Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tučné odškodné i zpětný odkup. Volskwagen vyžehlil emisní skandál v USA

Německý automobilový koncern Volkswagen se dohodl s úřady ve Spojených státech na základních principech řešení svého emisního skandálu. Řešení by mělo zahrnovat nabídku zpětného odkupu aut umožňujících falšování emisních testů i „značné“ odškodné pro jejich majitele, uvedl ve čtvrtek americký soudce Charles Breyer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48o56z81e24f 37S20t37e43b34i98l58a 3295747895827

Dieselgate mi nevadí, a VW mi klidně může nabídnout americký Passat v kombajnu za šrotovní cenu ;-)

0/0
24.4.2016 13:07

P12e76t58r 72M87a31r93š10á97l72e52k 9725462134499

Šmankote, amíci zase ubližujou VW, to je zase v diskuzi fňukotu.

+1/0
22.4.2016 9:05

V29l75a31d16i10m18í47r 93J36e11s58e80n66i60c61k19ý 9788298805390

Aha, takže odškodnění Amíci hamižní nejsou, ale Evropané ano ;-D Mein Gott!

+7/0
22.4.2016 8:55

M16i98l49a80n 75Š53v56a83g50r84o47v90s39k83ý 9782829965688

Stejně to byl nejspíš nápad (ten soft), s kterým se někdo vytasil na poradě. Ten jim navařil. ;-D

0/0
22.4.2016 8:27

J89i74n63d81ř32i70c38h 49Š36k48o46p63e72k 4535641730435

Uměle vyvolaná bouře ve sklenici vody

+1/−1
22.4.2016 6:42

R30o35b49b39e55r60t 63B53e51r63g66e51r 2815804789

Vyvolat hamiznost? A neni to náhodou příprava na to, že VW bude muset ke všem zákazníkům přistupovat stejně na celém světě, protože jinak by to byla diskriminace?

+8/0
22.4.2016 6:35

L21u20k39á15š 74A33d75a78m52e35c 7275174471865

Odskodneni? Za co, proboha? To auto jim neco udelalo?8-o8-o

0/0
22.4.2016 4:23

M21i93l35a64n 50P57a57s56t38o43r23e10k 8380806171713

za oznaceni emisnich hodnot "Euro 6" ktere maji tyto proste umyslne vadna auta si zakaznici na cene noveho i ojeteho vozu urcite priplatili 50 - 100 tisic korun. Nekteri to auto kupovali prave kvuli nizkym emisim protoze by brzo treba nemohli jezdit domu do centra nekterych mest s nizzsim emisnim stupnem. Ted me reknete kdyz si koupite treba televizi s urcitym udavanym rozlisenim ale vyrobce udela u casti vyrobenych televizi mensi rozliseni kterou dostanete bude vam to vadit a proc? vzdyt "udelala vam ta televize neco?"

+10/0
22.4.2016 4:52

J97a53r66o66s51l61a24v 59D98o19s53t56a96l 2144381525259

R^

0/0
22.4.2016 5:27

P65e39t69r 40M85i41c33h31a63l 2810944901742

Šlo o Euro 5, jinak souhlas.

0/0
22.4.2016 6:45

T93o94m70á79š 37K72u49c79h45a58ř 3797751658401

Upřímně, tento nerovný přístup k zákazníkům je dost těžko obhajitelný a ne každá firma by ho ustála..

+8/0
22.4.2016 2:33

P13e10t58r 34M15i70c83h72a50l 2470404211222

Taky ještě není konec.

0/0
22.4.2016 4:20

A43l45e86š 79L28i67s33o25v58s84k27ý 9759658122452

Krqdli všichni, ale jen Vecu Wolfovýho chytili na hrušce. Člověk tam nemůže nevidět záměr poškodit VW, Německo, EU...

