Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jančurova černá díra. Taxíky mu prodělaly 71 milionů, plně je ovládl

Vstup Radima Jančury do byznysu s taxíky se zatím neukazuje jako příliš zisková investice. Každá koruna tržeb mu vygenerovala ztrátu 69 haléřů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74i59c29h10a30e82l 29C77h14a77r47v76á50t 9239418263982

Na koho svůj neúspěch bude házet nyní? ČD z toho těžko může obvinit, regionální dopravce také ne... Jsem zvědav, na který hrobeček půjde pan velkopodnikatel brečet nyní.

0/0
29.3.2016 8:40

E82m57i50l 74D51o77č13e80k77a90l 9379340185399

Takové čapí hnízdo naruby?

0/0
26.3.2016 11:46

S90e96i53d62l 42P93e57t76r 1401361105954

Obávám se, že pan Sůra ani většina jeho čtenářů nepochopili to pravé "kouzlo taxikaření" páně Jančury ..:-)

- přelévání zisků z firem, kde nelze pokrátit hotovostní příjmy tam, kde si je lze bez problému ( a daní) vybrat a zároveň snížit základ DZPO na těch ziskových ..

- s tím souvisí náklady. Těžko kdo v takovém konglomerátu je schopen rozklíčovat , které náklady jsou výhradně té či oné firmy a tudíž docela slušný prostor na jejich transfery tam, kde jsou z daňového hlediska potřeba ..

Nevymyslel to chlapec špatně.:-) Teď jen aby reálná ztráta taxíků nepřevýšila náklady za normálně odvedené daně. Kupeckým počítáním však vychází, že patrně ne.

No a pak samozřejmě jestli tenhle systém ustojí před berňáky - co léta prochází burešovi nemusí Jančurovi ...:-)

0/−2
23.3.2016 18:07

D92u25š79a31n 60D60i49t63r20i14c28h 3818106173519

Je vidět že podle sebe soudím tebe

0/0
23.3.2016 22:33

D95u48š14a37n 49D79i68t17r85i52c69h 3788836153359

Je vidět že podle sebe soudím tebe;-)

0/0
23.3.2016 22:33

J79a19n 47S51ů80r20a 4655973683752

2014 nebyl ještě Tick Tack součástí holdingu Student Agency a konsolidován. To Vaši teorii poněkud nabourává.

+3/0
24.3.2016 15:28

P72a68v75e80l 92Š35m79í41d86e16k 6809910323718

Pane Sůro to máte pravdu:-)dal jsem Vám plus:-)

0/0
26.3.2016 7:47

J56o22s55e71f 45K17a90r69f79í14k 7782475716620

Se nedivím.

Běžná taxikář není zaměstnaný a platí se mu jenom desátek s to co odjezdí. Navíc asi neplatí výpalné za dobré fleky na stání, všimné hoteliérům, že zavolají přímo je. Nemá tlačenku na letiště...

