- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu proč je vítáme, oni potřebují utratit peníze a my se jim podbízíme, jsem zvědavý, co to přinese státní pokladně a ekonomice. Proč Škoda Auto neinvestuje doma 60 mld Kč?
Protože je moc drahé, tak koncový výrobek dopravit
Vůbec nechápu že se v totalitních Čechách stále traduje, že musí být na cestě z letiště vítán kdekdo s vlaječkama dotyčné země. Ta připodělaná země se od komunismu snad vůbec mentálně nezměnila.
Navíc je Čína na sestupu ba sešupu s ohledem na ekonomiku a HDP, že tak je krize. Spotřeba ropy se v Číně dostala na mnohalté minimum. Proto jsou paliva ve světě taklaciná. Tady není co slavit s Čínou, ale Zeman je asi jiného mínění a staví na takových nesmyslech, o jakých se v článku píše.
Otázka co berete jako sešup?
Ekonomika EU a USA bojují o každou desetinu procenta růstu, za to Čína zpomalila z 8 % na 6%
Ten nápad považuji za nešťastný. Tedy za prvé 80 miliard Kč je bakšiš, za druhé Čína je na sestupu v ekonomice a budou to stejně vyhozené peníze a na to jak sloučit mobil a auto do jakési elektronické komunikační podoby jsou tisíce zdatnějších firem neč těch českých.
Ostatně americké automobilky vybavují auta Internetem, a software běžně konektuje mobil s elektronikou a tlačítky na volantu. O satelitním spojení aut se střediskem které vám poradí a pomůže třeba při nehodě ani nemluvě. To je běžné už nemálo let.
5 let zdarma "roadservisu" kde se řeší vybitá baterka, zamčené klíče, píchlá guma, gallon benzínu, a pod. a která je součástí záruky na auto, je také běžná věc. Hitem bylo před lety, že auto dokázalo samo zaparkovat mezi vozidly.
Což znamená, že vezmou práci tady lidem v ČR. To je to co fakt chceme ve spojení s Čínou?
Což znamená, že se škodovky vyrábí v Číně x let a žádnou práci lidem v ČR neberou.
...no to je kraaasa, okamžitě utikam s vlajeckou k silnici. O to šlo, ne?
To jsem moc nepochopil. Peníze mají jít do výzkumu. Ten lze provádět i u nás. Jak je pro nás prospěšné, že se investují v Číně?
Tak u nás už ten prostor moc není. O odborníky z techniky se firmy perou.
Co si ještě ten postiženej z Hradu vymyslí? Nedávno to byly miliardové investice z Číny za krtka. Teď drmolí něco o kanálu a čínské investici (asi tak 20% z odhadované ceny) a k čemu to bude, když už lodě vozí jen sůl a písek a opravdové peníze se produkují ve virtuální technologii?
A co z toho jako plyne pro nás? ŠKODA už dlouho není českou firmou
Hodně... Škoda má pořád svůj mozek v ČR a to je vývoj, který pak jde do celého koncernu.
To samé platí pro dodavatele, protože spousta dílů je unifikovaných a tak dodávat Škodě = dodávat pro celý koncern pro danou modelovou řadu.