Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochotný urazit kohokoliv. Ir stvořil z levných letů stroj na peníze

Nebere si servítky za žádnou cenu a za svoji kariéru urazil už kde koho, velmi často i své zákazníky. Jeho prostořekost se mu ale vyplácí: Michael O ́Leary, šéf irského nízkonákladového obra Ryanair, vybudoval takřka z nuly jednu z největších evropských aerolinek, jejíž ziskovost může většina konkurence závidět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V81á73c48l12a96v 88V60a70n67ě72k 2603713238871

Létám poměrně často a Ryanairu se pokud mohu vyhybám jak čert kříži poté, co jsem byl ve frontě na odbavení čtvrtý od konce a oni přede mnou zavřeli přepážku a řekli mi, že jsem přišel pozdě.

Michael si může své triky zkoušet na někom jiném.

Od té doby mají u mě utrum a mohou dělat co chtějí. Jistě - ceny občas mají lepší i když ne pořád, ale má to své chytáky, na které ne všichni jsou zvědaví.

Pokud mohu tak si raději v rozumné míře připlatím a letím linkou, které své peníze dát chci.

0/0
2.5.2016 18:25

V34e91r56o93n17i16k40a 17Š77k90v98á72r55o54v91á 5911870696266

Mě Ryanair nepřijde vůbec levný, akce již v poslední obě nemá a chci-li letět levně, musím letět jen s příručním zavazadlem, se zavazadlem k odbavení již přijde normální aerolinka levněji.

0/0
2.5.2016 14:01

K62a11m94i19l 13D83o83l67e11z96e72l 6452516314822

s RA jsem letel 4x.

treti let do Londyna 3 hodky zpozdeni, takze realne jsem zacal shanet dopravu dale za Londyn v 1:15 rano.

Nedalo se tam nijak dostat, pouze taxik za 182 liber.

Diky za super sluzby

0/0
2.5.2016 10:40

G62e52o31r77g 94K18o73m74b95e56r13e33c 9424151786741

kdo chce litat sockou at si lita, ja si rasi priplatim za servis a bezstarostnost ze me nekdo bude buzerovat.

+1/−2
2.5.2016 10:02
Foto

J83i90ř55í 60H85a39v82e52l20k33a 3489383190154

Pán je důkazem toho že poctivost v podnikání je pryč stejně jako 19 století.

0/0
2.5.2016 8:42

J55a56n 51P72r91i48c69h20y74s17t87a36l 8981618983

To podsouvani zavisti v uvodu si pan autor mohl nechat od cesty. Zavist je velmi negativni vlastnost, tak ji nenabizejte konkurenci. Nikdo Ryanairu nic nezavidi a zavidet nechce. Tu myslenku lze vyjadrit i bez te negativity. Treba ze "by si ostatni z Ryanairu mohli vzit priklad".

(Ja vsak doufam, ze k tomu nedojde a ze zustane zachovana moznost cestovat jako clovek.)

+1/0
2.5.2016 8:31

P59a50v61e32l 32M87o53r95a70v95e32c 1694775664707

Ryanair letám pouze pokud není jiná možnost, radši volím EasyJet který léta na hlavní letiště a letadla mě přijdou hezčí a třeba sedadla mají kapsu kam si můžete dát věci narozdil od Ryanair.

0/0
2.5.2016 8:07

J68a44n 65J90e10ž55e81k 3691235397145

> dostihy jsou její velkým koníčkem

Je to holka!

+1/0
2.5.2016 7:57

J73a26n 47S71v59o40b31o53d59a 6824854162861

V redakci někdo neumí napsat O'Leary, proto se musíme v článku dívat stokrát na O ́Leary ...

