- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dvojciferní růst?
snad dvojciferný, ne?
Vy jste tu nový, že ještě řešíte hrubky na iDnesu?
:-)
tak počet pevných ještě klesne po tom co nabízejí neomezeně nebo vypadni. Neomezené volání by bylo zajímavé před pár lety.
Když jim to ČTÚ schválil ...
Mezi nové "aktivity" bych zařadil resetování kreditů u předplacenek
Průměrný měsíční výnos na klienta se zvýšil o čtyři koruny na 284 korun.
Tak aby také ne že? Tarif, který je pro vás nejvýhodnější, ale oni z vás mají málo, zruší a dají vám dvakrát dražší. Když se na ně rozčílíte, že to nevyužijete, tak vám natvrdo řeknou, buď se s tím smíříte nebo od nás odejděte. To je panečku jednání se zákazníkem. Hnus tahle společnost.
píší u vás cizinci nebo dislektici?
Co je to "dislektik"?
To by mě zajímalo, jak jím to půjde pod křídly China Mobile....
Nadpis je take od CTK nebo je to vlastni tvorivost idnes? Me by zajimalo, co je to "dvojciferní růst", o tom jsem nikdy neslysel. Dosud to byl vzdycky "dvojciferný růst".
Autor je patrně absolventem nějaké humanitární vysoké školy.
vydělali protože ušetřili za podporu. mám od nich o2trio a tolik výpadků televize, tolik nedostupných operátorů a tolik reklamací smetených ze stolu stylem "to byste nám musel dokázat, doložit, navštívit nás na obchodním místě jsem nikdy předtím nezažil.
Zdražovat, zdražovat! Nahradit levnější tarify takovými, které nevyužiji - tak se zvyšuje zisk těchto velkozlodějů!!!
Zisk! O tom je podnikání, ne o charitě s chudinou která by chtěla volat zadarmo . Agresivní vnucování tarifů, polopravdy, oblbování klientů na linkách kde se v nejhorším vymluví na " neinformovaneho kolegu" . To je realita která vede k zisku u všech operátorů kteří hřeší v podstatě na monopol. Stejné tarify nedávají ani šanci na přechod ke konkurenci...