Diskuze
Dráhy shánějí další lokomotivy, hledají náhradu za „lachtany“
Děkujeme za pochopení.
J42i44n82d84ř91i92c38h 39M44o50r94á67v20e20k 74M
Tak 714 nebyla žádné terno..Na posunování asi dobrá, ale na pojíždění z Lužné do Prahy slabá..
J55a59r98o55m49í30r 19P16r18a90u34s
ČD je černá díra na prachy. I kdyby dostaly bilion, nic se nezmění, snad jen brebendy managerů.
M82i56r49o62s20l19a73v 53Z65i38k97m36u28n78d
Jistě, většina by ráda za socialistické ceny (peníze) západoevropskou kvalitu ... jenže to znamená, že za jízdenku na 10 km zaplatíte třeba cca 60 korun (2,20 € nebo CHF) = nejnižší tarifní pásmo .... cesta do / zastávky stanice o kilometr dál vás stojí 120 korun (2x60 = dvě tarifní pásma) .... při těchto cenách nebudou ČD černou dírou na peníze ...
P10a94v86e91l 17S11o14v93i10č85k73a
Neplánovalo se ještě nedávno, že se všechny 714 přestaví na CNG, po vzoru toho jednoho prototypu, který se testuje na Opavsku? Anebo ty testy nedopadly nejlépe / stejně by musela proběhnout velká rekonstrukce?
L39u12k98á21š 33N38o74v92o66t19n81ý
Jenže ta lokomotiva je provozovaná u Vítkovice Doprava. Tedy soukromá společnost. Tedy se budou chovat racionálně a ekonomicky. Tohle jsou ČD. Takže v podstatě se budou chovat přesně naopak (místo přestavby na šrotiště a místo nich neekologické a mnohem dražší nové lokomotivy).
J89a81n 40P84r92i66c54h45y57s32t80a75l
Nesmyslne nadpisy se rozsirily uz i do teto rubriky? "Drahy" neni totez co "Ceske drahy". Opravte si to, je to ostuda!
"Drah" je nekolik set, ale jen jedny "Ceske drahy". Snad by vam ruka neupadla, kdybyste nazev firmy napsal spravne? Vsiml jsem si, ze psat jen polovinu nazvu je nesvar, ktery se postupne siri po celem idnes. Pusobi to dojmem buranstvi, stavi vas to na uroven Blesku. Neco jineho je, kdyz se takto zkrati nazev hovorove, kdy je obema lidem jasne z kontextu, o co se jedna. Ale psat "drahy" ve smyslu "Ceske drahy" je stejne spatne jako psat "Vary", "Budejovice", "Brod", "Hradec", "Boleslav", zvlast kdyz si tento zpravodajsky sever hraje na "Zpravy, kterym muzete verit".
D49a35v31i23d 10Č89e30r88n56o62h87o80r17s74k41ý
ty jo .... jezdim na tyhle rade ale Lachtan tomu nikdo nerika .... jo kdyby (Vesela) krava, vrtulnik nebo lego ... to prosim, ale lachtan ? Kde k tomu mist Sura prisel ?
M10i32c43h61a69e27l 15C15h61a31r17v47á49t
Prostě se někde řadě 714 přezdívá i Lachtan. A to že zrovna vy o tom nevíte, zase tak směroplatné není.
J63i38r50i 57Z35u58z85a11ň24á73k
Je vidno,že hlupáci ještě vládnou u ČD.
J13i46ř29í 35E36r92b59e76n
Proč? Ony ty LIAZkové motory jsou využívány dost nadoraz a po dvaceti letech provozu mají za sebou už několik oprav. Na posun se ty mašiny hodí dobře, ale ČD s nimi často vedly i osobní a nákladní vlaky a tam už ten výkon docela chyběl (například ve stoupání do Horek u Staré Paky nebo přes Lomnici nad Popelkou). Navíc mají stejnosměrné trakční motory s konstrukcí z konce 60. let, což je dnes už překonaná koncepce...
M28i34c22h45a35e88l 28C16h31a29r25v61á78t
A já vždy myslel, že váha lokomotivy je potřebný parametr.
P81a81v49e91l 34S47o32v81i25č54k40a
Jak se to vezme. Musíte se vejít do nápravových tlaků, ale zároveň mít co nejvyšší adhezní hmotnost. V případě posunek na velká nádraží je určitě přínosné, aby ta lokomotiva byla těžší. Otázka je, jakou přechodnost ČD vyžadují a kam s tím plánují jezdit.
J85i57ř39í 24S50c91h77m22i12d54t
100% spolehlivost tak tu neměly ani raketoplány
Jinak rekonstrukce lokomotiv se dělají zcela běžně, pokud je základní šasí OK, tak je to vždy varianta na zvážení. Jde hlavně o to co ta rekonstrukce obnáší a jak je provedena. U nás v depu tyhle "lachtany" provozujeme a zdaleka to nejsou nejstarší stroje co tu máme, potřebovali by jsme spíše obnovu tzv. "pudel" nebo dokončit rekonstrukce u zbývajících kusů z řady "754".
Vyrobit 100% bezporuchovou lokomotivu by bylo nejmíň na nobelovku
P88e22t36r 28K13o61u38t29e37c65k84ý
Chtěl bych vidět tu 100% dostupnost a bezporuchovost :)
J62a94k31u63b 79K42o11r55e36c
asi neznají to přísloví, že cokoliv se může pokazit, tak se pokazí
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!