+1/−1
2.5.2016 6:47

J26a11n 60S80v75o68b77o91d52a 6134474522691

... aneb příběh o tom, jak se dětem v redakci nepodařilo najít apostrof a tak místo toho použili jakýsi paznak, který při okopírování do diskuse se na serveru idnes zobrazí jako znak s kódem 769 ;-D

+4/0
2.5.2016 7:00
Foto

K17a60r52e76l 79H48r91u27š24k37a 2571971458917

Souhlas. Číst článek, ve kterém je na každém druhém řádku namísto apostrofu (znak " ' ") čárka (znak " ́ "), trhá oči. A totéž je i v jiném dnešním článku: http://xman.idnes.cz/pornografie-je-epidemie-a-zdravotni-riziko-bojujme-proti-ni-vyhlasil-stat-utah-gc3-/xman-styl.aspx?c=A160502_002238_xman-styl_fro

Redakce, naučte prosím své zaměstnance alespoň základům typografie a používání klávesnice.

+1/0
2.5.2016 7:39

T48o34m16á87š 81K37l77í74m97a 4944117923533

a nebo poridit aktualizaci sveho prohlizece ??? ja mam vse OK

0/0
2.5.2016 8:46
Foto

K60a22r30e22l 10H28r88u32š69k10a 2821121478247

To, že je něco typograficky špatně, se aktualizací prohlížeče nevyřeší...

+1/0
2.5.2016 9:09

T69o11m73á12š 81D40v76o39ř66á45k 7255646257901

Mohl by být i prezident, u nás to zatím "funguje"...

"Ochotný urazit kohokoliv." :-)

+7/−2
2.5.2016 6:16

P42e61t57r 74N86o94v40á14k 8935259570

super služby R^

doufám že rozšíří o další linky

+3/−1
2.5.2016 3:46

M78i55r69o77s34l33a84v 44H23y18n72e34k 8922282625760

Letěl jsem s RA nekolikrát, ale že bych byl nespokojený? To říct nemůžu. Za ty peníze ani nečekám, že dostanu něco navíc. Prostorově je to skoro stejné jako u jiných aerolinek a jako levná přeprava z bodu A do bodu B ideál. Personál býl taky úplně v pohodě.

+24/−1
1.5.2016 22:20

J31i55ř83í 95M44o13r96s88e 7173519172255

Velmi inspirativní člověk.

+6/−1
1.5.2016 22:09

L51u82k64á17š 58M54a13l83v16i60n41s21k40y 2298124813698

No a v čem ale teda spočívá úspěch Ryanairu? Jen v provokacích ředitele a okopírování bussiness modelu od EasyJetu? To asi těžko. Doufal jsem že se toto v článku dočtu ... tak snad jindy:-(

+1/−6
1.5.2016 22:08

J37i63ř56í 33M28o19r57s19e 7283229742575

Těžko. Ryanair tu byl o deset let dříve, než easyJet (takže je to spíše naopak) a inspiraci si z easyJetu docela rozumně vzal až v okamžiku, kdy se trh začal měnit. Měl na to koukat a neudělat korekce?

A pokud jd eo guerillovou reklamu a využívání kdečeho, aby se o něm vědělo, jděte se podívat ke Googlu a čím svého času zmasakrovali v podstatě veškerou konkurenci.

Takže ne, asi to nebude v tom, co píšete.

+1/0
1.5.2016 22:13

L80u70k81á26š 68M91a39l53v65i75n47s25k77y 2698694233728

Nějak si nedokážu představit, že by se někdo při nakupování letenky nechal ovlivnit, tím že pan ředitel je úleťák. Zajímá ho cena, čas a místo odletu/příletu.

A google zmasakroval konkurenci kvalitou vyhledávání, ve srovnání s tehdejším leadrem Altavistou byli mnohem lepší, první přišli s page rankem.

+3/0
1.5.2016 22:35

R65a24d11e24k 29J79a87n60a91t33a 9735166974392

Tím, že je ředitel úleťák, se zařídí, že je "Ryanair" v novinách. Ostatně viz tento článek :) Nebo se ohlásí, že budou lety přes Atlantik za 10 EUR. Hned o tom vyjde článek. A za měsíc vyjde znovy článek, že to byla lež. Atd. A známá značka je základ prodeje.

