Diskuze

Volání na „osmičky“ příliš nezlevnilo, často vyjde dráž než běžný hovor

Hovory na telefonní čísla začínající osmičkou stále vycházejí dráž než běžné volání. Telefonická reklamace faktury za plyn, ohlášení pojistné události nebo zjišťování informací o produktech vaší banky tak může výrazně zvýšit účet za telefon. Zcela zdarma jsou jen čísla s předčíslím 800.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J89a40n 18S66t39a48v15ě31l

31. 3. 2016 21:27

"Ne všichni operátoři totiž volání na modré a bílé linky s výjimkou O2 a to pouze u předplacených karet, nezapočítávají do volných minut."

Tahle věta nikoho nezaujala?

2 0
možnosti
JH

Ale zaujala.

Jenomže každý ví, že je to písálkovská čeština.

1 0
možnosti
PN

P96a50v80e56l 70N43o24v82á67k

31. 3. 2016 18:23

Mám neomezený tarif a úplně mě vytáčí, když je spojení na firmu, službu, kterou potřebuju řešit, jen přes 844. V dnešní doba linka s nějakým místním volání? Kolik lidí volá z domova z pevné linky? A co je dneska místní volání? Pokud to jde, volám na nějakou normální pevnou linku, tu mám zadarmo v rámci tarifu...

4 0
možnosti

No, víc mě štve, když se u některých služeb, kde jste v pozici platícího zákazníka, vůbec nemůžete spojit s "živým člověkem" a mluví s vámi jen "plechová huba" (tj. nějaká automatická hláška).

Nedávno mě takhle naštvalo O2; měli jsme problém s výpadkem netu, tak jsem (jako už několikrát předtím v posledních letech) volala na technickou podporu, proklikala se všemi těmi číslíčky a volbami a pár desítek minut čekala, abych se nakonec dověděla, že pokud chci mluvit s operátorem, musím zaplatit 99 Kč (už nevím, zda prostřednictvím SMS, nebo až při vyúčtování). Dříve toto bylo normálně zdarma, seděl tam nějaký člověk znalý věci, který mi rovnou řekl něco jako "ano, ve vaší oblasti evidujeme tento a tento výpadek, předpokládáme jeho vyřešení asi za tolik a tolik hodin". Prostě mi vadí, že když někomu platím nemalé peníze každý měsíc, tak mi pak vlastně dá najevo, že mu nejsem dost dobrá, aby se se mnou bavil.

5 1
možnosti
JK

J92i30r31k90a 57K64o97c10h

31. 3. 2016 18:48

a ted tu pohadku o cervene karkulce

0 5
možnosti
KC

Největší svinstvo je, že mnoho těchto linek nepokrývají (nobo alespoň podle mých zkušeností nepokrývaly) neomezené tarify. Některé z těchto linek jsou možná pro zákazníka bez neomezeného tarifu levnější než normállní hovory, ale zákazník s neomezeným tarifem zaplatí hovor zvlášť.

Stalo se mi to někdy předloni třeba objednávkové linky UPC. Logicky chápu, že nějaké erotické linky nebo různé zlodějské soutěže neomezený tarif nepokrývá. Zpoplatnění některých linek začínajíchch číslicí 8 i pro užiatele neomezných tarifů ale považuji za nehoráznou zlodějinu.

3 0
možnosti
JF

J22a75n 45F92r86o35l49í52k

31. 3. 2016 17:21

Reklamace po telefonu je nesmysl. V době kdy máme bezplatný mail, který asi na rozdíl od telefonátu mohu uložit jako důkaz co a kdy jsem reklamoval.

3 3
možnosti
Foto

Nesouhlasím. E-mail není dopis s doručenkou, mohou vám ho zatlouct bez mrknutí oka. Leda byste jim psal do datové schránky.

2 0
možnosti

Ale úplně stejný problém je u linek 950, 974 a pod., tzv. neveřejné sítě (úřady práce, hasiči, železnice, policie....), tam se volání na tyto linky také nepočítá do volných minut. A co na to náš velký ochránce práv ČTÚ, nic, jen je všechy kryje, stejně je tam většina lidí z tlkm. firem.

3 1
možnosti
PN

Nejlepší je když si zřídí placenou linku banka, třeba zlodějská RB.

1 1
možnosti
MT

Nevím, koho myslíte jako RB, ale pokud Raiffeisen, tak ta má 800 900 900, což je linka zdarma.

3 0
možnosti
PN

Nejlepší je když si zřídí placenou linku banka, třeba zlodějská RB.

0 1
možnosti
VV

V26í74t 87V16á94l65e88k

31. 3. 2016 16:48

Větší lumpárna jsou informace na 1188

3 0
možnosti
JS

J43a72n 62S20v56a67g68r

31. 3. 2016 16:47

Co to tam v tech Cechach mate za prisernej bordel? 8-o

0 0
možnosti
Foto

Říká se nevěstinec.

0 0
možnosti