Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tučné odškodné i zpětný odkup. Volskwagen vyžehlil emisní skandál v USA

Německý automobilový koncern Volkswagen se dohodl s úřady ve Spojených státech na základních principech řešení svého emisního skandálu. Řešení by mělo zahrnovat nabídku zpětného odkupu aut umožňujících falšování emisních testů i „značné“ odškodné pro jejich majitele, uvedl ve čtvrtek americký soudce Charles Breyer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62o87z82e31f 98S73t69e46b82i10l21a 3515667985507

Dieselgate mi nevadí, a VW mi klidně může nabídnout americký Passat v kombajnu za šrotovní cenu ;-)

0/0
24.4.2016 13:07

P69e24t51r 33M68a34r85š55á19l20e86k 9815102924379

Šmankote, amíci zase ubližujou VW, to je zase v diskuzi fňukotu.

+1/0
22.4.2016 9:05

V27l65a65d93i28m21í57r 69J64e55s10e17n51i39c96k76ý 9718618595830

Aha, takže odškodnění Amíci hamižní nejsou, ale Evropané ano ;-D Mein Gott!

+7/0
22.4.2016 8:55

M39i82l89a39n 48Š76v41a73g21r22o91v68s53k54ý 9822559855728

Stejně to byl nejspíš nápad (ten soft), s kterým se někdo vytasil na poradě. Ten jim navařil. ;-D

0/0
22.4.2016 8:27

J80i39n21d54ř85i77c67h 26Š44k26o22p43e24k 4305501180975

Uměle vyvolaná bouře ve sklenici vody

+1/−1
22.4.2016 6:42

R44o74b36b54e51r78t 83B58e52r63g41e63r 2955554519

Vyvolat hamiznost? A neni to náhodou příprava na to, že VW bude muset ke všem zákazníkům přistupovat stejně na celém světě, protože jinak by to byla diskriminace?

+8/0
22.4.2016 6:35

L90u98k80á29š 71A83d96a22m70e31c 7415254611765

Odskodneni? Za co, proboha? To auto jim neco udelalo?8-o8-o

0/0
22.4.2016 4:23

M96i71l27a44n 56P48a79s58t27o38r60e37k 8950436231363

za oznaceni emisnich hodnot "Euro 6" ktere maji tyto proste umyslne vadna auta si zakaznici na cene noveho i ojeteho vozu urcite priplatili 50 - 100 tisic korun. Nekteri to auto kupovali prave kvuli nizkym emisim protoze by brzo treba nemohli jezdit domu do centra nekterych mest s nizzsim emisnim stupnem. Ted me reknete kdyz si koupite treba televizi s urcitym udavanym rozlisenim ale vyrobce udela u casti vyrobenych televizi mensi rozliseni kterou dostanete bude vam to vadit a proc? vzdyt "udelala vam ta televize neco?"

+10/0
22.4.2016 4:52

J62a47r69o69s52l25a48v 31D45o23s46t62a65l 2334191635329

R^

0/0
22.4.2016 5:27

P80e54t91r 23M28i48c17h70a41l 2800524671442

Šlo o Euro 5, jinak souhlas.

0/0
22.4.2016 6:45

T31o22m43á97š 61K98u20c43h95a62ř 3117341838641

Upřímně, tento nerovný přístup k zákazníkům je dost těžko obhajitelný a ne každá firma by ho ustála..

+8/0
22.4.2016 2:33

P63e25t18r 41M56i72c69h27a29l 2150164531492

Taky ještě není konec.

0/0
22.4.2016 4:20

A87l33e70š 40L73i73s75o31v34s94k91ý 9919238472352

Krqdli všichni, ale jen Vecu Wolfovýho chytili na hrušce. Člověk tam nemůže nevidět záměr poškodit VW, Německo, EU...