Jinak není zdaleka pravda, že by byli nejlevnější. Jejich ceny mají vysoký dynamický rozsah, na jedné lince jsou třeba od 700 Kč do 6000 Kč. Není problém s nima letět i draho.

+2/0
1.5.2016 23:33

P41a38v35e35l 89M59o94r70a37v71e38c 1144605264417

V tom mám radši EasyJet ten je o něco dražší, ale to rozpětí cen není tak velké, navíc můžete mít větší příruční zavazadlo a letadla jsou hezčí.

0/−1
2.5.2016 8:10

J54a58r48o44m46í62r 96B73e43n61e90š 2933652766681

Jen technická pro autora článku: Zkuste si prosim vyhledat, jak se správně píše apostrof, a neprzněte tak příšerně psanou podobu jména O'Leary.

+1/−3
1.5.2016 21:19

J64i46ř67í 46M16a85c52e43k 3795635764931

Jen technická pro autora příspěvku: Autor článku píše apostrof nesprávně znakem, který ve Windows má hodnotu Alt-0180. Vy píšete apostrof rovněž nesprávně jako Alt-39. Správný apostrof má být Alt-0146.

+10/−1
1.5.2016 21:37

R86u38d85o24l28f 70D29o46v74i34č71í61n 1759436645912

Čo takto to napísať v UniCode?

Znak 146 z Windows-1250 je jednoduchá úvodzovka, nie apostrof.

Apostrof je skutočne U+0027.

http://UniCode.org/charts/charindex.html

+1/0
2.5.2016 0:47

P73a98v64e39l 93F67o17l91t45á24n 4190542124

Jednoduchá (pravá, uzavírací) uvozovka je 145. (levá 130)

146 je apostrof

0/0
2.5.2016 5:31

R24u68d80o68l68f 20D44o56v46i71č32í46n 1409926405732

Zase to hlúpe kódovanie Windows-1250?

Naštudujte si UniCode (odkaz som dal) a úvodzovky v angličtine:

https://en.WikiPedia.org/wiki/Quotation_mark

0/0
2.5.2016 11:21
Foto

K15a69r71e31l 60H68r79u97š47k98a 2281311928777

Určitě. A proto se při kopírování jména O'Leary ze článku naprosto perfektně a bez chyb vloží (uloží a zobrazí) "O ́Leary", že? ;-D

0/0
2.5.2016 7:46

J13a61n 73S44l59a64d89k91y 8163337295448

Hlavne, ze v posledni dobe zacal kopirovat uspesny Easy Jet a jeste to priznal

0/0
1.5.2016 20:32

J37i36ř42í 91M63o74r75s27e 7403539472325

A o co jako jde? Začal daleko dříve a vytvořil trh. Pak do něj vstoupili další, našli způsoby, jak se v tom trhu zvětšovat, tak se přizpůsobil. Co je tím "kopírováním"? Firmy tole dělají naprosto běžně, fakt si představujete, že tady bude někdo sto let fungovat beze změn?

+1/0
1.5.2016 22:16

K51a54r88e82l 30M68o91k23r62y67k 3676708713

tak Ryanar cílí na určitou skupinu klientů a to úspěšně

já ta skupina nejsem pro mě je to nespolehlivá společnost a skladba cestujících co s nima létá to taky nemusím tedy!

+2/−10
1.5.2016 20:02

J95i42ř74í 82M23o63r48s12e 7253419522645

Fakt jo? Tak já asi tak vybíravý nejsem, protože pokud se budu chtít rychle a na otočku dostat třeba do Londýna, nevidím důvod, proč to odletět s nimi, vždyť je to proboha jen létající autobus, nic jiného. Rozodně je to lepší, než jsem zažil u mnoha krátkých regionálních přeletů v USA, například, to byste koukal, jak se létá na konci týdne z práce, s kufry naházenými v koši atd...

Ne, že bych s nimi nezažil nepříjemné chvíle, ale ty jsem zažil i s velkými aerolinkami, včetně Qantasu a dalších.

