Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nikdy nebudeme cool značka pro mladé, říká Pešková z České spořitelny

„Víme, že nikdy nebudeme cool značka pro mladé. Když se o to velké banky snaží, působí to směšně,“ říká Daniela Pešková z vedení České spořitelny. Největší česká banka s pěti miliony klientů zvedá od července ceny některých služeb. Ve chvíli, kdy „nové“ banky lákají na účty bez poplatků, jde Česká spořitelna jiným směrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92i66ř64í 98P31a29u74l 3356275197942

Hlavne, abyste byli cool alespon pro ty stare. Protoze hrozi, ze vas bud prokouknou, anebo umrou. :-)

+1/0
2.5.2016 18:15

H27a69n78a 54K35r64a93y18z72l66o10v14á 2926789159289

Až do důchodu jsem měla běžné účty u ČS + KB, potom jsem to změnila na 3 jiné banky a v pohodě, jen jsem to měla udělat dříve. Může to být u mnoha důchodců i proto, že mají pobočky blízko.

+1/0
2.5.2016 14:09

F81a59b47i30o 68S74g10a17t97t86o55n72i 9341600837880

pěkný PR článek, kolik ČS musela zaplatit ? ;-O;-O;-O

+3/0
2.5.2016 9:19

P26a41v16e26l 10Š98e79d38ý 2548506452315

Nemá význam se k těmto blábolům ani vyjadřovat .

+5/0
2.5.2016 8:12

M92i62c71h29a25l 11S91t75á79r87e35k 9527697716568

Tak proč se vyjadřuješ?

+1/−1
2.5.2016 13:56

K48a19r31e83l 22F81u21k87s60a 3714880270823

Letmo jsem do přečetl na odstavci, kde paní vysvětluje, jak své klienty učí, jak šetřit na bankovních poplatcích. Dál už to nemá cenu... :-)

+8/0
2.5.2016 7:51

S78v18a74t27o39p78l23u45k 25Č35e56c33h 1675187181372

Bojuje se proti šmejdům co krádají důchodce,ale tihle šmejdi i přes své miliardové zisky okrádají všechny klienty,kteří ještě u nich zůstali.

+12/0
2.5.2016 7:36

P16a63n 55K38r51a41t29z 8334665320483

Tak kdyz jsou jejich klienti blbi a nechaji si dal kalet na hlavu ...

0/−1
2.5.2016 12:40

M80i73l20e56n35a 82N19o95v70a23n17s22k90a 4572207339829

Že "Erste" spořitelna není cool pro mladé? Ona není cool ani pro střední a starší generaci,,,,,:-P

+16/0
2.5.2016 6:48

R73a59d53i72m 12Š59o54t18o42l88a 6402471878503

Koukám že jsou to ještě větší šmejdi než jsem si myslel.

+9/0
2.5.2016 6:41
Foto

M60i16r39e42k 70J14a78r30o50š 6582228478

Podle mého názoru je většina bankovních poplatků a morálních a "out". Chápu, že deflace příliš nenahrává úvěrování, ale když banky obecně kromě nebetyčných rozdílů v úrokových sazbách u vkladů (v lepším případě v řádech desetin procenta) a úvěrů (v řádech jednotek procent) vydělávají ještě na poplatcích, tak je něco špatně. A regulace kreditních karet zvyšováním poplatků?! To snad raději lépe prověřovat žadatele o kreditky...

+2/0
2.5.2016 6:32

T24o97m50á64š 79D40v18o46ř59á16k 7785756777241

Nějak mi u této firmy uniká přidaná hodnota služeb...

Byl jsem klientem přes 30let a když jsem chtěl hypotéku, tak mi jí nabídli všude jinde výrazně levněji.

+7/0
2.5.2016 6:20

R65o48m92a92n 78V58i81t71h56o16u61s 3255491286140

Neříkám, že se České spořitelně občas něco nepovede, jen si momentálně nevzpomínám, co udělala vyloženě proklientského naposled ;-). Jinak jsem předdůchodového věku, a ani pro mne "spořka" rozhodně "cool" není a nikdy nebyla.

Popravdě, Když jsem u ní po 43 letech rušil poslední účet, odcházel jsem s tím, že jako podnik to je neseriozní a pro malé klienty nepříliš přátelský mastodont, který bez uzardění lže klientům, a snaží se je doběhnout (zejména ty letité) jak to jde.