+5/−2
21.4.2016 22:07

J42a96r18o27s61l70a38v 12D88o72s67t25a61l 2944241915559

V USA kromě VW, Audi a Porsche žádná jiná značka v segmentu osobních aut diesel nenabízí. Takže v USA má problém pouze koncern VW. Pokud v Evropě podvádí další výrobci tak to ůřady v USA nezajímá. Chápete.

+3/0
22.4.2016 1:23

M54i70r55e71k 91G70a60j19e87r 5981396299250

Jeste Mercedes, ale ten nepodvadel.

0/0
22.4.2016 5:00

J49i42n34d43ř83i31c95h 88Š91k77o58p31e81k 4665151570245

Německo nelze poškodit, Německo se poškodilo již dávno, samo a dobrovolně

+2/−1
22.4.2016 6:57

G36e19o13r46g 46K52o90m62b50e36r57e18c 9724701986821

v nemeckych zpravach mluvili o 90ti miliardach Eur. A to pry neni konecna.

0/0
21.4.2016 22:05

P72a33v35e90l 27Ř21a91p95e65k 7622926969505

A co je Euro? Bezcenný papírek chrlený privilegovanou tiskárnou pod ECB. Však ony už to vlády, napojené na ECB i automobilky, nějak vyřeší.

0/−5
21.4.2016 22:45

E19r13i54k 60D72r72a29g26o77m12i88r42e79c42k93ý 2481803287169

není bezcenný, lidi mu dávají hodnotu. Co je to zlato? Bezcenný kus žlutého šutru, úplně to samé. Diamanty mají úplně uměle vyšroubovanou cenu... Vše je jen o důvěře

+4/0
21.4.2016 22:54

T58o48m18á43š 79K66u95c24h26a16ř 3807831598931

Vytiskněte mi tedy prosím 10 tun zlata. :-P

+3/−2
22.4.2016 2:27

J22a40k33u12b 56M98a97t78o65u93š 3305452582473

Pokud chcete použít tuto logiku zkuste si vytisknout párset bankovek a pak a pak s nimi platit;-).

0/0
22.4.2016 10:26

M77i97c57h84a43l 85K47r12č11á68l 6748928766572

Pokud se budu jmenovat ECB, tak není žádný problém. Už teď jedou rotačky na eura na dvě směny, tak přidáme ještě jednu mimořádnou noční a můžeme jít na nákupy.

0/0
22.4.2016 15:47

G50e73o56r19g 39K63o37m63b32e49r75e55c 9964121156201

co je Euro? furt vic nez US-dolar :-P

0/0
22.4.2016 7:52

J75a36n 22K60l24e76i66c30h 3869555401848

Nic se neděje. Škodovkáři to rádi zaplatí v ceně nových vozů, vždyť jeden tanker stejně vyprodukuje více emisí, než všechny Škodovky za rok... ;-D

+2/−1
21.4.2016 22:00

P28e21t83r 60M10i77c65h90a57l 2710164171692

SHT

0/0
22.4.2016 0:49

T95o68m14á35š 26Z21e38m97a77n 3695908464445

Jako zákazníka by mne naštvala leda povinná svolávací akce a úprava motoru.

Podveden se cítím leda tou organizací, která provádí testy a také těmi politiky, kteří schválili poslední normy.

+8/−2
21.4.2016 21:59

Z35d95e88n88ě52k 18J96o77d14l 1374903949953

zajímavý přístup k zákazníkům...v USA jim rádi zaplatí a kdyby to chtěli zákazníci v Evropě,byla by to hned hamižnost ;-€

+18/−2
21.4.2016 21:00
Foto

J33i49ř28í 31D14v30o14ř90á27k 5185629930708

Před pár měsíci by byla tato diskuze plná příspěvků , že stejný podvodný soft používají všechny automobilky .

