Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ochotný urazit kohokoliv. Ir stvořil z levných letů stroj na peníze

Nebere si servítky za žádnou cenu a za svoji kariéru urazil už kde koho, velmi často i své zákazníky. Jeho prostořekost se mu ale vyplácí: Michael O ́Leary, šéf irského nízkonákladového obra Ryanair, vybudoval takřka z nuly jednu z největších evropských aerolinek, jejíž ziskovost může většina konkurence závidět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V92á12c42l71a36v 54V89a59n49ě79k 2293803588771

Létám poměrně často a Ryanairu se pokud mohu vyhybám jak čert kříži poté, co jsem byl ve frontě na odbavení čtvrtý od konce a oni přede mnou zavřeli přepážku a řekli mi, že jsem přišel pozdě.

Michael si může své triky zkoušet na někom jiném.

Od té doby mají u mě utrum a mohou dělat co chtějí. Jistě - ceny občas mají lepší i když ne pořád, ale má to své chytáky, na které ne všichni jsou zvědaví.

Pokud mohu tak si raději v rozumné míře připlatím a letím linkou, které své peníze dát chci.

0/0
2.5.2016 18:25

V78e36r75o26n14i63k67a 81Š12k43v22á14r20o37v83á 5661740486816

Mě Ryanair nepřijde vůbec levný, akce již v poslední obě nemá a chci-li letět levně, musím letět jen s příručním zavazadlem, se zavazadlem k odbavení již přijde normální aerolinka levněji.

0/0
2.5.2016 14:01

K51a90m96i79l 62D28o52l38e62z68e73l 6882956704762

s RA jsem letel 4x.

treti let do Londyna 3 hodky zpozdeni, takze realne jsem zacal shanet dopravu dale za Londyn v 1:15 rano.

Nedalo se tam nijak dostat, pouze taxik za 182 liber.

Diky za super sluzby

0/0
2.5.2016 10:40

G40e82o42r37g 96K83o53m35b29e39r38e23c 9504781326641

kdo chce litat sockou at si lita, ja si rasi priplatim za servis a bezstarostnost ze me nekdo bude buzerovat.

+1/−2
2.5.2016 10:02
Foto

J22i53ř42í 76H35a87v38e94l62k85a 3219383280434

Pán je důkazem toho že poctivost v podnikání je pryč stejně jako 19 století.

0/0
2.5.2016 8:42

J68a32n 18P48r59i53c83h42y20s83t66a46l 8711598333

To podsouvani zavisti v uvodu si pan autor mohl nechat od cesty. Zavist je velmi negativni vlastnost, tak ji nenabizejte konkurenci. Nikdo Ryanairu nic nezavidi a zavidet nechce. Tu myslenku lze vyjadrit i bez te negativity. Treba ze "by si ostatni z Ryanairu mohli vzit priklad".

(Ja vsak doufam, ze k tomu nedojde a ze zustane zachovana moznost cestovat jako clovek.)

+1/0
2.5.2016 8:31

P88a39v87e83l 46M18o76r51a38v98e14c 1944135414437

Ryanair letám pouze pokud není jiná možnost, radši volím EasyJet který léta na hlavní letiště a letadla mě přijdou hezčí a třeba sedadla mají kapsu kam si můžete dát věci narozdil od Ryanair.

0/0
2.5.2016 8:07

J97a42n 95J11e95ž68e89k 3421405717215

> dostihy jsou její velkým koníčkem

Je to holka!

+1/0
2.5.2016 7:57

J37a20n 32S91v68o50b66o44d39a 6954804502441

V redakci někdo neumí napsat O'Leary, proto se musíme v článku dívat stokrát na O ́Leary ...