Jo, a to participování na "S" kartách, to osobně považuji za evidantní účast na organizovaném zločinu ;-):-P.

+8/0
2.5.2016 1:11

P52a19v94e60l 64B45e55ň66a 8766193986

Po zrušení účtu u ČS klesl počet hovorů s operátory, kteří otravují i o víkendu a nabízejí modré z nebe o 95%. Pokud to spolu nesouvisí, nechápu proč už mi nevolají.

+5/0
1.5.2016 23:29

K38r51y90š53t37o63f 63L56a48n39í37k 1569790635645

samozrejme ze musí zavadet nove poplatky, když se jim zvysuji naklady. akcionari prece chteji svých cca 14 mld zisku z Ceska každý rok, přes to nejede vlak. i když mam spise pocit, ze velke banky vnimaji znacny ubytek klientu v retailovem segmentu a snazi se z nej vytezit, co se da, nez jim casem zustanou jen firmy, korporati a par zivnostniku.

+4/0
1.5.2016 23:13

J51a51n 44R13a64k 9907893414165

Plky plky plky. Česká Spořitelna neroste, tak se uchyluje k trikům.

+5/0
1.5.2016 23:00

S96i82l24v23a 77N20o81v25á83k78o29v39á 8795124789

Fajn, spořka je banka s nějakou vyšší úrovní služeb. To chápu.

Ale už jsem nikde nenašla, co to pro mě vlastně znamená? Co mi vlastně nabízí navíc?

Utekli jsme už před lety, zatím jsme nenašli u nízkorozpočtové banky službu, která by nam chyběla (sice v poslední době zvažuji přechod jinam kvůli novému zmršenému bankovnictví, ale to je osobní averze, která v podstatě s úrovní bankovních služeb nesouvisí).

+4/0
1.5.2016 23:00

M96a60r92t79i73n 24H62o25d96í98k 2925135318737

Má nejvíce poboček, což je pro mnohé klienty hrozně důležité. Služby má ale horší i než mnohé banky s účty zdarma.

+3/0
1.5.2016 23:05

O53l17g48a 20S84t56o53j48a49n77o38s57k22a 1718106439341

Když pominu poplatky, tak jsem si v minulosti mohla srovnat tuto banku vs. MBank, když chvilku ucet nepoužíváte, ale nechcete jej rušit. U MBank i přesto že na něm bylo jen pár korun šly peníze nahoru za opravdu nepatrný úrok. U CS šly peníze dolů díky poplatkům i přes neaktivní používání účtu.

Výsledek byl jasný, který jsem zrušila.

+10/0
1.5.2016 22:40

J70a49r65o15s13l97a19v 66R90y43c67h27t23á83ř 2164599519396

Česká spořitelna je cool asi tak jako Česká pošta.

Lidi ochotné platit poplatky za vedení účtu u České spořitelny by měli vyfotit a vystavit na netu.

+14/−1
1.5.2016 22:18

P70e80t29r 94N55o35v58á21k 1245511269128

Peníze na klik měla eBanka již minimálně před 12 lety ;-) A pravděpodobně déle, ale to jsem u nich účet ještě neměl.

Elektronické výpisy jsou sice fajn, ale u ČS máte historii jen 13 měsíců zpátky, vyžádání si starších výpisů samozřejmě něco stojí. No a eBanka (teď bohužel RB) má historii neomezenou. Vidím tam transakce a výpisy od založení konta...

No a dál nemá cenu pokračovat ;-)

+8/0
1.5.2016 22:10

M89a25r62t73i31n 63K65a67r50á18s38e52k 9928223858308

Jo ta historie me jednou taky pekne nastvala u KB - tky jen rok zpatky, jinak se muselo jit na pobocku zazadat za spesl poplatek (to mi fakt zustaval rozum stat - kdyby to aspon slo udelat v tom IB za nejakou treba dvacku, ale chodit na pobocku to byl fakt ulet).

