Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jančurova černá díra. Taxíky mu prodělaly 71 milionů, plně je ovládl

Vstup Radima Jančury do byznysu s taxíky se zatím neukazuje jako příliš zisková investice. Každá koruna tržeb mu vygenerovala ztrátu 69 haléřů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M92i96c86h54a30e84l 71C32h73a82r51v27á66t 9799838753772

Na koho svůj neúspěch bude házet nyní? ČD z toho těžko může obvinit, regionální dopravce také ne... Jsem zvědav, na který hrobeček půjde pan velkopodnikatel brečet nyní.

0/0
29.3.2016 8:40

E97m83i78l 85D32o50č90e15k15a37l 9749330735249

Takové čapí hnízdo naruby?

0/0
26.3.2016 11:46

S74e73i80d66l 78P17e37t71r 1491141605204

Obávám se, že pan Sůra ani většina jeho čtenářů nepochopili to pravé "kouzlo taxikaření" páně Jančury ..:-)

- přelévání zisků z firem, kde nelze pokrátit hotovostní příjmy tam, kde si je lze bez problému ( a daní) vybrat a zároveň snížit základ DZPO na těch ziskových ..

- s tím souvisí náklady. Těžko kdo v takovém konglomerátu je schopen rozklíčovat , které náklady jsou výhradně té či oné firmy a tudíž docela slušný prostor na jejich transfery tam, kde jsou z daňového hlediska potřeba ..

Nevymyslel to chlapec špatně.:-) Teď jen aby reálná ztráta taxíků nepřevýšila náklady za normálně odvedené daně. Kupeckým počítáním však vychází, že patrně ne.

No a pak samozřejmě jestli tenhle systém ustojí před berňáky - co léta prochází burešovi nemusí Jančurovi ...:-)

0/−2
23.3.2016 18:07

D41u51š66a67n 36D97i95t54r52i15c83h 3978696563949

Je vidět že podle sebe soudím tebe

0/0
23.3.2016 22:33

D48u25š56a95n 98D10i67t76r53i85c23h 3148686503359

Je vidět že podle sebe soudím tebe;-)

0/0
23.3.2016 22:33

J44a74n 34S22ů18r49a 4475463113762

2014 nebyl ještě Tick Tack součástí holdingu Student Agency a konsolidován. To Vaši teorii poněkud nabourává.

+3/0
24.3.2016 15:28

P36a29v71e69l 89Š81m95í32d21e87k 6569910173618

Pane Sůro to máte pravdu:-)dal jsem Vám plus:-)

0/0
26.3.2016 7:47

J72o73s23e81f 23K92a36r13f26í69k 7182735576470

Se nedivím.

Běžná taxikář není zaměstnaný a platí se mu jenom desátek s to co odjezdí. Navíc asi neplatí výpalné za dobré fleky na stání, všimné hoteliérům, že zavolají přímo je. Nemá tlačenku na letiště...

