezd byl v poloprovozu..byla vyloučená jen jedna kolej, kde se pak má jezdit 10km/h a opakovaně houkat...

0/0
4.4.2016 1:01

R70o81m10a22n 20J60e20s30c33h56k96e 9388505377425

Proč na hlavních dvoukolejkách nejsou nadjezdy a podjezdy to ministr neřeší. Na silnicích jezdí stovky opilých a já za 6 let foukal jenom 2 krát. To také neřeší.

0/0
24.3.2016 4:28

J11i19r94i 61Z42u56z94a89ň20á28k 4488250103946

A co,tak firma co prováděla delší opravu na ŽZZ nezakryla sve.sig. pytlem a na něj umístila dop.značku STOP jinak je to šlendrián běžný v CR.;-D

+1/−3
23.3.2016 11:16

J25a59r71o32m91í54r 21F68o32b98e66r 3428131964657

Přitom by stačil u přejezdu, když nebyl v provozu a všichni o tom věděli, jeden tajtrlík s praporkem ve vestě. Opilec je druhá věc.

+2/−1
22.3.2016 22:49

P19e92t45r 76V54e82s12e56l47ý 8785725752916

Stačilo, kdyby ten vlak jel předepsanou rychlostí 10km/hod.

+3/−1
22.3.2016 23:12

J89a93r71o44m20í34r 18F95o35b15e57r 3828311424867

Když v dědině náhodou nefugoval přejez a nikdo nevylezl z budky u nádraží, protože tam třeba nikdo nebyl, aby zastavil auta, tak židiči jezdili vlaku úplně těsně před čumákem, byť troubil, že by jeden ohluchnul a jel jak s hnojem .

Nebo by stačilo navíc hodit před přejezd značku, že není něco v pořádku a je potřeba dávat pozor.:-/.

+2/−1
22.3.2016 23:29

J94a94r98o53m96í34r 10F34o12b48e55r 3218231134337

Spoléhání se na lidský faktor, má už mnoho náhrobků na hřbitově.

+3/0
22.3.2016 23:31

F53r29a77n28t78i38š37e31k 32V77a88n68ě83k 1867864937337

Je krásné, že politici začínají prevenci vždy řešit až se něco stane. To ministerstvo dopravy zjistilo až teď, že se kontroly na alkohol u železničních dopravců ze strany státních orgánů nedělají?

+5/0
22.3.2016 20:47

J50i24r60i 52Z78u29z77a67ň88á68k 4688950633226

Jo milej pane víte ho...pracoval jsem 43 let u CD,tak ví své kolik foukaček bylo.;-D

0/0
23.3.2016 11:19

J93a92r11o61s38l14a12v 62J58o66s72e76f 5742180640264

Už to říkám pár desetiletí. Použití neutronové bomby na Českou poštu a České dráhy nemůže být považováno jako zločin proti lidskosti. Jinak,- opilý strojvůdce nebyl prý zaměstnanec ČD! (Asi by byl zajímavý jeho profesní profil).

0/−14
22.3.2016 19:08

M46a25r53e32k 70V97y51m79a74z98a10l 5608896682670

Vážený pane Jaroslave Josefe, za takovéto nabádání k použití hrubé síly proti určité skupině lidí je vězení až 8 let....víte o tom, nebo si jen vyléváte své imbecilní emoce?

+5/0
22.3.2016 20:00

J34a67r64o93s74l81a35v 58J89o30s87e65f 5922780120534

Patrně ve své gigantické velikosti vašeho intelektu nechápete ironii.

+1/−3
22.3.2016 20:08

M68a12r72t31i53n 52J41a51n94d50a 6303866382139

A co vás na tom překvapuje, že strojvedoucí nebyl zaměstnancem ČD?

+1/−1
23.3.2016 15:34

J51i71ř88í 98S48t18e19h23l88í43k 9217666625112

Ty jsi ožralej ještě po Josefovi.Víš kolik jezdí po kolejích soukromníků?

0/0
28.3.2016 11:45

M82a42t57ú11š 71B54e40n57a27k 9478244812353

Ako mohol byť zamesntnancom ČD, keď bol na vlaku patriacemu sukromnej firme? V ČR je okolo 100 železničných firiem, z toho 3 sú štátne ostatné sú súkromné.