+5/−2
21.4.2016 22:07

J30a79r89o63s30l10a29v 30D14o57s89t30a89l 2314531335499

V USA kromě VW, Audi a Porsche žádná jiná značka v segmentu osobních aut diesel nenabízí. Takže v USA má problém pouze koncern VW. Pokud v Evropě podvádí další výrobci tak to ůřady v USA nezajímá. Chápete.

+3/0
22.4.2016 1:23

M25i59r16e43k 57G78a60j18e41r 5251546259410

Jeste Mercedes, ale ten nepodvadel.

0/0
22.4.2016 5:00

J57i49n67d48ř51i70c57h 75Š90k21o24p25e81k 4315381460425

Německo nelze poškodit, Německo se poškodilo již dávno, samo a dobrovolně

+2/−1
22.4.2016 6:57

G92e14o61r76g 59K15o95m11b72e10r38e55c 9884831746151

v nemeckych zpravach mluvili o 90ti miliardach Eur. A to pry neni konecna.

0/0
21.4.2016 22:05

P72a98v50e61l 51Ř78a82p74e72k 7342486919275

A co je Euro? Bezcenný papírek chrlený privilegovanou tiskárnou pod ECB. Však ony už to vlády, napojené na ECB i automobilky, nějak vyřeší.

0/−5
21.4.2016 22:45

E74r56i32k 70D97r32a49g62o64m96i44r71e46c78k69ý 2281293117369

není bezcenný, lidi mu dávají hodnotu. Co je to zlato? Bezcenný kus žlutého šutru, úplně to samé. Diamanty mají úplně uměle vyšroubovanou cenu... Vše je jen o důvěře

+4/0
21.4.2016 22:54

T48o20m19á31š 87K84u90c23h30a86ř 3137351658131

Vytiskněte mi tedy prosím 10 tun zlata. :-P

+3/−2
22.4.2016 2:27

J82a96k52u16b 83M89a61t34o51u17š 3125152882143

Pokud chcete použít tuto logiku zkuste si vytisknout párset bankovek a pak a pak s nimi platit;-).

0/0
22.4.2016 10:26

M10i23c55h53a32l 21K52r17č65á34l 6438858176182

Pokud se budu jmenovat ECB, tak není žádný problém. Už teď jedou rotačky na eura na dvě směny, tak přidáme ještě jednu mimořádnou noční a můžeme jít na nákupy.

0/0
22.4.2016 15:47

G29e75o60r71g 77K67o63m81b26e22r45e20c 9744241676111

co je Euro? furt vic nez US-dolar :-P

0/0
22.4.2016 7:52

J29a81n 94K85l23e17i40c59h 3129545601758

Nic se neděje. Škodovkáři to rádi zaplatí v ceně nových vozů, vždyť jeden tanker stejně vyprodukuje více emisí, než všechny Škodovky za rok... ;-D

+2/−1
21.4.2016 22:00

P40e27t71r 97M82i52c15h75a56l 2400374301502

SHT

0/0
22.4.2016 0:49

T27o96m43á17š 21Z46e38m48a63n 3155618894305

Jako zákazníka by mne naštvala leda povinná svolávací akce a úprava motoru.

Podveden se cítím leda tou organizací, která provádí testy a také těmi politiky, kteří schválili poslední normy.

+8/−2
21.4.2016 21:59

Z94d22e45n11ě68k 33J17o86d50l 1974493469373

zajímavý přístup k zákazníkům...v USA jim rádi zaplatí a kdyby to chtěli zákazníci v Evropě,byla by to hned hamižnost ;-€

+18/−2
21.4.2016 21:00
Foto

J31i18ř91í 54D88v53o74ř44á94k 5195959510908

Před pár měsíci by byla tato diskuze plná příspěvků , že stejný podvodný soft používají všechny automobilky .

