- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě jsem neviděl prodej státního majetku ze by na něm stát videlal,vždy se časem ukázalo ze to bylo pro stát nevýhodné. Bude se to opět opakovat!
Koneckonců, proč ne. Dráha se zruší, nádraží se zboří a na lukrativních pozemcích vyrostou administrativní budovy.
Moc bych jim nevěřil, radši to převést na SŽDC a bude klid.. ti alespoň postupně opraví i to nejzapadlejší nádraží (teda snad), soukromý developer jen to, kde pak bude moc vydělávat slušné prachy (nehledě na to, že o prostory na nádražích může třeba Billa, Tesco... požádat i tak a peníze za pronájem alespon půjdou státní organizaci, ne soukromníkovi).
A stát je rozdá příživníkům a rozkrade. Neznám jediný případ, kdy stát a nebo obec hospodaří ne se svým, ale s přiděleným majetkem dobře. Jen se ztrátami, které pak zalepuje všelijakymi dotacemi a astronomickými dluhy
Kdyby nic jiného, tak tenhle manažer aspoň v klidu vykládá kart yna stůl a neschovává se za nějaké vyšší ideály - vidí v tom komerční příležitost a jistý budoucí výdělek, na rozdíl od mnohých manažerů ČD a SŽDC.
A proč? Proč mají ČD vlastnit nějaké nemovitosti a snažit se s ninmi za státní peníze podnikat???
Tyhle kecy šéfů firem s bambilionovým obratem mě baví. To vždycky zní tak žůžově
Jenom aby se nádraží nestalo letištěm za Černochové.Mám na mysli predátorké nájmy a z toho důvodu drahé služby
Můžu vědět jaké drahé služby? Aktuálně na většině nádraží není nic, to nic klidně mohou zdražit.
4 miliardy se i z pohledu laika zda byt neskutecne nizka castka
Na druhou stranu těžko odhadovat, kolik bude třeba investovat, aby nádraží fungovala a byla schopna pronájmu. Ovšem u soukromé firmy těžko garantovat, že se na ta průšvihová nádraží nevykašle, nepřevede je třeba na bílé koníky a nenechá si jen to kvalitní. Ve smlouvě vykuk vždy najde nějakou kličku.
Jak se skvěle nakapsovat. Koupím nádraží a SŽDC, ČD a ostatním dopravcům napálím vysoké nájmy. Dopravci pak budou a budou jen platit. Nakonec to dopadne, že pronájem bude neúnosný a pokladny se vystěhují ven z nádraží do unimobuněk a lidé budou čekat na vlak v dešti. SŽDC bude solit za pronájem i tak, protože na mnoha nádražích je technologické zázemí v budovách. No za chvilku budu mít 4 miliardy zpátky.
A nebo se nádraží prevedou na SZDC a unimobunek se nekde dočkáme taky, protože ty budovy ve spatnem stavu nikdo neopravi.