Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aut se v Evropě prodává už jako před krizí, Volkswagen dál ztrácí

Jednatřicet měsíců v řadě roste v Evropě počet prodaných nových osobních aut. V březnu se už přiblížily číslům před vypuknutím krize. Dál na evropských trzích posiluje Škoda, kauza s dieselovými motory ale poškozuje stále poškozuje v očích zákazníků značku VW.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L18u73k45á58š 80Č56i17p15e93r23a 4533818246844

Článek zajímavý, ale ta čeština je otřesná. Prosím pana redaktora, aby opravil ty hrůzy než to uvidí další lidé.

0/0
16.4.2016 11:40
Foto

J93a97n 24V86a92l89č95í56k 7425538175770

Trochu mi chybí informace, kolik že se těch Jaguářích skokanů prodalo v absolutních číslech - přeci jen je trošku rozdíl udělat nárůst o 40 procent ze sta nebo z deseti tisíc :-).

+1/0
15.4.2016 12:36

J60o39s30e89f 78K15o65p51e12c14k50y 9654702225

Dohledat si tu statistiku trva asi tak 30 vterin maximalne... ze 47 na 66 000...

+1/0
15.4.2016 12:48

J79o96s21e69f 14K84o12p62e34c35k91y 9794132325

A za chvilku dorazi kolega Rapek, aby nas informoval o hruzach a nevyhodach masoveho automobilismu ;-)

+7/0
15.4.2016 10:00

P84e60t40r 91B50ř13é94ť77a 83N14o44v47á26k 8720823886560

ten nemůže ten teprve plodí nějakou chytrost u článku vyhozeného psa z okna

+1/0
15.4.2016 12:52

A58l25e79š 20J98a45v71ů48r31e75k 2972159940960

já ty kupující nechápu. To se bojí čeho, u VW, že jim bude kouřit z výfuku ???

+5/−1
15.4.2016 9:54

J97a12n 42J65a50n73e58č24e67k 9270113220166

Někdo nechce být podváděn, někomu je to jedno ;-)

+1/0
15.4.2016 9:59

M35a66r68t38i79n 44K78a42r63á32s22e85k 9248673538298

No ale on ten podvod byl predevsim papirovy - v realnem provozu ty emise VW nejsou o nic horsi nez u jinych aut.... ale jasne, je to jiste podlomeni duvery...

+5/−2
15.4.2016 10:03

V37l96a72d88i16s45l45a82v 16B41u25r97y44š57e62k 1189852387464

ale jsou horší, v bludu žijete, těch současně prodávaných se to ale netýká, tam už nepodvádějí

0/0
15.4.2016 11:59

M80a61r46t28i69n 25K63a43r78á29s79e35k 9158153938408

Vzdyt vsechny testo co kdo zkousel ukazaly, ze i auta od automobilek bez poddvnodneho softu maji pak pri realne jizde emise mnohonasobne horsi nez odpovida normam (casto i vyrazne horsi nez ty u VW)

0/−1
15.4.2016 14:02

V30l38a32d10i89s30l84a32v 47B29u79r97y16š69e13k 1989852317714

ukázaly, že opak je pravdou

+1/0
15.4.2016 16:12

M67a89r77t12i72n 51K11a66r62á36s15e20k 9928493278428

urcite? viz napriklad http://auto.idnes.cz/emisni-skandal-test-renault-espace-dtl-/automoto.aspx?c=A151125_123710_automoto_fdv a takovych testu byly kvanta...

0/0
15.4.2016 16:13

V78l63a38d55i60m75í23r 79M50ü44l65l37e18r 6263795493830

Hele a nemá Škoda či Seat stejný motor jako VW?

0/0
15.4.2016 10:46

J42a36r49o51s35l58a57v 88O63t31ý94p41k18a 9868579879378

Ony ty motory VW kvalitou zrovna neoplývají.

+3/−1
15.4.2016 11:07
Foto

I33v45a56n 74K20o90p76t96a 5617382851727

Zatím jsem si nemohl stěžovat, zhruba 1.500.000 km a zadna zavada na motoru mně nepotkala. Rekordmanem je O2 s najetymi 500.000km a kompletni motorové a převodové ustrojí je původní.

+1/−1
15.4.2016 11:31

A57n46t56o65n36í59n 23S77v89o53b14o80d66a 3964533289472

běžná dnešní kvalita, kdo má turbo, může čekat problémy :-)

0/0
15.4.2016 13:08

P41e57t18r 49M80a91r44š91á18l32e45k 9725532734309

Kupující prostě zjišťují, že si vyberou líp u konkurence, to je všechno.

+6/−3
15.4.2016 10:04

J71i25ř15í 84T48y75g81r 4377431201469

R^

0/0
15.4.2016 9:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.