Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nikdy nebudeme cool značka pro mladé, říká Pešková z České spořitelny

„Víme, že nikdy nebudeme cool značka pro mladé. Když se o to velké banky snaží, působí to směšně,“ říká Daniela Pešková z vedení České spořitelny. Největší česká banka s pěti miliony klientů zvedá od července ceny některých služeb. Ve chvíli, kdy „nové“ banky lákají na účty bez poplatků, jde Česká spořitelna jiným směrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64i81ř33í 54P18a95u88l 3596435177372

Hlavne, abyste byli cool alespon pro ty stare. Protoze hrozi, ze vas bud prokouknou, anebo umrou. :-)

+1/0
2.5.2016 18:15

H64a69n56a 50K11r77a17y42z16l90o82v16á 2696159479119

Až do důchodu jsem měla běžné účty u ČS + KB, potom jsem to změnila na 3 jiné banky a v pohodě, jen jsem to měla udělat dříve. Může to být u mnoha důchodců i proto, že mají pobočky blízko.

+1/0
2.5.2016 14:09

F19a15b39i52o 26S83g67a98t30t66o85n25i 9411970917940

pěkný PR článek, kolik ČS musela zaplatit ? ;-O;-O;-O

+3/0
2.5.2016 9:19

P24a88v78e69l 86Š47e55d50ý 2918936382985

Nemá význam se k těmto blábolům ani vyjadřovat .

+5/0
2.5.2016 8:12

M58i22c28h16a17l 85S83t30á89r89e53k 9957707356828

Tak proč se vyjadřuješ?

+1/−1
2.5.2016 13:56

K25a61r74e43l 23F94u67k27s89a 3444600620633

Letmo jsem do přečetl na odstavci, kde paní vysvětluje, jak své klienty učí, jak šetřit na bankovních poplatcích. Dál už to nemá cenu... :-)

+8/0
2.5.2016 7:51

S63v46a58t87o83p19l85u12k 60Č78e38c57h 1775117151702

Bojuje se proti šmejdům co krádají důchodce,ale tihle šmejdi i přes své miliardové zisky okrádají všechny klienty,kteří ještě u nich zůstali.

+12/0
2.5.2016 7:36

P91a18n 43K14r32a92t74z 8574805420403

Tak kdyz jsou jejich klienti blbi a nechaji si dal kalet na hlavu ...

0/−1
2.5.2016 12:40

M41i32l82e55n54a 32N29o82v41a11n68s86k84a 4332317469329

Že "Erste" spořitelna není cool pro mladé? Ona není cool ani pro střední a starší generaci,,,,,:-P

+16/0
2.5.2016 6:48

R27a65d21i88m 96Š34o80t11o55l39a 6702871888773

Koukám že jsou to ještě větší šmejdi než jsem si myslel.

+9/0
2.5.2016 6:41
Foto

M55i52r76e62k 28J15a33r16o37š 6932698138

Podle mého názoru je většina bankovních poplatků a morálních a "out". Chápu, že deflace příliš nenahrává úvěrování, ale když banky obecně kromě nebetyčných rozdílů v úrokových sazbách u vkladů (v lepším případě v řádech desetin procenta) a úvěrů (v řádech jednotek procent) vydělávají ještě na poplatcích, tak je něco špatně. A regulace kreditních karet zvyšováním poplatků?! To snad raději lépe prověřovat žadatele o kreditky...

+2/0
2.5.2016 6:32

T11o15m33á20š 82D85v69o57ř91á68k 7525436177501

Nějak mi u této firmy uniká přidaná hodnota služeb...

Byl jsem klientem přes 30let a když jsem chtěl hypotéku, tak mi jí nabídli všude jinde výrazně levněji.

+7/0
2.5.2016 6:20

R81o98m25a61n 40V93i63t55h26o19u31s 3145251226260

Neříkám, že se České spořitelně občas něco nepovede, jen si momentálně nevzpomínám, co udělala vyloženě proklientského naposled ;-). Jinak jsem předdůchodového věku, a ani pro mne "spořka" rozhodně "cool" není a nikdy nebyla.

Popravdě, Když jsem u ní po 43 letech rušil poslední účet, odcházel jsem s tím, že jako podnik to je neseriozní a pro malé klienty nepříliš přátelský mastodont, který bez uzardění lže klientům, a snaží se je doběhnout (zejména ty letité) jak to jde.