0/0
28.3.2016 11:55

P23a97v34e61l 48V29l85a78s 4255763930404

Kdysi jsem za komunistů pracoval na státním dozoru. Na dráze panoval nepředstavitelný nepořádek. Na příklad při vyšetřování smrtelné nehody jsme zjistili že při jízdě vlaku z Kolína do Vysočan došlo k 47 porušení dopravních předpisů. Každou smrtelnou nehodu, kterou jsme vyšetřovali vůbec nezavinil postižený. Jak pozoruji cvrkot na dráze, moc se toho nezměnilo.

+1/−5
22.3.2016 19:00

V92o43j54t22ě38c20h 86R88o40u68b62a92l 9290243822723

A na jakém "státním dozoru" jste za těch komunistů kdysi pracoval? Můžete upřesnit o jakou organizaci šlo?

+4/0
23.3.2016 6:35

M92a54t50ú83š 65B81e95n25a64k 9818724462763

Všetko sa zhoršilo príchodom súkromných spololočností, ktoré sa snažia len a len o zisk aj cez mŕtvoli a potom miesto toho aby si vyškolili vlastných rušnovodičov, zamestnajú takých ktorých vyhodili pre prúsery od ČD, ČDC, takže niektorý súkromné firmy sú len zbierka lempov.

0/0
28.3.2016 12:01

J32a66r64o62s69l78a20v 84J45o87s37e37f 5922940540454

Žádné neohlášené kontroly! Vracet komunistické praktiky! Byla jen zanedbána prevence! Zvýšit počet hodin v lokoškole, větší počet jízd s instruktorem a zavést další odborný průkaz. A také parlamentní vyšetřovací komisi!

Lituji pozůstalé této tragické nehody, ale myslím, že vina je i na řidiči (viz pravidla silničního provozu),.

0/−2
22.3.2016 18:15

J41a41n 33B45a23r84t70á35č20e74k 6205475390569

To co se stalo je tragická věc, ale proboha ať Ťok už zaleze a není o něm vidu ani slechu, škody už napáchal víc než dost.

+1/−4
22.3.2016 16:01

J56a46r49o21s17l11a96v 39J58o44s72e86f 5572650230564

Von tu lokomotivu řídil Ťok? ;-D;-D;-D

+1/−1
22.3.2016 18:15

J72a86n 51B78a33r49t48á11č62e46k 6955395520949

viz text nadpisu článku a Ťokovy návrhy v dopravní legislativě.

+1/−2
22.3.2016 19:44

J68a72n 54B87a41r89t87á80č86e52k 6475115810889

Grossmane, ty osobo, to nevidíš, že si to nekompetentní politické netáhlo jen přihřívá polívčičku, nebo co máš za problém.

0/−1
22.3.2016 21:26

J72a35n 36S14w21e63d12e 6333955604333

Co tak třeba neohlášená kontrola v parlamentu?

+5/0
22.3.2016 15:55

M17a97r47i57á69n 15B67e85d63n75á98r41i69k 9341331670908

"Dobrý dem, můžete mi prosím fouknout do této trubičky pane ministře?"

Jo jasn... brlegrlble...:-/

0/0
27.3.2016 15:43

R98a97d40i31m 66K59ř38i37v19á90n27e88k 4922444761931

Jaktože může vůbec bez dozoru projíždět vlak při nefunkční signalizaci? Na jakékoliv městké křižovatce při poruše semaforu hned stojí policie.

Železnice za přejezdy snad zopovědnost nemá?

+1/−15
22.3.2016 15:29

P63e33t91r 49N32o26v47o79t24n28y 1221720921

Každá větší křižovatka má kromě světel upravenou přednost i dopravníma značkama(když ne, tak zprava) A přejezd to má taky.