+1/0
23.3.2016 11:55
Foto

Š64t69ě85p81á16n 68B72i16n10k41o 3146594433986

Mám za to, že problém Jančury a jeho taxi nebyl primárně o tom, jestli byli řidiči zaměstnanci nebo OSVČ. On, jakkoli se tváří různě, stejně ty náklady (odvody, pojistné) minimalizoval, co to šlo. Řidič u něj měl na zaměstnanecký poměr jenom část "odměny", cca 12tis. hrubého, z čehož moc nezplatí ani on, ani zaměstnavatel. Zbytek jel Jančura na dohodu o provedení práce (čištění vozu), ze které žádné odvody neplatí, sociální a zdravotní se neodvádí a sráží se jenon daň z příjmů. Jeho problém byl v kombinaci řady nešťastných kroků a když, tak problém zaměstnanec x OSVČ byl jenom jedním z nich. Jednak nabral neuvěřitelně drahé vozy na operativní leasing a podstatnou část flotily měl po většinu času nevyužitou, protože chyběli řidiči. Jeho plány na začátku, že nechce bývalé taxikáře, samozřejmě narazily na to, že ono tolik lidí zase jezdit nechtělo a nebylo kde brát. Nabral mimopražské, nasliboval hory doly, ale ti to nevytrhli. Postupně začal brát i bývalé taxikáře, musel. Nicméně řidičů bylo pořád málo, dojezdové časy příšerné, stačila jedna větší akce (napr. v Opeře) a vůz už jste si ani neobjednali. Řidičům zakazoval "přejezdy", takže ti často stáli nesmyslně na místech, kde šance chytit rito byla minimální, nebo při vyslání na místo zase jeli dlouho, protože na objednávku čekali bůhví kde. Přitom projet se tam, kde na ně mohl leckdo mávnout, nemohli. K tomu přičtěte, že kvůli velikosti byl plátce DPH, takže část z koncové ceny musel odvádět státu (což se při těch hosp. výsledících stejně zřejmě nedělo). A jak postupně přitvrzoval vůči svým řidičům, šlo to od deseti k pěti, protože najednou si už málo z nich vyjelo svoje bonusy (když udělali tržbu nad 50tis.), najednou nebylo tolik zakázek a už to jelo. Teď z toho v podstatě udělá standardní dispečink, nic víc. Prostě velké oči na začátku, jak dá pražskou taxi scénu do kupy, ale nevyšlo to.....

+8/0
23.3.2016 11:44

V51l28a28d98i27s25l79a34v 96B20u36r33y68š81e97k 3943756232864

primárně byl problém v tom, že řidič taxíku jako zaměstnanec se všemi těmi odvody nikdy nemůže konkurovat taxikáři osvéčku, kterej zaplatí co musí a zbytek si nechá, tak to prostě je a dnes už to ví i pan Vančura, proto se snaží drahých zaměstnanců zbavit, otázka je, jak se k celé věci postaví stát, protože ten bude logicky tratit a tak zřejmě bude celá věc prošetřována, jestli při přerodu zaměstnanců na osvéčka nebude porušen zákon

0/0
23.3.2016 11:58
Foto

Š17t78ě31p45á93n 19B25i13n82k15o 3546394403576

Z pohledu firmy vás zajímají odvody za zaměstnance. Z té mzdy, kterou jim jako mzdu platil, to při počtu řidičů, které měl, nemohlo nikdy vygenerovat takovou ztrátu nebo být primárním důvodem takové ztráty, o které je tady řeč. Skutečný problém je, že v Praze je situace v dispečinkovém taxi taková, že za maximální ceny jezdí na drát málokdo a on prostě neuspěl v konkurenci. Náklady měl vysoké díky vysokému operáku na drahé vozy (konkurence podobné služby zabezpečuje řádově levnějšími Superby) + situaci, kdy nasmlouval a platil víc aut, než pro kolik měl řidiče. Jeho parkoviště na Bohdalci bylo v podstatě v každou denní i noční dobu plné nepoužívaných vozů. Možná by mu to vyšlo, kdyby měl více řidičů a méně vozů a jedno auto točil minimálně na dvě směny, což se tak nedělo.

+1/0
23.3.2016 12:06

V56l69a38d85i59s48l54a47v 84B45u87r71y78š44e14k 3333116462374

tak pokud měl ztrátu 71 milionů a 70 milionů měl mzdové náklady, tak je jasné, že i kdyby taxikáři jezdili zadarmo, tak byl i tak ve ztrátě, ale nemusel zaplatit třeba 20 milionů na odvodech a ty by někomu zbyli, třeba tomu taxikáři, nebo firmě, těch 20 milionů je tam vždycky navíc a proto nikdy nemůže zaměstnanec konkurovat osvéčku, každej, kdo tomu nevěří, ať si to zkusí