0/0
2.5.2016 12:19

O35l92d31r96i69c42h 38V62y14s75k93o40c55i91l 9835672503876

tak jasne ze ne, kdyz mate extra poplatek za porno a casina :-)

0/0
1.5.2016 22:09

J53a52n 63J48a62r52o93š 3823886619513

Pešková je bankovní cestovatelka

+1/0
1.5.2016 22:03

R76a11d42e48k 38V84o31k29á28l 1420578857104

Když jsem šel zrušit účet, který jsem tam měl 20 let, nabídli mi, že když zůstanu, budu mít účet tři roky zcela zdarma. Inu, proč ne. Nijak mi ta banka nevadí a dost lidí, se kterými si posílám peníze, má taky 0800, takže platby dojdou hned. Široká síť bankomatů, což se taky hodí.

Ale co mě vytáčí je to, že jejich Servis24 zobrazí historii jen za 13 měsíců (takže si člověk musí ručně exportovat výpisy do staticého archivu), a že filtr má omezení na 3-měsíční období. Tohle snad nejde nijak logicky ospravedlnit, to musel navrhovat/programovat naprostý IDIOT. ;-€

+9/0
1.5.2016 22:02

P69e55t69r 35N21o58v34á70k 1115151679428

Na programátory nenadávejte, ti udělají jen to co dostají zadáno. Sami být iniciativní být nemůžou. Takže kamenujte business oddělení...

+1/0
1.5.2016 22:12

R65a85d40e78k 13V86o52k75á20l 1370748607904

jo, to je mi jasné, že to asi bylo v zadání a u tak obřího projektu jako ebanking nebude moc možné, aby se programátoři ozvali, že to je z technického hlediska zbytečnost. Ale vždycky si říkám, jaký tím sledují cíl, že uživatele takhle nesmyslně omezují.

+1/0
1.5.2016 22:20

P27e16t61r 47B31r55o95ž 8652624786164

Prostě za starší výpis zaplatíte poplatek, to je celý smysl.

+4/0
1.5.2016 22:40

M82a67r70t40i37n 79H74o95d73í16k 2715975908507

Jinak řečeno, za mnoho peněz horší služby než u bank zdarma. To je celé.

+2/0
1.5.2016 22:53

J25a54n 14J19a88r41o79š 3183446929513

MInulý týden jsem zrušil sporožiro. Konečně se mi ulevilo. Po 25 letech. Komu budou diktovat za co utrácet?

+5/0
1.5.2016 21:59

R72a33d79e58k 71V76o12k16á33l 1950448257224

Oni nediktují, oni zpoplatňují ;)

0/0
1.5.2016 22:06

D48a40v61i78d 85P84e55t18r 7700956160105

U bank hledám nejvyšší úročení mých POJIŠTĚNÝCH vkladů co nejnižší poplatky za platby a vedení účtů. Půjčovat jsem si nikdy nemusel, ale kdyby, tak nejnišší úročení půjček. Další věci, jako jestli mi při jednání nabídnou kávu, jak vypadá budova atd. jsou mi vcelku ukradené.

+3/0
1.5.2016 21:49

H90e55l73e47n36a 73L33a77y88e63r56o94v46á 3123384683900

..."chování klientů se změnit může"....no nejlépe tak, že už prozřou a změní ústav;-)

+10/−1
1.5.2016 21:45

P66a54v79e39l 91B70e58ň78a 8106323586

pardon, melo byt +

0/0
1.5.2016 23:34

H46e42l12e36n72a 57L80a30y38e68r95o31v20á 3463324833820

..."chování klientů se změnit může"....no nejlépe tak, že už prozřou a změní ústav;-)

+5/0
1.5.2016 21:45

M66a41r83e55k 86J26a13n51e35č70k97a 1847246673351

Řekl bych, že už i důchodci začínají procitat, tedy aspoň ti co nežijí stále v době vkladních knížek. Jinak ta manažerka je hlavička aneb, jak se zbavit ještě více klientů v rekordním čase ;-D Pro mě banka nemusí být cool, ale musí být především solidní ;-)

+10/0
1.5.2016 21:31
Foto

J51a73n 40Č55e61r29m31á88k 4319188395317

hmmm, tak 2 lístky na metro to stojí... Už i banky začínají počítat své služby na počet rohlíků či cigaret denně?8-o;-€!!

