- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Ne všichni operátoři totiž volání na modré a bílé linky s výjimkou O2 a to pouze u předplacených karet, nezapočítávají do volných minut."
Tahle věta nikoho nezaujala?
Ale zaujala.
Jenomže každý ví, že je to písálkovská čeština.
Mám neomezený tarif a úplně mě vytáčí, když je spojení na firmu, službu, kterou potřebuju řešit, jen přes 844. V dnešní doba linka s nějakým místním volání? Kolik lidí volá z domova z pevné linky? A co je dneska místní volání? Pokud to jde, volám na nějakou normální pevnou linku, tu mám zadarmo v rámci tarifu...
No, víc mě štve, když se u některých služeb, kde jste v pozici platícího zákazníka, vůbec nemůžete spojit s "živým člověkem" a mluví s vámi jen "plechová huba" (tj. nějaká automatická hláška).
Nedávno mě takhle naštvalo O2; měli jsme problém s výpadkem netu, tak jsem (jako už několikrát předtím v posledních letech) volala na technickou podporu, proklikala se všemi těmi číslíčky a volbami a pár desítek minut čekala, abych se nakonec dověděla, že pokud chci mluvit s operátorem, musím zaplatit 99 Kč (už nevím, zda prostřednictvím SMS, nebo až při vyúčtování). Dříve toto bylo normálně zdarma, seděl tam nějaký člověk znalý věci, který mi rovnou řekl něco jako "ano, ve vaší oblasti evidujeme tento a tento výpadek, předpokládáme jeho vyřešení asi za tolik a tolik hodin". Prostě mi vadí, že když někomu platím nemalé peníze každý měsíc, tak mi pak vlastně dá najevo, že mu nejsem dost dobrá, aby se se mnou bavil.
Největší svinstvo je, že mnoho těchto linek nepokrývají (nobo alespoň podle mých zkušeností nepokrývaly) neomezené tarify. Některé z těchto linek jsou možná pro zákazníka bez neomezeného tarifu levnější než normállní hovory, ale zákazník s neomezeným tarifem zaplatí hovor zvlášť.
Stalo se mi to někdy předloni třeba objednávkové linky UPC. Logicky chápu, že nějaké erotické linky nebo různé zlodějské soutěže neomezený tarif nepokrývá. Zpoplatnění některých linek začínajíchch číslicí 8 i pro užiatele neomezných tarifů ale považuji za nehoráznou zlodějinu.
Reklamace po telefonu je nesmysl. V době kdy máme bezplatný mail, který asi na rozdíl od telefonátu mohu uložit jako důkaz co a kdy jsem reklamoval.
Nesouhlasím. E-mail není dopis s doručenkou, mohou vám ho zatlouct bez mrknutí oka. Leda byste jim psal do datové schránky.
Ale úplně stejný problém je u linek 950, 974 a pod., tzv. neveřejné sítě (úřady práce, hasiči, železnice, policie....), tam se volání na tyto linky také nepočítá do volných minut. A co na to náš velký ochránce práv ČTÚ, nic, jen je všechy kryje, stejně je tam většina lidí z tlkm. firem.
Nejlepší je když si zřídí placenou linku banka, třeba zlodějská RB.
Nevím, koho myslíte jako RB, ale pokud Raiffeisen, tak ta má 800 900 900, což je linka zdarma.
Nejlepší je když si zřídí placenou linku banka, třeba zlodějská RB.
Co to tam v tech Cechach mate za prisernej bordel?