0/0
23.3.2016 12:24
Foto

Š45t56ě90p72á95n 82B14i17n98k75o 3516914643966

To je samozřejmě nesmysl porovnávat, protože kdyby neměl 70 milionů mzdových nákladů a jel v režimu OSVČ (jako jiné dispečinky), neměl by nic z realizovaných tržeb. Ty by zůstaly u OSVČ a jemu by platily za vůz a drát (to, co rozjíždí teď). To je úplně jiný model, nelze to vůbec srovnat. Co srovnat můžeme, je stav, kdyby ty lidi nezaměstnával a neodváděl státu co odváděl (tedy zjistit jestli je problém ve formě "zaměstnání" řidičů). V dobách "největší slávy" měl Tick Tack do 300 ridičů. To při uvedené mzdě dělá cca 15M ročně v odvodech navíc proti tomu, kdyby hrubá mzda šla na fakturu od OSVČ (neřeším, jestli by to pak někdo vůbec jezdil a na fakturu si neřekl mzdu + odvody). Se srážkovou daní z toho zbytku na DPP je to cca těch 20M (byť je to daňově jinak). Což ve výsledku jenom potvrzuje, že jeho problém nebyli zaměstnanci, že to byl jenom jeden problém z mnoha, protože celková ztráta byla 71M.

0/0
23.3.2016 13:46

V91l21a35d37i66s89l63a47v 61B40u46r98y16š47e46k 3673776802534

pan Jančura + taxikáři by v režimu OSVČ státu neodvedli státu 20 milionů a v režimu pan Jančura +zaměstnanci by odvedli 20 milionů, nevím co je na tom nepochopitelnýho, ty peníze musí tomu státu někdo dát a je jedno kdo, nehledejte v tom žádnou vědu, prostě když odvedete státu 20 milonů víc než jiná firma, tak nemůžete být konkurenceschopný, vy snad ještě popřete, že zaměstnávat lidi na Švarce není výhodné

0/0
23.3.2016 16:21
Foto

Š91t12ě21p98á78n 64B88i76n44k47o 3476184923956

Ach jo. Snažil jsem se to vysvětlit, jak nejlépe jsem uměl, ale zjevně marně. V pohodě, závada může být na mém vysílači....... Model, kterému Jančura konkuroval, tedy prodej dispečinkových služeb + řidiči jako OSVČ, je úplně jiný obchodní model, než vlastní řidiči formou mzdy nebo švarc systému. V jednom modelu jdou tržby za vámi, v druhém za OSVČ, ovšem vč. nákladů na takto získané tržby. Ty modely nemůžete srovnávat. Srovnávat můžete srovnatelné. Tedy kdyby ve stávajícím modelu jel švarsystém místo zaměstnávání řidičů (byť i to jel, jak jel - v kombinaci s DPP, aby odvody minimalizoval), tak kolik by ušetřil, o kolik by byla jeho ztráta menší. Jestliže mluvíme o 20M /s reervou/ a jeho ztráta je 71 mil., jenom stěží to bude hlavní důvod ztráty jako takové. Vždyť ta čísla jsou jasná.

0/0
24.3.2016 0:12
Foto

Š17t81ě51p92á97n 72B79i47n81k18o 3396414593826

A co se Švarc systému týče, v obecné rovině, tak on ve skutečnosti zase až tak výhodný není, tedy srovnává-li se srovnatelné se srovnatelným. 20tis. měsíčně ve mzdě je samozřejmě na straně zaměstnance i zaměstnavatele zdaněno (vč. pojistného) více, než 20tis. "příjmu" OSVČ. Jenže 20tis. skutečný příjem OSVČ není jeho osobní odměna, ekvivalent mzdy. Je to příjem na jehož dosažení musí OSVČ vynaložit nějaké výdaje. Rozdíl je teprve to, co pak vstupuje do hry. Nemá-li někdo náklady, je to v podstatě zdaněno stejně. Samozřejmě, že "bordel" v tom udělaly výdajové paušály, v rámci kterých je pro část OSVČ extrémně výhodné je uplatnit, protože násobně převyšují jejich skutečné výdaje a tím je pak dána ta "výhoda". O tom žádná. Jenže zrovna u taxikářů s vlastními auty, náklady na jejich údržbu, náklady na PHM a řadu dalších nákladů, tohle podle mě zásadně neplatí. To ale není případ Jančury, ten to jel jinak. Opakuji, že u něj můžeme srovnat jenom model, kdyby neměl zaměstnance, ale "zaměstnával" OSVČ v rámci stávajícího modelu. Ne jeho model srovnat s jiným modelem konkurence. A ano, pak by ušetřil těch 20 milionů, ale to je jenom zlomek z jeho 71M ztráty.

