Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kožené sedačky, lepší signál i dětské kino. Pendolina omladí interiéry

České dráhy omladí vnitřek svých nejrychlejších vlaků. Pendolina mají po více než desetiletém provozu projít zásadní proměnou interiéru. Dopravce ve středu plán definitivně potvrdil, v příštích týdnech na úpravy vypíše soutěž. České dráhy do nich chtějí investovat 168 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64a57r36t90i39n 74R85u34z83i60c64k11a 1912498326707

Proboha at jej nepremalovavaji do najbrta, soucasna barevna kombinace je jedna z nejlepsich...

0/0
3.5.2016 6:36

J58i86r73i 45D92o73m90i80n29i56k 1441448141650

Jezdím Pendolinem často a co bych skutečně ocenil, tak aby v první třídě bylo jídlo a potí podáváno ve sklenicích a na porcelánu, ne v nějakém plastu s úmělou vidličkou, jako někde na ulici u stánku. I v letadlech v první a business třídě je to standard, nevidím důvod, proč by tomu nemohlo být stejně ve vlaku.

Jinak nejsem velký příznivec kůže ale když to bude například Alcantra, proč ne.

0/0
13.4.2016 23:43

T49o15m 16J34u68r86e22č21k62a 6405442345115

Však v Pendolinu v jedničce je jídlo a pití v porcelánu. ;-)

0/0
14.4.2016 10:06

L60u14k76á35š 92S94e28d90l14á75č58e70k 1833447207190

Sedadla jsou v Pendolinu v pohodě. Stačí čistírna. Většinou, co se ze sedadel měnilo stálo potom za p......

0/−1
13.4.2016 18:20
Foto

J28a51n 88V79a94l92a61l85í42k 6966119710746

nevěřím tomu že to bude kůže... spíš to bude nějaká napodobenina

tudíž prosím neuvádět že se používá kůže...

0/−7
13.4.2016 16:03
Foto

J62a82n 62V38a66l78a68l51í66k 6186209700526

Jurečko děkuji za mínus ale opravdu to nebude potah z kůže a klidně se s vámi vsadím :-P

0/−4
13.4.2016 18:27

T58o11m 40J75u97r12e76č11k52a 6225912445305

Vsázej se jak chceš. Nemám důvod nevěřit tiskové zprávě:

"V první třídě bude pro jejich čalounění použita pravá kůže v souladu se současným trendem u evropských rychlovlaků."

Pravá kůže je už teď třeba v railjetech, takže není důvod proč by neměla být i zde.

+5/0
13.4.2016 19:46

P65a20v25e48l 60H97a26l28b38i23c74h 6189542766409

3 miliony na nových či nedávno opravených tratích není až takové opotřebení, jaké mají jiné rychlíkové soupravy jezdící po zbytku ČR... Taky by se mohli věnovat i dalším spojům a je jen těm na trase Pha-Ova... !

+1/−2
13.4.2016 15:06

T75o84m 79J68u33r49e12č84k12a 6305132685975

InterPanteři na rychlících, nebo nově rekonstruované vozy Bdpee atd. jsou nic?

+2/0
13.4.2016 15:16

R60a40d49e45k 32N57o13v40o50t68n59ý 5718352396715

Například humusácké vlaky na nejdelší (nebo druhé nejdelší, aby mě někdo nechytal za slovíčko) rychlíkové trase Praha-Luhačovice by změnu potřebovaly daleko víc.

0/0
13.4.2016 15:57

P26a10v89e57l 98H70a11l46b17i63c61h 6419702226639

Jel jste někdy trasu Praha - Brno přes Havlíčkův Brod? Že by se jednalo o nějak málo vytíženou trasu se rozhodně nedá říci. (Spíše naopak a jsem rád, že mám vždycky místenku).

To je utrpení s tím jezdit. Sice tam jsou "rekonstruované" vozy (které vznikly z těch s koženkovými sedadly), ale není tam ani jedna jedinná elektrická zástrčka na celej vagón, aby člověk mohl cestou pracovat. Pominu to, že trať je dost zanedbaná. Ale kolikrát jsem si cestou nemohl ani číst knihu, jak to se mnou v tom vlaku házelo.

Tak se mi pak nedivte, že mě vadí, že cpou prachy tam, kde se cestuje opravdu luxusně. Cenově (na km) vychází trasa, kterou jezdím dvakrát tak dráž než jízdenka s místenkou v Pendolinu (bez nějakých slev). Když jsem jel v Pendolinu, tak jsem si jel jak král a na mé trase to je jako když vezou dobytek. A když je přecpanej vlak (což se stává pravidelně), tak to je tak doslova.

A teď by mě zajímalo, co mi k tomu řeknete?