+1/0
23.3.2016 11:55
Foto

Š55t11ě77p55á28n 71B79i95n17k63o 3136274813576

Mám za to, že problém Jančury a jeho taxi nebyl primárně o tom, jestli byli řidiči zaměstnanci nebo OSVČ. On, jakkoli se tváří různě, stejně ty náklady (odvody, pojistné) minimalizoval, co to šlo. Řidič u něj měl na zaměstnanecký poměr jenom část "odměny", cca 12tis. hrubého, z čehož moc nezplatí ani on, ani zaměstnavatel. Zbytek jel Jančura na dohodu o provedení práce (čištění vozu), ze které žádné odvody neplatí, sociální a zdravotní se neodvádí a sráží se jenon daň z příjmů. Jeho problém byl v kombinaci řady nešťastných kroků a když, tak problém zaměstnanec x OSVČ byl jenom jedním z nich. Jednak nabral neuvěřitelně drahé vozy na operativní leasing a podstatnou část flotily měl po většinu času nevyužitou, protože chyběli řidiči. Jeho plány na začátku, že nechce bývalé taxikáře, samozřejmě narazily na to, že ono tolik lidí zase jezdit nechtělo a nebylo kde brát. Nabral mimopražské, nasliboval hory doly, ale ti to nevytrhli. Postupně začal brát i bývalé taxikáře, musel. Nicméně řidičů bylo pořád málo, dojezdové časy příšerné, stačila jedna větší akce (napr. v Opeře) a vůz už jste si ani neobjednali. Řidičům zakazoval "přejezdy", takže ti často stáli nesmyslně na místech, kde šance chytit rito byla minimální, nebo při vyslání na místo zase jeli dlouho, protože na objednávku čekali bůhví kde. Přitom projet se tam, kde na ně mohl leckdo mávnout, nemohli. K tomu přičtěte, že kvůli velikosti byl plátce DPH, takže část z koncové ceny musel odvádět státu (což se při těch hosp. výsledících stejně zřejmě nedělo). A jak postupně přitvrzoval vůči svým řidičům, šlo to od deseti k pěti, protože najednou si už málo z nich vyjelo svoje bonusy (když udělali tržbu nad 50tis.), najednou nebylo tolik zakázek a už to jelo. Teď z toho v podstatě udělá standardní dispečink, nic víc. Prostě velké oči na začátku, jak dá pražskou taxi scénu do kupy, ale nevyšlo to.....

+8/0
23.3.2016 11:44

V52l66a71d12i45s74l34a63v 86B83u10r25y54š98e80k 3183476842644

primárně byl problém v tom, že řidič taxíku jako zaměstnanec se všemi těmi odvody nikdy nemůže konkurovat taxikáři osvéčku, kterej zaplatí co musí a zbytek si nechá, tak to prostě je a dnes už to ví i pan Vančura, proto se snaží drahých zaměstnanců zbavit, otázka je, jak se k celé věci postaví stát, protože ten bude logicky tratit a tak zřejmě bude celá věc prošetřována, jestli při přerodu zaměstnanců na osvéčka nebude porušen zákon

0/0
23.3.2016 11:58
Foto

Š86t77ě45p88á88n 38B75i66n59k77o 3946204783516

Z pohledu firmy vás zajímají odvody za zaměstnance. Z té mzdy, kterou jim jako mzdu platil, to při počtu řidičů, které měl, nemohlo nikdy vygenerovat takovou ztrátu nebo být primárním důvodem takové ztráty, o které je tady řeč. Skutečný problém je, že v Praze je situace v dispečinkovém taxi taková, že za maximální ceny jezdí na drát málokdo a on prostě neuspěl v konkurenci. Náklady měl vysoké díky vysokému operáku na drahé vozy (konkurence podobné služby zabezpečuje řádově levnějšími Superby) + situaci, kdy nasmlouval a platil víc aut, než pro kolik měl řidiče. Jeho parkoviště na Bohdalci bylo v podstatě v každou denní i noční dobu plné nepoužívaných vozů. Možná by mu to vyšlo, kdyby měl více řidičů a méně vozů a jedno auto točil minimálně na dvě směny, což se tak nedělo.

+1/0
23.3.2016 12:06

V47l27a51d11i54s11l80a75v 24B67u44r71y64š51e17k 3813946782964

tak pokud měl ztrátu 71 milionů a 70 milionů měl mzdové náklady, tak je jasné, že i kdyby taxikáři jezdili zadarmo, tak byl i tak ve ztrátě, ale nemusel zaplatit třeba 20 milionů na odvodech a ty by někomu zbyli, třeba tomu taxikáři, nebo firmě, těch 20 milionů je tam vždycky navíc a proto nikdy nemůže zaměstnanec konkurovat osvéčku, každej, kdo tomu nevěří, ať si to zkusí

