- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tomu já fandím, Praha Bratislava potřebuje konkurenci. Třeba půjde cena z 615 s inkartou níž. A nebude zpoždění od Maďarů.
Aha.. Tady je těch vašich 615 s inkartou :D :D :D https://www.cd.cz/eshop/connres_2G.aspx?guid=92f86734-310d-4157-865e-655d1b8cd4a2 ... Ne cena na zítřek bez slev je 497 Kč.
Z provozního hlediska to má logiku ... pokud se nějaký vůz porouchá, musí být do Prahy přepraven přes Košice ... docela hloupé ...
Odpovědí ČD & ZSSK by mohlo být protažení vlaků končících v Brně do Bratislavy. V současné době jezdí pouze EC vlaky ve dvouhodinovém taktu, což není zrovna z pohledu cestujícího šikovné. jednak dlouhý interval, jednak přeplněnost vlaků (jede jich málo), jednak problémy při zpoždění, o které se MÁV často postarají ...
které vlaky konkrétně myslíte? já vidím toliko 4 rozumné vlaky, které by se z Brna či Břeclavi daly do Bratislavy protáhnout, z toho jen asi u 2 by to opravdu dávalo smysl (odpolední Ex a IC, nakolik rozumné by to bylo u odjezdů ve 4:49 a 19:49 si nejsem moc jistý) a to je ještě otázka, jak by se pak vracely. ledaže byste chtěl prodloužit zastávkové rychlíky Praha - ČT - Brno, na něž by se v Břeclavi přestupovalo z vídeňských railjetů...??
Je tady jedna dost podstatná věc a to, že Jančura inkasuje od státu o cca 2/3 víc peněz za studentské jízdné, než kdysi inkasovali ČD. Ty samozřejmě fixlovat jako on nemohli. A to, že podvádí s vykazováním studentských jízdenek je veřejné tajemství. Takže suma sumárum, všechny nás celá ta slavná konkurence stojí o 2/3 víc než když jezdili jen ty špatné ČD Tenhle trik mu pravděpodobně financuje i jeho podnákladové jízdné. Jak jednoduché Takže až si zase dáte kafíčko "zdarma" a pak budete nadávat, kolik že po Vás chce stát daní, podívejte se do zrcadla a uvidíte jednoho z X, kteří toto "podnikání" také podporují
Ano. Aby mohlo byt na ceske zeleznici zdrave konkurencni prostredi, za to si musime my vsichni, kdo platime dane, poradne priplatit. :)
Zajímalo by mě, jak to má RJ vymyšlené. Jedním párem vlaků příliš velkou konkurencí ČD nebude (v článku se teda mluví o jednom páru na trase Pha - Bratislava), obzvláště když ČD zde nasazují své nejlepší vlaky. Navíc si bude konkurovat sám sobě. Pokud se vezme, že jeden vagón má obdobnou kapacitu jako autobus.
Za mě pachuť z toho na čem Jančura vybudoval želežniční i autobusovou dopravu zůstane... Našel v systému jak podojit stát a ted machruje jak vlastně on všechno jezdí na svoje triko...
Povídejte, na čem to vybudoval? Jak podojil stát? Docela by mě to zajímalo, jestli jste vymyslel něco nového nebo budete opakovat nesmysly, které byly už několikrát vyvráceny z několika stran.
S čím to hodlá jezdit? S těmi 40 letými vraky?
Kontrolní otázka soudruzi, když vedle sebe postavíte 2 pražské modernizované tramvaje T3, kolik % populace pozná, která je z roku 1962 a která 1989 (ano, nejstarší vozy již mají 54 let)?
Ale jelikož Jančura je "zlý soukromník" (a inteligent pozná jeho vlak dokonce i podle barvy), jsou modernizace vraky, zatímco u ČD vagony z té samé rakouské série pohodlné a moderní...
Konecne bude i do Brna na zeleznici konkurence.
Výborně, bude větší výběr s kým jet.
Vy osobně výběr nepotřebujete, Vy už máte vybráno z ideologických důvodů.
A ostatní potřebují hlavně výběr časových poloh. Přijdu na nádraží kdy potřebuju a jedu. Kvalita u vlaků do Brna většinou je. Doba jízdy nic moc, ale s tím RJ nic neudělá. Pokud teda nehodlá postavit novou trať.
Sakra? o čem se tady bavíme, když iDnes má reklamu na žluté autobusy, takže o této firmě se bude psát jen dobře, co je to za novinařina
Lukrativního inzerenta nemůžete naštvat
Regiojet si v ČR vybojoval pozici Applu. Ať nabídne sebevětší blbost, lidi to stejně budou využívat a nemyslet. Bohužel v případě železniční dopravy tím Jančura dost narušuje fungování železniční sítě jako celku. Kapacitně další vlaky mezi Prahou a Brnem potřeba nejsou a mezi Prahou a Třebovou se už ani další nevejdou.
A přitom jak Railjety do Vídně tak EC směr Bratislava poskytují kvalitní cestování. Zde prostě konkurence potřeba není. Spíš si přetáhne do toho vlaků lidi ze svých autobusů. Jinak s jedním párem vlaků se nemusí ČD žádné konkurence obávat. A víc těch vlaků se už přes Třebovou nevejde leda přes Havlíčkův Brod.