A u kreditek náhle mají starost o výši našich dluhů?... Přitom PRÁVĚ kreditky !!! nám cpou horem dolem a každý druhý měsíc mám telefonát o možnosti okamžité půjčky za pouhých 19%... A to je jen úrok, poplatky se asi dozvím až na místě, tedy kdybych tam šel... !!

+10/0
1.5.2016 21:25

P70a33v68e91l 68N85e75d22ě68l48a 5136580254971

Pravda bude daleko pragmatičtější. Poplatky jsou pro ně příjemným zdrojem zisku. A ty řeči o tom, že každá služba něco stojí jsou jen krmivo pro média a některé občany.

+15/0
1.5.2016 21:24

P84e47t86r 81S44c24h11w70a79r45z 7168769323621

No jo, on je trochu problém v tom, že poplatky jsou moc vidět. U pekaře zaplatím za rohlík 2 Kč bez řečí, ale běda kdyby tam bylo rozepsáno rohlík 1,30 Kč, servis 0,70 Kč.

"A ty řeči o tom, že každá služba něco stojí jsou jen krmivo..." No ale ona každá služba opravdu něco stojí ;-)

+1/−5
1.5.2016 21:43

P45a52v62e46l 57N94e42d28ě65l77a 5386980474541

Nikdy jsem podobnou rétoriku jako má ČS neslyšel od Airbank nebo mBank. A věřím, že je služba taky něco stojí. Navíc ta jejich komunikace ohledně zpoplatnění těch erotických stránek, to byl čirý amatérismus. Za to bych nechal vyhodit snad celé PR oddělení a externí komunikace.

+8/0
1.5.2016 21:52

P66e13t70r 80S39c63h44w82a11r48z 7728249303101

Ano, že je zavedení poplatku za hazard a porno nesmysl, a komunikace k němu (a celý tenhle rozhovor s paní Peškovou) je něco strašného, tak v tom se rozhodně shodneme. :-)

+5/0
1.5.2016 22:06

P52a33v85e91l 63N22e76d25ě85l66a 5116300654661

Vzhledem k tomu, že to není první podobný přešlap a faul na klienta, tak pro mě to prostě nemůže být "cool" banka. to opravdu ne.

+2/0
2.5.2016 8:20

J80a18n 52K45r75i55e13g76l74e34r 4461687285616

jednou me tato banka obelhala... a jiz 15 let ode mne nevidela ani petnik, od me zeny, mamy taktez. Jen tchyne, tvrda palice proste neodejde...

+5/0
1.5.2016 20:53

J50a23r72o43m73í42r 74F42o91b46e45r 3358771514267

Když už jsou úroky 0,000000%. Tak ještě jim platit za to, že tam máte peníze?

To by udělal leda magoooor ;-D.

+5/0
1.5.2016 20:52

J14i79ř18í 96H76u12d92e95c 4372471739952

Směšná je celá tahle banka...poplatky poplatky poplatky...:-)

+3/0
1.5.2016 20:51

J75a57n 60K54r93i92e24g73l71e92r 4661567335916

doufam, ze tahle banka bude pokracovat ve svoji strategii a zmizi, jak dinosauri ;)

+10/0
1.5.2016 20:50

P47e25t16r 10B50á77č61a 8595706545375

Vy nejste cool uz pro nikoho.

+7/0
1.5.2016 20:40

J70a50r58o57m27í45r 94F10o45b97e83r 3418901504417

Jen tak dál a bude jako cool v plotě :-D

+12/0
1.5.2016 20:51

F62i76l54i20p 22F61u72c84h63s 7774888365967

Paní Pešková mě přesvědčila o tom, že je skutečnou odbornicí na svém místě, proto hned zítra dopoledne zruším svůj bankovní účet u konkurence a přejdu právě k České spořitelně. R^

+7/0
1.5.2016 20:39

M95a43r26i86e 16V26a33š51í64č26k54o56v71á 3551863922638

Tatínek, klient od začátku fungování banky, rok naprosto bez příjmů tam šel poprosit, jestli by nemohl mít účet zadarmo. Bohužel, řekli mu. Pak mu nabídli pojištění a půjčku, haj.zli. Jakoby jim nestačilo těch sedmdesát korun, co jim sype za nic každý měsíc. Banku ale nezmění, úplně se děsí toho, že by v šedesáti dělal nějakou změnu... Ach jo.

+7/0
1.5.2016 20:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.