+1/−1
2.5.2016 6:47

J95a60n 55S65v19o59b49o87d39a 6774504682131

... aneb příběh o tom, jak se dětem v redakci nepodařilo najít apostrof a tak místo toho použili jakýsi paznak, který při okopírování do diskuse se na serveru idnes zobrazí jako znak s kódem 769 ;-D

+4/0
2.5.2016 7:00
Foto

K74a58r36e30l 48H54r52u73š95k48a 2411161178457

Souhlas. Číst článek, ve kterém je na každém druhém řádku namísto apostrofu (znak " ' ") čárka (znak " ́ "), trhá oči. A totéž je i v jiném dnešním článku: http://xman.idnes.cz/pornografie-je-epidemie-a-zdravotni-riziko-bojujme-proti-ni-vyhlasil-stat-utah-gc3-/xman-styl.aspx?c=A160502_002238_xman-styl_fro

Redakce, naučte prosím své zaměstnance alespoň základům typografie a používání klávesnice.

+1/0
2.5.2016 7:39

T53o45m95á13š 11K60l55í65m98a 4174447763303

a nebo poridit aktualizaci sveho prohlizece ??? ja mam vse OK

0/0
2.5.2016 8:46
Foto

K22a71r48e80l 53H51r98u46š90k85a 2131751428947

To, že je něco typograficky špatně, se aktualizací prohlížeče nevyřeší...

+1/0
2.5.2016 9:09
Foto

T90o32m63á16š 34D13v52o13ř44á92k 7805466667521

Mohl by být i prezident, u nás to zatím "funguje"...

"Ochotný urazit kohokoliv." :-)

+7/−2
2.5.2016 6:16

P29e91t37r 22N14o77v32á61k 8345109590

super služby R^

doufám že rozšíří o další linky

+3/−1
2.5.2016 3:46

M62i64r45o17s53l20a10v 35H28y59n74e76k 8532382525270

Letěl jsem s RA nekolikrát, ale že bych byl nespokojený? To říct nemůžu. Za ty peníze ani nečekám, že dostanu něco navíc. Prostorově je to skoro stejné jako u jiných aerolinek a jako levná přeprava z bodu A do bodu B ideál. Personál býl taky úplně v pohodě.

+24/−1
1.5.2016 22:20

J68i67ř14í 86M71o15r42s93e 7713929752635

Velmi inspirativní člověk.

+6/−1
1.5.2016 22:09

L38u27k68á69š 39M16a73l50v87i67n36s49k69y 2468404333698

No a v čem ale teda spočívá úspěch Ryanairu? Jen v provokacích ředitele a okopírování bussiness modelu od EasyJetu? To asi těžko. Doufal jsem že se toto v článku dočtu ... tak snad jindy:-(

+1/−6
1.5.2016 22:08

J27i59ř67í 74M34o15r91s65e 7943729892585

Těžko. Ryanair tu byl o deset let dříve, než easyJet (takže je to spíše naopak) a inspiraci si z easyJetu docela rozumně vzal až v okamžiku, kdy se trh začal měnit. Měl na to koukat a neudělat korekce?

A pokud jd eo guerillovou reklamu a využívání kdečeho, aby se o něm vědělo, jděte se podívat ke Googlu a čím svého času zmasakrovali v podstatě veškerou konkurenci.

Takže ne, asi to nebude v tom, co píšete.

+1/0
1.5.2016 22:13

L12u22k81á27š 34M71a89l41v16i16n24s31k78y 2758804103768

Nějak si nedokážu představit, že by se někdo při nakupování letenky nechal ovlivnit, tím že pan ředitel je úleťák. Zajímá ho cena, čas a místo odletu/příletu.

A google zmasakroval konkurenci kvalitou vyhledávání, ve srovnání s tehdejším leadrem Altavistou byli mnohem lepší, první přišli s page rankem.

+3/0
1.5.2016 22:35

R47a11d68e11k 70J11a74n25a94t62a 9925626774722

Tím, že je ředitel úleťák, se zařídí, že je "Ryanair" v novinách. Ostatně viz tento článek :) Nebo se ohlásí, že budou lety přes Atlantik za 10 EUR. Hned o tom vyjde článek. A za měsíc vyjde znovy článek, že to byla lež. Atd. A známá značka je základ prodeje.