+4/−1
1.5.2016 22:21

P54e45t53r 54K75o47l58á23ř 2518917154751

Typická ukázka toho, že za pár ušetřených korun se sebou nechají lidé zacházet jako s dobytkem ...

+7/−10
1.5.2016 19:54

J17o70s46e41f 16Š80o69l67t70e30s 8664418110433

Ryan je normální nízkonákladovka, nic zvláštního. Jestli máte pocit, že se nějak extrémně liší od služeb třeba Lufthansy, tak se znovu zamyslete. Je to v podstatě to samé, akorát v líbivějším kabátku. Na sedadlech je ovšem místa zhruba stejně a pravda, dostanete napít a najíst zdarma. To je ale vše.

+8/−3
1.5.2016 19:58

P27e89t98r 30K35o23l45á27ř 2758327474671

Neslyšel jsem, že by se Lufthansa o svých klientech vyjadřovala jako o hlupácích a vymýšlela různé "šmejdské" poplatky a přirážky ...

+7/0
1.5.2016 20:02

J86o29s19e56f 29Š13o37l98t75e51s 8264178940433

No já nevím. Já jsem zatím žádné šmejdské poplatky a přírážky neplatil. Přečetl jsem si pravidla a jednoduše jsem se podle nich zařídil. A co říkají, to je mi ukradené. Mě zajímá cena a kvalita dané služby.

+17/−2
1.5.2016 20:05

K84a93r34e78l 21M53o41k30r68y24k 3316658903

kvalita a Ryanar ?!?!

+3/−1
1.5.2016 20:07

J40i89ř94í 24M92o48r93s50e 7583239102635

Samozřejmě, odpovídající ceně. Jasně, mohu si zaplatit dvojnásobek ze let s někým, kdo mi dá na tak krátkém letu třeba kafe, protože na podobných letech už dnes nedostáváte vůbec nic, poletím v podstatě podobným letadlem, stejnou dobu, možná někdy na lepší letiště, pravda. Co mi vadívalo a nevím, jestli to tak dnes ještě je, tak že nebyly rezervace na místa, takže člověk musel být rychlý, aby našel místo, které mu vyhovuje a bylo málo místa na kabinová zavazadla, protože tam pouštěli lidi s nadměrnou bagáží.

Nevím, na co jiného bych si měl stěžovat. Jo, jednou jsem musel hodinu a půl čekat navíc. Ani nebudu popisovat, co jsem zažil naposledy s Lufthansou.

+2/0
1.5.2016 22:32

J14a11n 67S74l73a91d34k91y 8523607335518

Typicky cechacek, pry kvalita, ale za par kacek co... klasika... ryan air zadnou kvalitu nenabizi...

+1/−2
1.5.2016 20:35

P53e36t24r 54N97ě49m42e97c 4460453680847

letěl jsem s RA 4x, pokaždé jsme doletěli a dokonce i včas. A dost obdivuju jejich vytěžování letadel. Žádné postávání na letišti, sotva se dotočí motory, už se napichuje fekál, cisterna s palivem, přilétnuvší ven a sotva za páskou zmizí poslední pasažér, nastupují noví. A žádné jedněma dveřma-letadlo jich má přece víc, takže půlka předem, půlka zadem a hybaj, holoto, byznys musí frčet. :-) Když jsme teď do buldy TuiFly nastupovali 1 dveřma 200 lidí, byl to opruz.

+10/0
1.5.2016 21:17

J55i12ř23í 56M49o29r35s79e 7333249172515

Teď jste to ale tím "čecháčkem" úplně zabil. Přece jen, 100 milionů cestujících ČECHÁČKŮ za rok... ;-D

Ryanair podle mých zkušeností, i když pravda, teď jsem to asi tři roky nezažil, nabízí přesně takovou kvalitu, jakou inzeruje. Nevidím v tom problém. Pokud pojedu se Student Agency autobusem, tak taky asi nebudu čekat nic moc.

+5/0
1.5.2016 22:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.