- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škodovkám jsem dlouho fandil. Špatné mašiny to nejsou, ale výrobce se i tak přes ně dokázal dokonale ztrapnit. To, že se do tohoto tendru ani nepřihlásil je toho také důkazem.
Obcas by meli ty ceske lokomotivy umejt a natrit, vypada to jak rezata plechovka ....
je ta mašina použitelná pro railjet v režimu push/pull? Když zapřáhnout ČD škodovku do railjetu, tak pouze jako tažné vozidlo, není použitelná pro sunutí...
100% Vectron je ovladatelný ze stanoviště strojvedoucího řídícího vozu na opačném konci (k němu připojeného) Railjetu - výrobcem Vectronu i Rialjetu je Siemens.
Ovšem osobně považuji Vectron za zbytečný/drahý pro pohánění Railjetu, když k tomu stačí jeho předchůdce Taurus.
Ja chapu, ze Vectron je moderni stroj, ale muze mi nekdo vysvetlit, co na ty masine stoji 100 milionu? No a ze Skodovacky lokomotivy asi kouka jen dalsi tunel... coz melo byt naopak, masiny mely koukat z tunelu :-)
Nové dvojkolí pro vůz stojí řádově mega. Jsou třeba hned 4... Trafo na 6,5 MW nebude taky za hubičku, měniče na stejný výkon, kastle, podvozky, ono se to nasčítá...
V minulých měsících je nakoupil například Lokotrain nebo RegioJet.
Opravdu nakoupili? Nejde jen o pronájem od ELL?
Tedy jako vlastenec jsem, ale přijde mi, že Škoda chce spáchat profesní sebevraždu...
Spíš si nechá schválit provoz svých strojů v jiných státech a pak se do dalších tendrů přihlásí, než se nechá vydírat časově i jinak nesplnitelnými požadavky.