0/0
21.4.2016 20:26

P44a11v86e49l 50Ř91a24p65e51k 7692126679285

Je to ostuda nejen automobilek, ale celé tzv. "vyspělé" civilizace, že se stále masově používá něco tak ubohého a zastaralého, jako je spalovací motor. Smradlavý špinavý těžký křáp, který je koncepčně krokem zpět i oproti parnímu stroji, protože se neumí sám roztočit, neumí vyvíjet sílu již od nulových otáček a nelze jej reverzovat. Navíc se klepe jako prase a obtěžuje okolí hlukem.

+4/−21
21.4.2016 19:31

M19i90c91h40a22l 39P29r86š87a79l55a 1643704417531

Z principu věci máte pravdu ale opravdu jen co se technické stránky týká, jinak jste tak mimo až to mlátí dveřmi

+9/0
21.4.2016 19:40

P18a87v35e93l 80Ř72a94p90e64k 7852986809405

Říkejte si, co chcete, ale společnost, která zakazuje kouření a přitom podporuje neustávající rozmach spalovacího motoru, je pokrytecká až na půdu.

+1/−2
21.4.2016 19:44

R81o79m25a63n 84Š31e93n98k35e76ř50í64k 1502575234169

To by zase az tak pokrytecke nebylo, ale co treba solary, větrníky, jejichž přepravou od čínského výrobce (solary), terennimi úpravami, budování infrastruktury, zapojenim, montazi atd se vyprodukuje nekolikanasobne vice emisi, nez se ušetři jejich produkci "čisté" energie a mnohdy i mnohem vic, nez kdyby tam po dobu jejich životnosti nechali blafat ten Vas zastaralý smradlavý král = dieselagregat nekde na poli. a to vse za podpory z národních zdrojů (nasich dani) jez by se mohli použit mnohem efektneji a lepe pro společnost... Tomu rikam pokrytectvi...

+8/0
21.4.2016 20:47

P92a84v30e81l 21Ř43a81p76e73k 7472346249105

V tomto s vámi nejsem ve sporu. Já nejsem žádný ekofanatik, jak by si někdo mohl myslet. Ale všechny ty ekonesmysly a automobilismus spojuje jedna společná věc - mohutná státní regulace. Víte, že státní přerozdělování v souvislosti s automobilismem je srovnatelné s rozpočtem pro celý důchodový systém? Něco tak socialistického nelze hájit už z principu.

+1/0
21.4.2016 21:08

J37a53r23o58s88l14a18v 63D91o79s49t47a54l 2824201845399

Ale on píše jen o technické stránce.

+2/0
22.4.2016 1:33

J39i25ř81í 83S71c10h77w98a28c48h 8978474898476

tak povyšovat význam zátahu od nulových otáček a schopnost reverzace parního stroje a opomíjet jeho několikanásobně menší účinnost a neustále tím tapetovat místní diskuze může jen totální technický analfabet a diskusní troll

+6/0
21.4.2016 20:02

P95a79v98e97l 32Ř36a15p61e52k 7142516109155

Já nezpochybňuji mírně vyšší účinnost, ale účinnost je u automobilu beztak fyzikálně nesmyslný údaj, protože většina hmoty se pohybuje pořád jen tam a zpátky, účinnost je tudíž nulová. Zkrátka na účinnosti záleží mnohem méně než na jiných aspektech, a dopad na okolí je jedním z nich.

0/−4
21.4.2016 20:05

R80o44m66a59n 70Š90e43n17k19e42ř25í65k 1532445594699

Doporučuji nastudovat fyziku 2. stupně základní školy a mozna tu nebudete tak moc pro smích...

+3/0
21.4.2016 20:39

P65a20v25e12l 41Ř52a67p54e83k 7862576339765

Asi jste nepochopil, že o fyziku tu vůbec nejde. V celém souhrnu aspektů tvoří účinnost motoru zcela zanedbatelnou položku. Můžete mít dopravní systém s účinností motoru třeba 1 % a přesto bude jeho přínos pro ekonomiku větší než systém, ve kterém se používá motor s účinností 30 %. Vaše nadšení do fyziky je sice chválihodné, ale smyslem dopravy není uspokojovat jej. Smysl dopravy je někde úplně jinde.

