Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kožené sedačky, lepší signál i dětské kino. Pendolina omladí interiéry

České dráhy omladí vnitřek svých nejrychlejších vlaků. Pendolina mají po více než desetiletém provozu projít zásadní proměnou interiéru. Dopravce ve středu plán definitivně potvrdil, v příštích týdnech na úpravy vypíše soutěž. České dráhy do nich chtějí investovat 168 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55a43r39t15i85n 62R21u64z19i80c78k96a 1892668836737

Proboha at jej nepremalovavaji do najbrta, soucasna barevna kombinace je jedna z nejlepsich...

0/0
3.5.2016 6:36

J43i36r82i 83D88o71m73i28n95i83k 1361398141310

Jezdím Pendolinem často a co bych skutečně ocenil, tak aby v první třídě bylo jídlo a potí podáváno ve sklenicích a na porcelánu, ne v nějakém plastu s úmělou vidličkou, jako někde na ulici u stánku. I v letadlech v první a business třídě je to standard, nevidím důvod, proč by tomu nemohlo být stejně ve vlaku.

Jinak nejsem velký příznivec kůže ale když to bude například Alcantra, proč ne.

0/0
13.4.2016 23:43

T93o77m 75J28u44r61e14č37k29a 6755192935525

Však v Pendolinu v jedničce je jídlo a pití v porcelánu. ;-)

0/0
14.4.2016 10:06

L55u62k40á62š 92S71e80d97l24á32č35e33k 1833697207190

Sedadla jsou v Pendolinu v pohodě. Stačí čistírna. Většinou, co se ze sedadel měnilo stálo potom za p......

0/−1
13.4.2016 18:20
Foto

J11a35n 80V59a87l86a11l31í71k 6316319690156

nevěřím tomu že to bude kůže... spíš to bude nějaká napodobenina

tudíž prosím neuvádět že se používá kůže...

0/−7
13.4.2016 16:03
Foto

J16a16n 73V93a29l27a65l64í30k 6426679330326

Jurečko děkuji za mínus ale opravdu to nebude potah z kůže a klidně se s vámi vsadím :-P

0/−4
13.4.2016 18:27

T78o55m 49J93u60r91e92č28k27a 6505382435645

Vsázej se jak chceš. Nemám důvod nevěřit tiskové zprávě:

"V první třídě bude pro jejich čalounění použita pravá kůže v souladu se současným trendem u evropských rychlovlaků."

Pravá kůže je už teď třeba v railjetech, takže není důvod proč by neměla být i zde.

+5/0
13.4.2016 19:46

P67a60v19e90l 71H50a20l92b18i25c60h 6389632516549

3 miliony na nových či nedávno opravených tratích není až takové opotřebení, jaké mají jiné rychlíkové soupravy jezdící po zbytku ČR... Taky by se mohli věnovat i dalším spojům a je jen těm na trase Pha-Ova... !

+1/−2
13.4.2016 15:06

T53o79m 92J23u36r64e18č55k80a 6765692385755

InterPanteři na rychlících, nebo nově rekonstruované vozy Bdpee atd. jsou nic?

+2/0
13.4.2016 15:16

R86a87d65e45k 60N64o58v14o55t39n70ý 5268222396695

Například humusácké vlaky na nejdelší (nebo druhé nejdelší, aby mě někdo nechytal za slovíčko) rychlíkové trase Praha-Luhačovice by změnu potřebovaly daleko víc.

0/0
13.4.2016 15:57

P68a14v78e32l 50H79a72l87b96i57c96h 6749962346289

Jel jste někdy trasu Praha - Brno přes Havlíčkův Brod? Že by se jednalo o nějak málo vytíženou trasu se rozhodně nedá říci. (Spíše naopak a jsem rád, že mám vždycky místenku).

To je utrpení s tím jezdit. Sice tam jsou "rekonstruované" vozy (které vznikly z těch s koženkovými sedadly), ale není tam ani jedna jedinná elektrická zástrčka na celej vagón, aby člověk mohl cestou pracovat. Pominu to, že trať je dost zanedbaná. Ale kolikrát jsem si cestou nemohl ani číst knihu, jak to se mnou v tom vlaku házelo.

Tak se mi pak nedivte, že mě vadí, že cpou prachy tam, kde se cestuje opravdu luxusně. Cenově (na km) vychází trasa, kterou jezdím dvakrát tak dráž než jízdenka s místenkou v Pendolinu (bez nějakých slev). Když jsem jel v Pendolinu, tak jsem si jel jak král a na mé trase to je jako když vezou dobytek. A když je přecpanej vlak (což se stává pravidelně), tak to je tak doslova.

A teď by mě zajímalo, co mi k tomu řeknete?

0/0
13.4.2016 16:03
Foto

J92a73n 22V88a43l12a38l33í15k 6926779490946

z prahy do brna jezdím railjetem proč bych jezdil přes hb

+1/0
13.4.2016 16:18

T33o44m 92J51u79r33e63č90k44a 6125962455305

Vozy Aee i Bbdgmee zásuvky mají...

