- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak je něco moc laciný, tak to je podezřelý.
Dukaz ze nejlevnejsi neni vzdycky nejlepsi nebo nejspolehlivejsi.
uz ten nazev "Diamond Travel " by me odradil. Jak je neco diamantovy, kristalove cisty, etc. tak je lepsi se tomu vyhnout obloukem.
nevim tedy jak v Cesku, ale v anglicky mluvicich statech se se slovem Diamond v nazvu nespojuje zadna spatna povest - vseobecne receno.
No co no tak jim proste nevysel podnikatelsky zamer, co ma byt...
Byli vyrazne levnejsi nez ostatnin, njn, co dodat. Proc si to ty lidi nekupujou primo u poradatele plavby? Vzdyt tohle bude jen nejaky preprodavani, nepredpokladam, ze by "cestovce" patrila nejaka lod..
Proč si lidé kupují zájezdy u firmy, která má opakovaně problémy s insolvencí? Snad jenom proto, že v minulosti byly tyto zájezdy výrazně levné, jak se uvádí v textu??? No pozdrav panbůh.........
protože lidi vidí jen cenu, případně v kombinaci s nápisem sleva.
Podnikatele šikanovali zákazníci? Tak jo...