Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

166 tisíc korun za každý den. Arbitráž o lokomotivy ještě nekončí

České dráhy doplatily minulý týden tři čtvrtě miliardy korun Škodě Transportation za prohranou arbitráž. Firma navíc žádá přes dvacet milionů korun jako úrok z prodlení. Je to denně zhruba 166 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F13r73a29n18t64i70š78e50k 16K50u53l27d41a60n 5576657174834

Pokud po firmě chci lokomotivy, které mají mít povolení i do Německa a firma je dodá bez povolení, bylo by pro mě jasné že nesplnila zadání objednatele. Pokud tato firma na mě ještě vysoudí miliardu, už bych si od ní nekoupil ani šroubek.... Ale asi je jiná doba

+1/0
2.5.2016 22:58

P54a23v78e31l 17Ř51a25p59e69k 7332286649295

Nejspíš je to dopředu domluvený tunel. Z cizího krev neteče. Miliardu z našich daní si rozdělí Škoda a lidé z ČD a MD.

+1/0
2.5.2016 23:09

P60a66v21e78l 21Š77m79í80d58e15k 6189310623148

Souhlas do Německa nemůžou a do Rakouska taky ne (tam jednu rakušáci zabavily, pak jím sice po tahanicích byla vrácena).

+1/0
3.5.2016 7:17

J52i70n29d87ř69i72c97h 80Š27k58o81p66e77k 4925141110555

a nebylo to tak, že v škodovka počítala s určitou normou, která se během výběrového řízení změnila a bylo proto třeba znovu řešit celý proces ?

0/0
3.5.2016 8:00

A31d50a30m 91B60e29r81n45a86u 6371127953180

A ona se snad norma zmenila ze dne na den ? Nikoliv... o chystane zmene norem se vedelo dlouho predem, ale Skodovka proste pocitala s tim, ze "to stihne". Takze ano, je to komplikace, ale to odberatele nemusi vubec zajimat. Rika se tomu riziko podnikani. ;-)

+1/0
3.5.2016 8:26

P70a98v53e47l 71Ř88a49p44e57k 7912316799485

Kdo tohle podepsal, by měl zbytek života strávit za mřížemi.

0/0
2.5.2016 22:55
Foto

P61a95v54e10l 86P76o56k58o85r79n42ý 2216914500472

Největším akcionářem je Českých drah je stát. A zase se neplatí dluhy. Ono je to snad nakažlivé.

0/−1
2.5.2016 21:36

L52u82k45á94š 83H19o87f81m22a39n 1313254602206

Pokud Ťok říká, že nesouhlasí s tím, aby ČD splnily povinnost uloženou vykonatelným rozhodčím nálezem. Rozhodčí nález je pravomocný a vykonatelný a lze ho zrušit v podstatě jen pro porušení procesních pravidel a za každý den jim naskakují úroky z prodlení jako prase. Navíc Škodovka není žádná schránka nebo insolventní firma, takže pokud by se ČD podařilo dosáhnout zrušení nálezu, peníze zpátky ČD dostanou.

+2/0
2.5.2016 17:55

P73e58t98r 22B21e66z84s90t86a50r35o48s58t83i 2299216353781

Myslím, že 30 Taurusu 1216 by vyšlo levněji jak 20 těchto s strojů... Kdenjsme dnes dříve se nabízel Taurus od Siemensu, dnes Vectron, ,Plzeň dodnes nemá nic... Nebudu řešit Německo, když si někdo něco objedná, je na dodavateli, aby dodal...

+1/−1
2.5.2016 16:25

M47a12t91ú74š 55B35e94n39a73k 9248414692643

To by musel Siemens tie Taurusi ponúknuť v tej dobe za lepšiu cenu ako Škoda. NAvyše, to že Taurus môže všade je mýtus, môže, ale nesmie ťahať vozne osobnej dopravy.

+1/0
2.5.2016 20:42

J60i94ř48í 22K30o42c98u79r82e61k 6615954945698

Tož ně, Matúšu, povyprávjaj o tem Tauru, co tahá Raijet a tem druhém, od PKP, kerého sem viďél na Ferdinance štrádlovať si to z Polska do Vídně.

+2/0
3.5.2016 0:48

P44e59t14r 62V11i14n51a77ř 6583283983127

Tragikomický příběh jedné tragické, bohužel státem dotované společnosti..

0/0
2.5.2016 16:11

J72a26n 80N92o70v58á26k 8840736527200

V porovnání s celkovou sumou přes 1,2 miliardy jde v podstatě o drobné ... To si soudruzi v ČSSD před 10 lety mysleli také ;-D

+5/0
2.5.2016 16:11

J70i97ř77í 36K98o63c50u40r77e60k 6655594795688

Jaj, však to taky podepsali za Špidlovy vlády.

0/0
3.5.2016 0:50







Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.