+1/0
13.4.2016 17:14

T32o74m 40J40u47r53e83č11k59a 6895862195835

...a na zanedbanou trať si stěžujte u SŽDC, s tím nemají ČD ani žádní jiní dopravci nic společného.

+1/0
13.4.2016 17:15

V24í39t 80G72a39b71r39i77e64l 5624633556947

Mohli by ubrat jednu řadu sedaček. Vyšší opěradlo by taky nebylo od cesty...

+2/−1
13.4.2016 14:43

M72i70r37o58s71l24a52v 23Z78i63k91m74u54n34d 6658922727538

Spíše přidat, aby kapacita soupravy ve 2. třídě odpovídala soupravám ICE resp. švýcarské BR 500 ...

0/−1
13.4.2016 16:02

V16í41t 94G19a33b19r70i71e34l 5164513676217

A kromě zmenšení místa pro cestující to má jakou konkrétní výhodu?

+1/0
13.4.2016 21:22

J76i83ř51í 80H23u73d11e28c 4712651699442

Ty nový vlaky alá letadlo to je tragédie..vůbec tam není místo a když už by tam bylo místo, tak tam nacpou napevno stolečky...Sám se tam poskládám jen tak tak...občas jedu i se psem a to už máme problém:)

0/−5
13.4.2016 14:24

R74a88d96e83k 47N72o83v90o19t57n24ý 5988622466275

Psy nebrat.

+5/−2
13.4.2016 14:32

V86í98t 89G45a70b21r52i25e90l 5134533526297

Právě naopak. Ve velkoprostoru je víc místa (hlavně na nohy) než v kupé. To jen nesmíš sedět u stolu, ale na místě pro dva.

+6/0
13.4.2016 14:44

M71a34r43t74i35n 74K58r30u72t87ý 1868431679765

potah sedaček je asi nejmenší problém. Byl bych moc rád, kdyby se ČD aspoň v 1. třídě zaměřili na prostor pro nohy. Pro lidi 180+ je ve vlaku tragicky málo místa. Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě. Leo Business i RJ business a relax jsou na tom výrazně lépe, stejně tak 1 třída ve vlacích ČD tříd IC, EC o business v RailPlus nemluvě.

+4/−3
13.4.2016 13:59

J12i28ř69í 52H27u75d55e23c 4292811309972

Konečně někdo se stejným názorem. Někdo mi tady tvrdil, že je tam mnohem víc místa než v kupé. Já si to teda nemyslím...mám 189cm a poskládám se tam jen tak tak.

0/0
13.4.2016 17:22

P33e32t73r 16P80e92t30r 6643282838233

"Nedej bože když takoví 2 sedí proti sobě"

takových míst je ale v každém vagonu pendolina, že by člověk na prstech napočítal :D Otázka jestli s tím můžou opravdu něco udělat, aniž by se pak nějak dramaticky zvyšovala cena jízdenky (když první třída nedávno celkem zlevnila)

0/0
1.5.2016 0:13

V48í73t 87P87e96t23ř21í12k 2124132436490

Omladí........ To pan redaktor nemohl napsat něco, co by neznělo tak debilně? Třeba: "Pendolina dostanou nové interiéry"

0/−10
13.4.2016 13:57

K95a30r59e35l 75J72a58n15k61ů 1544366507354

Kozene jen v prvni tride? Takze ve druhe budou proprdene smradlave latkove, ne dekuji, volim RJ

+2/−18
13.4.2016 13:54

K56a66r16e92l 22J13a57n27k15ů 1314776387874

Pan Kobersky si asi libuje ve spine?

0/−7
13.4.2016 14:02

J58a10n 18K78o27b94ě88r81s76k84ý 1300676531903

Ne. I současné sedačky v Pendolinech rozhodně nejsou špinavé, záleží na údržbě. I RegioJet má látkové sedačky.

+10/0
13.4.2016 14:05

T69o78m 60J92u46r47e61č50k56a 6145182895105

A proto RegioJet v nových busech ustoupil od celokožených a opět se vrací látka? ;-D

+4/0
13.4.2016 14:08

D84r32a90h98o81m95í87r 24S58t96r81o37u41h60a52l 4785808842354

Propocená záda, lidi koukající do mobilů a místo, kde se budou rvát děti?

+2/−17
13.4.2016 13:14

D68a22n87i47e53l 37R41e90i36c17h52e13l 8709379943

S vámi bych chtěl sdílet dvojdomek.

+15/0
13.4.2016 13:36

J13a59n 85P85e48r70n65i75k 8210811778656

Přesně tak. Jen pro mínusovače: jaký je rozdím mezi dětmi a prd@m?

....

Vlastní nevadí.

+5/0
13.4.2016 13:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.