Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Aut se v Evropě prodává už jako před krizí, Volkswagen dál ztrácí

Jednatřicet měsíců v řadě roste v Evropě počet prodaných nových osobních aut. V březnu se už přiblížily číslům před vypuknutím krize. Dál na evropských trzích posiluje Škoda, kauza s dieselovými motory ale poškozuje stále poškozuje v očích zákazníků značku VW.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L39u62k34á26š 67Č83i55p51e24r34a 4393918586324

Článek zajímavý, ale ta čeština je otřesná. Prosím pana redaktora, aby opravil ty hrůzy než to uvidí další lidé.

0/0
16.4.2016 11:40
Foto

J74a67n 76V56a32l80č27í92k 7945508515810

Trochu mi chybí informace, kolik že se těch Jaguářích skokanů prodalo v absolutních číslech - přeci jen je trošku rozdíl udělat nárůst o 40 procent ze sta nebo z deseti tisíc :-).

+1/0
15.4.2016 12:36

J88o41s23e40f 63K64o67p49e39c57k89y 9364262635

Dohledat si tu statistiku trva asi tak 30 vterin maximalne... ze 47 na 66 000...

+1/0
15.4.2016 12:48

J46o24s57e92f 46K64o58p46e11c63k57y 9744132845

A za chvilku dorazi kolega Rapek, aby nas informoval o hruzach a nevyhodach masoveho automobilismu ;-)

+7/0
15.4.2016 10:00

P57e45t67r 83B73ř84é94ť24a 38N82o69v73á34k 8190923276770

ten nemůže ten teprve plodí nějakou chytrost u článku vyhozeného psa z okna

+1/0
15.4.2016 12:52

A49l39e67š 43J13a45v11ů13r86e33k 2522399580810

já ty kupující nechápu. To se bojí čeho, u VW, že jim bude kouřit z výfuku ???

+5/−1
15.4.2016 9:54

J88a60n 81J91a93n89e15č62e40k 9680323850746

Někdo nechce být podváděn, někomu je to jedno ;-)

+1/0
15.4.2016 9:59

M33a72r39t48i53n 83K85a18r44á44s51e54k 9108653808868

No ale on ten podvod byl predevsim papirovy - v realnem provozu ty emise VW nejsou o nic horsi nez u jinych aut.... ale jasne, je to jiste podlomeni duvery...

+5/−2
15.4.2016 10:03

V61l51a83d79i10s79l23a52v 26B97u36r71y86š98e98k 1219262697774

ale jsou horší, v bludu žijete, těch současně prodávaných se to ale netýká, tam už nepodvádějí

0/0
15.4.2016 11:59

M40a57r83t98i55n 71K73a54r26á39s47e92k 9338343748788

Vzdyt vsechny testo co kdo zkousel ukazaly, ze i auta od automobilek bez poddvnodneho softu maji pak pri realne jizde emise mnohonasobne horsi nez odpovida normam (casto i vyrazne horsi nez ty u VW)

0/−1
15.4.2016 14:02

V26l48a16d73i52s58l85a32v 54B56u23r30y44š45e40k 1379392867504

ukázaly, že opak je pravdou

+1/0
15.4.2016 16:12

M38a76r52t37i17n 35K35a96r22á78s15e13k 9478213298818

urcite? viz napriklad http://auto.idnes.cz/emisni-skandal-test-renault-espace-dtl-/automoto.aspx?c=A151125_123710_automoto_fdv a takovych testu byly kvanta...

0/0
15.4.2016 16:13

V71l20a95d35i80m71í61r 53M97ü57l53l19e79r 6983205623460

Hele a nemá Škoda či Seat stejný motor jako VW?

0/0
15.4.2016 10:46

J83a46r12o72s20l97a48v 27O61t72ý53p48k53a 9758189259628

Ony ty motory VW kvalitou zrovna neoplývají.

+3/−1
15.4.2016 11:07
Foto

I67v26a43n 60K69o66p24t97a 5387582811257

Zatím jsem si nemohl stěžovat, zhruba 1.500.000 km a zadna zavada na motoru mně nepotkala. Rekordmanem je O2 s najetymi 500.000km a kompletni motorové a převodové ustrojí je původní.

+1/−1
15.4.2016 11:31

A26n23t67o51n65í63n 74S27v18o60b21o57d18a 3284973189152

běžná dnešní kvalita, kdo má turbo, může čekat problémy :-)

0/0
15.4.2016 13:08

P54e81t44r 93M27a41r92š29á84l23e78k 9865732804489

Kupující prostě zjišťují, že si vyberou líp u konkurence, to je všechno.

+6/−3
15.4.2016 10:04

J65i11ř45í 59T84y95g86r 4227431961539

R^

0/0
15.4.2016 9:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.