Jo, a to participování na "S" kartách, to osobně považuji za evidantní účast na organizovaném zločinu ;-):-P.

+8/0
2.5.2016 1:11

P88a70v51e85l 95B29e57ň89a 8726523106

Po zrušení účtu u ČS klesl počet hovorů s operátory, kteří otravují i o víkendu a nabízejí modré z nebe o 95%. Pokud to spolu nesouvisí, nechápu proč už mi nevolají.

+5/0
1.5.2016 23:29

K40r95y18š12t19o69f 22L46a16n18í54k 1969100155575

samozrejme ze musí zavadet nove poplatky, když se jim zvysuji naklady. akcionari prece chteji svých cca 14 mld zisku z Ceska každý rok, přes to nejede vlak. i když mam spise pocit, ze velke banky vnimaji znacny ubytek klientu v retailovem segmentu a snazi se z nej vytezit, co se da, nez jim casem zustanou jen firmy, korporati a par zivnostniku.

+4/0
1.5.2016 23:13

J83a94n 11R15a66k 9737523674305

Plky plky plky. Česká Spořitelna neroste, tak se uchyluje k trikům.

+5/0
1.5.2016 23:00

S92i90l36v71a 60N10o96v55á53k17o48v19á 8675194149

Fajn, spořka je banka s nějakou vyšší úrovní služeb. To chápu.

Ale už jsem nikde nenašla, co to pro mě vlastně znamená? Co mi vlastně nabízí navíc?

Utekli jsme už před lety, zatím jsme nenašli u nízkorozpočtové banky službu, která by nam chyběla (sice v poslední době zvažuji přechod jinam kvůli novému zmršenému bankovnictví, ale to je osobní averze, která v podstatě s úrovní bankovních služeb nesouvisí).

+4/0
1.5.2016 23:00

M91a69r45t38i21n 33H55o84d15í78k 2565725758907

Má nejvíce poboček, což je pro mnohé klienty hrozně důležité. Služby má ale horší i než mnohé banky s účty zdarma.

+3/0
1.5.2016 23:05

O44l71g81a 28S54t79o45j93a95n13o58s13k76a 1558916469571

Když pominu poplatky, tak jsem si v minulosti mohla srovnat tuto banku vs. MBank, když chvilku ucet nepoužíváte, ale nechcete jej rušit. U MBank i přesto že na něm bylo jen pár korun šly peníze nahoru za opravdu nepatrný úrok. U CS šly peníze dolů díky poplatkům i přes neaktivní používání účtu.

Výsledek byl jasný, který jsem zrušila.

+10/0
1.5.2016 22:40

J68a81r74o59s80l38a35v 63R46y15c30h91t13á36ř 2314649189456

Česká spořitelna je cool asi tak jako Česká pošta.

Lidi ochotné platit poplatky za vedení účtu u České spořitelny by měli vyfotit a vystavit na netu.

+14/−1
1.5.2016 22:18

P66e89t23r 38N67o76v94á66k 1855341449768

Peníze na klik měla eBanka již minimálně před 12 lety ;-) A pravděpodobně déle, ale to jsem u nich účet ještě neměl.

Elektronické výpisy jsou sice fajn, ale u ČS máte historii jen 13 měsíců zpátky, vyžádání si starších výpisů samozřejmě něco stojí. No a eBanka (teď bohužel RB) má historii neomezenou. Vidím tam transakce a výpisy od založení konta...

No a dál nemá cenu pokračovat ;-)

+8/0
1.5.2016 22:10

M63a48r57t19i74n 96K25a19r16á45s28e81k 9488593538898

Jo ta historie me jednou taky pekne nastvala u KB - tky jen rok zpatky, jinak se muselo jit na pobocku zazadat za spesl poplatek (to mi fakt zustaval rozum stat - kdyby to aspon slo udelat v tom IB za nejakou treba dvacku, ale chodit na pobocku to byl fakt ulet).