0/0
23.3.2016 12:24
Foto

Š92t74ě11p16á77n 81B73i68n17k73o 3856914723316

To je samozřejmě nesmysl porovnávat, protože kdyby neměl 70 milionů mzdových nákladů a jel v režimu OSVČ (jako jiné dispečinky), neměl by nic z realizovaných tržeb. Ty by zůstaly u OSVČ a jemu by platily za vůz a drát (to, co rozjíždí teď). To je úplně jiný model, nelze to vůbec srovnat. Co srovnat můžeme, je stav, kdyby ty lidi nezaměstnával a neodváděl státu co odváděl (tedy zjistit jestli je problém ve formě "zaměstnání" řidičů). V dobách "největší slávy" měl Tick Tack do 300 ridičů. To při uvedené mzdě dělá cca 15M ročně v odvodech navíc proti tomu, kdyby hrubá mzda šla na fakturu od OSVČ (neřeším, jestli by to pak někdo vůbec jezdil a na fakturu si neřekl mzdu + odvody). Se srážkovou daní z toho zbytku na DPP je to cca těch 20M (byť je to daňově jinak). Což ve výsledku jenom potvrzuje, že jeho problém nebyli zaměstnanci, že to byl jenom jeden problém z mnoha, protože celková ztráta byla 71M.

0/0
23.3.2016 13:46

V73l16a80d38i17s92l82a82v 20B63u76r54y27š73e34k 3593766822264

pan Jančura + taxikáři by v režimu OSVČ státu neodvedli státu 20 milionů a v režimu pan Jančura +zaměstnanci by odvedli 20 milionů, nevím co je na tom nepochopitelnýho, ty peníze musí tomu státu někdo dát a je jedno kdo, nehledejte v tom žádnou vědu, prostě když odvedete státu 20 milonů víc než jiná firma, tak nemůžete být konkurenceschopný, vy snad ještě popřete, že zaměstnávat lidi na Švarce není výhodné

0/0
23.3.2016 16:21
Foto

Š84t76ě46p21á73n 28B80i41n73k12o 3376754703496

Ach jo. Snažil jsem se to vysvětlit, jak nejlépe jsem uměl, ale zjevně marně. V pohodě, závada může být na mém vysílači....... Model, kterému Jančura konkuroval, tedy prodej dispečinkových služeb + řidiči jako OSVČ, je úplně jiný obchodní model, než vlastní řidiči formou mzdy nebo švarc systému. V jednom modelu jdou tržby za vámi, v druhém za OSVČ, ovšem vč. nákladů na takto získané tržby. Ty modely nemůžete srovnávat. Srovnávat můžete srovnatelné. Tedy kdyby ve stávajícím modelu jel švarsystém místo zaměstnávání řidičů (byť i to jel, jak jel - v kombinaci s DPP, aby odvody minimalizoval), tak kolik by ušetřil, o kolik by byla jeho ztráta menší. Jestliže mluvíme o 20M /s reervou/ a jeho ztráta je 71 mil., jenom stěží to bude hlavní důvod ztráty jako takové. Vždyť ta čísla jsou jasná.

0/0
24.3.2016 0:12
Foto

Š90t44ě35p53á87n 84B23i19n63k47o 3386334643986

A co se Švarc systému týče, v obecné rovině, tak on ve skutečnosti zase až tak výhodný není, tedy srovnává-li se srovnatelné se srovnatelným. 20tis. měsíčně ve mzdě je samozřejmě na straně zaměstnance i zaměstnavatele zdaněno (vč. pojistného) více, než 20tis. "příjmu" OSVČ. Jenže 20tis. skutečný příjem OSVČ není jeho osobní odměna, ekvivalent mzdy. Je to příjem na jehož dosažení musí OSVČ vynaložit nějaké výdaje. Rozdíl je teprve to, co pak vstupuje do hry. Nemá-li někdo náklady, je to v podstatě zdaněno stejně. Samozřejmě, že "bordel" v tom udělaly výdajové paušály, v rámci kterých je pro část OSVČ extrémně výhodné je uplatnit, protože násobně převyšují jejich skutečné výdaje a tím je pak dána ta "výhoda". O tom žádná. Jenže zrovna u taxikářů s vlastními auty, náklady na jejich údržbu, náklady na PHM a řadu dalších nákladů, tohle podle mě zásadně neplatí. To ale není případ Jančury, ten to jel jinak. Opakuji, že u něj můžeme srovnat jenom model, kdyby neměl zaměstnance, ale "zaměstnával" OSVČ v rámci stávajícího modelu. Ne jeho model srovnat s jiným modelem konkurence. A ano, pak by ušetřil těch 20 milionů, ale to je jenom zlomek z jeho 71M ztráty.

