Diskuze

Dálnice D1 stála zbytečně. Stát pomalé stavaře potrestá pokutou

Stavební firmy na dálnici D1 dostaly první velkou výstrahu, že stát nebude tolerovat jejich pomalou práci. Ředitelství silnic a dálnic v pátek udělilo pokutu firmám OHL ŽS, Alpine Bau a Eurovia za to, že uzavírku nedokončili včas.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Viděl bych to jednoduše, není-li dálnice v provozu celá (Praha-Brno), pak není stát oprávněný vybírat mýto, protože to pak není dálnice. A přísné, krátké termíny staveb, a každé prodloužení tvrdě pokutovat - podle smlouvy. A doplatit ušlé mýto.

2x jsem jel Brener-Řím, v létě o dovolených, platíte, ale tam i zpět 850 km průjezdné dva pruhy, opravovalo se, ano, ale měli zabráno jen asi 0,5 m krajnice !!! Když se chce, jde to, jinak by si asi nedovolili vybírat mýtné....[>-]

0 0
možnosti

Skoda, že nejde odhodit rukavice a vážení troubelisti doopravujte si to sami!!

1 0
možnosti

tak ať si ta paní z firmy dělající vlnící se dálnice (z Eurovie) přečte smlouvu o sdružení, jako mluvčí by to měla zvládnout. Tam je jasně uvedeno kdo za co zodpovídá.

1 0
možnosti

V radu desetitisicu...To je jako pro obycejneho cloveka co? Petikoruna mesicne?

0 0
možnosti
Foto

J93i25ř77í 43R15o23h36a25n

30. 4. 2016 8:54

Jen doufám že ta firma to pak zadavateli (tedy státu) tu pokutu nezaúčtuje do nákladů jako přidružené výdaje.

0 0
možnosti

to je na státu, aby si to pohlídal

0 0
možnosti

"...byla udělena pokuta v řádu desetitisíců korun." A kurňa, tak to firmy snad položí ;-D

3 0
možnosti

Takový drobný se rozpustí ve vícepracech. Nic neobvyklého.

2 0
možnosti

Včera jsem stál 45minut na D5 kvůli NIČEMU!!!!! 13km uzavírka jednoho pruhu (asi 1/5 dálnice mezi PHA-PLZ) a nikde ani noha, ani jedno stavařské auto, ani metr vyfrézovanej, ani jedna hromada materiálu, prostě ani náznak jakékoliv stavební činnosti!!!!

7 0
možnosti

Každá nově otevřená stavba , umožnuje okamžité čerpání peněz.

4 0
možnosti

Tady další zkušenost z let 2014-2015. V průběhu roku 2014 se opravoval po dobu cca 6 měsíců několikakilometrový úsek z okresního města do krajského města, postupně nejdříve jeden směr a po té druhý směr (samozřejmě v období od března - do října). Oprava odhadem několik desítek miliónů korun, po trase i několik malých mostů které se také opravovaly. Po dokončení opravy uběhlo pár měsíců (cca 6) a ejhle na trase znovu uzavírky a omezení, desítky značek,kolony aut. Začaly se opravovat mostní uzávěry, takže se opět v místech mostů silnice "rozkopala" a opravovalo se V TV zodpovědný politik za dopravu oznamoval, dříve jsme to nemohli opravit chběly nám peníze............Směšné celé na tom bylo, že jak už to bývá zvykem tempo opravy velmi pomalé až líné, na opravovaných místech se objevovali zaměstnanci či pracovníci s logem firmy FIRESTA, a oni jak přijeli na stavbu tak si vždy dovezli plechovou ceduli kde měli vypsanou pracovní dobu a tu měli umístěnou na valníku, tak aby šla kolem projíždějícími řidiči vidět, a pointa byla tato, že na ceduli byla zveřejněná pracovní doba od 7:00 -17:00 hod, ale opakovaně jste tam tyto zaměstnace firmy neviděli ráno ani kolem 7:45 hod a nebo po 15 hod už tam nebyla ani noha (možná stali v koloně na tomto úseku...;-D).........

2 0
možnosti

To už dávno vyřešili - teď všude stojí cedule TECHNOLOGICKÁ PŘESTÁVKA a nedělá se vůbec.

D6+D7 "výměna svodidel" na dva měsíce - za týden uřezaná stará, teď se měsíc kromě uzavírky na jeden pruh nic neděje, za týden namontovaná nová;-€

0 0
možnosti

desítek tisíc korun? To je jako bych já dostal pokutu dvě koruny. Dobrej výsměch

7 0
možnosti

Stačí když přejedete jen státní hranice z Czechiastánu na Slovensko.

Za posledních cca 5 let mám tyto zkušenosti se Slovenskem: pozdní odpoledne pátek v dubnu, cca 16:30 hod na stavbě lidé a stroje a všichni pracují, nebo neděle ráno okolo 7:00 hod zase se na stavbě pracuje, totéž platí i o sobotách, apod,výsledek je že ze západu Slovenska na východ Slovenska se dostanete minimálně o 1 hodinu rychleji než např. před rokem, najedete na dálnici v Ružomberku a skončíte pár stovek metrů před Prešovem (nové úseky dálniční objížďka Vrůtek, Martina, dále propojení dálničních úseků před Levoči,...) a zarážející je že na stavbách na Slovensku vidíte i firmy jako Eurovia, apod., které "fungují" i tady v ČR, ale lidé těchto firem mají nějak sníženou výkonnost.

Celý byznys oprav, staveb silnic a dálnic v Czechistánu je v rukou mafie napojené na politické funkce a zejména státní úřednictvo, bez ohledu kdo je právě u moci toto trvá dlouhé roky.

Není možné aby v krajském městě pár kilometru od krajského úřadu kde sedí zodpovědný politik za ČSSD s platem převyšujícím mnohonásobně průměrnou mzdu, na opravě hlavní tepny v městě a příjezdu do něj se po dobu cca 12 měsíců opravoval most stylem, že denně díky značkám a omezením blokoval stovky řidičů a aut, vynucoval si přítomnost policejních hlídek apod., a na stavbě se sotva pohybují 2 nebo 3 lidé (pozor o práci se dá hovořit jen tak ve 25%).Pracovní tempo je zoufalé, ale cena a platby za takto rozestavěné značky a omezení jsou neskutečné! U nás fakturují stavební firmy snad jen za to jako dlouho mají umístěné značky a omezení.

Styl práce, tempo práce a zejména i kvalita práce je trestuhodná. Na dopravních stavbách může denně každý řidič a volič vidět jak tady funguje státní a politická správa této země, a pak vystoupí politik v TV a řekne o kolik miliard korun se proinvestovalo...s důsledkem že za pár let vznikne opět tlak na daňového poplatníka, aby celý ten podvod a rozkrádání financoval svými daněmi a povinnými platbami.

5 0
možnosti