0/0
2.5.2016 12:19

O69l80d93r94i41c88h 12V33y28s11k14o78c92i93l 9145902863816

tak jasne ze ne, kdyz mate extra poplatek za porno a casina :-)

0/0
1.5.2016 22:09

J66a71n 82J37a39r16o54š 3123986479173

Pešková je bankovní cestovatelka

+1/0
1.5.2016 22:03

R73a78d24e86k 35V85o91k38á12l 1860618247394

Když jsem šel zrušit účet, který jsem tam měl 20 let, nabídli mi, že když zůstanu, budu mít účet tři roky zcela zdarma. Inu, proč ne. Nijak mi ta banka nevadí a dost lidí, se kterými si posílám peníze, má taky 0800, takže platby dojdou hned. Široká síť bankomatů, což se taky hodí.

Ale co mě vytáčí je to, že jejich Servis24 zobrazí historii jen za 13 měsíců (takže si člověk musí ručně exportovat výpisy do staticého archivu), a že filtr má omezení na 3-měsíční období. Tohle snad nejde nijak logicky ospravedlnit, to musel navrhovat/programovat naprostý IDIOT. ;-€

+9/0
1.5.2016 22:02

P18e70t27r 32N25o11v54á40k 1985811869698

Na programátory nenadávejte, ti udělají jen to co dostají zadáno. Sami být iniciativní být nemůžou. Takže kamenujte business oddělení...

+1/0
1.5.2016 22:12

R61a40d74e48k 91V41o50k93á59l 1480868277534

jo, to je mi jasné, že to asi bylo v zadání a u tak obřího projektu jako ebanking nebude moc možné, aby se programátoři ozvali, že to je z technického hlediska zbytečnost. Ale vždycky si říkám, jaký tím sledují cíl, že uživatele takhle nesmyslně omezují.

+1/0
1.5.2016 22:20

P16e12t74r 87B98r30o52ž 8422734666214

Prostě za starší výpis zaplatíte poplatek, to je celý smysl.

+4/0
1.5.2016 22:40

M82a39r10t54i17n 18H90o91d53í34k 2945205528467

Jinak řečeno, za mnoho peněz horší služby než u bank zdarma. To je celé.

+2/0
1.5.2016 22:53

J70a45n 67J64a89r30o52š 3733256239363

MInulý týden jsem zrušil sporožiro. Konečně se mi ulevilo. Po 25 letech. Komu budou diktovat za co utrácet?

+5/0
1.5.2016 21:59

R65a41d78e39k 54V95o93k28á90l 1190918867434

Oni nediktují, oni zpoplatňují ;)

0/0
1.5.2016 22:06

D85a67v56i43d 91P57e95t58r 7380276620625

U bank hledám nejvyšší úročení mých POJIŠTĚNÝCH vkladů co nejnižší poplatky za platby a vedení účtů. Půjčovat jsem si nikdy nemusel, ale kdyby, tak nejnišší úročení půjček. Další věci, jako jestli mi při jednání nabídnou kávu, jak vypadá budova atd. jsou mi vcelku ukradené.

+3/0
1.5.2016 21:49

H86e51l52e24n46a 67L26a73y87e74r39o61v46á 3573394753280

..."chování klientů se změnit může"....no nejlépe tak, že už prozřou a změní ústav;-)

+10/−1
1.5.2016 21:45

P43a53v82e11l 81B95e43ň86a 8606253286

pardon, melo byt +

0/0
1.5.2016 23:34

H63e96l48e77n25a 51L12a52y79e81r33o91v27á 3983684563160

..."chování klientů se změnit může"....no nejlépe tak, že už prozřou a změní ústav;-)

+5/0
1.5.2016 21:45

M19a84r61e81k 77J24a83n43e60č80k90a 1187646623311

Řekl bych, že už i důchodci začínají procitat, tedy aspoň ti co nežijí stále v době vkladních knížek. Jinak ta manažerka je hlavička aneb, jak se zbavit ještě více klientů v rekordním čase ;-D Pro mě banka nemusí být cool, ale musí být především solidní ;-)

+10/0
1.5.2016 21:31
Foto

J48a61n 75Č48e95r23m20á43k 4149598935937

hmmm, tak 2 lístky na metro to stojí... Už i banky začínají počítat své služby na počet rohlíků či cigaret denně?8-o;-€!!