0/0
13.4.2016 16:03
Foto

J57a76n 23V59a40l62a44l67í19k 6546819470446

z prahy do brna jezdím railjetem proč bych jezdil přes hb

+1/0
13.4.2016 16:18

T43o20m 18J61u24r72e23č84k30a 6235212975895

Vozy Aee i Bbdgmee zásuvky mají...

+1/0
13.4.2016 17:14

T38o12m 37J68u95r71e69č37k15a 6115932225785

...a na zanedbanou trať si stěžujte u SŽDC, s tím nemají ČD ani žádní jiní dopravci nic společného.

+1/0
13.4.2016 17:15

V41í63t 64G31a47b54r88i63e12l 5734523526787

Mohli by ubrat jednu řadu sedaček. Vyšší opěradlo by taky nebylo od cesty...

+2/−1
13.4.2016 14:43

M55i49r49o72s56l10a48v 41Z71i16k65m80u85n84d 6758732157158

Spíše přidat, aby kapacita soupravy ve 2. třídě odpovídala soupravám ICE resp. švýcarské BR 500 ...

0/−1
13.4.2016 16:02

V16í66t 12G92a81b30r64i90e72l 5534113746107

A kromě zmenšení místa pro cestující to má jakou konkrétní výhodu?

+1/0
13.4.2016 21:22

J63i25ř52í 91H24u86d65e38c 4472211409982

Ty nový vlaky alá letadlo to je tragédie..vůbec tam není místo a když už by tam bylo místo, tak tam nacpou napevno stolečky...Sám se tam poskládám jen tak tak...občas jedu i se psem a to už máme problém:)

0/−5
13.4.2016 14:24

R90a58d64e66k 67N13o86v37o67t47n46ý 5228532566675

Psy nebrat.

+5/−2
13.4.2016 14:32

V51í91t 18G75a87b70r40i65e26l 5694423826597

Právě naopak. Ve velkoprostoru je víc místa (hlavně na nohy) než v kupé. To jen nesmíš sedět u stolu, ale na místě pro dva.

+6/0
13.4.2016 14:44

M28a48r77t29i89n 61K82r38u15t35ý 1158841969865

potah sedaček je asi nejmenší problém. Byl bych moc rád, kdyby se ČD aspoň v 1. třídě zaměřili na prostor pro nohy. Pro lidi 180+ je ve vlaku tragicky málo místa. Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě. Leo Business i RJ business a relax jsou na tom výrazně lépe, stejně tak 1 třída ve vlacích ČD tříd IC, EC o business v RailPlus nemluvě.

+4/−3
13.4.2016 13:59

J71i95ř77í 16H78u69d40e96c 4852541139642

Konečně někdo se stejným názorem. Někdo mi tady tvrdil, že je tam mnohem víc místa než v kupé. Já si to teda nemyslím...mám 189cm a poskládám se tam jen tak tak.

0/0
13.4.2016 17:22

P20e30t27r 98P50e96t70r 6143772498973

"Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě"

takových míst je ale v každém vagonu pendolina, že by člověk na prstech napočítal :D Otázka jestli s tím můžou opravdu něco udělat, aniž by se pak nějak dramaticky zvyšovala cena jízdenky (když první třída nedávno celkem zlevnila)

0/0
1.5.2016 0:13

V68í92t 62P93e84t22ř85í82k 2694122726530

Omladí........ To pan redaktor nemohl napsat něco, co by neznělo tak debilně? Třeba: "Pendolina dostanou nové interiéry"

0/−10
13.4.2016 13:57

K93a29r91e35l 14J88a86n50k90ů 1734866967714

Kozene jen v prvni tride? Takze ve druhe budou proprdene smradlave latkove, ne dekuji, volim RJ

+2/−18
13.4.2016 13:54

K18a87r35e64l 87J36a82n92k56ů 1784466857164

Pan Kobersky si asi libuje ve spine?

0/−7
13.4.2016 14:02

J46a22n 73K67o30b93ě18r56s73k15ý 1300156441103

Ne. I současné sedačky v Pendolinech rozhodně nejsou špinavé, záleží na údržbě. I RegioJet má látkové sedačky.

+10/0
13.4.2016 14:05

T88o61m 56J76u28r75e95č22k14a 6975562155245

A proto RegioJet v nových busech ustoupil od celokožených a opět se vrací látka? ;-D

+4/0
13.4.2016 14:08

D46r69a10h71o23m87í27r 81S50t38r27o15u66h12a62l 4615238302434

Propocená záda, lidi koukající do mobilů a místo, kde se budou rvát děti?

+2/−17
13.4.2016 13:14

D82a91n82i14e94l 31R68e66i40c49h98e68l 8699729883

S vámi bych chtěl sdílet dvojdomek.

+15/0
13.4.2016 13:36

J93a19n 14P15e57r90n55i81k 8160211288596

Přesně tak. Jen pro mínusovače: jaký je rozdím mezi dětmi a prd@m?

....

Vlastní nevadí.

+5/0
13.4.2016 13:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.