Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

166 tisíc korun za každý den. Arbitráž o lokomotivy ještě nekončí

České dráhy doplatily minulý týden tři čtvrtě miliardy korun Škodě Transportation za prohranou arbitráž. Firma navíc žádá přes dvacet milionů korun jako úrok z prodlení. Je to denně zhruba 166 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F28r16a57n95t48i85š84e72k 48K23u53l28d84a86n 5406137734634

Pokud po firmě chci lokomotivy, které mají mít povolení i do Německa a firma je dodá bez povolení, bylo by pro mě jasné že nesplnila zadání objednatele. Pokud tato firma na mě ještě vysoudí miliardu, už bych si od ní nekoupil ani šroubek.... Ale asi je jiná doba

+1/0
2.5.2016 22:58

P36a67v50e72l 91Ř67a49p93e59k 7762976479605

Nejspíš je to dopředu domluvený tunel. Z cizího krev neteče. Miliardu z našich daní si rozdělí Škoda a lidé z ČD a MD.

+1/0
2.5.2016 23:09

P69a33v70e72l 28Š29m54í42d62e73k 6419260963548

Souhlas do Německa nemůžou a do Rakouska taky ne (tam jednu rakušáci zabavily, pak jím sice po tahanicích byla vrácena).

+1/0
3.5.2016 7:17

J13i56n73d56ř83i67c31h 38Š73k46o54p23e88k 4565541350175

a nebylo to tak, že v škodovka počítala s určitou normou, která se během výběrového řízení změnila a bylo proto třeba znovu řešit celý proces ?

0/0
3.5.2016 8:00

A74d11a61m 82B93e23r24n21a82u 6281307723930

A ona se snad norma zmenila ze dne na den ? Nikoliv... o chystane zmene norem se vedelo dlouho predem, ale Skodovka proste pocitala s tim, ze "to stihne". Takze ano, je to komplikace, ale to odberatele nemusi vubec zajimat. Rika se tomu riziko podnikani. ;-)

+1/0
3.5.2016 8:26

P19a55v94e23l 46Ř46a85p30e24k 7782396419585

Kdo tohle podepsal, by měl zbytek života strávit za mřížemi.

0/0
2.5.2016 22:55
Foto

P34a27v14e40l 97P87o37k65o66r24n44ý 2716184430592

Největším akcionářem je Českých drah je stát. A zase se neplatí dluhy. Ono je to snad nakažlivé.

0/−1
2.5.2016 21:36

L44u10k48á10š 65H78o37f98m28a74n 1203174492866

Pokud Ťok říká, že nesouhlasí s tím, aby ČD splnily povinnost uloženou vykonatelným rozhodčím nálezem. Rozhodčí nález je pravomocný a vykonatelný a lze ho zrušit v podstatě jen pro porušení procesních pravidel a za každý den jim naskakují úroky z prodlení jako prase. Navíc Škodovka není žádná schránka nebo insolventní firma, takže pokud by se ČD podařilo dosáhnout zrušení nálezu, peníze zpátky ČD dostanou.

+2/0
2.5.2016 17:55

P59e31t32r 50B44e88z96s17t52a30r42o44s38t51i 2419596513371

Myslím, že 30 Taurusu 1216 by vyšlo levněji jak 20 těchto s strojů... Kdenjsme dnes dříve se nabízel Taurus od Siemensu, dnes Vectron, ,Plzeň dodnes nemá nic... Nebudu řešit Německo, když si někdo něco objedná, je na dodavateli, aby dodal...

+1/−1
2.5.2016 16:25

M13a35t84ú23š 39B38e74n78a96k 9288854642863

To by musel Siemens tie Taurusi ponúknuť v tej dobe za lepšiu cenu ako Škoda. NAvyše, to že Taurus môže všade je mýtus, môže, ale nesmie ťahať vozne osobnej dopravy.

+1/0
2.5.2016 20:42

J79i87ř77í 16K91o22c30u72r53e62k 6375574285668

Tož ně, Matúšu, povyprávjaj o tem Tauru, co tahá Raijet a tem druhém, od PKP, kerého sem viďél na Ferdinance štrádlovať si to z Polska do Vídně.

+2/0
3.5.2016 0:48

P30e50t84r 66V67i33n81a14ř 6233123463917

Tragikomický příběh jedné tragické, bohužel státem dotované společnosti..

0/0
2.5.2016 16:11

J74a64n 91N77o31v87á42k 8620566597450

V porovnání s celkovou sumou přes 1,2 miliardy jde v podstatě o drobné ... To si soudruzi v ČSSD před 10 lety mysleli také ;-D

+5/0
2.5.2016 16:11

J48i47ř31í 63K59o71c56u65r21e70k 6545384215608

Jaj, však to taky podepsali za Špidlovy vlády.

0/0
3.5.2016 0:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.