Podle mě hlavním problémem byly předražené a málo využívané vozy generující smrtící měsíční náklady, nešťastně stanovená cenová politika a neschopnost tu službu uvést v průběhu roku do stavu, aby s ní klienti jezdili a mohli se na ní spolehnout. A paradoxně to bylo i o nedostatku řidičů.

A to, co chce rozjet teď, je taky srandovní. Kolik vydělá na jednom tom 10tis. paušálu, za který bude nabízet řidičům auto, služby dispečinku + vše kolem? Jenom ta oktávka bude s nájezdem taxi stát na operáku měsíčně 7tis. minimálně. Přitom to samo o sobě je cena, kterou si konkurence účtuje za dispečinkové služby (i víc). Nerozumím tomu, ale třeba překvapí. Spíš to na mě dělá dojem, jak tady píší jiní, že mu v rámci skupiny propojených firem nevadí generovat ztrátu v některých z nich, protože to umí využít v těch ziskových.

0/0
24.3.2016 0:40

V44l57a96d12i74s59l45a95v 69B69u64r87y22š51e19k 3183356112824

to je úvaha, jeden platí víc než druhý, ale pro toho co platí míň to není žádná výhoda, jestli o tom někoho přesvěčíte, tak já to jistě nebudu

0/0
25.3.2016 8:37

V33á33c94l40a10v 75M22a97i82x50n63e80r 7965260145351

Změna ze zaměstnance na ŽV není o daních, jak se tu mnozí snaží matně argumentovat, ale je to o motivaci těchto lidí ... Je jiná věc být řidičem linkového autobusu, kde neovlivním počet lidí a jiná v oboru, kde jsem přímo i obchodníkem a prodejcem ....

0/0
23.3.2016 11:32

V10l21a14d93i73s65l87a98v 72B71u10r54y21š36e49k 3863276542334

změna zaměstnance na osvéčko je nejen o daních, ale hlavně o pojištění, proto je nezákonná, zatímco osvéčko zaplatí z nabytého milionu pár korun, tak zaměstnanec zaplatí téměř polovinu, abyste to pochopil, tak vám to jednoduše vysvětlím, když zaplatíte taxikáři zaměstnanci 1000 korun, tak z této tisícovky půjde státu tak 200 korun prostřednictvím odvodů daní, ať hrazených tím nebo oním, pokud vás ale poveze řidič osvéčko, tak se prostřednictvím přímých daní a odvodů státu dostane jen třeba 40 korun, na jedné tisícovce tržby je stát chudší o 160 korun, proto je tenhle systém zakázaný

0/0
23.3.2016 11:50
Foto

Š72t17ě44p59á68n 82B70i86n24k34o 3416534913146

Sorry, ale podobné úvahy mě baví. Že bych se chtěl zastávat zrovna té pražské zlodějské svoloče, to nechci, ale kde v té svojí úvaze máte náklady toho řidiče OSVČ na auto, PHM, pojistky, poplatky a další náklady? To jsou prostě nesrovnatelný věci. Já sice chápu, že je módní dělat ze živnostníků zloděje, ale smysl mi nějak uniká. Nemluvě o tom, že Jančura ty odvody taky přes DPP minimalizoval, co to šlo. Mzdy, které uváděl v médiích, měl rozděleny na opravdovou mzdu a odměnu právě na DPP (srážková daň, žádné zdravotní nebo sociální na straně zaměstnavatele i zaměstnance).