Podle mě hlavním problémem byly předražené a málo využívané vozy generující smrtící měsíční náklady, nešťastně stanovená cenová politika a neschopnost tu službu uvést v průběhu roku do stavu, aby s ní klienti jezdili a mohli se na ní spolehnout. A paradoxně to bylo i o nedostatku řidičů.

A to, co chce rozjet teď, je taky srandovní. Kolik vydělá na jednom tom 10tis. paušálu, za který bude nabízet řidičům auto, služby dispečinku + vše kolem? Jenom ta oktávka bude s nájezdem taxi stát na operáku měsíčně 7tis. minimálně. Přitom to samo o sobě je cena, kterou si konkurence účtuje za dispečinkové služby (i víc). Nerozumím tomu, ale třeba překvapí. Spíš to na mě dělá dojem, jak tady píší jiní, že mu v rámci skupiny propojených firem nevadí generovat ztrátu v některých z nich, protože to umí využít v těch ziskových.

0/0
24.3.2016 0:40

V97l68a62d18i73s20l21a14v 89B98u35r58y11š11e86k 3133236912374

to je úvaha, jeden platí víc než druhý, ale pro toho co platí míň to není žádná výhoda, jestli o tom někoho přesvěčíte, tak já to jistě nebudu

0/0
25.3.2016 8:37

V16á19c39l63a25v 83M82a79i22x64n39e89r 7485320385921

Změna ze zaměstnance na ŽV není o daních, jak se tu mnozí snaží matně argumentovat, ale je to o motivaci těchto lidí ... Je jiná věc být řidičem linkového autobusu, kde neovlivním počet lidí a jiná v oboru, kde jsem přímo i obchodníkem a prodejcem ....

0/0
23.3.2016 11:32

V45l77a84d98i29s85l95a77v 61B92u71r23y77š45e94k 3153256482324

změna zaměstnance na osvéčko je nejen o daních, ale hlavně o pojištění, proto je nezákonná, zatímco osvéčko zaplatí z nabytého milionu pár korun, tak zaměstnanec zaplatí téměř polovinu, abyste to pochopil, tak vám to jednoduše vysvětlím, když zaplatíte taxikáři zaměstnanci 1000 korun, tak z této tisícovky půjde státu tak 200 korun prostřednictvím odvodů daní, ať hrazených tím nebo oním, pokud vás ale poveze řidič osvéčko, tak se prostřednictvím přímých daní a odvodů státu dostane jen třeba 40 korun, na jedné tisícovce tržby je stát chudší o 160 korun, proto je tenhle systém zakázaný

0/0
23.3.2016 11:50
Foto

Š76t87ě38p97á91n 88B36i40n91k34o 3696454203776

Sorry, ale podobné úvahy mě baví. Že bych se chtěl zastávat zrovna té pražské zlodějské svoloče, to nechci, ale kde v té svojí úvaze máte náklady toho řidiče OSVČ na auto, PHM, pojistky, poplatky a další náklady? To jsou prostě nesrovnatelný věci. Já sice chápu, že je módní dělat ze živnostníků zloděje, ale smysl mi nějak uniká. Nemluvě o tom, že Jančura ty odvody taky přes DPP minimalizoval, co to šlo. Mzdy, které uváděl v médiích, měl rozděleny na opravdovou mzdu a odměnu právě na DPP (srážková daň, žádné zdravotní nebo sociální na straně zaměstnavatele i zaměstnance).