0/−3
21.4.2016 21:04

R71o76m41a70n 94Š95e64n60k87e36ř55í55k 1402865474829

??? Muzete to nejak rozvést? Takze ted najednou nejde o účinnost a o par příspěvku vyse (drive) slo? Docela by me zajímala ta masová podpora socialistického automobilismu, statni přerozdělování ve prospěch dopravy (myslíte výstavbu a údržbu infrastruktury??? Do ktere se vrazi min penez nez do neziskovek zaclenujici mezaclenitelne) prinos neefektivnich reseni pro ekonomiku atd???

+1/0
21.4.2016 22:05

P41a78v91e55l 91Ř86a93p35e96k 7722386769225

Já jsem nikde neporovnával účinnost motorů ani jinak tento parametr nevyzdvihoval. To jste si musel nějak poplést. Vaše rozčarování z neziskovek s vámi sdílím, do automobilismu však stát sype řádově víc (a jinými cestami zase stát bere, přičemž jako záminku používá automobilismus, to je ono přerozdělování).

0/0
21.4.2016 22:13

M74i82r43e20k 39G47a64j82e93r 5571476939180

Z automobilismu stat mnohem vice bere nez tam dava. Nekde si najdete, kolik stat vybere na dani z pohonnych hmot. Cast z toho pak vrazi do ztratove hromadne dopravy, proti ktere nic nemate. Budte tedy rad, ze vasi dopravu sem tam automobilisti dotuji.

+1/0
22.4.2016 5:06

M76a83r68t56i11n 64J29i70r51o18u64s76e84k 7836825155728

Spalovací motor má násobně menší účinnost, než dobrý parní stroj (turbíny elektráren). Většinu energie ukrytou v palivu přemění na zbytečné teplo.

+2/−1
21.4.2016 22:10

J31i67ř86í 48S22c52h22w45a11c49h 8818104478306

výše byla řeč o parním stroji, nikoliv o parní turbíně to jsou dvě hodně odlišná zařízení. Parní turbína totiž není schopná reverzace chodu stejně jako spalovací motor, takže se dle Řápka musí jednat o "zastaralou ostudu civilizace";-)

0/0
22.4.2016 23:36

J53a60k82u20b 20Š65a50f71a72n56d50a 7335747771421

Normální spalovací motor lze také reverzovat. Používáno třeba u Velorexu.

+1/0
21.4.2016 21:05

P53a62v80e76l 30Ř36a79p17e69k 7632406569205

Normální = spalující olej?

0/0
21.4.2016 21:09

J98a25k47u70b 14Š86a21f25a12n73d72a 7485327581931

Ano, normální spalovací motor. Máte je dnes v křovinořezech, motorových pilách, některých motorkách... V zásadě by to šlo udělat i u dvoutaktů v lokomotivách, lodích, kamionech...

+1/0
21.4.2016 21:27

T40o97m88á76š 43Z13e56m85a10n 3325268934735

Motor s vnitřním spalováním je vlastně jediný motor, který si označení motor opravdu zaslouží.

Elektro- a hydro- "motory" jsou více transmisí než motory.

0/0
21.4.2016 21:55

M53i23r55e78k 19G40a72j57e18r 5781286879660

Treba anglicky jazyk to rozlisuje. Tem opravdovym motorum se rika "engine" a tem elektrickym a dalsim "motor".

0/0
22.4.2016 5:11

J26a51r87o18s37l97a77v 84P75l70a74c62h22e17t51k38a 7466486866929

Precetl jsem tri radky prispevku a hned mi bylo jasne, ktery pacient to psal. Mate osobity styl, zkuste vydat knihu.

+3/0
21.4.2016 22:45

J46i70n87d28ř93i39c90h 85Š46k31o29p70e88k 4765851150975

už jsi vymyslel nějakou funkční alternativu ke spalovacím motorům ?

0/0
22.4.2016 8:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.