0/0
24.3.2016 0:47

V10l10a71d72i87s24l67a44v 94B67u37r75y67š86e55k 3103756632514

v té mé uvaze zbývá u OSVČ na auto PHM, pojistky a vše co uvádáte z 1000 korun tržby 800 korun, myslím, že jste nic nepochopil, útěchou vám může být to, že nejste zdaleka sám, jestliže práce jednoho je víc zdaněna než práce druhého, tak na tom nemůžou být stejně a zloděje z nikoho taky nedělám

0/0
25.3.2016 8:34

R40a27d65e61k 44B20a12r77t72o74š 7404279174506

Titulek hodný finančního negramota. Je snad jasné, že pokud se jedná o rozjezd firmy, kdy musel mj. nakoupit auta, tak bude ve ztrátě, jinak by to byl kouzelník...

0/−1
23.3.2016 10:47

P21e36t76r 24N38o39v64ý 9381213758

Nevím, jestli auta nakoupil, nebo jsou v pronájmu.

Ale pokud auta nakoupil, tak ta se v účetnictví do nákladů rozpouští pomocí účetních odpisů. Do nákladů tedy nejde celá jejich pořizovací cena.

0/0
23.3.2016 10:51

R31a92d25e83k 41B23a57r77t12o98š 7724819444206

Nekoukal jsem se na jeho účetnictví, tolik času zase nemám, ale vytýkat firmě, že při rozjezdu v prvním roce je ve ztrátě, to může jenom blázen...

+1/0
23.3.2016 10:56

P37e76t22r 89N70o30v36ý 9201673268

Souhlasím, spíš tam jde o výši té ztráty.

0/0
23.3.2016 11:00

J74a28n 32S61ů34r21a 4375123153882

kde něco vyčítám?

+1/0
23.3.2016 11:16

P93a28v46e59l 27Š62m25í17d77e38k 6909660853618

Mě říkal jeden pán jel jsem s nimi (před rokem) super audinka voda,říkal prý bere 20 tisíc (hrubého) .Problém je že musí dělat přes dispečink (říkal) někoho na ulici nabrat je pak problém.No nevím čekat půl nebo hodinu jestli někdo zavolá?

0/0
26.3.2016 7:52
Foto

Š81t93ě52p21á13n 73B93i60n48k45o 3376644753716

Auta měl na operativní leasing, nekupoval je.

0/0
23.3.2016 11:45

M62a45r24t50i28n 26K94a18r34á68s31e19k 9348453178628

Nic proti ale porizeni novych aut na zisk nema vliv - resp ma na zisk stejny vliv prvni nebo ctvrty rok.... navic auta ma spis pronajate tam to je jeste vice do oci bijici, ze jste napsal blbost.

0/0
23.3.2016 22:45

K10a78r33e31l 54N87o74v26o73t60n72y 2841355299800

Tady se ukazuje, jak nas stat dela vsechno proto, aby co nejvic ztizil firmam zamestnavani lidi.

+16/−1
23.3.2016 9:54

M95a18r34t61i14n 60Š68v85o84r28c 9529803638680

Tak já myslím, že tento Jančurův princip přesně odpovídá definici Švarc systému. Osoba vykonávající činnost prostřednictvím pracovních pomůcek zaměstnavatele, výhradně pro něj a nikolv pro další subjekty za úplatu. (Taxík nepatří řidiči, neposkytuje svou službu pro více taxislužeb nebo dodavatelů ...). Že by měl někdo výjimku ? ...

+4/−1
23.3.2016 9:50

M24a40r82t89i77n 74M91a69i40k90s35n74a12r 3514443458492

Hodně Taxi funguje stejně... Taxi na operativní leasing a jezdí s jedním dispečinkem...

0/0
23.3.2016 9:56

M43a12r38t38i37n 82Š10v41o36r40c 9929483138110

Bohužel ... Pokud si já vezmu auto na operativní leasing od leasingové společnosti a budu s ním vykonávat činnost pro nějaký taxi dispečink - už to není tak bijící do očí. Můžu totiž tvrdit, že mám i své zakázky po telefonu a je to tudíž činnost pro více subjektů. Ale pokud dostanu vůz od taxislužby pro kterou jezdím výhradně, pak je to bez ohledu na způsob financování daného vozu prostě švarc. Vozidlem s názvem Tick Tack asi nebudu jezdit pro AAA.... Nicméně já nejsem soudce, to už je na výkladu jiných, ale když se někdo nechá fotit do novin, tak to má asi nějak zmáklý ....

