- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Falšováním emisí se nepodvádí zákazník, ale jen EU. Mně je úplně jedno jaké to má emise, když to má motor co to má mít a vejdu se do spotřeby jakou jsem si našel v recenzích.
Tady je plno zázračných šoférů, co dokáží jezdit se spotřebou, kterou vypočítají v automobilkách z normovaného testu, který se dělá v laboratorních podmínkách při vyloučení plno vlivů, které ovlivňují spotřebu. Ty vlivy jsou vyloučeny jak normou, tak i snahou snížit co nejvíc odpory za chodu motoru.
A k tématu článku: Vedení firmy se prý omlouvá zákazníkům, kteří s tím nic moc nenadělají. Myslím že hlavní bude co na to jejich státní orgány, které určují, jaké emise musí splňovat auta která vyrábějí. Ona spotřeba s emisemi úzce souvisí. Nevím jak v Japonsku, ale dle EU norem se při testech měří množství látek ve výfukových plynech a z toho se pak počítá normovaná spotřeba. I když, je možné, že to co platí v EU nebo v USA v Japonsku neplatí a emise se tam neřeší...
Seppuku (česky „plátkování žaludku“[zdroj?], japonsky: 切腹) je japonská rituální sebevražda. V Evropě je též známá jako harakiri (腹切) (česky „řezání břicha“), ovšem tento termín, který je tvořen stejnými znaky použitými v obráceném pořadí, je v Japonsku pokládán za poněkud vulgární a samotnými samuraji nebyl nikdy používán.
Když už kopírujete z Wikipedie, aspoň byste mohl vymazat ty hypertexty.
No jo, technologie jde kupředu, účinnost pístového spalovacího motoru se od roku 2000 prudce zvedla. Turbodiesel měl kdysi účinnost 35%.....dneska už má 50%. Jak může mít auto, co má 130 kW a váhu skoro 2 tuny, spotřebu 5 litrů, to mě nejde do hlavy ;-)
tak v palivu je energie dost pokud se umí zužitkovat. Spotřebu si každý může zjistit sám. Natankovat vždycky do plna a podělit kilometry. To co píše palubní počítač nemusí být správné. Ale zajímalo by mne jak je to s tachometry v autech. Když třeba jedete 55 tachometrových, je to 50 reálných. Z čeho ty kilometry naskakují z těch 55 nebo z 50?
A kdy se přiznají ostatní, že ty nové "supermotory" nejsou zas taková sláva ?
Spotreba a emise zajimaji jen ekofasouny a socky, my co jezdime 15l/100km je nam to jedno.
včetně asi 1,2 milionu vozů české divize Škoda Auto ? To nemyslíte vážně
Tak Japonská auta se kupovala hlavně kvůli něčemu jinému než je spotřeba. Ale pověstná spolehlivost je od nástupu výroby dieselu v Japonsku pryč. Měl jsem Suzuki JLX 1989, sice žralo 11 litrů, ale stačilo jen občas vyměnit olej. Navíc tenhle skandál se týká hlavně minivozů, u kterejch je nějaká spotřeba naprosto bezvýznamná informace. Pochybuju, že si minivůz koupí někdo, kdo jezdí denně 50 km do práce. A po městě, kde jedeš 10 km hodinu je celkem jedno jestli to žere 10 nebo 6, protože tý jízdy je tam minimum...
Minivuz si koupí někdo kdo nemá na vůz a tak je pro něho spotřeba klíčová informace, protože prostě nemá peníze a proto si kupuje malé a na provoz levné auto .
Všechny automobilky manipulují, vždyť to všichni ví.. Jednou to musí vyjít napovrch.
Ouřadové si nalajnovali emisní normy a vypouštění škodlivin na časový ose, ale vývoj tak nepokročil, tak co je nejjednodušší? Nafixlovat to jak chtějí a tvářit se jakoby nic. Slyšel jsem že se podvádí snad u včeho co je nad normu EURO 3.
Hlavně že ve městech vymýšlejí samolepky a emisní zóny
A mýtus o poctivých Japoncích je v háji. Já jsem to říkal od začátku, že máslo na hlavě mají všichni.