0/0
24.3.2016 0:47

V71l92a66d44i16s37l85a33v 43B85u62r90y21š65e43k 3283436842324

v té mé uvaze zbývá u OSVČ na auto PHM, pojistky a vše co uvádáte z 1000 korun tržby 800 korun, myslím, že jste nic nepochopil, útěchou vám může být to, že nejste zdaleka sám, jestliže práce jednoho je víc zdaněna než práce druhého, tak na tom nemůžou být stejně a zloděje z nikoho taky nedělám

0/0
25.3.2016 8:34

R82a16d26e57k 49B86a16r40t58o64š 7854369334366

Titulek hodný finančního negramota. Je snad jasné, že pokud se jedná o rozjezd firmy, kdy musel mj. nakoupit auta, tak bude ve ztrátě, jinak by to byl kouzelník...

0/−1
23.3.2016 10:47

P13e10t72r 11N47o80v42ý 9931903638

Nevím, jestli auta nakoupil, nebo jsou v pronájmu.

Ale pokud auta nakoupil, tak ta se v účetnictví do nákladů rozpouští pomocí účetních odpisů. Do nákladů tedy nejde celá jejich pořizovací cena.

0/0
23.3.2016 10:51

R94a21d39e96k 25B73a57r16t35o59š 7864939654766

Nekoukal jsem se na jeho účetnictví, tolik času zase nemám, ale vytýkat firmě, že při rozjezdu v prvním roce je ve ztrátě, to může jenom blázen...

+1/0
23.3.2016 10:56

P19e94t29r 30N54o73v77ý 9101363668

Souhlasím, spíš tam jde o výši té ztráty.

0/0
23.3.2016 11:00

J84a62n 43S55ů42r46a 4515503213352

kde něco vyčítám?

+1/0
23.3.2016 11:16

P92a54v75e76l 42Š43m90í37d30e96k 6759250153168

Mě říkal jeden pán jel jsem s nimi (před rokem) super audinka voda,říkal prý bere 20 tisíc (hrubého) .Problém je že musí dělat přes dispečink (říkal) někoho na ulici nabrat je pak problém.No nevím čekat půl nebo hodinu jestli někdo zavolá?

0/0
26.3.2016 7:52
Foto

Š34t37ě84p22á72n 45B89i26n20k13o 3406404213246

Auta měl na operativní leasing, nekupoval je.

0/0
23.3.2016 11:45

M59a92r23t45i53n 54K51a26r50á52s52e21k 9398863728158

Nic proti ale porizeni novych aut na zisk nema vliv - resp ma na zisk stejny vliv prvni nebo ctvrty rok.... navic auta ma spis pronajate tam to je jeste vice do oci bijici, ze jste napsal blbost.

0/0
23.3.2016 22:45

K69a18r46e37l 48N17o18v65o37t47n88y 2121375649730

Tady se ukazuje, jak nas stat dela vsechno proto, aby co nejvic ztizil firmam zamestnavani lidi.

+16/−1
23.3.2016 9:54

M12a13r78t23i69n 13Š62v79o61r61c 9819213448690

Tak já myslím, že tento Jančurův princip přesně odpovídá definici Švarc systému. Osoba vykonávající činnost prostřednictvím pracovních pomůcek zaměstnavatele, výhradně pro něj a nikolv pro další subjekty za úplatu. (Taxík nepatří řidiči, neposkytuje svou službu pro více taxislužeb nebo dodavatelů ...). Že by měl někdo výjimku ? ...

+4/−1
23.3.2016 9:50

M30a33r59t38i47n 96M69a31i73k85s21n85a14r 3784253168612

Hodně Taxi funguje stejně... Taxi na operativní leasing a jezdí s jedním dispečinkem...

0/0
23.3.2016 9:56

M23a22r87t78i18n 36Š17v59o44r65c 9559663758850

Bohužel ... Pokud si já vezmu auto na operativní leasing od leasingové společnosti a budu s ním vykonávat činnost pro nějaký taxi dispečink - už to není tak bijící do očí. Můžu totiž tvrdit, že mám i své zakázky po telefonu a je to tudíž činnost pro více subjektů. Ale pokud dostanu vůz od taxislužby pro kterou jezdím výhradně, pak je to bez ohledu na způsob financování daného vozu prostě švarc. Vozidlem s názvem Tick Tack asi nebudu jezdit pro AAA.... Nicméně já nejsem soudce, to už je na výkladu jiných, ale když se někdo nechá fotit do novin, tak to má asi nějak zmáklý ....

