- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je potřeba tu Evropu pořádně zdecimovat, když ne imigranty, tak hospodářsky. Všichni ci se doma tetelite blahem jak to tomu koncernu natřou se někdy podívejte co všechno koncern vlastní a kolik je na něj firem napojených, potom Vám možná zmrzne úsměv. Protože jestli VW padne tak to od*ere i ta poslední prodavačka v supermarketu.
Škodovku jim pokuty pomůže zaplatitm.Škodovka pořád roste
Když je ve ztrátě koncern, tak jim asi Škodovka nic nezaplatí, když ji koncern vlastní a tudíž se ta ztráta vypočítává ze zisků všech automobilek Vy Einsteine.
Zajímavé . Před pár měsíci by tady bylo spousty příspěvků typu : Podvádí všichni , na celou kauzu se zapomene do třech měsíců , VW neutrpí žádnou ztrátu . Hynku , Viléme , Jarmilo , kde jste ?
Ano, podvádí asi skoro všichni:
Ano, na kauzu se časem zapomene ale ne po 3 měsících.
Ano, VW utrpí ztrátu ale otřepe se z toho, protože je tak velky a nikdo si nepřeje jeho pad.
Koho nějaké emise zajímají. Já když kupuju auto, tak se podívám na testy kolik to v praxi žere, jestli se to nekazí vice než je únosné a ostatní mi je ukradené.
Mně jde hlavně o to, aby auto bylo mým otrokem a né já jeho. Zbytek není podstatný.
No vzhledem k tomu že emise naftových motorů jsou pro člověka o dost škodlivější (karcinogenní), tak je to dost důležitý.
A p to jde. Vubec ne o prirodni prostredi ale o potopeni VW, Nemecka a EU. jako kdyby americke firmy ani jednou nikdy nikoho nepodvedly.
WV má jaký podíl na trhu v USA ? Tři nebo čtyři procenta ?
To je na tom jako ČSSD, v relativních hodnotách.
To je správné , podvádět se nemá. A snad nezůstane jen u odškodnění amerických majitelů VW.......
A modrý z nebe by jste nechtěl. Dostanou listky zdarma do Skoda muzea