+3/0
23.3.2016 10:20

V16í20t 56B59r29z89o93b57o53h87a36t76ý 7420352383581

Odběratelem služby není dispečink nýbrž přepravovaný, tudíž základní atribut švarsystému je tím popřen.

Samozřejmě je to i tak na hraně, ale tímto způsobem se funguje i na spoustě jiných míst - například spousta kadeřnictví nezaměstnává, ale pronajímá "křeslo" každý "salon" samozřejmě funguje jinak, ale někde to funguje i tak, že kadeřnice funguje jako normální podřízená, tržbu předává, musí odebírat od salonu produkty za jejich ceny atd.... ohodnocení je pak taky zajímavé

další profese na ŽL jsou třeba pojišťováci, kuchaři, číšníci, servírky .... dokonce lze podobným způsobem provozovat i hospodu (tzn. firma vám ji vybaví, zaštiťuje provoz, dodá zaměstnance, vy jste potom něco jako provozní, který neřídí provoz :-) - musíte od nadřízené firmy odebírat veškeré zboží, pracujete na ŽL, platební doklady vydáváte pod hlavičkou nadřízené firmy, ta Vám každý měsíc pošle fakturu za fixní náklady (je to vlastně poplatek za poskytnuté služby a splátka za vybavení) a za pohyblivou složku (to je objednané zboží, které nesmíte objednat jinde - nápoje, suroviny, potraviny....) a když Vám něco zbyde je to zisk :-)

+1/0
23.3.2016 10:51

P27e51t48r 77N19o78v35ý 9401863568

U toho co píšete je vyjasnit jednu věc - taxikář má smlouvu s kým a kým je placen ? Přepravovaným ?

Švarsystém má několik atributů a neznamená, že pokud je jeden popřen, že je systém popřen jako celek. Zde jsou některé další :

náplň práce odpovídá předmětu činnosti odběratele

výlučný výkon činnosti pro jednoho odběratele a pod jeho jménem

při výkonu práce vystupuje dodavatel (OSVČ) jménem odběratele

dlouhodobý vztah

0/0
23.3.2016 11:38

V81í58t 50B44r98z30o37b88o29h64a54t91ý 7240552553851

Řidič má smlouvu o pronájmu auta, o výhradním použití určitého dispečinku a dalších provozních věcech. Řidiče platí přepravovaný přímo hotově nebo elektronicky přes dispečink (dispečink mu v takovém případě "přípíše" celou částku). Řidič platí dispečinku paušální částku + % ze zisku (s tím hýbat nemůže protože je dispečinkem kontrolován). Zjednodušeně předmětem činnosti firmy není přeprava samotná, ale zprostředkování přepravy. Předmětem činnosti řidiče je pak pouze přeprava samotná. Při výkonu profese vystupuje řidič vždy svým jménem, ale zároveň je uveden jeho smluvní vztah s firmou jako prostředníkem. Je tedy ošetřeno smluvně a procesně, aby atributy švarcsystému byly popřeny i když celkově je to na hraně.

0/0
24.3.2016 9:07
Foto

Š50t12ě59p49á74n 13B77i23n50k98o 3346914373836

Ale on samozřejmě nebude jezdit výhradně pro něj. Bude brát i lidi z ulice.

0/0
23.3.2016 11:47

A26n71t72o17n45í16n 19P87o15l49i53c16k72ý 9130352371927

Obávám se, že se budete mýlit. Dostane auto, dostane MOŽNOST dispečngu, ale je otázka, jestli může jezdit i na svoje triko. Pokud ano, což předpokládám, je to OK.