+3/0
23.3.2016 10:20

V34í96t 31B67r27z64o52b97o26h75a42t81ý 7150362583271

Odběratelem služby není dispečink nýbrž přepravovaný, tudíž základní atribut švarsystému je tím popřen.

Samozřejmě je to i tak na hraně, ale tímto způsobem se funguje i na spoustě jiných míst - například spousta kadeřnictví nezaměstnává, ale pronajímá "křeslo" každý "salon" samozřejmě funguje jinak, ale někde to funguje i tak, že kadeřnice funguje jako normální podřízená, tržbu předává, musí odebírat od salonu produkty za jejich ceny atd.... ohodnocení je pak taky zajímavé

další profese na ŽL jsou třeba pojišťováci, kuchaři, číšníci, servírky .... dokonce lze podobným způsobem provozovat i hospodu (tzn. firma vám ji vybaví, zaštiťuje provoz, dodá zaměstnance, vy jste potom něco jako provozní, který neřídí provoz :-) - musíte od nadřízené firmy odebírat veškeré zboží, pracujete na ŽL, platební doklady vydáváte pod hlavičkou nadřízené firmy, ta Vám každý měsíc pošle fakturu za fixní náklady (je to vlastně poplatek za poskytnuté služby a splátka za vybavení) a za pohyblivou složku (to je objednané zboží, které nesmíte objednat jinde - nápoje, suroviny, potraviny....) a když Vám něco zbyde je to zisk :-)

+1/0
23.3.2016 10:51

P58e11t46r 55N30o96v31ý 9801503248

U toho co píšete je vyjasnit jednu věc - taxikář má smlouvu s kým a kým je placen ? Přepravovaným ?

Švarsystém má několik atributů a neznamená, že pokud je jeden popřen, že je systém popřen jako celek. Zde jsou některé další :

náplň práce odpovídá předmětu činnosti odběratele

výlučný výkon činnosti pro jednoho odběratele a pod jeho jménem

při výkonu práce vystupuje dodavatel (OSVČ) jménem odběratele

dlouhodobý vztah

0/0
23.3.2016 11:38

V32í30t 87B62r13z75o17b19o35h60a16t56ý 7560872953691

Řidič má smlouvu o pronájmu auta, o výhradním použití určitého dispečinku a dalších provozních věcech. Řidiče platí přepravovaný přímo hotově nebo elektronicky přes dispečink (dispečink mu v takovém případě "přípíše" celou částku). Řidič platí dispečinku paušální částku + % ze zisku (s tím hýbat nemůže protože je dispečinkem kontrolován). Zjednodušeně předmětem činnosti firmy není přeprava samotná, ale zprostředkování přepravy. Předmětem činnosti řidiče je pak pouze přeprava samotná. Při výkonu profese vystupuje řidič vždy svým jménem, ale zároveň je uveden jeho smluvní vztah s firmou jako prostředníkem. Je tedy ošetřeno smluvně a procesně, aby atributy švarcsystému byly popřeny i když celkově je to na hraně.

0/0
24.3.2016 9:07
Foto

Š23t70ě12p75á53n 12B32i85n48k96o 3646394393146

Ale on samozřejmě nebude jezdit výhradně pro něj. Bude brát i lidi z ulice.

0/0
23.3.2016 11:47

A10n10t86o75n50í29n 77P38o23l38i16c96k26ý 9320662511537

Obávám se, že se budete mýlit. Dostane auto, dostane MOŽNOST dispečngu, ale je otázka, jestli může jezdit i na svoje triko. Pokud ano, což předpokládám, je to OK.