A u kreditek náhle mají starost o výši našich dluhů?... Přitom PRÁVĚ kreditky !!! nám cpou horem dolem a každý druhý měsíc mám telefonát o možnosti okamžité půjčky za pouhých 19%... A to je jen úrok, poplatky se asi dozvím až na místě, tedy kdybych tam šel... !!

+10/0
1.5.2016 21:25

P50a36v83e42l 35N88e33d12ě97l43a 5506480234151

Pravda bude daleko pragmatičtější. Poplatky jsou pro ně příjemným zdrojem zisku. A ty řeči o tom, že každá služba něco stojí jsou jen krmivo pro média a některé občany.

+15/0
1.5.2016 21:24

P27e44t59r 93S86c26h59w84a40r51z 7598719423951

No jo, on je trochu problém v tom, že poplatky jsou moc vidět. U pekaře zaplatím za rohlík 2 Kč bez řečí, ale běda kdyby tam bylo rozepsáno rohlík 1,30 Kč, servis 0,70 Kč.

"A ty řeči o tom, že každá služba něco stojí jsou jen krmivo..." No ale ona každá služba opravdu něco stojí ;-)

+1/−5
1.5.2016 21:43

P75a80v12e86l 82N73e57d58ě27l55a 5116830624641

Nikdy jsem podobnou rétoriku jako má ČS neslyšel od Airbank nebo mBank. A věřím, že je služba taky něco stojí. Navíc ta jejich komunikace ohledně zpoplatnění těch erotických stránek, to byl čirý amatérismus. Za to bych nechal vyhodit snad celé PR oddělení a externí komunikace.

+8/0
1.5.2016 21:52

P86e96t22r 62S43c78h77w59a48r27z 7428439193201

Ano, že je zavedení poplatku za hazard a porno nesmysl, a komunikace k němu (a celý tenhle rozhovor s paní Peškovou) je něco strašného, tak v tom se rozhodně shodneme. :-)

+5/0
1.5.2016 22:06

P83a34v69e91l 92N57e30d94ě55l67a 5746640554981

Vzhledem k tomu, že to není první podobný přešlap a faul na klienta, tak pro mě to prostě nemůže být "cool" banka. to opravdu ne.

+2/0
2.5.2016 8:20

J88a57n 20K33r61i72e86g27l88e25r 4921637455366

jednou me tato banka obelhala... a jiz 15 let ode mne nevidela ani petnik, od me zeny, mamy taktez. Jen tchyne, tvrda palice proste neodejde...

+5/0
1.5.2016 20:53

J62a69r53o73m62í72r 34F56o62b18e35r 3418691414397

Když už jsou úroky 0,000000%. Tak ještě jim platit za to, že tam máte peníze?

To by udělal leda magoooor ;-D.

+5/0
1.5.2016 20:52

J47i96ř87í 78H88u11d38e92c 4802701319922

Směšná je celá tahle banka...poplatky poplatky poplatky...:-)

+3/0
1.5.2016 20:51

J94a19n 76K37r56i31e67g35l11e93r 4211917315516

doufam, ze tahle banka bude pokracovat ve svoji strategii a zmizi, jak dinosauri ;)

+10/0
1.5.2016 20:50

P35e49t83r 90B91á40č57a 8785906365235

Vy nejste cool uz pro nikoho.

+7/0
1.5.2016 20:40

J74a44r96o68m88í82r 51F69o77b24e79r 3358601144737

Jen tak dál a bude jako cool v plotě :-D

+12/0
1.5.2016 20:51

F43i39l45i35p 15F66u37c63h60s 7534128875397

Paní Pešková mě přesvědčila o tom, že je skutečnou odbornicí na svém místě, proto hned zítra dopoledne zruším svůj bankovní účet u konkurence a přejdu právě k České spořitelně. R^

+7/0
1.5.2016 20:39

M73a23r13i81e 62V62a22š33í97č45k28o51v51á 3231163702108

Tatínek, klient od začátku fungování banky, rok naprosto bez příjmů tam šel poprosit, jestli by nemohl mít účet zadarmo. Bohužel, řekli mu. Pak mu nabídli pojištění a půjčku, haj.zli. Jakoby jim nestačilo těch sedmdesát korun, co jim sype za nic každý měsíc. Banku ale nezmění, úplně se děsí toho, že by v šedesáti dělal nějakou změnu... Ach jo.

+7/0
1.5.2016 20:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.