+11/0
22.3.2016 15:40

R66a78d87k94o 20K33ř96i29v11á49n47e18k 7300603235500

1. Nikdo té policii nebrání z našich daní hlídat všechny křižovatky i všechny přejezdy bez závor.

2. Přejezd je označen kříži. Řidiči mají zkoušky z předpisů a vědí, co to znamená.

3. V uvedeném případě po jedné koleji jezdily vlaky obou směrů a signalizace normálně fungovala. Druhá kolej byla staveniště. Aby řidiči kvůli pracovnímu vlaku nemuseli třeba hodinu čekat, bylo pro tuto kolej zabezpečovací zařízení vypnuto. Pro jízdu pracovních vlaků přes přejezd platila omezení, která strojvedoucí nedodržel. Na přejezdu v takovémto případě nebliká bílé světlo.

4. Co myslíte časovým údajem "hned"?

+12/0
22.3.2016 15:41

R96o70m40a32n 47J15e10s40c27h68k81e 9608605177485

Hlásil jsem vadné tlačítko na přechodu pro chodce na policii. Po týdnu tam jdu opět a zase nefungovalo. Tento stát nefunguje včetně Ťoka.

+1/−1
24.3.2016 4:23

P47e65t43r 52O22t38t 3924826210780

I neohlasene?! Hmmm.... to je teda uzasny... co na to odbory?

0/−2
22.3.2016 14:57

K62a83r53e41l 11Ř65e34h38á27č56e80k 9502550601782

U ČD a ČD Cargo se dýchá běžně a odbory s tím pravděpodobně nemají problém. Jinak zde se jedná především o soukromé dopravce, kteří nejsou pod kontrolou.

+3/0
23.3.2016 4:27

V76i51k50t46o67r 93N11á10r52o86ž17n11ý 3219132878

To je tedy pěkný bordel , když kompetentní orgány státu nemohou dát strojvedoucímu fouknout.

+7/0
22.3.2016 14:40

J29a52n 72F52r26o85l85í66k 6266350325884

Tak samozřejmě mohou jako každému z nás. Jen se vymlouvají a nikdo nechce přiznat, že nefunkční signalizace přejezdu bez varování řidičům je ten hlavní důvod. I kdyby byl ten fíra střízlivý tak se to mohlo stát. Ťok to jako obyvkle vyřeší stotisícovými pokutami.

+2/−6
22.3.2016 15:11

M90i65r25o87s91l42a80v 26G40r69o42s16s68m81a53n87n 8232589334

Není to ten hlavní důvod. Řidič se podle zákona vždy musí přesvědčit, zda nejede vlak. Ale pokud je signalizace vypnutá, je přizpůsobena rychlost jízdy vlaku rozhledovým poměrům. Což nejspíše vinou strojvůdce nebylo dodrženo.

+8/0
22.3.2016 15:39

R26a23d68k60o 96K81ř18i61v70á90n83e34k 7200453145200

Ta signalizace nebyla nefunkční, pro vlaky na koleji v provozu normálně fungovala, jen bílé světlo z pochopitelných důvodů bylo mimo provoz. Aby se nezdržovala silniční doprava, byla vypnuta kolej ve stavbě a stanovena opatření pro jízdu pracovních vlaků přes přejezd. Jak to vyřešit jinak?

Kdyby strojvedoucí i řidič jednali dle předpisů, nic by se nestalo.

+9/−1
22.3.2016 16:05

P43e37t98r 25V67e40s86e56l59ý 8205665832436

Mínus za toho řidiče. Ten byl v tom nevině, vůbec neměl šanci, měl vzhledem k rozhledovým poměrům a nepřiměřené rychlosti vlaku míň jak jednu sekundu na reakci. Vlak jel více jak 40 km/h místo poviných 10km/h.

0/0
22.3.2016 23:09

R42a96d52k66o 12K15ř75i31v14á27n15e83k 7800203345560

Máte řidičák? Kdyby řidič dodržoval předpisy, mohl přežít. I kdyby se tam řítily utržené vozy z Vlkanče stovkou. Tím nesnižuju vinu strojvedoucího, ta je jasná bez diskuze.

+4/0
23.3.2016 8:58

L44u31k70á63š 71V20e60v24e43r64k85a 1357226110

a jak by do oblouku ty vozy řítící se stovkou viděl? dyť tam není výhled..i na těch 40-50 co tam jel to právě nestačí na přejetí...jak nakonec srážka dokázala

0/0
4.4.2016 1:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.