+1/0
23.3.2016 10:33

L88u66k33a36s 17N19e48m48e78c 7289650762644

Řekl bych, že v jeho případě se jedná o jakousi franchizu.

+1/0
23.3.2016 10:54
Foto

Š78t51ě79p94á55n 15B56i68n22k55o 3506454423886

Podle mě to definici skutečného Švarc systému neodpovídá. Řidič bude podnikat, bude vozit i svoje zákazníky i lidi z ulice, klidně zákazníky přes Liftago nebu UBER a od Jančury si bude vůz jenom pronajímat + služby. Úplně stejně, jak kdyby si vzal auto na operativní leasing a platil někde drát.

+1/0
23.3.2016 11:46

P46e47t14r 15N62o81v54ý 9211493718

Vlaky (české) ve ztrátě, taxíky ve ztrátě ..

+1/−1
23.3.2016 9:18

V80á72c91l77a36v 12H50o58s72c45h 8736378552461

a o cem byla vase nekonstruktivni, kratkozraka kritika? vy zijete na vlne start upu, za rok za dva prodat za miliony, ale ne kazdy kseft dokaze vydelavat hned od zacatku, proste ted je v minusu, casem bude na nule a potom v plusu, kazdopadne pozvedl komfort cestovani a dotuje to z letenek, autobusu nebo uveru, to je normalni.

0/0
23.3.2016 14:02

P37a20v45e96l 29N54e76d85ě70l75a 5596110404231

účetně ve ztrátě ...

0/0
23.3.2016 9:53

P24e81t33r 40N40o32v73ý 9421633908

Ano, účetnictví dává mimo jiné informace o tom, jak daná firma hospodaří. A provoz vlaků a taxíků je ztrátový.

Nebo to sám chcete vysvětlit jinak ?

0/0
23.3.2016 9:57

P84a53v98e85l 69N52e72d20ě58l68a 5356700184231

Chtěl jsem tím říct, že pokud bych podnikal a můj účetní první tři roky nevykouzlil ztrátu (aniž bych ji ve skutečnosti měl), tak bych ho vyrazil ...

Takže Jančura klidně může mít ztrátu daleko menší, může být na nule nebo i ziskový ...

+3/0
23.3.2016 10:04

P29e27t14r 85N31o11v76ý 9101203458

Aha, tak to Jančurům kouzelník bude asi dost schopný, když při tržbách 103 mil., vykouzlí ještě dalších 70 mil. nákladů ...

Vlaky jezdí tuším 6 let a ztráty jsou každý rok v řádu desítek milionů. Jenom výsledky za loňský rok jsem ještě nezaregistroval.

0/0
23.3.2016 10:18

T22o31m 90S13a25u15e14r 8457138432384

Jste bambula. Student Agency loni vydělala čtvrt miliardy.

http://ekonomika.idnes.cz/rekordni-vysledky-student-agency-dl7-/eko-doprava.aspx?c=A151228_164241_eko-doprava_suj

0/0
23.3.2016 10:20

P69e32t86r 83N16o16v37ý 9291643908

Kdybyste raději četl co jsem napsal a neoznačoval jiné za bambulu.

Nepsal jsem o Student Agency jako celku, psal jsem o jejich vlacích a taxících. Tyto dvě složky jsou ztrátové.

0/0
23.3.2016 10:30

T87o21m 25S26a20u15e69r 8557428892174

Zajímavé, že ztráty několik let nazpět registrujete, ale čvrtmiliardy zisk za 2014 vám náhodou utekl. Myslím, že váš zájem je spíše kibicovat a mudrovat než se zamyslet nad uskálími dosti náročného byznysu, jehož stabilizace může trvat léta.

+1/0
23.3.2016 10:43

P52e88t50r 57N30o80v17ý 9421623318

Naopak jsem rád, že jste zde uvedl zisk celé Student Agency.

Zkuste se bavit k tématu a neosočujte mě neustále z něčeho, ano ?

Za toho bambulu byste se mohl omluvit.

+1/0
23.3.2016 10:47







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.