- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moderní vagóny výrazně tlumí mobilní signál, vyplývá z měření ČTÚ
Už se to lepší, až na oblasti kolem Zábřehu, Třebové, Choceň-Pce-Kolin, Pce Rosice - Opatovice,Hranice Svinov, Svitavy Brno, Veleliby-Dobrovice, VOsek-Chlumec, Lázně Bělohrad-Stara Paka, Semily-Turnov
Fajt někteří nejsou schopní vydržet bez telefonování 2-3 hod za jízdy ve vlaku
Kdyby byl komplet vágon pokryti WiFi signálem tak nikdo neřekne ani popel. Ale je to dost nepříjemné, když člověk chce/musí pracovat a uprostřed práce připojení spadne protože vlak přijel do oblasti kde není signál..
to samy plati od Brna-Malomeric az do Blanska (s malou vyjimkou asi minutu v Adamove)
To opravdu bez toho zgarbu závislého na signálu nevydržíte?
V tom případě jistě oceníte, že v Bohnicích či Kroměříži signál je...
Ústav pro jazyk český vyrazí měřit kvalitu odborné způsobilosti redaktorů psát česky. Zveřejnění těch nejhorších vydavatelů by je mělo přimět, aby úroveň češtiny zlepšili . IDNES bude patřit k favoritům na zlepšení .
ČTÚ chce měřením porovnat kvalitu pokrytí jednotlivých operátorů, zveřejnění dat by mohlo ty horší motivovat k tomu, aby příjem signálu podél tratí zlepšily.
To se ani měřit nemusí... Od Polanky do Přerova žádný signál neexistuje... Stejně tak úsek Zábřeh - až za Ústí nad Orlící, kde s vyjímkou Třebové taky nic není. U všech tří dopravců je to stejné... Přičemž bych řekl, že u novějších souprav vagon zrovna Faradayova klec není.
Nejde jen o kvalitu signálu, ale i vybavení, kterým se po vlaku internet distribuuje- viz. Regiojet a jeho 'kvalitní' WiFi Ovšem to už záleží jen a pouze na dopravci
Nejde jen o data, ale hlavně o obyčejné volání.
Když se čeští operátoři takřka vykašlali na 3G, tak bez LTE je tam signál na nic. A s LTE nevím, to ať řekne ten, komu to foun podporuje.
USB klíčenka, Brno směr Ostrava: Nikde nic. HSPA je maximum a je jen ve dvou úsecích. 3/4 trasy je jen EDGE, v lužních lesích u Moravy ani to.
Ajajaj, to zase budou výsledky, počkáme si na ně a pak všichni zapláčem... pokud je tedy nesfalšují nebo si to neproměří po svém a ne tak, jak signál využíví cestující... nebo že bychom šli chytat signál na střechu vagónu? Moc tomu nevěřím, bohužel.