0/0
21.4.2016 20:26

P17a31v36e76l 22Ř20a18p62e57k 7922406559705

Je to ostuda nejen automobilek, ale celé tzv. "vyspělé" civilizace, že se stále masově používá něco tak ubohého a zastaralého, jako je spalovací motor. Smradlavý špinavý těžký křáp, který je koncepčně krokem zpět i oproti parnímu stroji, protože se neumí sám roztočit, neumí vyvíjet sílu již od nulových otáček a nelze jej reverzovat. Navíc se klepe jako prase a obtěžuje okolí hlukem.

+4/−21
21.4.2016 19:31

M14i22c63h76a98l 93P70r83š25a30l55a 1183254177251

Z principu věci máte pravdu ale opravdu jen co se technické stránky týká, jinak jste tak mimo až to mlátí dveřmi

+9/0
21.4.2016 19:40

P85a10v12e48l 58Ř76a25p85e59k 7732846389385

Říkejte si, co chcete, ale společnost, která zakazuje kouření a přitom podporuje neustávající rozmach spalovacího motoru, je pokrytecká až na půdu.

+1/−2
21.4.2016 19:44

R73o72m24a61n 98Š27e49n61k80e27ř20í12k 1802165914119

To by zase az tak pokrytecke nebylo, ale co treba solary, větrníky, jejichž přepravou od čínského výrobce (solary), terennimi úpravami, budování infrastruktury, zapojenim, montazi atd se vyprodukuje nekolikanasobne vice emisi, nez se ušetři jejich produkci "čisté" energie a mnohdy i mnohem vic, nez kdyby tam po dobu jejich životnosti nechali blafat ten Vas zastaralý smradlavý král = dieselagregat nekde na poli. a to vse za podpory z národních zdrojů (nasich dani) jez by se mohli použit mnohem efektneji a lepe pro společnost... Tomu rikam pokrytectvi...

+8/0
21.4.2016 20:47

P79a67v96e12l 91Ř75a57p90e90k 7952926889365

V tomto s vámi nejsem ve sporu. Já nejsem žádný ekofanatik, jak by si někdo mohl myslet. Ale všechny ty ekonesmysly a automobilismus spojuje jedna společná věc - mohutná státní regulace. Víte, že státní přerozdělování v souvislosti s automobilismem je srovnatelné s rozpočtem pro celý důchodový systém? Něco tak socialistického nelze hájit už z principu.

+1/0
21.4.2016 21:08

J13a13r23o64s41l19a51v 15D93o19s96t67a63l 2144811915469

Ale on píše jen o technické stránce.

+2/0
22.4.2016 1:33

J76i70ř32í 83S78c15h87w36a45c96h 8258334698126

tak povyšovat význam zátahu od nulových otáček a schopnost reverzace parního stroje a opomíjet jeho několikanásobně menší účinnost a neustále tím tapetovat místní diskuze může jen totální technický analfabet a diskusní troll

+6/0
21.4.2016 20:02

P34a59v34e77l 24Ř95a46p48e96k 7502956859575

Já nezpochybňuji mírně vyšší účinnost, ale účinnost je u automobilu beztak fyzikálně nesmyslný údaj, protože většina hmoty se pohybuje pořád jen tam a zpátky, účinnost je tudíž nulová. Zkrátka na účinnosti záleží mnohem méně než na jiných aspektech, a dopad na okolí je jedním z nich.

0/−4
21.4.2016 20:05

R98o44m38a70n 74Š97e54n28k32e65ř51í33k 1962355384959

Doporučuji nastudovat fyziku 2. stupně základní školy a mozna tu nebudete tak moc pro smích...

+3/0
21.4.2016 20:39

P21a35v80e34l 17Ř72a17p39e36k 7672956109385

Asi jste nepochopil, že o fyziku tu vůbec nejde. V celém souhrnu aspektů tvoří účinnost motoru zcela zanedbatelnou položku. Můžete mít dopravní systém s účinností motoru třeba 1 % a přesto bude jeho přínos pro ekonomiku větší než systém, ve kterém se používá motor s účinností 30 %. Vaše nadšení do fyziky je sice chválihodné, ale smyslem dopravy není uspokojovat jej. Smysl dopravy je někde úplně jinde.