Jinak není zdaleka pravda, že by byli nejlevnější. Jejich ceny mají vysoký dynamický rozsah, na jedné lince jsou třeba od 700 Kč do 6000 Kč. Není problém s nima letět i draho.

+2/0
1.5.2016 23:33

P20a10v59e38l 64M24o66r52a21v68e43c 1384215524537

V tom mám radši EasyJet ten je o něco dražší, ale to rozpětí cen není tak velké, navíc můžete mít větší příruční zavazadlo a letadla jsou hezčí.

0/−1
2.5.2016 8:10

J52a55r38o20m65í27r 35B87e89n11e51š 2793522186761

Jen technická pro autora článku: Zkuste si prosim vyhledat, jak se správně píše apostrof, a neprzněte tak příšerně psanou podobu jména O'Leary.

+1/−3
1.5.2016 21:19

J36i48ř52í 37M50a21c77e25k 3525455624791

Jen technická pro autora příspěvku: Autor článku píše apostrof nesprávně znakem, který ve Windows má hodnotu Alt-0180. Vy píšete apostrof rovněž nesprávně jako Alt-39. Správný apostrof má být Alt-0146.

+10/−1
1.5.2016 21:37

R58u56d42o36l72f 63D71o50v19i46č34í67n 1179926745712

Čo takto to napísať v UniCode?

Znak 146 z Windows-1250 je jednoduchá úvodzovka, nie apostrof.

Apostrof je skutočne U+0027.

http://UniCode.org/charts/charindex.html

+1/0
2.5.2016 0:47

P47a63v71e85l 10F13o90l16t88á67n 4240132414

Jednoduchá (pravá, uzavírací) uvozovka je 145. (levá 130)

146 je apostrof

0/0
2.5.2016 5:31

R77u22d67o30l63f 54D39o43v67i24č17í88n 1459356265112

Zase to hlúpe kódovanie Windows-1250?

Naštudujte si UniCode (odkaz som dal) a úvodzovky v angličtine:

https://en.WikiPedia.org/wiki/Quotation_mark

0/0
2.5.2016 11:21
Foto

K28a69r42e27l 13H53r14u80š90k93a 2571531508307

Určitě. A proto se při kopírování jména O'Leary ze článku naprosto perfektně a bez chyb vloží (uloží a zobrazí) "O ́Leary", že? ;-D

0/0
2.5.2016 7:46

J82a94n 57S46l76a68d21k98y 8863387295418

Hlavne, ze v posledni dobe zacal kopirovat uspesny Easy Jet a jeste to priznal

0/0
1.5.2016 20:32

J14i94ř56í 78M21o66r64s88e 7873499542695

A o co jako jde? Začal daleko dříve a vytvořil trh. Pak do něj vstoupili další, našli způsoby, jak se v tom trhu zvětšovat, tak se přizpůsobil. Co je tím "kopírováním"? Firmy tole dělají naprosto běžně, fakt si představujete, že tady bude někdo sto let fungovat beze změn?

+1/0
1.5.2016 22:16

K24a74r68e63l 48M72o60k80r88y26k 3936348923

tak Ryanar cílí na určitou skupinu klientů a to úspěšně

já ta skupina nejsem pro mě je to nespolehlivá společnost a skladba cestujících co s nima létá to taky nemusím tedy!

+2/−10
1.5.2016 20:02

J87i87ř48í 42M17o69r55s88e 7823219982855

Fakt jo? Tak já asi tak vybíravý nejsem, protože pokud se budu chtít rychle a na otočku dostat třeba do Londýna, nevidím důvod, proč to odletět s nimi, vždyť je to proboha jen létající autobus, nic jiného. Rozodně je to lepší, než jsem zažil u mnoha krátkých regionálních přeletů v USA, například, to byste koukal, jak se létá na konci týdne z práce, s kufry naházenými v koši atd...

Ne, že bych s nimi nezažil nepříjemné chvíle, ale ty jsem zažil i s velkými aerolinkami, včetně Qantasu a dalších.