+1/0
23.3.2016 10:33

L32u33k30a84s 37N36e16m17e54c 7729310582314

Řekl bych, že v jeho případě se jedná o jakousi franchizu.

+1/0
23.3.2016 10:54
Foto

Š12t96ě90p79á37n 29B51i47n20k78o 3486614963206

Podle mě to definici skutečného Švarc systému neodpovídá. Řidič bude podnikat, bude vozit i svoje zákazníky i lidi z ulice, klidně zákazníky přes Liftago nebu UBER a od Jančury si bude vůz jenom pronajímat + služby. Úplně stejně, jak kdyby si vzal auto na operativní leasing a platil někde drát.

+1/0
23.3.2016 11:46

P95e67t39r 73N86o23v15ý 9121673168

Vlaky (české) ve ztrátě, taxíky ve ztrátě ..

+1/−1
23.3.2016 9:18

V98á87c45l65a10v 89H43o87s39c82h 8476568242921

a o cem byla vase nekonstruktivni, kratkozraka kritika? vy zijete na vlne start upu, za rok za dva prodat za miliony, ale ne kazdy kseft dokaze vydelavat hned od zacatku, proste ted je v minusu, casem bude na nule a potom v plusu, kazdopadne pozvedl komfort cestovani a dotuje to z letenek, autobusu nebo uveru, to je normalni.

0/0
23.3.2016 14:02

P74a15v84e55l 22N53e81d32ě40l26a 5206480254971

účetně ve ztrátě ...

0/0
23.3.2016 9:53

P43e44t25r 10N38o84v80ý 9491833848

Ano, účetnictví dává mimo jiné informace o tom, jak daná firma hospodaří. A provoz vlaků a taxíků je ztrátový.

Nebo to sám chcete vysvětlit jinak ?

0/0
23.3.2016 9:57

P47a30v45e59l 32N23e71d49ě53l46a 5976810374591

Chtěl jsem tím říct, že pokud bych podnikal a můj účetní první tři roky nevykouzlil ztrátu (aniž bych ji ve skutečnosti měl), tak bych ho vyrazil ...

Takže Jančura klidně může mít ztrátu daleko menší, může být na nule nebo i ziskový ...

+3/0
23.3.2016 10:04

P88e23t34r 75N57o28v55ý 9601733448

Aha, tak to Jančurům kouzelník bude asi dost schopný, když při tržbách 103 mil., vykouzlí ještě dalších 70 mil. nákladů ...

Vlaky jezdí tuším 6 let a ztráty jsou každý rok v řádu desítek milionů. Jenom výsledky za loňský rok jsem ještě nezaregistroval.

0/0
23.3.2016 10:18

T54o93m 67S46a27u39e21r 8357318102184

Jste bambula. Student Agency loni vydělala čtvrt miliardy.

http://ekonomika.idnes.cz/rekordni-vysledky-student-agency-dl7-/eko-doprava.aspx?c=A151228_164241_eko-doprava_suj

0/0
23.3.2016 10:20

P91e18t31r 10N26o53v70ý 9941783988

Kdybyste raději četl co jsem napsal a neoznačoval jiné za bambulu.

Nepsal jsem o Student Agency jako celku, psal jsem o jejich vlacích a taxících. Tyto dvě složky jsou ztrátové.

0/0
23.3.2016 10:30

T60o16m 65S20a25u59e14r 8907648392854

Zajímavé, že ztráty několik let nazpět registrujete, ale čvrtmiliardy zisk za 2014 vám náhodou utekl. Myslím, že váš zájem je spíše kibicovat a mudrovat než se zamyslet nad uskálími dosti náročného byznysu, jehož stabilizace může trvat léta.

+1/0
23.3.2016 10:43

P55e11t15r 37N55o35v31ý 9231343728

Naopak jsem rád, že jste zde uvedl zisk celé Student Agency.

Zkuste se bavit k tématu a neosočujte mě neustále z něčeho, ano ?

Za toho bambulu byste se mohl omluvit.

+1/0
23.3.2016 10:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.