0/−3
21.4.2016 21:04

R73o81m87a92n 56Š87e90n17k35e49ř35í25k 1822115934819

??? Muzete to nejak rozvést? Takze ted najednou nejde o účinnost a o par příspěvku vyse (drive) slo? Docela by me zajímala ta masová podpora socialistického automobilismu, statni přerozdělování ve prospěch dopravy (myslíte výstavbu a údržbu infrastruktury??? Do ktere se vrazi min penez nez do neziskovek zaclenujici mezaclenitelne) prinos neefektivnich reseni pro ekonomiku atd???

+1/0
21.4.2016 22:05

P53a26v69e17l 52Ř84a24p24e60k 7502366369975

Já jsem nikde neporovnával účinnost motorů ani jinak tento parametr nevyzdvihoval. To jste si musel nějak poplést. Vaše rozčarování z neziskovek s vámi sdílím, do automobilismu však stát sype řádově víc (a jinými cestami zase stát bere, přičemž jako záminku používá automobilismus, to je ono přerozdělování).

0/0
21.4.2016 22:13

M44i17r12e53k 89G58a83j63e39r 5501476469870

Z automobilismu stat mnohem vice bere nez tam dava. Nekde si najdete, kolik stat vybere na dani z pohonnych hmot. Cast z toho pak vrazi do ztratove hromadne dopravy, proti ktere nic nemate. Budte tedy rad, ze vasi dopravu sem tam automobilisti dotuji.

+1/0
22.4.2016 5:06

M84a85r55t19i33n 71J23i56r81o50u35s91e85k 7876665725418

Spalovací motor má násobně menší účinnost, než dobrý parní stroj (turbíny elektráren). Většinu energie ukrytou v palivu přemění na zbytečné teplo.

+2/−1
21.4.2016 22:10

J16i61ř64í 18S90c41h32w70a91c51h 8198284248756

výše byla řeč o parním stroji, nikoliv o parní turbíně to jsou dvě hodně odlišná zařízení. Parní turbína totiž není schopná reverzace chodu stejně jako spalovací motor, takže se dle Řápka musí jednat o "zastaralou ostudu civilizace";-)

0/0
22.4.2016 23:36

J32a69k64u98b 38Š68a51f26a63n22d51a 7615667751611

Normální spalovací motor lze také reverzovat. Používáno třeba u Velorexu.

+1/0
21.4.2016 21:05

P14a70v26e89l 96Ř43a84p81e78k 7932536329475

Normální = spalující olej?

0/0
21.4.2016 21:09

J40a29k14u38b 67Š74a13f31a30n88d38a 7145897881961

Ano, normální spalovací motor. Máte je dnes v křovinořezech, motorových pilách, některých motorkách... V zásadě by to šlo udělat i u dvoutaktů v lokomotivách, lodích, kamionech...

+1/0
21.4.2016 21:27

T52o66m39á74š 55Z19e87m80a91n 3375268414465

Motor s vnitřním spalováním je vlastně jediný motor, který si označení motor opravdu zaslouží.

Elektro- a hydro- "motory" jsou více transmisí než motory.

0/0
21.4.2016 21:55

M87i84r15e83k 45G14a84j44e18r 5221926909720

Treba anglicky jazyk to rozlisuje. Tem opravdovym motorum se rika "engine" a tem elektrickym a dalsim "motor".

0/0
22.4.2016 5:11

J39a82r80o87s84l17a54v 86P39l21a63c78h75e38t52k48a 7216106516429

Precetl jsem tri radky prispevku a hned mi bylo jasne, ktery pacient to psal. Mate osobity styl, zkuste vydat knihu.

+3/0
21.4.2016 22:45

J65i43n45d83ř54i67c84h 13Š62k43o54p45e82k 4825781140985

už jsi vymyslel nějakou funkční alternativu ke spalovacím motorům ?

0/0
22.4.2016 8:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.