+4/−1
1.5.2016 22:21

P43e25t46r 85K84o40l94á54ř 2128767624931

Typická ukázka toho, že za pár ušetřených korun se sebou nechají lidé zacházet jako s dobytkem ...

+7/−10
1.5.2016 19:54

J51o45s48e64f 67Š60o25l77t62e54s 8274778750493

Ryan je normální nízkonákladovka, nic zvláštního. Jestli máte pocit, že se nějak extrémně liší od služeb třeba Lufthansy, tak se znovu zamyslete. Je to v podstatě to samé, akorát v líbivějším kabátku. Na sedadlech je ovšem místa zhruba stejně a pravda, dostanete napít a najíst zdarma. To je ale vše.

+8/−3
1.5.2016 19:58

P54e42t83r 24K35o90l56á63ř 2628397454431

Neslyšel jsem, že by se Lufthansa o svých klientech vyjadřovala jako o hlupácích a vymýšlela různé "šmejdské" poplatky a přirážky ...

+7/0
1.5.2016 20:02

J12o40s63e38f 48Š84o21l85t48e64s 8344178330243

No já nevím. Já jsem zatím žádné šmejdské poplatky a přírážky neplatil. Přečetl jsem si pravidla a jednoduše jsem se podle nich zařídil. A co říkají, to je mi ukradené. Mě zajímá cena a kvalita dané služby.

+17/−2
1.5.2016 20:05

K60a83r17e80l 70M29o17k18r89y49k 3226288613

kvalita a Ryanar ?!?!

+3/−1
1.5.2016 20:07

J37i12ř94í 80M85o35r32s26e 7223469972255

Samozřejmě, odpovídající ceně. Jasně, mohu si zaplatit dvojnásobek ze let s někým, kdo mi dá na tak krátkém letu třeba kafe, protože na podobných letech už dnes nedostáváte vůbec nic, poletím v podstatě podobným letadlem, stejnou dobu, možná někdy na lepší letiště, pravda. Co mi vadívalo a nevím, jestli to tak dnes ještě je, tak že nebyly rezervace na místa, takže člověk musel být rychlý, aby našel místo, které mu vyhovuje a bylo málo místa na kabinová zavazadla, protože tam pouštěli lidi s nadměrnou bagáží.

Nevím, na co jiného bych si měl stěžovat. Jo, jednou jsem musel hodinu a půl čekat navíc. Ani nebudu popisovat, co jsem zažil naposledy s Lufthansou.

+2/0
1.5.2016 22:32

J78a92n 64S63l16a76d58k17y 8113757955798

Typicky cechacek, pry kvalita, ale za par kacek co... klasika... ryan air zadnou kvalitu nenabizi...

+1/−2
1.5.2016 20:35

P54e58t74r 24N93ě31m72e87c 4350663590577

letěl jsem s RA 4x, pokaždé jsme doletěli a dokonce i včas. A dost obdivuju jejich vytěžování letadel. Žádné postávání na letišti, sotva se dotočí motory, už se napichuje fekál, cisterna s palivem, přilétnuvší ven a sotva za páskou zmizí poslední pasažér, nastupují noví. A žádné jedněma dveřma-letadlo jich má přece víc, takže půlka předem, půlka zadem a hybaj, holoto, byznys musí frčet. :-) Když jsme teď do buldy TuiFly nastupovali 1 dveřma 200 lidí, byl to opruz.

+10/0
1.5.2016 21:17

J45i69ř52í 31M96o91r43s71e 7693819542495

Teď jste to ale tím "čecháčkem" úplně zabil. Přece jen, 100 milionů cestujících ČECHÁČKŮ za rok... ;-D

Ryanair podle mých zkušeností, i když pravda, teď jsem to asi tři roky nezažil, nabízí přesně takovou kvalitu, jakou inzeruje. Nevidím v tom problém. Pokud pojedu se Student Agency autobusem, tak taky asi nebudu čekat nic moc.

+5/0
1.5.2016 22:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.