Diskuze

Nový model Tesly jde na dračku. Za tři dny si ho objednalo 276 tisíc lidí

Výrobce elektromobilů Tesla Motors dodal na trhy v prvních třech měsících roku 14 820 vozů. To bylo sice o polovinu více než loni, ale zároveň méně, než si firma naplánovala. Tesla má velké ambice. Pomoci by měl nový vůz Model 3. Automobilka za tři dny získala 276 tisíc předobjednávek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

taky se vam to video seka? takovy cukavy to je...

0 0
možnosti
LB

Jen tak dál. Tímto si za pár let přečteme že áčka prodali víc elektromobilů než spalovacích aut. Dávám tomu 5 let.

0 0
možnosti
KB

Pokud se povede ta auta vyrobit v relativně krátkém čase, mohlo by to zapůsobit další posun při rozšiřování tohoto typu pohonu.

Asi by také bylo dobré podpořit pohon na plyn a dál hledat další možnosti pro pohon.

0 0
možnosti
JN

Nějaký dostupnější auto pro lidi s příjmem kolem 50 tisíc čistýho by neměli?

0 0
možnosti
LO

Musíš prostě přidat. S tvým platem by bylo auto za 2 miliony ekonomická sebevražda. Neměli.

1 0
možnosti
LO

Teslu mám rok. Nabíjím ji doma z klasické 3fázové zásuvky naprosto bez problémů. Jezdím prakticky zadarmo (za 5 let budu auto určitě měnit), záruka 8 let včetně baterií. Co se týče technologie, jsem fanda nových věcí, což je důvod proč jsem si Teslu pořídil, prostě mě baví zkoušet nové věci. Interiér Tesly je dle mého názoru naopak katastrofální. Ovládací páčky a tlačítka z Mercedesu. Katastrofální slícování plastových dílů. Plastové prahy jako ve Fábii. Televize místo komfortních tlačítek - za jízdy hrabat na dotykový displej je z mého pohledu velmi nebezpečné a nekomfortní. Mám ji ale rád, oproti 335i to jede jako blázen.

4 0
možnosti
Foto

fakt jezdite zadarmo? jakoze elektrina vas nic nestoji a teslu vam dali zadarmo? nebo si jen neumite spocitat realne provozni naklady s ohledem na vysi vstupni investice k poctu najetych kilometru? to ze se do toho neleje olej prece neznamena ze to nema zadne provozni naklady ne?

0 2
možnosti
LO

To jsou tady v diskusi zase dramata milovníků tédéíček. ;-D

1 1
možnosti
LK

myslím jste první co tu tdi vzpomněl

1 0
možnosti
PZ

Tesla sídlí ve Fremontu (máte tam teď "ve Freemontu").

0 0
možnosti
RN

ten článek je až směšný

vyrobí 16000 aut za 3 měsíce, trojčlenkou tedy zaokrouhleně 5000 měsíčně a mají objednávky na 276000 aut ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 1
možnosti
PH

Ford take kdysi vyrobil sve prvni auto, pak dve, tri, atd... Dnes vyrabi miliony a o poradniku zakazniku zaplatich 1K dolaru 2 roky napred si muze nechat jenom zdat... Kdyz Ford zacinal vyrabet auta, tak ho 276K zakazniku nepobidlo...

3 0
možnosti
MK

No rekl bych ze masovy zajem i v chudsich zemich vyvolaji az levna mala elektricka auta (primestkse auto ani ve spalovaci verzi prakticky nikdy nepojede nejakou dlouhou trasu a EV omezeni tam prakticky vubec nevadi) ... honba za zvysovani dojezdu mi prijde tak trochu zbytecna, na dlouhe cesty mi to stejne prijde diskomfortni (a i takova spicka jako tesla model S neda ani blbou trasu Ova Praha - na to je fakt lepsi obyc spalovak)

0 0
možnosti
JF

Tesla je jediný eletromobil současnosti, o kterém bych byl ochoten uvažovat.

Model S je však dražší než jsem ochoten za druhé auto zaplatit. Uvidíme, kolik bude v Evropě a ČR stát Model3.

3 0
možnosti
MB

Stejně. Jenom musíte započítat DPH. V USA se uvádění ceny bez daní. Takže po započtení DPH a nějaké importní náklady se dá očekávat cena něco málo přes milión korun v základu. TO je jako Audi A4 s rozumnou motorizací.

0 0
možnosti